Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чміль Ольга Вячеславівна 380456352261, ukb_bmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 3 838 687,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2021 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2021 15:43 |
Додаток 4.pdf | |
18 травня 2021 15:43 |
Додаток 3.pdf | |
18 травня 2021 15:42 |
Додаток 2.pdf | |
18 травня 2021 15:41 |
Додаток 1.pdf | |
18 травня 2021 15:41 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000009 ● f8ce74d3afc04106ae7286b779eba90e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2021 Одеса № 413
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 23.07.2021 та заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 23.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2021 № 413
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-05-18-004947-c 18.05.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 14:45:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-30 11:29:03
Пояснення
Пояснення на запит щодо моніторингу
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Реконструкція спортивного комплексу комунального закладу Білоцерківської міської ради дитячо-юнацької спортивної школи "Зміна" по вул. Академіка Вула, 7 в м. Біла Церква Київської області (45454000-4 Реконструкція) ідентифікатор UA-2021-05-18-004947-c, надаємо наступну інформацію. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості по зазначному об’єкту здійснено на підставі проектної документації. Проект пройшов експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №334/е/21 від 06.04.2021р. Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради являється структурним підрозділом Білоцерківської міської ради, тому власний веб-сайт відсутній. Відповідно до рекомендаційних положень постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. стосовно забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, Білоцерківською міською радою на даний час розробляється такий функціонал.
Додатки: - копія експертного звіту №334/е/21 від 06.04.2021р.;
- копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
3 713 640,00
UAH з ПДВ
|
3 713 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" |
3 838 687,20
UAH з ПДВ
|
3 838 687,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
3 713 640,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:02
|
ДУ № 3 до дог. 81.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:22
|
ДУ № 2 до 81 договору.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 08:58
|
Додаткова угода № 1 до дог. 81.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 16:39
|
Договір 81.pdf | укладений |
24 червня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |