Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ММР "Миколаївелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328468 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17 |
Контактна особа: |
Наталія Маєва +380512473754 lawyeromsnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 204 133,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 041,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від вартості договору. Завдаток вноситься на поточний рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТОРОТРАНС», Україна, 54020, м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17, код ЄДРПОУ 03328468, Р/р UA673071230000026003010879418 в ПАТ «БАНК ВОСТОК», ІНН 033284614014, свід. 100091211 з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель (45213300-6 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2024 16:33 |
ТД.doc | |
19 вересня 2024 16:33 |
Додаток 7 проект договору+специфікація.docx | |
19 вересня 2024 16:33 |
Додаток 5 технічні якісні та кількісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-15-000024 ● 7c4076c5792e454d877e181bb213cfd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 74-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.10.2024 № 74-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-09-19-013146-a 19.09.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 17:17:11
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві за кодом CPV за ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-013146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 13:35:49
Надання пояснень на запит
На викнання запиту надаємо пояснення (інформацію та документи):
1. Щодо Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: обгрунтування розміру очікувної вартості, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначені Замовником згідно робочого проекту "Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР "Миколаївелектротранс" по вул. Айвазовській ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві", де визначений зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, відомість об'ємів робіт та локальний кошторис (додаються скан-копії). Робочий проект отримав позитивну експерту оцінку за експертним звітом № 140/24Д від 06 вересня 2024 року (додається скан-копія). На підставі розрахованого зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва відповідальними фахівцями замовника визначено очікувану вартість закупівлі (додається скан-копія).
2. З приводу другого питання, щодо надання інформації, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування, повідомляємо наступне: відповідно до плану закупівлі UA-P-2024-09-19-014486-a джерело фінансування закупівлі Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). А також відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів Комунальне підприємство ММР «Миколаївелектротранс» не є Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) тому на нього не розповсюджується дія вищевказаної постанови, і Замовник не зобов’язаний оприлюднювати на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення. Відповідно, обгрунтування розміру бюджетного призначення відсутнє в зв’язку з відсутністю такого джерела.
Додатки:
1. експертиза проекту
2. відомість об'ємів робіт
3. зведений кошторисний розрахунок
4. локальний кошторис
5. розрахунок очікуваної вартості
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 17:20:58
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві за кодом CPV за ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-013146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Пропоную пояснити, яким чином умови тендерної документації враховують вимоги пункту 5.1 Настанови в частині надання для розрахунку ціни пропозиції учасника відомості ресурсів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 13:36:53
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, на виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону, визначені у додатку 5 тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ОБ’ЄМИ РОБІТ 45210000-2 Будівництво будівель (45213300-6 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві), що було визначено згідно робочого проекту "Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР "Миколаївелектротранс" по вул. Айвазовській ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві", а саме відповідно до об'ємів робіт та локального кошторису (скан-копії додаються).
Таким чином, замовником виконана вимога пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 з додержанням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатки:
1. Відомість об'ємів робіт
2. Локальний кошторис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:08:40
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві за кодом CPV за ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-013146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (інформації, пояснення):
Пропоную надати кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві», зокрема: відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків (у форматі pdf, doc, або в іншому доступному форматі).
Документи, інформацію, пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-23 09:30:21
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)
На виконання запиту надаємо скан-копію відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві», а саме підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-01
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 18:13:10
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві за кодом CPV за ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-013146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису № 07-01-01, наданою Замовником у відповіді від 23.10.2024, при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60мм (0,00209 т), гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 (0,01729835 т), поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг (0,011565 т), суміші асфальтобетонні гарячі БНДА тип А, марка 1 (237,85601 т), пісок природний, рядовий (29,352 м3) тощо.
Пропоную пояснити, де саме в технічному завданні (додаток 5 до тендерної документації) передбачено застосування вищезазначених будівельних матеріалів, виробів і комплектів?
2. Також пропоную пояснити, які умови технічного завдання передбачають застосування сумішей асфальтобетонних гарячих БНДА типу А, марки 1 у кількості 237,85601 тонн?
Пояснення, інформацію, документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 15:12:50
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)
Щодо першого пункту запиту: Згідно пункту 3 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме Додаток 5 – технічне завдання та об’єми робіт. Дані вимоги визначені згідно проектно-кошторисної документації, де зазначені види та обсяги робіт.
Відповідно до цих видів та обсягів робіт, за допомогою програмного комплексу АВК, використовуючи збірники ресурсних елементних кошторисних норм (КНУ РЕКНр) на ремонтно-будівельні роботи, СОУ 42.1-37641918-102:2013 і складається (автоматично) підсумкова відомість ресурсів, яка включає в себе зокрема але не виключно:
- витрати труда робітників-будівельників, машиністів;
- витрати часу експлуатації будівельних машин і механізмів;
- витрат будівельних матеріалів та виробів;
- устаткування.
Таким чином, при зазначеному технічному завданні учасники власними силами розраховують тендерну пропозицію згідно кошторисних норм.
Звертаємо Вашу увагу, що проектно-кошторисна документація – це комплекс документів, що визначають місце будівництва (реконструкції) майбутнього об'єкта, його архітектурне, планувальне і конструктивне рішення, потребу в кадрах, будівельних матеріалах, машинах і обладнанні, коштах, та складається відповіно до Настанови визначення очікуваної вартості будівництва. Зазначені будівельні матеріали, вироби і комплекти визначені відповідно до норм та стандартів, педедбачених чинним законодавством. Таким чином, учасники при надані тендерної пропозиції керуються власне тотожними нормами та стандартами.
Замовник не зобов’язаний публікувати підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису як технічні вимоги, тому як це є безпосередньо складовою проектно-кошторисної документації. Замовник оприлюднює вимоги до об’ємів та обсягів робіт, що власне є предметом закупівлі. Згідно оголошеної закупівлі, Замовник закуповує власне роботи, а не товар, тому інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначається як об’єми робіт.
Щодо другого пункту запиту: Застосування сумішей асфальтобетонних гарячих БНДА типу А марка 1 у кількості 237,85601 т передбачене проектно-кошторисною документацією. Тендерною документацією передбачено об’єм робіт із застосуванням сумішей асфальтобетонних гарячих.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05 листопада 2024 року року в рамках моніторингу закупівлі 45210000-2 Будівництво будівель (45213300-6 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (Нове будівництво станції тимчасової стоянки та зарядки міського електротранспорту КП ММР «Миколаївелектротранс» по вул. Айвазовського ріг пр. Корабелів в м. Миколаєві), КП ММР "Миколаївелектротранс", як Замовник, зобов'язкується вжити усі заходи щодо недопущення в подальшому установлених порушень та повідомляє про притягнення до відповідальності відповідальних осіб, якими допущено таке порушення, а саме фахівця з публічних закупівель КП ММР "Миколаївелектротранс" шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності у формі догани (скан-копія наказу додається).
2024-11-12 15:19:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2024-11-15 12:49:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БФ "СОВАР ГРУП" |
7 095 940,00
UAH з ПДВ
|
7 095 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БФ "СОВАР ГРУП" #45192769 |
Переможець |
7 095 940,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2024 13:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2024 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 17:35
|
2_5237921752314566946.xlsx | укладений |
22 жовтня 2024 17:34
|
2_5237921752314566948.xlsx | укладений |
22 жовтня 2024 17:34
|
Договір №532 від 21.10.24 ПП СОВАР ГРУП.pdf | укладений |
22 жовтня 2024 17:26
|