Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
Код ЄДРПОУ: | 03768026 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Черевко Микола Васильович +380503581024 sportkomplex2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2024 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 14:33 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 14:33 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник має право вимагати не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку, у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших трьох груп, відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 № 657, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Так, на виконання вимог статті 547 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним, документ, який підтверджує надання забезпечення виконання договору про закупівлю оформлюється (вимагається) у паперовій формі. Банківська гарантія повинна бути надана учасникомпереможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та містити такі суттєві умови: 1. Назву документа – «Банківська гарантія»; 2. Номер, дату та місце складання; 3. Строк дії банківської гарантії; По Банку-Гаранту: • Повну та скорочену назву; • Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • Юридичну адресу; • Поштову адресу. По Учаснику-Переможцю (принципалу): • Повну та скорочену назву, що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • Юридичну адресу; • Поштову адресу. По Замовнику (бенефіціару): • Повну та скорочену назву; • Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • Юридичну адресу; • Поштову адресу; • Назву предмета закупівлі; • Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу; • Посилання на тендерну документацію на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/; • Тип банківської гарантії (безвідклична та безумовна); • Назву національної або іноземної валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти, відповідно до Класифікатора іноземних валют табанківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 №34; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником (бенефіціаром), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) невиконання або неналежне виконання учасникомпереможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; 2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; 3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. • Якщо банківська гарантія підписується особою, не уповноваженою представляти банківську установу у правовідносинах з третіми особами згідно установчих документів і яка не зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань як особа, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, така особа окрім посади зазначає і реєстраційний номер та дату довіреності, виданої уповноваженою особою на вчинення таких дій. (Копія довіреності, посвідченої згідно з п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» затвердженого Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 01.07.2020 № 144); • Банківська гарантія має містити застереження про обов’язковість внесення змін щодо строку її дії у випадку наміру сторін внести зміни до договору (в сторону збільшення строку його дії) за яким вона є забезпеченням. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); • інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Назва Замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» Код ЄДРПОУ 03768026 Юридична адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, буд.12 IBAN: UA338201720344350002000049497 в УДКСУ у Голосіївському paйоні м. Києва МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2024 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2024 16:50 |
_ТД_П_Рем Спартак літ_1009.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000007 ● 6930774332dc4ea4bda41a322c1e4129
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-09-10-013136-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 16:19:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень будівлі (літ. «А») учбово-спортивної бази «Спартак», КП «Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-10-013136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 19:04:35
Про надання пояснень
Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі (літ. «А») учбово-спортивної бази «Спартак», КП «Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2024-09-10-013136-a, згідно Наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.10.2024 № 70-з Про початок моніторингу процедур закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спортивний комлекс» (далі – КП «Спортивний комплекс») є комунальним підприємством, заснованим на комульнальній власності територіальної громади міста Києва; є самостійним суб’єктом господарювання в галузі «Фізична культура і спорт», проектування, будівництва, реконструкції та утримання спортивних споруд, надання послуг населенню фізкультурно-оздоровчої та спортивної направленості для задоволення суспільних інтересів, шляхом здійснення виробничої діяльності та розвитку інфраструктури.
Відповідно до п.2.1. Статуту КП «Спортивний комплекс» основною метою діяльності підприємства є, в тому числі, створення умов для організації та проведення спортивно-масових, оздоровчих та інших соціально-масових заходів щодо реалізації державних та міських програм; сприяння розвитку видів спорту в дитячо-юнацьких спортивних школах міста, шляхом надання спортивних об’єктів та послуг для проведення навчально-тренувального процесу та спортивних змагань.
Відповідно до п.2.2. Статуту КП «Спортивний комплекс» предметом діяльності підприємства є, в тому числі, проектування, ремонт, утримання та експлуатація об’єктів фізкультурно-спортивного, виробничого, житлового та іншого призначення, а також виконання функцій замовника тощо.
Відповідно до Статуту КП «Спортивний комплекс» володіє, користується та розпоряджається майном, закріпленим за ним засновником.
Отже, в рамках повноважень та мети, завдань і предмету діяльності підприємства, комісія у складі працівників КП «Спортивний комплекс» 03.06.2024 здійснила огляд технічного стану будівлі літ.А учбово-спортивної бази «Спартак». За результатами обстеження складено акт комісійного огляду технічного стану, згідно якого встановлені дефекти та пошкодження будівлі, та визначено, що подальша експлуатація будівлі літ.А за цільовим призначенням неможлива та потребує здійснення ремонтних робіт.
На підставі службової записки заступника директора з АГР від 07.06.2024 з урахуванням акту комісійного огляду технічного стану будівлі літ. А УСБ «Спартак» з урахуванням норм Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, було здійснено заходи для подальшого укладення договору на виконання ремонтних робіт шляхом проведення відкритих торгів з особливостями через електронну систему закупівель, а саме:
- Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик є одним з етапів підготовки до закупівлі та етапом визначення очікуваної вартості. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання/отримання послуг, що будуть закуплені. Відповідним фахівцем складено дефектний акт з переліком видів робіт та відповідними обсягами, тобто визначено технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі;
- Аналіз ринку. На цьому етапі можна використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Крім того, проведення ринкових консультацій не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях, а отримана інфромація дозволяє визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Отже, під час аналізу ринку було отримано 3 комерційні пропозиції від 06.08.2024 від спеціалізованих підприємств-організацій (Комерційна пропозиція №1 – 4 300 000,00 грн з ПДВ; Комерційна пропозиція №2 – 4 850 000,00 грн з ПДВ; Комерційна пропозиція №3 – 4 400 000,00 грн без ПДВ). Визначено середню ціну на послуги (4 516 666,67 грн). Проте, в кошторисному розрахунку КП «Спортивний комплекс» на 2024 рік 01.08.2024, що затверджений Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено 4 300 000,00 грн. на дану закупівлю. Попередню вартість у розмірі 4 300 000,00 грн було визначено раніше на підставі аналізу попередніх витрат: при формуванні кошторису враховувалися витрати на аналогічні ремонти, які були проведені у попередні роки. Це дозволило оцінити середню вартість робіт та матеріалів.
Отже, очікувану вартість закупівлі було встановлено з урахуванням наявних планових видатків в кошторисі підприємства, у розмірі 4 300 000,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
4 148 364,41
UAH з ПДВ
|
4 126 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" |
4 294 998,46
UAH з ПДВ
|
4 144 998,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
4 126 864,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 19:26
|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" #41689987 |
Переможець |
4 144 998,46
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 10:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 18:17
|
ДУ 12.10.2024_Зменше.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 17:31
|
Догов 11.10.2024 Літ А | укладений |
15 жовтня 2024 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | •Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «Вартість послуг по договору визначається договірною ціною (Додаток 4), яка є твердою і складається згідно Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162 (з урахуванням змін та доповнень). Договірна ціна підтверджується кошторисними розрахунками (Додаток 2, 3), виконаними в програмному комплексі АВК 5, та становить: 4 124 432,74 грн. (чотири мільйони сто двадцять чотири тисячі чотириста тридцять дві грн 74 коп), в т.ч. ПДВ 687 405,46 грн.» • В зв’язку зі зміною п.4.1. Договору Сторони домовились внести зміни до додатків до Договору, які являються його невід’ємною частиною, зокрема: Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів |
Номер договору про закупівлю: | 11/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |