Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Булкін Роман Олександрович 380627743755 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 4 081 438,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 407,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44460000-2: Стояки та розпірки для шахт
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 16:40 |
Інформація про зміни.docx | |
12 березня 2021 16:40 |
Зміни =ТД КШПУ-11,7; КШПУ-13,6; КШПУ-20,2 ш.Добропіл.укр.мова.doc | |
03 березня 2021 10:37 |
=ТД КШПУ-11,7; КШПУ-13,6; КШПУ-20,2 ш.Добропіл.укр.мова.doc |
12 березня 2021 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 16:40 |
Інформація про зміни.docx
|
|||
12 березня 2021 16:40 |
Зміни =ТД КШПУ-11,7; КШПУ-13,6; КШПУ-20,2 ш.Добропіл.укр.мова.doc
|
|||
03 березня 2021 10:37 |
=ТД КШПУ-11,7; КШПУ-13,6; КШПУ-20,2 ш.Добропіл.укр.мова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000039 ● 8c8f896620434338a520339925a04fe4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 № 450
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 № 450.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-03-001470-a, 03.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
№1 «Замовником на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо місця поставки товарів» Повна інформація щодо місця поставки товарів зазначена в тендерній документації, а згідно функціоналу майданчика e-tender.ua та електронної системи публічних закупівель Рrozorro.gov.ua при публікації закупівлі, існує опціальна можливість при заповненні місця здійснення поставки в розділі «Реквізити для місця і дати поставки:» можливо встановити відмітку (галочку) «Відповідно до документації» де повністю прописано адреси доставки продукції та інші умови постачання. №2 З огляду що на момент проведення моніторингу сторонами фактично договір виконаний, Замовник не має можливості виправити недолік щодо «не зазначеня посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками». З метою недопущення недоліків у майбутньому, за наказом директора ВП «УМТП» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» від 05.08.2021р № 17 проведено роз’яснювальну роботу серед уповноважених осіб и членів тендерного комітету, щодо недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», та проводяться заходи з проходження спеціалістами підприємства уповноваженими на представницькі функції щодо публічних закупівель для підвищення рівня компетентності. №3 Щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору, то усунути виявлені порушення неможливо у зв’язку з тим що продукція згідно укладеного договору поставлена у повному обсязі і буда повністю оплачена до 07.05.2021 року. Договір завершено та закрито.
2021-08-09 16:47:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | справа № 200/10601/21 від 13.09.2021 |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | №200/10601/21 |
Дата відкриття провадження: | 12 вересня 2021 |
Документи:
20 вересня 2021 16:18
|
Електронний підпис |
20 вересня 2021 16:18
|
ухвала по справі 200 10601 21.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
3 710 307,72
UAH з ПДВ
|
3 710 307,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" |
3 963 813,00
UAH з ПДВ
|
3 963 813,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #34245509 |
Переможець |
3 710 307,72
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 08:36
|
723-ПЗ-ДЦ 378-21 ШУД.pdf | укладений |
15 квітня 2021 08:36
|