Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 13:22 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 673 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 738,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2023 16:27 |
ТД Покровська.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Переможцем в складі договірної ціни враховано всі витрати на виконання вимог додатку 2 тендерної документації.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
2. В додатку 2 Замовником встановлено вимога «Розмір кошторисної заробітної плати розраховується на рівні 12558,80 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.»
Переможцем в складі договірної ціни враховано вимоги Замовника, що стосувались розрахунку заробітної плати зокрема розряд 3,8 та розмір кошторисної заробітної плати 12558,80 грн.. Окремих вимог щодо розрахунків заробітної плати тендерна документація не містила.
3. В п.1.2. Додатку 1 встановлена вимога «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально»
Відповідно до ч.2 ст. 799 ЦК України «Договір найму за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». В розумінні даної статті під фізичною особою розуміється громадянин, а не ФОП, який є суб’єктом господарювання.
Відповідно до ст. 128 ГК громадянин визнається суб’єктом господарювання в разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Таким чином, в складі пропозиції переможцем надано договір між ФОП Шелопугін О.М. та ТОВ «Шляхбуд-5», який відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства не підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000043 ● 0052aa6bb729444a95a5e67140a44572
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-10-04-012232-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-30 11:43:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М.Сціборського до межі міста) в м. Житомирі», ДК 021:2015: 45230000-8 — (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-012232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. До довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені у відповідності до даних довідки в підсумковій відомості ресурсів, а також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 10.10.2023 року № 10/02 (файл «2 Довідка про наявність мтб», далі - Довідка № 10/02), з інформацією, зокрема, про наявність орендованого гудронатора причіпного на базі вантажного автомобіля.
Також, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у Довідці № 10/02 зазначає, що вантажний автомобіль МАЗ 5511 є орендованим у ФОП Шелопугіна Олександра Миколайовича, та на підтвердження зазначеної інформації надає договір оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099.
Однак, у вищевказаних документах зазначено вантажний автомобіль МАЗ 5551, а не вантажний автомобіль МАЗ 5511, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
3) Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості послуг з поточного ремонту, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Також, учасник закупівлі на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен надати Замовнику наступні документи:
- Дефектний акт;
- Договірну ціну;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта;
- Локальний кошторис на роботи;
- Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
Слід відмітити, відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Кошторисна частина») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, згідно пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» відсутні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі договірної ціни (файл «Кошторисна документація»), що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Шляхбуд-5» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:07:53
Пояснення КП "Управління автомобільних щляхів" Житомирської міської ради на запит Держаудитслужби від 30.10.2023 року
Пояснення КП "Управління автомобільних щляхів" Житомирської міської ради на запит Держаудитслужби від 30.10.2023 року
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 11:05:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі», ДК 021:2015: 45230000-8 — (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-012232-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане КП «Управлінням автомобільних шляхів» Житомирської міської ради 01.11.2023 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 12:21:28
ПОЯСНЕННЯ на запит Держаудитслужби від 03.11.2023 року
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби від 03.11.2023 року
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (автоматизований випуск кошторисів), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва»(зі змінами), затвердженої наказом № 281 від 01.11.2021.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з огляду на перелік та обсяг робіт, що плануються до закупівлі та визначені в Додатку 2 до тендерної документації, на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель, інформації у відкритому доступі з інтернет ресурсів.
Додатки :
- Договірна ціна на поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі, що здійснюється в 2023 році (складена інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- Технічне завдання «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі» (складене інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- «Розрахунки №№ 1-4»;
- «Розрахунок №9»;
- «Розрахунок №10».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради здійснено заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
2023-11-16 09:16:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
2023-11-30 16:54:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" |
1 581 300,00
UAH з ПДВ
|
1 423 777,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДУЄМО МАЙБУТНЄ" |
1 590 517,06
UAH з ПДВ
|
1 423 778,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхбуд-5" #42292396 |
Переможець |
1 423 777,80
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:52
|
ДУ 1 від 29.11.23 до Договору 495 від 19.10.23.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 10:21
|
Договір 495.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 495 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |