Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”
Очікувана вартість
36 660 000,00 UAH
UA-2019-12-23-005222-b ● 51a6a4d53dd34997b7bf1c98e05a7dab
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Світлана Архіпова +380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 36 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 183000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Перелік, обсяги виконання робіт та інші вихідні дані наведені у завданні на проектування розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа” та розрахунковій базі (Додаток 3) до тендерної документації.
Строк виконання робіт першого етапу (стадія “Проект”) – не більше 200 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Строк виконання робіт другого етапу (стадія “Робоча документація”) – не більше 150 календарних днів з дня повідомлення виконавця супровідним листом про затвердження замовником проектної документації стадії “Проект”
Розгорнути
Згорнути
Строк виконання робіт першого етапу (стадія “Проект”) – не більше 200 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Строк виконання робіт другого етапу (стадія “Робоча документація”) – не більше 150 календарних днів з дня повідомлення виконавця супровідним листом про затвердження замовником проектної документації стадії “Проект”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до розділів VІ. "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" проектів Договорів (Додатки 6 та 6.1. до тендерної документації) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 09:45 |
Перелік змін 2.doc | |
30 січня 2020 09:45 |
Тендерна документація (Нова редакція 2).docx | |
23 січня 2020 10:56 |
Продовження 1 Додатку 3.1.zip | |
23 січня 2020 10:56 |
Додаток 3.1.zip | |
23 січня 2020 10:56 |
Продовження 2 Додатку 3.1.zip | |
23 січня 2020 10:36 |
Перелік змін.doc | |
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 6. Проект Договору (для резидентів).docx | |
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 6.1 Проект Договору (для нерезидентів).docx | |
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 3.zip |
30 січня 2020 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 січня 2020 09:45 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
30 січня 2020 09:45 |
Тендерна документація (Нова редакція 2).docx
|
|||||||||
23 січня 2020 10:56 |
Продовження 1 Додатку 3.1.zip
|
|||||||||
23 січня 2020 10:56 |
Додаток 3.1.zip
|
|||||||||
23 січня 2020 10:56 |
Продовження 2 Додатку 3.1.zip
|
|||||||||
23 січня 2020 10:36 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 6. Проект Договору (для резидентів).docx
|
|||||||||
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 6.1 Проект Договору (для нерезидентів).docx
|
|||||||||
23 грудня 2019 18:19 |
Додаток 3.zip
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-23-005222-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД", Код ЄДРПОУ:34259862
Дата подання: 03 січня 2020 11:40
Вимога щодо умов тендерної документації
по закупівлі UA-2019-12-23-005222-b
Ознайомившись із умовами тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», вважаємо що опублікована документація містить дискримінаційні ознаки.
Згідно вимог тендерної документації Замовника, Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- «у даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником договору(-ів) з проектування касових центрів із функціями забезпечення технологічних процесів:
- приймання цінностей (не менше 4 шт. боксів інкасації);
- оброблення банкнот (не менше 6 автоматизованих систем оброблення банкнот (класу не нижче BPS M7-4SB-33 з функцією знищення);
- знищення банкнот (не менше 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю не меншою 100 кг/год);
- перевезення та зберігання цінностей з використанням технології AS/RS для зберігання цінностей потужністю не менше 3 400 тонн та класу опору не менше XIII за ДСТУ ЕN 1143-1.
Наданий перелік договорів з подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення повинен містити досвід проектування касових центрів та відповідати одночасно всім вищенаведеним параметрам (не обов’язково в одному договорів)».
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерний комітет Замовника, надмірно деталізувавши вимоги щодо аналогічного договору, обмежив коло потенційних учасників закупівлі. Вимоги, зазначені у тендерній документації є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю (досвід виконання стадій «Проект» та «Робоча документація» з проектування адміністративних будівель, роботи з нового будівництва»).
Таким чином «прописані» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі, що перешкоджає брати участь у закупівлях учасникам, які зможуть надати аналогічну за своїми якостями проектну документацію іншого виробника.
Окрім цього, АМКУ (за результатами розгляду справ про дискримінаційні умови) визнає дискримінаційними вимоги замовника про надання доказів виконання аналогічного договору, при цьому замовник встановлює деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним (вимоги до обсягу, видів робіт та періоду їх виконання). Встановивши такі вимоги, замовник обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», виключивши дискримінаційні умови щодо аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог тендерної документації Замовника, Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- «у даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником договору(-ів) з проектування касових центрів із функціями забезпечення технологічних процесів:
- приймання цінностей (не менше 4 шт. боксів інкасації);
- оброблення банкнот (не менше 6 автоматизованих систем оброблення банкнот (класу не нижче BPS M7-4SB-33 з функцією знищення);
- знищення банкнот (не менше 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю не меншою 100 кг/год);
- перевезення та зберігання цінностей з використанням технології AS/RS для зберігання цінностей потужністю не менше 3 400 тонн та класу опору не менше XIII за ДСТУ ЕN 1143-1.
Наданий перелік договорів з подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення повинен містити досвід проектування касових центрів та відповідати одночасно всім вищенаведеним параметрам (не обов’язково в одному договорів)».
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерний комітет Замовника, надмірно деталізувавши вимоги щодо аналогічного договору, обмежив коло потенційних учасників закупівлі. Вимоги, зазначені у тендерній документації є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю (досвід виконання стадій «Проект» та «Робоча документація» з проектування адміністративних будівель, роботи з нового будівництва»).
Таким чином «прописані» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі, що перешкоджає брати участь у закупівлях учасникам, які зможуть надати аналогічну за своїми якостями проектну документацію іншого виробника.
Окрім цього, АМКУ (за результатами розгляду справ про дискримінаційні умови) визнає дискримінаційними вимоги замовника про надання доказів виконання аналогічного договору, при цьому замовник встановлює деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним (вимоги до обсягу, видів робіт та періоду їх виконання). Встановивши такі вимоги, замовник обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», виключивши дискримінаційні умови щодо аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2020 18:41
Доброго дня.
Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2016 № 922-VIІI (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником.
Частиною 2 статті 22 Закону встановлено обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Також згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України роз’яснює, що замовник самостійно визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно статті 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Тендерна документація на дану закупівлю підготовлена відповідно до вимог Закону з дотриманням принципів здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, та затверджена рішенням Тендерного комітету Національного банку України від 04.12.2019 № 65/2747-пк.
Зважаючи на наведене вище вважаємо, що Замовником дотримано вищевказані вимоги, оскільки вся інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах, а також в Тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до вимог пункту 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Завданням на проектування (Додаток 3 до тендерної документації) визначені основні технічні характеристики об’єкта проектування, які зазначені у підпункті в) пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « тендерної документації , а саме:
1) Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про кількість виконаних учасником договору(-ів) подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів), за наведеною формою.
У даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником договору(-ів) з проектування касових центрів із функціями забезпечення технологічних процесів:
- приймання цінностей (не менше 4 шт. боксів інкасації);
- оброблення банкнот (не менше 6 автоматизованих систем оброблення банкнот (класу не нижче BPS M7-4SB-33 з функцією знищення);
- знищення банкнот (не менше 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю не меншою 100 кг/год);
- перевезення та зберігання цінностей з використанням технології AS/RS для зберігання цінностей потужністю не менше 3 400 тонн та класу опору не менше XIII за ДСТУ ЕN 1143-1.
Наданий перелік договорів з подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення повинен містити досвід проектування касових центрів та відповідати одночасно всім вищенаведеним параметрам (не обов’язково в одному договорі)».
2) Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про кількість виконаних учасником та/або субпідрядником(-ами) договору(-ів) подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів) за наведеною формою.
У даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником та/або субпідрядником(-ами) договору(-ів) з проектування центрів оброблення даних, дата-центрів, серверних приміщень, що відповідають вимогам не нижче Tier III / Tier 3/F3 за класифікацією Uptime Institute Tier Topology, TIA-942 та ANSI/BICSI 002-2011, площею машинного залу не менше 70 кв. м, кількістю шаф не менше 32 та потужністю 60 кВт.
Оскільки предметом закупівлі є розроблення проектної документації, а саме “Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа””, встановлені технічні характеристики є найбільш вагомими складовими частинами для визначення рівня кваліфікації учасника та мають вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника, та унеможливлює ризик невиконання договору з причин його не компетенції. Вимога щодо виконання аналогічних договорів а також їх деталізація є обґрунтованою, враховуючи вимоги технічного завдання та відповідає Закону.
Твердження стосовно того, що вищевказані вимоги є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю (досвід виконання стадій «Проект» та «Робоча документація» з проектування адміністративних будівель, роботи з нового будівництва») ніяк не обґрунтовані.
На думку Замовника наявність такого досвіду не є дискримінаційною вимогою такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників закупівлі, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а лише дає можливість участі в аукціоні тих контрагентів, які мають досвід виконання аналогічних робіт (надання послуг) в комплексі. Встановлені вимоги жодним чином не обмежують коло учасників, а встановлюють лише клас обладнання, мінімальну кількість та його продуктивність для проектування об’єкту касового центру.
Відсутність в потенційного учасника підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів свідчить не про дискримінацію зі сторони замовника, а про відсутність в учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до встановлених кваліфікаційних вимог предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що такі вимоги не можуть бути дискримінаційними оскільки замовник передбачив, що виконання таких вимог може бути не обов’язково в одному договорі.
Вищезазначені вимоги до аналогічного(-их) договору(-ів) встановлені з метою усунення двоякого трактування вимог замовника та у зв’язку з тим, що виконання подібних робіт є проектуванням спеціалізованих будівель, а не звичайних адміністративних будівель, робіт з нового будівництва тощо.
У зв’язку з цим, Ваше твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності та є безпідставними.
Зважаючи на наведене вище, вважаємо, що тендерна документація не містить положень що порушують законодавство про публічні закупівлі, а вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є необґрунтованими.
Також зауважимо, що, Національний банк України при проведенні процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2016 № 922-VIІI (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником.
Частиною 2 статті 22 Закону встановлено обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Також згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України роз’яснює, що замовник самостійно визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно статті 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Тендерна документація на дану закупівлю підготовлена відповідно до вимог Закону з дотриманням принципів здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, та затверджена рішенням Тендерного комітету Національного банку України від 04.12.2019 № 65/2747-пк.
Зважаючи на наведене вище вважаємо, що Замовником дотримано вищевказані вимоги, оскільки вся інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах, а також в Тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до вимог пункту 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Завданням на проектування (Додаток 3 до тендерної документації) визначені основні технічні характеристики об’єкта проектування, які зазначені у підпункті в) пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « тендерної документації , а саме:
1) Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про кількість виконаних учасником договору(-ів) подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів), за наведеною формою.
У даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником договору(-ів) з проектування касових центрів із функціями забезпечення технологічних процесів:
- приймання цінностей (не менше 4 шт. боксів інкасації);
- оброблення банкнот (не менше 6 автоматизованих систем оброблення банкнот (класу не нижче BPS M7-4SB-33 з функцією знищення);
- знищення банкнот (не менше 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю не меншою 100 кг/год);
- перевезення та зберігання цінностей з використанням технології AS/RS для зберігання цінностей потужністю не менше 3 400 тонн та класу опору не менше XIII за ДСТУ ЕN 1143-1.
Наданий перелік договорів з подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення повинен містити досвід проектування касових центрів та відповідати одночасно всім вищенаведеним параметрам (не обов’язково в одному договорі)».
2) Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про кількість виконаних учасником та/або субпідрядником(-ами) договору(-ів) подібного(-их) чи аналогічного(-их) за характером, видами та складністю замовлення договору(-ів) за наведеною формою.
У даній формі учасник повинен зазначити відомості про наявність досвіду виконання учасником та/або субпідрядником(-ами) договору(-ів) з проектування центрів оброблення даних, дата-центрів, серверних приміщень, що відповідають вимогам не нижче Tier III / Tier 3/F3 за класифікацією Uptime Institute Tier Topology, TIA-942 та ANSI/BICSI 002-2011, площею машинного залу не менше 70 кв. м, кількістю шаф не менше 32 та потужністю 60 кВт.
Оскільки предметом закупівлі є розроблення проектної документації, а саме “Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа””, встановлені технічні характеристики є найбільш вагомими складовими частинами для визначення рівня кваліфікації учасника та мають вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника, та унеможливлює ризик невиконання договору з причин його не компетенції. Вимога щодо виконання аналогічних договорів а також їх деталізація є обґрунтованою, враховуючи вимоги технічного завдання та відповідає Закону.
Твердження стосовно того, що вищевказані вимоги є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю (досвід виконання стадій «Проект» та «Робоча документація» з проектування адміністративних будівель, роботи з нового будівництва») ніяк не обґрунтовані.
На думку Замовника наявність такого досвіду не є дискримінаційною вимогою такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників закупівлі, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а лише дає можливість участі в аукціоні тих контрагентів, які мають досвід виконання аналогічних робіт (надання послуг) в комплексі. Встановлені вимоги жодним чином не обмежують коло учасників, а встановлюють лише клас обладнання, мінімальну кількість та його продуктивність для проектування об’єкту касового центру.
Відсутність в потенційного учасника підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів свідчить не про дискримінацію зі сторони замовника, а про відсутність в учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до встановлених кваліфікаційних вимог предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що такі вимоги не можуть бути дискримінаційними оскільки замовник передбачив, що виконання таких вимог може бути не обов’язково в одному договорі.
Вищезазначені вимоги до аналогічного(-их) договору(-ів) встановлені з метою усунення двоякого трактування вимог замовника та у зв’язку з тим, що виконання подібних робіт є проектуванням спеціалізованих будівель, а не звичайних адміністративних будівель, робіт з нового будівництва тощо.
У зв’язку з цим, Ваше твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності та є безпідставними.
Зважаючи на наведене вище, вважаємо, що тендерна документація не містить положень що порушують законодавство про публічні закупівлі, а вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є необґрунтованими.
Також зауважимо, що, Національний банк України при проведенні процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2019-12-23-005222-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АВГ КРЕАТИВ", Код ЄДРПОУ:42178144
Дата подання: 14 січня 2020 15:00
Додаток №3 Завдання на проектування.
Доброго дня! Прохання надати до Завдання на проекування додаток № 9. Оскільки в переліку він є а в файлі відсутній. Дякую
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2020 17:55
Доброго дня.
Надаємо інформацію, щодо змісту Додатку № 9. Завдання на проектування закупівлю “Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”» у вкладені
Надаємо інформацію, щодо змісту Додатку № 9. Завдання на проектування закупівлю “Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”» у вкладені
Номер вимоги: UA-2019-12-23-005222-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АВГ КРЕАТИВ", Код ЄДРПОУ:42178144
Дата подання: 15 січня 2020 12:49
Додаток 3. Завдання на проектування.
Доброго дня! Прохання надати документи які не передбачені в тендерній документації, але зазначені в завданні на проектування. Для детального прорахунку комерційної пропозиції на стадії «П» - «Проект» та «Р» - Робоча документація.
Згідно Завдання на проектування були розроблені інженерно-вишукувальні та предпроектні роботи:
1.Згідно п.2 Підстави для проектування:
-Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки №313/112542 від 27.11.2017
2.Згідно п.10 Інженерні вишукування:
-Технічний звіт про інженерно-геодезичні вишукування, ТОВ "КАРТОГРАФ"
-Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування, ТОВ "УКООППРОЕКТ"
-Технічний звіт про інженерно-гідрометеорологічні вишукування, ТОВ "УКООППРОЕКТ"
3.Згідно п. 12 Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкту:
- Предпроектну пропозицію
4. Згідно п.16 Підключення до зовнішніх інженерних мереж:
- Згідно отриманим технічним умовам.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Завдання на проектування були розроблені інженерно-вишукувальні та предпроектні роботи:
1.Згідно п.2 Підстави для проектування:
-Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки №313/112542 від 27.11.2017
2.Згідно п.10 Інженерні вишукування:
-Технічний звіт про інженерно-геодезичні вишукування, ТОВ "КАРТОГРАФ"
-Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування, ТОВ "УКООППРОЕКТ"
-Технічний звіт про інженерно-гідрометеорологічні вишукування, ТОВ "УКООППРОЕКТ"
3.Згідно п. 12 Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкту:
- Предпроектну пропозицію
4. Згідно п.16 Підключення до зовнішніх інженерних мереж:
- Згідно отриманим технічним умовам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2020 14:44
Доброго дня.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зміни буде оприлюднено після їх затвердження на засіданні Тендерного комітету.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зміни буде оприлюднено після їх затвердження на засіданні Тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-12-23-005222-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:32044578
Дата подання: 21 січня 2020 10:59
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Ознайомившись із умовами тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», вимогою щодо умов тендерної документації Номер UA-2019-12-23-005222-b.a1, поданою 03 січня 2020 о 11:40, та відповіддю Замовника, опублікованою 09 січня 2020 о 18:41, погоджуємось, що опублікована тендерна документація містить потенційно дискримінаційні вимоги.
Крім порушень Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у вимозі Номер UA-2019-12-23-005222-b.a1, а саме ч. 4 ст. 22, ст.ст. 3 та 5, звертаємо також Вашу увагу на п. 3) ч.2 ст. 22 Закону: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У наданій на вимогу Номер UA-2019-12-23-005222-b.a1 відповіді Замовник зазначає, що «встановлені технічні характеристики є найбільш вагомими складовими частинами для визначення рівня кваліфікації учасника та мають вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника, та унеможливлює ризик невиконання договору з причин його не компетенції. Вимога щодо виконання аналогічних договорів а також їх деталізація є обґрунтованою».
Якщо, наприклад, Учасник має достатню кількість працівників с досвідом проектування будь-яких об’єктів від 10 до 50 років, в тому числі досвід проектування касових центрів на 2 бокси інкасації, 3 автоматизованих систем оброблення банкнот, 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю 50 кг/год), зберігання цінностей потужністю 2 000 тон та класу опору не менше XII. Чи це означає, що цей Учасник, на думку Замовника, є некомпетентним і буде неспроможним виконати завдання на проектування?
Процес проектування регулюється державними та внутрішніми будівельними нормами, наприклад, Постанова від 29.12.2007 N 493 "Про затвердження Положення про вимоги щодо технічного стану та організації охорони приміщень банків України", П О С Т А Н О В А від 04.07.2007 N 243 "Про твердження Правил з технічного захисту інформації для приміщень банків, у яких обробляються електронні банківські документи" та інші і архітектор несе відповідальність за виконаний проект згідно чинного законодавства.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», виключивши дискримінаційні умови щодо аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Крім порушень Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у вимозі Номер UA-2019-12-23-005222-b.a1, а саме ч. 4 ст. 22, ст.ст. 3 та 5, звертаємо також Вашу увагу на п. 3) ч.2 ст. 22 Закону: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У наданій на вимогу Номер UA-2019-12-23-005222-b.a1 відповіді Замовник зазначає, що «встановлені технічні характеристики є найбільш вагомими складовими частинами для визначення рівня кваліфікації учасника та мають вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника, та унеможливлює ризик невиконання договору з причин його не компетенції. Вимога щодо виконання аналогічних договорів а також їх деталізація є обґрунтованою».
Якщо, наприклад, Учасник має достатню кількість працівників с досвідом проектування будь-яких об’єктів від 10 до 50 років, в тому числі досвід проектування касових центрів на 2 бокси інкасації, 3 автоматизованих систем оброблення банкнот, 1 автоматизованої системи утилізації зношених банкнот в режимі off-line з потужністю 50 кг/год), зберігання цінностей потужністю 2 000 тон та класу опору не менше XII. Чи це означає, що цей Учасник, на думку Замовника, є некомпетентним і буде неспроможним виконати завдання на проектування?
Процес проектування регулюється державними та внутрішніми будівельними нормами, наприклад, Постанова від 29.12.2007 N 493 "Про затвердження Положення про вимоги щодо технічного стану та організації охорони приміщень банків України", П О С Т А Н О В А від 04.07.2007 N 243 "Про твердження Правил з технічного захисту інформації для приміщень банків, у яких обробляються електронні банківські документи" та інші і архітектор несе відповідальність за виконаний проект згідно чинного законодавства.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації по закупівлі «Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”», виключивши дискримінаційні умови щодо аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 14:22
Доброго дня.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зміни буде оприлюднено після їх затвердження на засіданні Тендерного комітету.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зміни буде оприлюднено після їх затвердження на засіданні Тендерного комітету.
Інформація про відміну
Дата відміни
07 лютого 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій