Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of municipal elektrobuses for Vinnytsia city territorial community
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Король Сергій 380432671004 kpvtk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Korol Sethii 380432671004 kpvtk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 15:13 |
Очікувана вартість: | 212 659 214,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 063 296,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Publication date: | 22 вересня 2021 16:31 |
Enquiries until: | 16 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 січня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 212 659 215 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 063 296 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 17:13 |
Перелік змін до ТД. 18.01.2022.docx | |
18 січня 2022 17:13 |
Тендерна документація_ЗІ_ЗМІНАМИ.18.01.2021.docx |
18 січня 2022 17:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18 січня 2022 17:13 |
Перелік змін до ТД. 18.01.2022.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18 січня 2022 17:13 |
Тендерна документація_ЗІ_ЗМІНАМИ.18.01.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Максимальна протяжність оборотного рейсу в м. Вінниця складає 25 км.
2. Зміни будуть внесені в документацію шляхом виключення вказаної вимоги із п. 89 ТД.
3. Будуть внесені зміни стосовно прийнятності сертифікатів/протоколів виданих уповноваженими органами України. Менше з тим, Замовник невважає данну вимогу дискримінаційною, оскільки існує реальна можливість для Українського виробника провести таку сертифікацію в країнах Європейського союзу. Про доцільність такої сертифікації рішення Учасником приймається самостійно, у тому числі із урахуванням ризиків відсутності такої сертифікації, що в свою чергу, являє собою частину природних ризіків пов'язаних із підприємницькою діяльністю.
1. Люди похилого віку.
2.Пасажири з дітьми.
3.Пасажири з обмеженими фізичними можливостями
Така адаптація вимагає оптимізації міцності каркасу даху для відповідності автобуса нормам Правил №66 ЄЕК ООН, а також зумовлена складністю рельєфу території на якій перебачається використання ТЗ.
Як вбачається із змісту згаданого рішення Колегія виходила із того, що «Замовником не надано обґрунтування необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.» В результаті чого визнала згадану вимогу дискримінаційною.
При цьому, Колегія розглядала зазначену вимогу викладену у п.86 у цілому без поділу на структурні одиниці ( речення, абзаци, пункти, підпункти, суфікси, префікси і т.п.). За інших обставин виникли б обґрунтовані сумніви в об’єктивності Колегії яка порушує загально прийняті принципи розумності.
Не містить рішення Колегії будь-яких інструкцій, стосовно виключення зазначеного пункту повного, чи в конкретній частині. Що в повній мірі узгоджується із нормами дискреційних повноважень Замовника викладених у ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Натомість вжите у наведеній цитаті рішення словосполучення «вимоги Документації у вказаній редакції» однозначно вказує на можливість зміни редакції спірного пункту.
Разом з тим, Замовник враховував, що згідно ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством».
Україна стала Договірною Стороною Женевської Угоди 1958 року згідно з Законом України від 20.02.2000р. №1448-111 "Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року” і заявила про намір застосовувати на своїй території Правила ЄЕК ООН які є додатком до Женевської Угоди 1958 року і містять відповідні технічні приписи.
Ці Правила регламентують питання колісних транспортних засобів (далі - КТЗ), предметів обладнання та частин до них за критеріями безпеки, екологічності та енергоефективності.
Правила № 66 Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ), є складовою згадано Женевської Угоди 1958 року, а відтак складовою національного законодавства України.
Тому в цій частині вимога про відповідності ТЗ Правилам №66, є прямою вимогою Закону України, а відтак не може бути протиправною ( в т.ч. дискримінаційною) за визначенням, і точно не може бути скасована органом виконавчої влади.
Щодо способу підтвердження, то він в дійсності містив формальне обмеження за територіальною ознакою (орган сертифікації Країн ЄС), яке теоретично може мати ознаки дискримінації, а тому в цій частині обмеження Замовником зняті, що власне підтверджується Вашим зверненням.
Відсутність дискримінаційних обмежень у спірному пункті, і є належним (добросовісним) виконанням рішення.
Тому Замовник переконаний, що в цій ситуації його дії є пропорційними, а спосіб підтвердження не несе надмірного тягаря для Учасника.
Принагідно звертаємо Вашу увагу, що поряд із принципом недискримінації (ст.5 Закону) діє РІВНОЗНАЧНИЙ принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Поряд з цим, як вбачається із змісту преамбули Закону, первинною метою закону є забезпечення потреб Замовника, а не реалізація можливостей окремого Учасника. При цьому системний аналіз законодавства вказує, що не є пропорційним заходом виправлення негативних наслідків неналежної організації діяльності Учасника, за рахунок погіршення матеріального становища Замовника.
Частиною першою ст. 19 Конституції України, встановлено правовий принцип «Дозволено все, що не заборонено Законом». Оскільки Замовник не являється органом влади або місцевого самоврядування, а є господарюючим суб’єктом, тому згаданий конституційний принцип в повній мір може бути ним використаний.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить прямої заборони на внесення змін до оголошення про закупівлю.
Натомість Закон визначає принцип максимальної ефективності та економії, яким мають керуватися замовники реалізовуючи свої дискреційні повноваження.
Конституційний Суд України, у своєму рішенні вказав «Після Конституції України, що має найвищу юридичну силу (частина друга статті 8), закони в ієрархії нормативно-правових актів посідають провідне місце», ти самим закріпивши правовий принцип «надання переваги нормі, що має вищу юридичну силу,».
За таких обставин, запропонований Вами підхід, згідно якого потрібно надати перевагу нормам підзаконного акту, перед нормами Закону та Конституції, вбачається поверхневим, а тому не може бути використаний Замовником.
Додатково повідомляємо, що зменшення очікуваної вартості закупівлі у повній мірі відповідає Бюджетному кодексу в частині корегувань видатків, зокрема, з урахуванням особливостей нового бюджетного періоду, з однієї сторони. Та є економічно обґрунтованим з іншої сторони.
Вимоги про усунення порушення
For your information, 99% of the World production of electric buses is made in China by big manufacturers. So, proposed by you delivery schedule in your contract: 20 days from contract for first lot (or bus - it is not clear), then every 30 days - is not workable. From the word "at all". We propose you to change delivery time from 20 to 120 days and delivery of whole contracted goods at once. That time is necessary even for big manufacturer to schedule production and get parts, to manufacture, to ship to the port, then to ship by sea, and to ship by land to you from Odessa to Vinnytsia. Less is absolutely unrealistic/dreams. Nobody is standing-by and waiting for your order - factories are permanently working and your production must be normally scheduled and performed. We kindly ask you to consider and decide as otherwise our factory will be physically not able to take part in this tender.
For your info: 20 days is suitable for trade of stock vehicles, just located in Europe warehouses. But electric buses are not manufactured for warehouse. So, for your order this time is not adequate.
Best regards,
-------------------------
Шановний покупець,
Для вашої інформації, 99% світового виробництва електричних автобусів виробляється в Китаї великими виробниками. Отже, запропонований вами графік поставки у вашому контракті: 20 днів з моменту укладення контракту на перший лот (або автобус - незрозуміло), потім кожні 30 днів - це неможливо. Від слова "взагалі". Ми пропонуємо вам змінити термін доставки з 20 на 120 днів і доставку всього товару за контрактом одночасно. Цей час необхідний навіть великому виробнику, щоб запланувати виробництво та отримати запчастини, виготовити, відвантажити до порту, потім відвантажити морським транспортом, а також доставити сушею до вас з Одеси до Вінниці. Менше - це абсолютно нереально/мрії. Ніхто не чекає і не чекає вашого замовлення - фабрики працюють постійно, і ваше виробництво має бути нормально запланованим та виконаним. Просимо Вас розглянути та прийняти рішення, оскільки в іншому випадку наш завод фізично не зможе взяти участь у цьому тендері.
Для Вашої інформації: 20 днів підходить для торгівлі транспортними засобами, що знаходяться в Європі. Але електробуси не виробляються для складу. Отже, для вашого замовлення цей час є недостатнім.
З найкращими побажаннями,
Строк поставки товари відображають індивідуальні потреби Замовника, а тому Замовник їх встановлює на власний розсуд.
Твердження, про необхідність внесення змін до тендерної документації базується на його припущенні що 99 % електробусів виробляється у Китаї, і начебто усі вони працюють за однаковим алгоритмом. До такого твердження Замовник відноситься критично, а тому не вбачає за доцільним у внесенні змін без додаткових досліджень ситуації, в межах строків встановлених законом для надання відповіді на вимогу.
So, we ask you to think about it once more and to answer within 3 days as required by Law. We cannot provide such terms as they are to the factory, without losing our reputation. So, if your terms will remail unchanged and imperative - we will close this file.
Sincerely,
----------------------------
Ваша відповідь дуже розчаровує. Ваші умови нереальні. Ми пропонуємо вам реалістичну доставку всього замовлення за 120 днів. Якщо ви віддаєте перевагу поштучну доставку, ймовірно, від якогось місцевого виробника -любителя - це ваше право і ваш вибір. 10 разів на 30 днів - це рік. І якість буде відповідною. Ви можете вимагати навіть негайної доставки. Але бажання і реальність - це "різні пари взуття".
Тому ми просимо вас ще раз подумати про це та відповісти протягом 3 днів відповідно до вимог Закону. Ми не можемо надати такі умови виробнику, не втративши репутації. Отже, якщо ваші умови залишаться незмінними та імперативними - ми закриємо цей файл.
З повагою,
Так, не дивлячись на те, що п. 5. Розділу 1 ТД наголошується на недискримінації Учасників, а саме «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
При цьому п.6. Замовником встановлена валюта ТД гривня. Ми, уважно вивчивши ЗУ «Про публічні закупівлі», розуміємо, що Замовник має право встановлювати такі вимоги, але для розширення кола потенційних Учасників та недопущення дискримінації з боку Замовника, вимагаємо внести зміни в частині визначення валюти ТП. Тим самим, ми просимо надати можливість та формулу перерахунку тендерної пропозиції учасника нерезидента в Євро або Долар США. При цьому при розкритті тендерної пропозиції ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до іноземних валют, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій.
З огляду на це, вимога не підлягає задоволенню
Просимо звернути увагу на те, що частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов: кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги», що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів); кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 визначено порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Разом з тим, міжнародний договір публікується відповідно до вимог статті21 Закону України «Про міжнародні договори України», а також на офіційному веб-сайті державного органу України, від імені якого укладено міжнародний договір. На сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». Отже, фактично жоден нерезидент не має змоги отримати ЕЦП в Україні. Вимагаємо додати фразу «(за наявності)» або «(дана вимога стосується резидентів України)».
Згідно з Наказом від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Рег № 610/34893 Мінюсту від 01 липня 2020 р.) а, організатори зобов’язані вимагати від учасників підписання пропозиції до тендеру електронним кваліфікованим підписом.
З огляду на це, вимога не підлягає задоволенню.
Пунктом 2 розділу 3 ТД вимагається надання забезпечення ТП.
Так, проаналізувавши ці вимоги, бачимо, що Замовником вимагається надання забезпечення тільки через українські банки: валютою тендерного забезпечення є гривня, вимагається назва документа «Гарантія», тощо.
Хочемо зазначити, що Учасник-нерезидент, згідно даної вимоги, не може надати забезпечення тендерної пропозиції, так як не може відкрити рахунки в українському банку.
Також Учасник-нерезидент не може подати гарантію видану банком нерезидентом з одночасним наданням підтверджуючого документу від українського банку, у відповідності до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628., тобто авізуючим банком (авізуючий банк - банк, який авізує гарантію та надає письмове повідомлення щодо наданої гарантії бенефіціару (Замовнику) або банку-гаранту, або іншому банку).
При цьому керуючись вищезазначеною Постановою
згідно Пункту 54, Авізуючий банк (резидент), отримавши від іншого банку гарантію, перевіряє достовірність цієї гарантії (перевіряє ключі, підписи, формат SWIFT).
- Пункт 55 – Авізуючий банк (резидент) у разі потреби надсилає запит до банку, від якого надійшла гарантія, для уточнення достовірності цієї гарантії або уточнення умов та інших інструкцій, що містяться в гарантії.
- Пункт 57 – Авізуючий банк (резидент) після отримання гарантії (необхідних уточнень щодо достовірності гарантії) від іншого банку надсилає повідомлення з текстом гарантії бенефіціару (Замовнику) або банку бенефіціара (Замовника) про отримання гарантії на користь бенефіціара (Замовника).
Отже, це означає, що підтвердження отримання забезпечення може отримати або банк-гарант або авізуючий банк на вимогу Замовника. Учасник не має можливості отримати таке підтвердження, оскыльки таке підтвердження автоматично надається Авізуючим банком замовнику.
Вимагаємо внести зміни в вимогу, щодо надання забезпечення та доповнити пункт роз’ясненням стосовно надання банківської гарантії банками нерезидентами шляхом надання SWIFT або ж виключити цю вимогу для нерезидентів України, як роблять інші Замовники
Згідно з Наказом від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Рег № 610/34893 Мінюсту від 01 липня 2020 р.) а, організатори зобов’язані вимагати від учасників підписання пропозиції до тендеру електронним кваліфікованим підписом.
З огляду на це, вимога не підлягає задоволенню.
Договір викладено на українській мові (єдиній), що суперечить українському на міжнародному законодавству. Так, якщо Замовником не дискримінується учасник нерезидент , то має бути викладено двомовний договір (договір, що укладений між резидентом на нерезидентом вважається договором ЗЕД (зовнішньо-економічної діяльності), що відповідає вимогам Українського законодавства, зокрема діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель, а також Замовникові слід керуватися правилами ст. 19 Закону від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029), які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Вимагаємо усунути дане порушення та внести зміни в Додаток 5, а саме проект договору для резидентів та нерезидентів
ЗЕД-контракти є частиною цивільного законодавства, однак, з огляду на специфіку регулювання таких контрактів на практиці, на них також поширюється й спеціальні норми національного законодавства, як-то: Господарський кодекс України, ЗУ «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 р. (далі – Закон про ЗЕД), ЗУ «Про міжнародне приватне право» від 23.06.2005 р. (далі – Закон), ЗУ «Про міжнародний комерційний арбітраж» від 24.02.1994 р., Положення про форму зовнішньоекономічних договорів (контрактів), затверджене наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 06.09.2001 р. № 201 (далі – Положення), а також міжнародне законодавство, що є обов’язковим для України. До нього в сфері ЗЕД, зокрема, відноситься Конвенція ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів від 11.04.1980 р. (далі – Віденська конвенція), Конвенція ООН про позовну давність у міжнародній купівлі-продажу товарів 1974 року, Правила Інкотермс 2010, розроблені Міжнародною торговою палатою, тощо.
Частина 2 ст. 6 Закону про ЗЕД встановлює обов’язкову просту письмову форму договору, якщо інше не передбачено міжнародним договором України чи законом. Таку ж імперативну норму підтримує й ч. 3 ст. 31 Закону. При цьому ст. 31 Закону містить більш конкретизовані вимоги щодо форми зовнішньоекономічного договору. Отже, якщо сторони правочину знаходяться в різних державах – форма контракту залежить від права місця проживання сторони, яка зробила пропозицію.
Отже, письмова форма зовнішньоекономічного контракту, однією із сторін якого є резидент України, є обов’язковою, інакше договір може бути визнаний недійсним. Дане твердження знаходить своє відображення й у рішенні КСУ від 26.11.98 р. № 16-рп/98, в якому зазначено, що положення ч. 2 ст. 6 Закону про ЗЕД треба розуміти так, що передбачена ним письмова форма є обов’язковою для будь-якого ЗЕД-контракту, що укладається суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності України. Винятки з цього правила можуть встановлюватися лише законом або міжнародним договором України.
Прямих вимог до ОБОВ'ЯЗКОВОСТІ двомовної форми ЗЕД-контракту Законодавство не містить.
Посилання Учасника, на положення ст. 19 Закону від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» в обґрунтування обов'язковості двомовності є хибним, а сама норма не релевантною, оскільки містить визначення поняття мови міжнародного договору.
Менше з тим, за різними оцінками в світі є понад 150 держаних мов. За таких обставин вимога перекладу проекту договору на державні мови світу має сумнівну доцільність, виходячи із принципу розумності..
З огляду на це, вимога не підлягає задоволенню
З огляду на це, вимога не може бути задоволеною.
Умови поставки встановлені Замовником це DDP – поставка зі сплатою мита. Даним пунктом Замовник створює дискримінаційний характер закупівлі для учасників нерезидентів.
Постачальники нерезиденти можуть самостійно розмитнити Товар лише за умови сплати митних платежів за договором доручення. При цьому у них не виникає податковий кредит зі сплати ПДВ.
Резиденти, платники ПДВ, за умови перемоги у Закупівлі сплатят 20 відсотків ПДВ, що складе шосту частину їх ціни перемоги.
У нерезидента виникає інша ситуація. Так згідно п. 190.1. Статті 190 ПКУ базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України, є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу 3 Митного кодексу України з урахуванням мита та акцизного податку, що підлгають сплаті і включаються до ціни товару. Оскільки в проекті договору договірна ціна це ціна тендерної пропозиції, то для нерезидента база нарухування ПДВ буде вищою ніж для резидента. Відповідно нерезиденту не вигідно бути учасником за таких умов в Закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну складову та дати можливість участі у закупівлі учасників нерезидентів з умовою поставки CIP або DAP.
Ціллю проведення закупівлі є забезпечення потреб замовника у товарах, а не створення умов для збільшення прибутку окремого учасника. Разом з тим Замовник не повинен здійснювати оплату за неналежну організацію ефективної, конкурентної діяльності Учасника, за інших умов потрібно визнати обов'язок компенсувати витрати покупця по доставці товару з іншого континенту, інакше це буде дискримінацією за місцем розташування.
З огляду на це, вимога не підлягає задоволенню.
Вимоги Замовника та такі звужені терміни поставки говоорять про те, що ТД прописана під певного Замовника у якого вже є 10 одиниць електробусів та 8 зарядних станцій.
Просимо внести зміни в ТД, а саме «Термін поставки Товарів протягом 120 календарних днів з дати отримання Заявки від Замовника»
Вимога задоволена частково.
Просимо пояснити вимогу п.14 Додатку 3 , а саме: «Електробус в обладнаному стані повинен рухатися на підйом з нахилом 23%».
Вимога 23% нахила це 12,95 градуси, а це схил гірськолижної траси, просимо надати дані по маршуруту із зазначенням вулиць на яких є дані схили.
1. Вул М. Оводова від мрста до вул Соборної.
2. Вул Соборна центрального моста до зуп. Укртелеком.
3. Вул. 8 березня від моста до зуп. С. Наливайка
Вимагаємо прибрати фразу «Регулювання разом з панеллю приладів» з п.19 Додатку 3
Наприклад, алюмінієвий лист 1,45 мм так само має довговічність як і 1,5 мм. В авіабудівництві, при використанні певних перевантажень, використовується товщина алюмінію від 0,25 мм до 3,3.мм. Відповідно, якщо алюмінієвий лист товщиною 1 мм покрити додатковим напиленням він зможе прослужити на рівні алюмінієвого листа 2 мм. Вимоги Замовника прописані під певного виробника.
Це все застаріла система, яка додає додаткові проблеми для пасажирів.
Є зменшена кабіна водія, але для пасажирів вона зручна, так як відділення водія займає менше місця і, відповідно передні двері відкриваються на дві половинки, що набагато зручніше для пасажирів.
Ця вимога прописана під певного виробника, що порушує Принципи ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати дану вимогу або додати «або іншого типу».
І що означає фраза «погоджується окремо». На якому етапі погодджується? Чи включається це в ціну контракту?
Виникає відчуття, що певний Постачальник, для кого прописані вимоги ТД, вже знає що, де і за яку ціну він має купити.
Тобто Замовником Вимагається поставити Товар в кількості 1 одиниця протягом 20 календарних днів, і далі кожну наступну одиницю кожні наступні 30 календарних днів (див. проект договору). Але «Протягом перших двох місяців після підписання Контракту Постачальник погоджує з Замовником проєктну документацію на електробус».
ТОБТО Постачальник має постачати електробуси з непогодженою проєктною документацією? Знову ж виникає підозра, що вже все погоджено і ТД прописана під певного Постачальника.
Просимо надати пояснення якими саме українскими державними органами затверджується документ акту-прийому передачі? Та згідно яких законодавчих актів це відбувається?
After your insisting on delivery within 20 days we closed this file. You extended the deadline for providing bid and stated in the tender place delivery frame as 01.07-01.10.2022. It is realistic. But you forgot to delete Sec. 5.2 from your contract. It is still deal killer.
So, if you really accept realistic terms - please delete Sec. 5.2. immediately. Till that time we cannot speak with factory about your order as about serious one.
Respectfully,
------------------------------------
Шановний покупець,
Після того, як ви наполягали на доставці протягом 20 днів, ми закрили цей файл. Ви продовжили строк подання тендерних пропозицій та вказали у рамці доставки тендерних пропозицій 01.07-01.10.2022. Це реалістично. Але ви забули видалити сек. 5.2 з вашого договору. Це все ще вбивця угод.
Отже, якщо ви дійсно приймаєте реалістичні умови - видаліть п. 5.2. негайно. До цього часу ми не можемо говорити з заводом про ваше замовлення як про серйозне.
З повагою,
-------------------------------------------------
Ви жартуєте? Ви змінили термін доставки в описі тендеру на PROZORRO, але залишили в контракті старий. Який час доставки правильний - чітко вкажіть.
OUR REQUIREMENT:
TO CLARIFY, WHICH DELIVERY TIME IS CORRECT
-----------------------------------------------------------------
Будь ласка, нарешті приземліться і припиніть свої бюрократичні ігри.
НАША ВИМОГА:
ПОЯСНІТЬ, ЯКИЙ ЧАС ДОСТАВКИ BIPНИЙ
2.2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.»
Вже пройшло 7 календарних днів з дня відповідей Замовника на вимоги та запитання щодо БЕЗЛІЧ невідповідностей в тендерній документації, а також щодо порушень в сфері Публічних Закупівель.
Просимо пояснити коли буде опубліковано нову версію Тендерної документації з усуненням всіх порушень і чи планує Замовник взагалі це робити? Остання редакція ТД від 22.09 має всі докази дискримінації Учасників, прописання ТД під відповідного Учасника, а також невідповіності в строках поставки і в інших вимогах Замовника.
Замовник вважає твердження Учасника, про наявність дискримінаційних умов у ТД його власним оціночним судженням, що не базується на реальних фактах.
Стосовно строків внесення змін до ТД, Замовник звертає увагу, що величина терміну подання кінцевих пропозицій законом не обмежена.
Як вірно зазначено учасником, в межах строку на подання тендерних пропозицій Замовник може вносити на власний розсуд зміни до ТД.
З огляду на вище зазначене замовником не порушувались строки визначені ст. 10 Закону, як і строки визначенні іншими положеннями.
Наразі, замовником ведеться робота над уточненням вимог до предмету закупівлі і по її завершенню будуть внесенні відповідні зміни, з урахуванням раніше наданих відповідей на звернення та вимог Закону в частині порядку внесення зміни в оголошення та тендерну документацію
ПОЯСНІТЬ, ЯКИЙ ЧАС ДОСТАВКИ BIPНИЙ
Your clarification is fully understand and accepted. Delivery till October 2022 ("граничний термін поставки товарів припадає на 1 жовтня 2022 року") is workable. Our associated factory definitely can deliver earlier.
But it was taking 20 (!) days to get that answer. And now we have only 10 days left. Now we have to translate all TD into Chinese and negotiate. It takes reasonable time, wich is just lost. Till this answer we did not inquire manufacturer as were not confident that we will receive it. Please extend this deadline for one week at least for surety. We work with big factories, who are not asking silly multiple questions, but working a bit slowly. Nobody likes "horse racing with barriers".
We ask for understanding.
Respectfully,
----------------------------------------
Шановний покупець,
Ваше роз’яснення повністю зрозуміло та прийнято. Можлива доставка до жовтня 2022 року («граничний термін поставки товарів припадає на 1 жовтня 2022 року»). Наша пов'язана фабрика безперечно може доставити раніше.
Але на цю відповідь знадобилося 20 (!) днів. А тепер у нас залишилося всього 10 днів. Тепер ми маємо перекласти всі TD на китайську та домовитися. Це займає розумний час, який просто втрачено. До цієї відповіді ми не запитували виробника, оскільки не були впевнені, що ми його отримаємо. Будь ласка, продовжте цей термін принаймні на один тиждень для гарантії. Ми працюємо з великими фабриками, які не задають дурних запитань, а працюють трохи повільно. Ніхто не любить «скачки з бар’єрами».
Просимо розуміння.
З повагою,
On translation of your contract and careful reading one more point needs clarification:
"4.3.1. Покупець може надати передплату в розмірі 30 % вартості Товару або суми договору на на строк до 90 днів, за умрови відстуності прострочення виконання зобов'язань перед особами, що входять у мережу головного розпорядника Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України. Підтвердження надається Продавцем. Передплата здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати подачі заявки на Товар шляхом безготівкого перерахунку на поточний рахунок Постачальника;
4.3.2. Остаточний розрахунок в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки кожної одиниці Товару на поточний рахунок Постачальника . "
If you make either 30% or full advance payment (not yet clear), words "в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару" shall be excluded from Sec. 4.3.2. as confusing and not clear: 90% balance means advance of 10% only.
We do not want to lose a time further and send this term to the manufacturer without those wording. But please confirm.
Please note, that we arrange direct contracts between manufacturers and end users.
Respectfully,
------------------------------------------
Шановний покупець,
Щодо перекладу вашого договору та уважного прочитання, потрібно уточнити ще один момент:
«4.3.1. Покупець може надати передплату в розмірі 30 % вартості Товару або суми договору на строк до 90 днів, за умови прострочення відпусток виконання виконання обов’язків перед особами, які входять у мережу головного розпорядника Міністерства охорони довкілля та природних ресурсів України. Передплачується протягом 5-ти банківських днів з дати подачі заявок на Товар шляхом безготівкового перерахунку на поточний рахунок Постачальника;
4.3.2. Остаточний розрахунок у розмірі 90 % кожної фактично представленої одиниці зберігається протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки кожної одиниці Товар на поточному рахунку Постачальника . "
Якщо ви вносите 30% або повну передоплату (ще не зрозуміло), слова «в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару» будуть виключені з розд. 4.3.2. як заплутаний і неясний: 90% баланс означає лише 10% авансом.
Ми не хочемо втрачати час і надсилаємо цей термін виробнику без цих формулювань. Але підтвердьте, будь ласка.
Зверніть увагу, що ми укладаємо прямі контракти між виробниками та кінцевими споживачами.
З повагою,
1) Згідно умов Тендеру при ємності батарей 210 кВт*г та за умови швидкого заряджання за 10 хвилин, потужність зарядного пристрою повинна бути 1260 кВт.
Однак, зарядна станція такої потужності не тільки не передбачена тендерною документацією, але й, нажаль, не виробляється серійно жодним виробнико в світі. Зокрема, що стосується пантографних станцій, найпотужніший на сьогодні пантограф використовується у електроавтобусі МERCEDES eCitaro у якого потужність складає 300кВт,
а технічна документація Замовника передбачає потужність в 4 рази вище.
2) Також згідно п.28. Потужність зарядної станції швидкої зарядки (не менше), потужність станції швидкої зарядки з високим ККД (не менше 95%) на основі компонентів SIC становить 150 кВт при напрузі 200А.
Якщо за сталий параметр брати запитані Вами 150 кВт швидкої зарядки та 10 хвилин для повного заряджання батареї, тоді розрахункова ємність батареї має становити орієнтовно 25 кВт*г, що також не відповідає умовам технічної документації, викладеної Замовником.
3) Наведені вище умови, на наш погляд є дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам діючого законодавства України про закупівлі, отже пропонуємо Вам внести відповідні зміни в технічну документацію:
Зокрема, пропонуємо Вам переглянути швидкість заряджання в ТЗ та встановити мінімальну потужність для зарядних станцій на рівні 300кВт, у тому числі для зарядних пристроїв типу CCS2,
оскільки подвійний роз’єм ССS2 може передавати електробусу потужність заряджання у 300 кВт.
Але це можливо лише за умови, якщо електробус обладнаний подвійним портом CCS2 для заряджання , що, нажаль, не передбачено технічною документацією Замовника.
4) Отже, також пропонуємо Вам в пункт 21 Додатку 3 (Опис та основні вимоги до предмета закупівлі) Технічної документацї викласти в наступній редакції «Пантографного типу (на даху) або типу plug-in CCS2 х 2 (два спарених порти CCS2)
5) Також звертаємо Вашу увагу, що зарядний пристрій CCS2 потужністю 300 кВт суттєво дешевше зарядного пристрою пантографого типу, та при ємності батареї в 210 кВтг заряджає електробус на 80% відсотків ємності акумуляторів (це умова швидкісного заряджання) за 33 хвилини, а за 10 хвилин на 50 кВтг (це на 62 км пробігу).
З повагою,
Учасник.
14 листопада 2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, стосовно згаданих у Вашій вимозі технічних характеристик (потужності зарядного пристрою та акумуляторної батареї).
Після чого кінцевий строк на подання тендерних пропозицій був встановлений на 22 листопада 2021 року.
Проте, у визначенні Законом строки Ви не скористались своїм правом подання вимоги. За таких умов Замовник не має можливості здійснювати розгляд Вашої вимоги та відхиляє її із підстав неприйнятності.
Разом з тим, вважає за необхідне заначити, що визначення технічних характеристик та вимог до предмету закупівлі, здійснювалось на основі порівняльного аналізу існуючих технічних рішень та об’єктів, а тому у цій частині критично ставиться до Ваших оціночних суджень.
Разом з тим, Замовник вказує, що в тендерній документації відсутня вимога проте, що має відбуватися повна зарядка акумуляторної батареї потужністю 210 кВт на протязі 10 хвилин, надто, що в реальних умовах система контролю заряду акумуляторної батареї не дає можливість здійснення її розряду нижче рівня 20%. Окрім останнього, технічні розрахунки Учасника Замовник розцінює як помилкові, та такими, що ґрунтуються на власних припущеннях, та не відповідають на реальним фізичним процесам.
Оскільки викладення академічних курсів спеціалізованих дисциплін, не є складовою інституту роз’яснень визначеного ст. 24 Закону, то в цій частині Замовник обмежується констатацією помилковості оціночних суджень Учасника.
У цілому, згадані технічні параметри окрім реалістичності їх виконання, встановленні з урахуванням планів подальшої розбудови системи пасажирських перевезень ТЗ і з автономними джерелами електричної тяги. Що у повній мірі відповідає принципу максимальної ефективності та економії (ст. 5 Закону).
Скарги до процедури
Дата подання: 17 листопада 2021 17:48
Дата подання: 21 січня 2022 18:04
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000074 ● 7aaf8fd960314d8f973b243ca669f6ad
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2021-09-22-005916-c 22.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 13:39:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі муніципальних електроавтобусів для Вінницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-22-005916-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 13:07:40
Пояснення по суті запиту
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості предмету закупівлі відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння дійсності, зумовленої закономірностями предмету закупівлі у поєднанні із реальними виробничими потребами. Результати чого знаходяться у вільному доступі https://2021.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/KPVTK/ShowContent.aspx?ID=3
Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне. У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Суб’єкти господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради. У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Отже КП « ВТК» не є СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ, а тому п. 4-1 згаданої Постанови КМУ, не створює для КП «ВТК» (03327925) жодних юридичних наслідків, як і власне інші положення постанови в частинні оприлюднення згаданих обґрунтувань.
Окрім цього, у відповідності до п.14 ст.1 ЗУ № 922-VIII:
"Моніторинг процедури закупівлі" - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; У відповідності до преамбули ЗУ № 922-VIII правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначається цим законом. Від так законодавством у сфері публічних закупівлі окрім ЗУ № 922-VIII є нормативно правові акти на які посилаються норми згаданого закону, або які прийняті на його виконання у спосіб передбачений цим же законом. З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог НЕМОЖЕ бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000019 ● d44fd25637384ddf9eee1f8d5e44d4d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.03.2022 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-09-22-005916-c 22.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БІО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
212 344 734,00
UAH з ПДВ
|
212 344 734,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
212 646 600,00
UAH з ПДВ
|
212 646 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" #36085246 |
Переможець |
212 344 734,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 22:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 16:57
|
Додаткова №1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 12:36
|
Договір Електробуси.pdf | укладений |
04 березня 2022 12:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електробуси | 10 | шт |
19 093 104,00
UAH з ПДВ
|
Зарядна станція прискореного типу (видкої з арядки) потужністю 150 кВт | 3 | шт |
3 212 058,00
UAH з ПДВ
|
Зарядна станція тривалого циклу (повільної зарядки) потужністю 40-50 кВт | 5 | шт |
2 355 504,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків поставк у зв'язку із дією непередбачуваних обставин військового часу. |
Номер договору про закупівлю: | 04-03-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електробуси | 10 | шт |
19 093 104,00
UAH з ПДВ
|
Зарядна станція прискореного типу (видкої з арядки) потужністю 150 кВт | 3 | шт |
3 212 058,00
UAH з ПДВ
|
Зарядна станція тривалого циклу (повільної зарядки) потужністю 40-50 кВт | 5 | шт |
2 355 504,00
UAH з ПДВ
|