Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Контактна особа: |
Силенко Дар’я Сергіївна (044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 291 092,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 910,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 15:17 |
ТД_Одеса_клінінг.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000030 ● 4635783a1d3b4cf2a31b68f1ce15bec6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-02-26-002273-c 26.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 17.04.2020 №94 щодо процедури закупівлі Код ДК 021-2015: 90910000-9 —Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення) (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-26-002273-c). Філією ««Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Філія) 26 лютого 2020 року було оголошено закупівлю в системі «ProZorro» за номером UA-2020-02-26-002273-c - Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання) з очікуваною вартістю 1 291 092,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій протоколом № 108 засідання тендерного комітету Філії від 18 березня 2020 року було визначено переможцем відкритих торгів ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Протоколом № 120 засідання тендерного комітету Філії від 26 березня 2020 року було встановлено, що ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не надало документи, які передбачено Додатком 2 до ТД, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та не надано у паперовому вигляді на адресу Філії в повному обсязі. Відповідно до зазначеного вище, тендерний комітет Філії прийняв рішення, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням ч.3 ст.17 Закону, відмінити рішення (протокол № 108 від 18 березня 2020 року) щодо визнання переможця торгів на закупівлю та відхилити тендерну пропозицію ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", код ДК 021:2015 - 90910000-9 — Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)). Протоколом № 121 засідання тендерного комітету Філії від 26 березня 2020 року було перевірено на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим статтею 17 Закону, та умовам тендерної документації та встановлено, що тендерні пропозиції ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В. та ПП "Клінінг-Про" не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки в них відсутні ряд обов’язкових документів та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, тендерний комітет прийняв рішення про відхилення даних тендерних пропозицій. Пропозиція ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» була розглянута тендерним комітетом на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17 Закону, та умовам тендерної документації. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно підпункту 2 пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації Філії, для підтвердження наявності в Учасника матеріально - технічної бази, вимагалося подання в складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. В ході аналізу тендерним комітетом тендерної пропозиції було встановлено, що учасник ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із зазначенням найменування обладнання та характеристик до них, їх кількість. Щодо якісних характеристик, було подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Замовником не було встановлено спеціальних вимог щодо якості матеріально-технічної бази. Відповідно до Закону передбачено наявність якісних характеристик, визначених частиною другою статті 22, тільки до предмета закупівлі. Таким чином, ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» було дотримано всі кваліфікаційні та інші вимоги Філії в частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідного для виконання предмету закупівлі, що були встановлені у тендерній документації. Оскільки стаття 16 Закону визначає, що саме Замовник встановлює кваліфікаційний критерій наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також саме Замовник визначає спосіб документального підтвердження, виконання учасником всіх встановлених вимог ні в якому разі не може слугувати відхиленням пропозиції такого учасника та не є підставою такого відхилення, що передбачена статтею 30 Закону. ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» було надано всі документи відповідно до тендерної документації, у зв’язку з цим тендерним комітетом було визнано ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС», переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір (договір №ФГІОЦ-ТО-26/2020 від 06.04.2020).
2020-05-27 11:17:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
864 435,58
UAH з ПДВ
|
649 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В. |
847 600,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 062 996,00
UAH з ПДВ
|
1 062 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС |
1 291 092,00
UAH з ПДВ
|
1 291 092,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" #41947764 |
Рішення скасоване |
649 900,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 14:59
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" #41947764 |
Відхилено |
649 900,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 14:59
|
ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В. #3170616038 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:06
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
1 062 996,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:07
|
ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС #37224916 |
Переможець |
1 291 092,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2021 10:48
|
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж. (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 12:50
|
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж. (1).pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 12:50
|
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж..pdf | укладений |
02 березня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:52
|
доп угода 2(26) (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:50
|
26_ОБ_ЄКТ_СЕРВІС_ТО-26-2020-ДУ-1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 11:35
|
1_26_ОБ_ЄКТ_СЕРВІС_ТО-26-2020-ДУ-1.pdf | укладений |
17 листопада 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 18:26
|
Прибирання Одеса.pdf | укладений |
06 квітня 2020 18:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТО-26/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТО-26/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТО-26/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТО-26/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |