Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37129967 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, майдан Шептицького, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тарас Тихий +380668276730 ubri-kmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2022 22:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 15:19 |
Очікувана вартість: | 145 110 556,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725 552,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до ч.2 та ч.3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 725 000,00 (сімсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.) грн. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 725000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися згідно чинного законодавства України та до умов цього Договору на підставі підписаних Актів виконаних робіт (Форми КБ-2в, КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені види робіт і конструктиви та при наявності на них виконавчо-технічної документації (акти на приховані роботи, акти випробувань, виконавчі схеми, тощо), представленої Підрядником. Оплата виконаних робіт здійснюється замовником протягом 10 робочих днів при наявності коштів у замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Iнша подія | Замовник має право надати аванс Підряднику на виконання робіт, передбачене чинним Договором в розмірі до 30 відсотків від договірної ціни, яка зазначена в підпункті 3.1.1. пункту 3.1. цього Договору, який виплачується протягом 5 робочих днів при наявності коштів з державного бюджету у замовника | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2022 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2022 15:08 |
Тендерна документацiя.docx | |
14 лютого 2022 15:08 |
рішення про внесення змін , перелік змін від 14.02.2022.docx | |
11 лютого 2022 13:11 |
рішення про внесення змін , перелік змін.docx | |
11 лютого 2022 13:05 |
Додаток 3 Технiчна_специфiкацiя.rtf | |
11 лютого 2022 13:05 |
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
02 лютого 2022 11:56 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
02 лютого 2022 11:56 |
Додаток 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
02 лютого 2022 11:56 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
02 лютого 2022 11:56 |
Додаток 6 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000034 ● aebc1cd367d447249d0e21771ee94cfb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.03.2022 №1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 30.03.2022 №1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-02-02-005093-b 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-05 11:48:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво багатофункціонального спортивного комплексу за адресою: вул.Ринкова, в м.Калуші Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-02-005093-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У розділі 1 Додатку 2 до ТД зазначено, що обов'язкою умовою для виконання робіт по даній закупівлі щодо вантажопідаймального крана є те, що учасник у складі пропозиції надає дозвільний документ на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. У разі, якщо вантажопідіймальний кран не знаходиться у власності учасника, а використовується ним на праві оренди, надання послуг тощо, то в складі пропозиції надається дозвільний документ власника такої техніки на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "НАКО ІНВЕСТ" те, що в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.02.2022 №10 наявний поворотний кран на гусеничному ходу РДК 160-2 (договір оренди від 25.12.2021 №04-12/21), однак не надано дозвільний документ власника такої техніки?
Також, у підпункті 5.3.6 пункту 5.3 розділу 5 ТД зазначено, що у складі пропозиції учасники подають письмове підтвердження (за підписом уповноваженої особи учасника) про те, що учасник має згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції (окрім забезпечення тендерної пропозиції), на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Учасником ПП "НАКО ІНВЕСТ" надано письмове підтвердження від 09.02.2022 №22 про те, що учасник має згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції (окрім забезпечення тендерної пропозиції), на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту пояснення та долучити документальне підтвердження, а саме: дозвільний документ власника на поворотний кран на гусеничному ходу РДК 160-2 та згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-08 11:00:44
Відповідь на запит
У відповідь на запит повідомляємо наступне:
Щодо дозвільного документу на поворотний кран на гусеничному ходу РДК 160-2 (договір оренди від 25.12.2021 №04-12/21):
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації учасник мав підтвердити наступне:
Учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для виконання робіт (автомобіль бортовий, автомобіль самоскид, екскаватор (2), автогрейдер, коток дорожній , бульдозер, вантажопідаймальний кран, кран поворотний на гусеничному ходу, підйомник автомобільний) наступними документами.
Також цим же Додатком 1 до тендерної документації встановлено:
Обов'язкою умовою для виконання робіт по даній закупівлі щодо вантажопідаймального крана є те, що учасник у складі пропозиції надає дозвільний документ на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. У разі, якщо вантажопідіймальний кран не знаходиться у власності учасника, а використовується ним на праві оренди, надання послуг тощо, то в складі пропозиції надається дозвільний документ власника такої техніки на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Керуючись тендерної документацією, в розумінні Замовника вантажопідіймальний кран і кран поворотний на гусеничному ходу є окремими одиницями техніки. Вимога щодо надання дозволу відповідно стосувалася лише одиниці, яку учасник мав підтвердити як вантажопідіймальний кран.
Згідно пропозиції ПП «НАКО ІНВЕСТ», а саме Довідки №10 від 09.02.2022 року, учасник зазначає, що вантажопідіймальним краном є ЗИЛ133ГЯ. Також у пропозиції міститься Дозвіл на відповідну стрілу цього крана№157.17.26, що дає право використовувати його в повному обсязі.
Разом з тим згідно Довідки №10 від 09.02.2022 року, кран РДК 160-2 презюмується як кран поворотний на гусеничному ходу, що чітко вказано учасником. Вимога щодо надання дозволу на кран поворотний на гусеничному ходу не була вказана в тендерній документації, а тому учасник не мав обов'язку надавати відповідний дозвільний документ.
Отже, учасником було дотримано вимоги тендерної документації та подано всі необхідні документи для підтвердження використання техніки, які вимагав Замовник.
Щодо наявності згоди усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції:
Відповідно до вимог тендерної документації , а саме п.5.3.6 ч.5 розділу 5:
«У складі пропозиції учасники подають письмове підтвердження (за підписом уповноваженої особи учасника) про те, що учасник має згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції (окрім забезпечення тендерної пропозиції), на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Враховуючи дану вимогу, зазначено, що учасник повинен підтвердити у формі довідки, форма якої не встановлена тендерною документацією, за підписом уповноваженої особи, що він отримав згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції. Також даною вимогою не передбачено що такі фізичні особи повинні були письмово засвідчувати надання згоди на обробку своїх персональних даних.
Учасником у складі тендерної подано документ Письмове підтвердження №22 від 09.02.2022р про те що ПП «Нако Інвест» підтверджує про те, що учасник має згоду усіх фізичних осіб та працівників, персональні дані яких розкриваються у будь-якому документі тендерної пропозиції (окрім забезпечення тендерної пропозиції), на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Відтак, учасником було дотримано вимоги тендерної документації та подано всі необхідні документи для підтвердження вказаної вимоги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
145 010 977,30
UAH з ПДВ
|
145 010 977,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРЕСТИЖ-СТИЛЬ |
145 050 500,00
UAH з ПДВ
|
145 050 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп" |
145 110 000,00
UAH з ПДВ
|
145 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
145 010 977,30
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 11:41
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:27
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 14:47
|
Договір підряду №2.pdf | укладений |
21 березня 2022 14:37
|
Договір підряду №2.pdf | укладений |
21 березня 2022 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору те термін виконання робіт через форс-мажорні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору та терміну виконання робіт через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |