Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Shut-off and control armature for the SS ZNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Таванець Роман Миколайович, (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua С. Г. Попова (06139) 5-57-50 uptk37985@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Таванець Роман Миколайович, (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua С. Г. Попова (06139) 5-57-50 uptk37985@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 120 703 275,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 603 516,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1207032.75 UAH |
Publication date: | 22 липня 2020 13:34 |
Enquiries until: | 17 серпня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 120 703 275 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 603 516 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 14:11 |
Додаток 5 - проект договору-.pdf | |
22 липня 2020 13:31 |
6577-ТД.doc | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 7 - митні платежі.docx | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 4 -технічна специфікація.pdf | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 3 - порівняльна таблиця.doc | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx | |
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
22 липня 2020 13:31 |
6577 - procurement notice.docx |
22 липня 2020 14:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2020 14:11 |
Додаток 5 - проект договору-.pdf
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
6577-ТД.doc
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 7 - митні платежі.docx
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 4 -технічна специфікація.pdf
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 3 - порівняльна таблиця.doc
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
||||||
22 липня 2020 13:31 |
6577 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Температура робочого середовища 90 °С (вимога паспорту на трубопровід);
2. Згідно з пунктом 2.27 ТСдоПЗ габаритні розміри не повинні перевищувати значень зазначених у Додатку 7 ОТТ-87. Тобто будівельна довжина повинна бути не більше 750 мм;
3. По типу приєднання до трубопроводу арматура повинна постачатись з патрубками під приварку (за пунктом 2.27 ТСдоПЗ тип оброблення кромки 1-25-1 (С-42) за ПНАЭ Г-7-010-89 та Додаток 5 ОТТ-87). Креслення не може бути надане, тому що замовлено нову запірно-регулюючу арматуру з індивідуальними характеристиками, що ніколи не використовувалась на АЕС України.
4. Згідно з пунктом 1.6 ТСдоПЗ група умов експлуатації Е1.2 (для арматури з електроприводом) та - Е2.2 (для нормуючого перетворювача, якщо він виносний) за СОУ НАЕК 100. «Е1.2» − Приміщення технологічного устаткування зони суворого режиму; «Е2.2» – Приміщення електротехнічного устаткування зони вільного режиму. Тобто розташування арматури відповідає типу «П» (приміщення що обслуговується) за ОТТ-87 (додаток 3).
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922:- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 3 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 22 липня 2020, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.08.2020 не порушує вимоги Закону. Враховуючи вищесказане вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації, тому є недоцільним.
Відповідь на п. 1: У ТСдоПЗ встановлено класифікацію арматури, на заміну якої її буде поставлено. Наразі, на цей час використовуються засувки клинові класифікацією 2Н, С, І, що відповідає «Классификации сооружений, систем, элементов и оборудования», наведених у Технічному обґрунтуванні безпеки енергоблоків 1(2,3,4,5,6) ВП ЗАЕС («напорные трубопроводы насосов расхолаживания БВ от напорного патрубка насоса до локализующей арматуры TG11S01, TG12S02, TG13S01,включая перемычку на напоре насосов с арматурой TG10S01, TG10S02, TG10S07, TG10S08 и до запорной арматуры TG20S07-09, TG21S29-TG21S31 включительно – 2Н, С, І»)
Відповідь на п. 2: Така класифікація (2ВІІІа) зазначена у концептуальному рішенні 123456.РО.TG.РШ.479-18 «О замене арматуры TG11,12,13S08», що пройшло експертизу ГНТЦ ЯРБ та було погоджено Держатомрегулювання
Відповідь на п. 3: Модифікацією передбачається заміна засувок запірних на арматуру запірно-регулюючу. Враховуючи, що засувки мають коефіцієнт ζ ≤ 1,0, то, для недопущення погіршення характеристик системи в цілому, для нової арматури надано таку саму вимогу. Передбачається, що конструкція нової запірно-регулюючої арматури буде прямоточною, без зміни напрямку руху середовища у її проточній частині. У будь-якому випадку, примітка до п.2.22 ТСдоПЗ передбачає наступне: «Коефіцієнт гідравлічного опору уточнюється за результатами приймальних випробувань дослідного зразку, погоджується з Кінцевим користувачем та вноситься у ТУ (ТС)».
Відповідь на п. 4: У ТСдоПЗ зазначені витратні характеристики системи яким повинна відповідати нова запірно-регулююча арматура, а саме: «максимальна витрата при мінімальному перепаді 600 т/год» та «мінімальна витрата, що регулюється (при мінімальному перепаді) 200 т/год». Якщо інших параметрів у ТСдоПЗ не надано, то це свідчить про відсутність граничних вимог до їх значень і можуть бути будь-якими, виходячи з конструктивних характеристик арматури.
Відповідь на п. 5: Якщо вимогу до значення Kv у ТСдоПЗ не надано, то це свідчить про відсутність граничних вимог до значень цього параметру і можуть бути будь-якими, виходячи з конструктивних характеристик арматури.
Відповідь на п. 6: Вимоги до часу на відкриття і закриття запірно-регулюючої арматури відсутні і можуть бути-будь якими, виходячи з конструктивних характеристик арматури.
Відповідь на п.7: Вимоги до максимальної потужності електроприводу відсутні і мають бути визначені, виходячи з конструктивних характеристик арматури.
Відповідь на п. 8: Див. відповідь до п.4
У додатку 3 ОТТ-87 надано форму таблиці, за якою у ТУ на арматуру повинні бути внесені основні технічні дані і характеристики арматури (див. п.3.3 ОТТ-87). Додаток 3 ОТТ-87 не вимагає надання замовником значень всіх перелічених у ньому характеристик. ВП ЗАЕС не є проектною організацією і може висунути лише вимоги до устаткування, які підтверджені проектними вимогами реакторної установки або отримані від штатних засобів вимірювальної техніки.
У пункті 9.1 ТСдоПЗ зазначено, що ТУ (ТС) необхідно надати на момент постачання устаткування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922:- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 3 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 22 липня 2020, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.08.2020 не порушує вимоги Закону. Враховуючи вищесказане вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації, тому є недоцільним.
Відповідь на п. 1: Пунктом 8.2 ОТТ-87 регламентовано призначений ресурс за період 4 роки і він, дійсно, має становити 500 циклів відкрито-закрито для запірно-дросельної арматури. Але згідно з пунктом 3.3 ТСдоПЗ висунута вимога до призначеного ресурсу «30000 год. або 3000 циклів» за весь строк служби, що обумовлено роботою системи, в яку буде вмонтовано нову запірно-регулюючу арматуру.
Відповідь на п. 2: Зміст пункту 3.4 ТСдоПЗ у повній мірі відповідає вимогам п.8.3 ОТТ-87: «Для регулюючих клапанів, що встановлюються у системах, важливих для безпеки, вірогідність безвідмовної роботи за час 30000 годин (4 роки) повинна бути не нижче 0,94».
Арматура, що закуповується не повинна мати проміжного редуктора (див. п.2.24: «Вбудований електропривод»)
Відповідь на п. 3: Арматура, що закуповується, призначена для:
- дистанційного управління витратою насосу розхолоджування басейну витримки TG11(12,13)D01 від 200 м3/год до 600 м3/год (функція регулювання);
- відсікання непрацюючих насосів розхолоджування БВ TG11,12,13D01 від ділянок системи охолодження БВ, що знаходяться в роботі, включаючи режими роботи при виникненні запроектної аварії тривалого повного знеструмлення (запірна функція);
- відсікання ділянок трубопроводів для виводу устаткування в ремонт (запірна функція).
Виходячи з вищезазначеного герметичність арматури (не більше 0,8 см3/хв при приймально-здавальних випробуваннях) повинна бути забезпечена з обох боків для відсікання насосу від системи або системи від насосу. В той же час, напрямок подачі робочого середовища для забезпечення функції регулювання може бути зазначений виробником у ТУ (ТС).
Відповідь на п. 1: Вимоги до часу на відкриття і закриття (регулювання) запірно-регулюючої арматури відсутні і можуть бути-будь якими, виходячи з конструктивних характеристик арматури
Відповідь на п. 2: Вимоги до максимальної потужності електроприводу відсутні і можуть бути будь-якими, виходячи з конструктивних характеристик арматури
Відповідь на п. 3: У ТСдоПЗ встановлено класифікацію арматури, на заміну якої її буде поставлено. Наразі, на цей час використовуються засувки клинові класифікацією 2Н, С, І, що відповідає «Классификации сооружений, систем, элементов и оборудования», наведених у Технічному обґрунтуванні безпеки енергоблоків 1(2,3,4,5,6) ВП ЗАЕС («напорные трубопроводы насосов расхолаживания БВ от напорного патрубка насоса до локализующей арматуры TG11S01, TG12S02, TG13S01,включая перемычку на напоре насосов с арматурой TG10S01, TG10S02, TG10S07, TG10S08 и до запорной арматуры TG20S07-09, TG21S29-TG21S31 включительно – 2Н, С, І»). Клас та групу за ОТТ-87 2ВIIIa обрано з оглядом на консервативний підхід в підборі устаткування для системи, що є важливою для безпеки.
Відповідь на п. 4: Якщо параметр у ТСдоПЗ не наданий, то це свідчить про відсутність граничних вимог до його значення і може бути будь-яким, виходячи з конструктивних характеристик арматури. В ОТТ-87 відсутня вимога щодо зазначення у заявці на арматуру значення Gmin при ΔРmax.
Відповідь на п. 5: Діапазон регулювання від 200 м3/год до 600 м3/год.
Вимоги про усунення порушення
You published Technical Requirements (TR) for this tender in scanned PDF with signatures. It is great, but such files cannot be image recognized (OCR) for translation. That cuts foreign bidders from the deal. Please publish additionally wordings of TR in Word format. That would enable us to work with your files.
Thank you.
////////////////////////////////
Шановний EnergoAtom,
Ви опублікували Технічні вимоги (ТB) для цього тендеру у відсканованому PDF із підписами. Це чудово, але такі файли не можуть бути розпізнані зображення (OCR) для перекладу. Це позбавляє іноземних учасників торгів. Будь ласка, опублікуйте додатково формулювання TB у форматі Word. Це дозволить нам працювати з вашими файлами.
Дякую.
Зазначені в пункті 2 розділу V тендерної документації умови розрахунків за поставлену продукцію, суттєво обмежують конкуренцію, тому, що не є привабливими для потенційних учасників нерезидентів, які мають можливість запропонувати якісну продукцію яка надійно використовується на багатьох АЕС світу.
З метою розширення кола потенційних учасників, просимо внести наступні зміни до тендерної документації, якими передбачити акредитивну форму розрахунків для компанії-нерезидента:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву протягом 14 календарних днів після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження партії продукції. Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену партію Продукції після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на вартість партії Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами проведення приймально-здавальних випробувань, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.»
Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Враховуючи, що запірно-регулююча арматура, яка є предметом закупівлі, має індивідуальні характеристики та ніколи не використовувалась на АЕС України, необхідний додатковий час на підготовку технічної пропозиції. Тому, просимо вас продовжити строк подачі тендерних пропозицій на 21 календарний день.
Враховуючи, що необхідний термін постачання продукції з 16.08.2021 по 30.06.2022, таке перенесення процедури закупівлі, не призведе до зриву запланованих строків, та дасть змогу виробнику уважно та детально підготувати якісну технічну пропозицію.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922:- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 3 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 22 липня 2020, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.08.2020 не порушує вимоги Закону. Враховуючи вищесказане вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації, тому є недоцільним.
для відмови в участі згідно ”Про публічні закупівлі” під час проведення процедури закупівлі за темою: ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура запірно-регулююча для ВП ЗАЕС)
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону - рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 вересня 2020 15:18
Дата подання: 28 вересня 2020 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000038 ● 563219c73b064a37a8c110cd52758395
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2020 № 394
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-22-002355-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.11.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ АРМАТУРНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
s.r.o. Mix Trading | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "Електроград" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Logrus Komplexni Dodavky | Документи |
Рішення скасоване
|
A.V.A. Energy | Документи |
Рішення скасоване
|
“НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ” Дружество с ограничена отговорност | Документи |
Допущено до аукціону
|
ES Group Europe s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТ ГРУП ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
A.V.A. Energy | Документи |
Відхилено
|
Logrus Komplexni Dodavky | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
“НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ” Дружество с ограничена отговорност |
106 215 736,24
UAH з ПДВ
|
96 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування" |
99 986 400,00
UAH з ПДВ
|
97 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ES Group Europe s.r.o. |
118 289 208,48
UAH з ПДВ
|
105 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
“НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ” Дружество с ограничена отговорност #130967927 |
Переможець |
96 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2022 14:04
|
Додаткова угода № 2 до договору 53-129-01-20-02203.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 09:24
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-20-02203.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 13:53
|
Договір від 30.11.2020 № 53-129-01-20-02203.pdf | укладений |
30 листопада 2020 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у термін поставки товару за позицією № 1 специфікації № 1 контракту – на січень 2022року. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункти 5.4, п. 6.3.3 та 6.3.8 Контракту. Змінено строки поставки товару за позиціями 2, 3, 5 Специфікації № 1 до Контракту – з 01.11.2022 по 30.11.2022. За позиціями 4, 6, 7 Специфікації № 1 до Контракту – з 20.11.2022-31.10.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |