Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))
Очікувана вартість
19 248 355,50 UAH
UA-2022-11-03-013902-a ● 52b63eed358540548bb2de1497bc04cd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна 0444612293 yanush-ye@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 14:00 |
Очікувана вартість: | 19 248 355,50 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 10 листопада 2022 23:01
Дата відповіді: 11 листопада 2022 21:05
Шановний Замовник!
Відповідно пункту 1.3 Додатку І до тендерної документації плити залізобетоні дорожні ПД 2-9,5 мають відповідати – ДСТУ Б В.2.6-120:2010 та /або ДСТУ Б.В.2.6-2:2009, та/або інший документ, що регламентує виробництво Товару згідно з предметом закупівлі.
Слід зазначити що ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 установлює основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності, що є конкретизацією вимог Технічного регламенту будівельних виробів, будівель та споруд.
А ДСТУ Б В.2.6-120:2010 визначає до «ПЛИТ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ДЛЯ ПОКРИТТЯ МІСЬКИХ ДОРІГ». Цим ДСТУ визначено, що його положення доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб).
Таким чином, ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 визначені основні вимоги до залізобетонних виробів а ДСТУ Б В.2.6-120:2010 визначає неврегульовані особливості, що стосуються плит залізобетонних для покриття міських доріг.
Зважаючи що предметом закупівлі є - Плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5 вона, як виріб з залізобетону має відповідати ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 та в той же час ДСТУ Б В.2.6-120:2010. При цьому відповідність запропонованої плити ПД 2-9,5 лише ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 та її не відповідність ДСТУ Б В.2.6-120:2010, буде суперечить технічним нормам та технічним параметрам.
Для уникнення непорозумінь та дотримання технічних вимог, просимо розглянути можливість викласти пункт 1.3 Додатку І в наступні редакції:
«ДСТУ Б В.2.6-120:2010 та ДСТУ Б.В.2.6-2:2009, та/або інший документ, що регламентує виробництво Товару згідно з предметом закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.).
ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 установлює основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності, що є конкретизацією вимог Технічного регламенту будівельних виробів, будівель та споруд, а ДСТУ Б В.2.6-120:2010 визначає до «ПЛИТ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ДЛЯ ПОКРИТТЯ МІСЬКИХ ДОРІГ» та цим ДСТУ визначено, що його положення доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб).
З метою уникнення непорозумінь та дотримання технічних вимог в пункті 1.3 Додатку І до тендерної документації Плити залізобетоні дорожні ПД 2-9,5 зазначено, що мають відповідати – ДСТУ Б В.2.6-120:2010 та /або ДСТУ Б.В.2.6-2:2009, та/або інший документ, що регламентує виробництво Товару згідно з предметом закупівлі.
Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.).
ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 установлює основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності, що є конкретизацією вимог Технічного регламенту будівельних виробів, будівель та споруд, а ДСТУ Б В.2.6-120:2010 визначає до «ПЛИТ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ДЛЯ ПОКРИТТЯ МІСЬКИХ ДОРІГ» та цим ДСТУ визначено, що його положення доцільно використовувати тільки у законодавчо нерегульованій сфері (у разі відсутності аналогічних вимог у ДСТУ Б В.2.6-2-2009 "Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови" та в робочих кресленнях на конкретний виріб).
З метою уникнення непорозумінь та дотримання технічних вимог в пункті 1.3 Додатку І до тендерної документації Плити залізобетоні дорожні ПД 2-9,5 зазначено, що мають відповідати – ДСТУ Б В.2.6-120:2010 та /або ДСТУ Б.В.2.6-2:2009, та/або інший документ, що регламентує виробництво Товару згідно з предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-03-013902-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2888007771
Дата подання: 10 листопада 2022 23:01
Дискримінаційні вимоги до учасників в частині їх оцінки
Вимога щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 37 статті 1 Закону України визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином відповідно до норм Закону учасником процедури закупівлі може бути фізична особа – підприємець.
Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено наступне:
«З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.»
Враховуючи, той факт, що учасником процедури закупівлі потенційно може бути фізична особа-підприємець 3 групи з ставкою єдиного податку 5 %. Надаючі свою пропозицію з врахування єдиного податку 5 %, така пропозиція з початку буде знаходитись в нерівних умовах по відношенню до платників податку на додану вартість, які наддадуть свої пропозиції без врахування податків. Крім того, відповідно до положень тендерної документації після проведення процедури закупівлі, такий учасник отримає можливість збільшити свою пропозиція відразу на 20 %.
Таки чином, Вами в тендерній документації встановлені упереджені та вкрай дискримінаційні умови для суб’єктів малого бізнесу, а зокрема до фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку.
Встановлюючи такі дискримінаційні вимоги в тендерній документації, Ви грубо порушуєте основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», щодо вільної та неупередженої участі в закупівлях всіх суб’єктів господарювання та створюєте обставини щодо утиснення малого бізнесу.
Враховуючи зазначене, звертаюсь до Вам з Вимогою виправити дискримінаційну вимогу по відношенню, зокрема до платників єдиного податку, та передбачити таким суб’єктам господарювання можливість подавати їх пропозицію, так само, як і платникам податку на додану вартість, без врахування податків які вони мають сплатити, з подальшим нарахуванням відповідного розміру податку при укладанні договору.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 37 статті 1 Закону України визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином відповідно до норм Закону учасником процедури закупівлі може бути фізична особа – підприємець.
Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено наступне:
«З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.»
Враховуючи, той факт, що учасником процедури закупівлі потенційно може бути фізична особа-підприємець 3 групи з ставкою єдиного податку 5 %. Надаючі свою пропозицію з врахування єдиного податку 5 %, така пропозиція з початку буде знаходитись в нерівних умовах по відношенню до платників податку на додану вартість, які наддадуть свої пропозиції без врахування податків. Крім того, відповідно до положень тендерної документації після проведення процедури закупівлі, такий учасник отримає можливість збільшити свою пропозиція відразу на 20 %.
Таки чином, Вами в тендерній документації встановлені упереджені та вкрай дискримінаційні умови для суб’єктів малого бізнесу, а зокрема до фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку.
Встановлюючи такі дискримінаційні вимоги в тендерній документації, Ви грубо порушуєте основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», щодо вільної та неупередженої участі в закупівлях всіх суб’єктів господарювання та створюєте обставини щодо утиснення малого бізнесу.
Враховуючи зазначене, звертаюсь до Вам з Вимогою виправити дискримінаційну вимогу по відношенню, зокрема до платників єдиного податку, та передбачити таким суб’єктам господарювання можливість подавати їх пропозицію, так само, як і платникам податку на додану вартість, без врахування податків які вони мають сплатити, з подальшим нарахуванням відповідного розміру податку при укладанні договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2022 21:21
Враховуючи, той факт, що учасником процедури закупівлі потенційно може бути як юридична особа так і фізична особа з різними ставками податку Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено наступне: «З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.», що в свою чергу ставить пропозицію Учасника в рівних умовах з іншими.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Плити залізобетонні дорожні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 981 460,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 19 814,60 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
300 шт
Плита залізобетонна дорожня ПД 2-9,5 (44114200-4)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 травня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до п.4.2 проекту договору | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕ БЕТОН" |
1 977 000,00
UAH
|
1 649 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
1 699 200,00
UAH
|
1 699 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" |
1 860 000,00
UAH
|
1 650 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
1 905 300,00
UAH
|
1 859 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕ БЕТОН" #39216802 |
Відхилено |
1 649 000,00
UAH
|
06 грудня 2022 18:36
|
|
ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" #38771657 |
Переможець |
1 650 000,00
UAH
|
16 грудня 2022 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2022 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 11:01
|
Договір №2212000135 від 28.12.2022.pdf | укладений |
30 грудня 2022 10:58
|