Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
53 903,00 UAH
UA-2022-02-15-005714-a 51eb8e4dd4fc4f9a91aa39858caf031f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія

380442061848 y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Контактна особа: Сушицька Юлія
380442061848
y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2022 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 53 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Бейдж горизонтальний із шнурком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 пачка
Блок паперу для заміток з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 штуки
Маркери для фліпчарта в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
2000 штуки
Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 штуки
Ручка гелева в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 штуки
Текстові маркери в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
10 штуки
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
100 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
80 упаковка
Скріпки канцелярські 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
20 упаковка
Скріпки канцелярські 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
30 упаковка
Біндер для паперу 19 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 упаковка
Біндер для паперу 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
40 штуки
Ножиці канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Діркопробивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
40 штуки
Скоч канцелярський 48 мм х 200 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Скоч канцелярський 18 мм х 20 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Папір для нотаток без клейкого шару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
Фліпчарт магнітно-маркерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30195900-1 — Дошки для маркерів та магнітні дошки
12 штуки
Кольоровий картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
20 штуки
Папір кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
500 штуки
Конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
4000 штуки
Конверти С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
6 штуки
Фасилітаційна тканина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
1 штуки
Набір чорнил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання ними відповідних накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2022 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 17:48
Оголошення_Канцтовари.doc
17 лютого 2022 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2022 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 17:48
Оголошення_Канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 17 лютого 2022 16:20
Дата відповіді: 17 лютого 2022 17:35
Доброго дня. Шановний Замовник! Оголошення вміщуває інформацію, що сума бюджета, вказано без ПДВ, а згідно з вимог тендерної документації, загальна вартість закупівлі вказана з ПДВ. Шановний замовнику привідіть у відповідність оголошення чи вимоги тендерної документації. Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Вартість закупівлі відредаговано
аналоги
Дата подання: 18 лютого 2022 17:17
Дата відповіді: 18 лютого 2022 22:23
Доброго дня. Чи будуть розглядатись аналоги ТМ?
Відповідь: Добрий день! Аналоги ТМ розглядатися будуть у випадку, якщо товари матимуть не гірші характеристики, ніж заявлені у технічній специфікації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 52 314,84
UAH з ПДВ
52 314,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2022 16:41
Електронний підпис
23 лютого 2022 16:41
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 лютого 2022 16:41
5 Статут.pdf.p7s
23 лютого 2022 16:41
14 Персональні дан..pdf.p7s
23 лютого 2022 16:41
8 Справка УК 12 01 2022.PDF.p7s
23 лютого 2022 16:41
2 Проект договору.pdf.p7s
23 лютого 2022 16:15
3 Порівняльна таблиця.pdf
23 лютого 2022 16:15
2 Проект договору.pdf
23 лютого 2022 16:15
14 Персональні дан..pdf
23 лютого 2022 16:15
5 Статут.pdf
23 лютого 2022 16:15
1 Цінова пропозиція.pdf
23 лютого 2022 16:15
8 Справка УК 12 01 2022.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Рішення скасоване 52 314,84
UAH з ПДВ
21 березня 2022 11:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 52 314,84
UAH з ПДВ
21 березня 2022 20:20

Документи

09 березня 2022 09:08
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій