Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2023-08-25-011110-a 5268867073044d03bf0c52ccf6037181
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ропай Сергій Сергійович

+380442716478 ropay.s.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Ропай Сергій Сергійович
+380442716478
ropay.s.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 17:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 серпня 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2023 15:48
Перелік змін що вносяться-1.docx
29 серпня 2023 15:47
ТД Бориспіль-зміни1.docx
29 серпня 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2023 15:48
Перелік змін що вносяться-1.docx
29 серпня 2023 15:47
ТД Бориспіль-зміни1.docx
25 серпня 2023 17:48
ТД Бориспіль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилково зазначено предмет закупівлі
Дата подання: 27 серпня 2023 21:48
Дата відповіді: 28 серпня 2023 18:01
Шановний Замовнику! В пункту 4.1 ТД зазначено " СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ ФАСТІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", а в системі прозоро в специфікації закупівлі зазначено "СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ В МІСТІ БОРИСПІЛЬ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ". Який варіант вірниц в Борисполі чи Фастові?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в ТД. Дякую
Невірна ціна
Дата подання: 27 серпня 2023 21:50
Дата відповіді: 28 серпня 2023 18:01
Шановний Замовнику! В пункті 4.5 ТД зазначена очикувана вартість - 3 000 000,00 грн, а в системі прозоро - 5 000 000,00. Яка сумма вірна 3 чи 5 млн?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в ТД. Дякую

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3112520830
Дата подання: 27 серпня 2023 14:07
Заборонений товар
Шановний Замовнику! Камери Hikvision та Dahua це “очі” для російських БПЛА.
НАЗК внесло китайські компанії Hikvision та Dahua Technology до переліку міжнародних спонсорів війни. Таке рішення ухвалено через те, що обидві компанії активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Отже, Dahua забезпечує росію товарами критичного призначення, які дозволяють функціонувати галузі ВПК рф, тим самим сприяючи продовженню війни. Таким чином, завдяки роботі обох цих компаній на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайськими компаніями Hikvision та Dahua Technology.

Більш детальна інфорамація зазначена на сайті НАЗК за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/postachayut-ochi-dlya-rosijskyh-bpla-nazk-vneslo-kytajski-kompaniyi-hikvision-ta-dahua-technology-do-pereliku-mizhnarodnyh-sponsoriv-vijny/

На підставі викладеного, вимагаю внести зміни до Тендерної документації та визначити іншу назву предмету закупівлі та внести зміни до техничних характеристик таким чином, щоб учасники не смогли подати товар компанії Hikvision та Dahua .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2023 15:52
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на 28.08.2023 року Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Погребняк Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2996015492
Дата подання: 29 серпня 2023 21:37
Дискримінаційна вимога? Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Шановний Замовнику! При всієї поваги до Вас, хочу зазначити, що обрані вами камери Hikvision із зазначенням конкретної моделі, є дискримінаційною вимогою. Оскільки є багато інших компаній які можуть запропонувати аналогічну модель, але зазначена вами дискримінаційна вимога обмежує коло учасників у прийнятті участі та запропонувати товар. На підставі викладеного вимагаю внести зміни в тендерну документацію, яким зазначити перелік технічних характеристик, а не назву товару, для надання можливості запропонувати аналогічний товар.

Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.

Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.

У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.


Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.

Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.

Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?

Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 серпня 2023 21:40
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2023-08-25-011110-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Погребняк Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2996015492
Дата подання: 29 серпня 2023 21:43
Дискримінаційна вимога! Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?
Шановний Замовнику! При всієї поваги до Вас, хочу зазначити, що обрані вами камери Hikvision із зазначенням конкретної моделі, є дискримінаційною. Оскільки є багато інших компаній які можуть запропонувати аналогічну модель, але зазначена вами дискримінаційна вимога обмежує коло учасників у прийнятті участі та запропонувати товар. На підставі викладеного вимагаю внести зміни в тендерну документацію, яким зазначити перелік технічних характеристик, а не назву товару, для надання можливості запропонувати аналогічний товар.

Крім того, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.

Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.

У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.


Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.

Тому насправді не зрозуміло ваш вибір щодо обрання тільки камери Hikvision, оскільки є багато аналогічних моделей з аналогічними та кращими технічними характеристиками.

Чи Замовник намагається допомогти ворогу та створити національну небезпеку?

Прошу наполегливо усунути дискримінаційні вимоги, придбати назву Hikvision та зазначити технічні характеристики із зазначенням надання можливості пропонувати еквівалент або кращий товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2023 17:14
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації комплексна система відеоспостереження в місті Бориспіль Київської області повинна бути інтегрована до загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформу збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції в Київській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Київської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання Єдиної системи відеоспостереження та відеоаналітики об'єднаної Бориспільської територіальної громади з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі 2 Технічних вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені у підпунктах 4.1-4.16 розділу 4 цих вимог, відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що Комплексна система відеоспостереження в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація завдань та функцій Національної поліції України та її територіальних підрозділів, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та, відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах», встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Однією з важливих функцій Комплексної системи відеоспостереження є зокрема відеофіксація злочинів в умовах воєнного стану.
Звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на сьогодні Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення китайської компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Окрім того, Замовником жодним чином не обмежено потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі, оскільки Додатком 3 до тендерної документації зазначено наступне: Примітка: У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». У разі надання еквіваленту обладнання, зазначеного у Технічних вимогах, Учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним обладнання та параметрів, що визначені в Технічних вимогах, а також лист (довідку) компанії-виробника відеокамер та програмного забезпечення, зазначеного у Розділі 4 цих Технічних вимог, яким підтверджується, що відеокамери та програмне забезпечення, які пропонуються Учасником у якості еквіваленту, відповідно до Технічних вимог, сумісні з серверним обладнанням та програмним забезпеченням Існуючої інфраструктури загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Київської області.

Враховуючи переваги від своєчасного створення Комплексної системи відеоспостереження та оцінюючи можливі фінансові збитки, що будуть надані державному бюджету у разі відтермінування або відмови від подальшого її покращення, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для внесення змін до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 4 999 552,07
UAH з ПДВ
4 999 552,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 вересня 2023 10:19
Електронний підпис
11 вересня 2023 10:15
Електронний підпис
11 вересня 2023 10:14
3 Витяг МВС_повний_11.09.23.7z
05 вересня 2023 15:52
Електронний підпис
05 вересня 2023 15:51
2 Довідка мат-тех. база.PDF
05 вересня 2023 15:51
34 витяг ПДВ 2021.pdf
05 вересня 2023 15:51
5 Довідка_працівники.PDF
05 вересня 2023 15:51
14 Довідка_субпідряд.PDF
05 вересня 2023 15:51
32 Витяг ЄДР_04.09.2023.pdf
05 вересня 2023 15:51
8 Допуск електрика.pdf
05 вересня 2023 15:51
9 НПАОП 0.00-1.15-07 (висота).pdf
05 вересня 2023 15:51
21 Тех. вимоги.PDF
05 вересня 2023 15:51
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 4 999 552,07
UAH з ПДВ
07 вересня 2023 17:44

Документи

07 вересня 2023 17:44
Довідка НАЗК
07 вересня 2023 17:44
Електронний підпис
06 вересня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2023 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
4 999 552,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2023 17:44
Довідка НАЗК
07 вересня 2023 17:44
Електронний підпис
06 вересня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2023 17:17
Договір № 1238 від 22.09.2023.pdf укладений
22 вересня 2023 17:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 999 552,07
UAH (в тому числі ПДВ 833 258,68 UAH)