Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожнє обладнання за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 (дорожня сіль)
Очікувана вартість
14 877 600,00 UAH
UA-2023-10-19-011672-a ● 519ba485bc9e47c59e1c83fde75d7f33
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 11:43 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 11:43 |
Очікувана вартість: | 14 877 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 16:33 |
Тендерна документація.doc | |
30 жовтня 2023 16:33 |
Додаток_4.doc | |
30 жовтня 2023 16:33 |
Додаток_3.doc | |
30 жовтня 2023 16:33 |
Перелiк_змiн.docx | |
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_5.doc | |
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_2.doc | |
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_1.doc | |
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_6.doc |
30 жовтня 2023 16:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2023 16:33 |
Тендерна документація.doc
|
|||
30 жовтня 2023 16:33 |
Додаток_4.doc
|
|||
30 жовтня 2023 16:33 |
Додаток_3.doc
|
|||
30 жовтня 2023 16:33 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_5.doc
|
|||
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_2.doc
|
|||
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_1.doc
|
|||
19 жовтня 2023 15:37 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-19-011672-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 26 жовтня 2023 16:52
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Шановний замовнику у розділі «якісні положеня пункту 1.2 зазначена вимога що до «надання висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) –який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України» повідомляємо Вам що з 1 жовтня у Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати вище зазначений висновок.
Враховуючи ці обставини, просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати вимогу щодо «надання висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України» так як ця вимога порушує права учасників та є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи ці обставини, просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати вимогу щодо «надання висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України» так як ця вимога порушує права учасників та є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2023 15:12
Шановний Учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2023-10-19-011672-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 27 жовтня 2023 17:23
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний замовнику абзац 2 та 3 пункту 1.4 додатку 3 ТД передбачено надання учасником «Довідки, що містить відомості про виробника товару та імпортера(ів) товару на митну територію України, період ввезення та обсяг партії з якої учасник має намір поставляти товар відповідно умов цієї закупівлі, якщо обсяг партії ввезеної на територію України є менший обсягу закупівлі або товар ввозився різними партіями чи різними імпортерами зазначити дані про кожну партію та кожного імпортера та Надання скан-копії митної декларації чи документа який її замінює, що підтверджує факт ввезення на митну територію відповідної партії товару необхідного для виконання умов закупівлі та його розмитнення на території України, в документах повинна відображатися інформація (назва товару, його обсяг, відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу, відомості про відправника, перевізника(імпортера) та отримувача). Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює(надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії)».
З огляду на вищенаведене, зазначений пункт передбачає дискримінацію учасників, які не є виробником, імпортером зазначеного товару.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Зазначені пункти 2 та 3 пункту 1.4 Додатку 3 ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, абзацом 7 частини 1 статті 10 Господарського Кодексу України встановлено, що «антимонопольно-конкурентна політика, спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб'єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими, насамперед у сфері монопольного ціноутворення та за рахунок зниження якості продукції, послуг, сприяння зростанню ефективної соціально орієнтованої економіки».
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в ТД та прибрати пункти 2 та 3 пункту 1.4 Додатку 3 ТД, як такі, які порушують права Учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вищенаведене, зазначений пункт передбачає дискримінацію учасників, які не є виробником, імпортером зазначеного товару.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Зазначені пункти 2 та 3 пункту 1.4 Додатку 3 ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, абзацом 7 частини 1 статті 10 Господарського Кодексу України встановлено, що «антимонопольно-конкурентна політика, спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб'єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими, насамперед у сфері монопольного ціноутворення та за рахунок зниження якості продукції, послуг, сприяння зростанню ефективної соціально орієнтованої економіки».
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в ТД та прибрати пункти 2 та 3 пункту 1.4 Додатку 3 ТД, як такі, які порушують права Учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2023 09:21
Шановний Учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
13 392 000,00
UAH з ПДВ
|
13 392 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
14 394 000,00
UAH з ПДВ
|
14 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
14 397 840,00
UAH з ПДВ
|
14 397 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
14 640 000,00
UAH з ПДВ
|
14 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
13 392 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 10:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" #44907923 |
Переможець |
14 394 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 15:43
|
11-49 Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 20:18
|
11-49.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 20:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:24
|
11-49 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 09:32
|
11-49 ТОВ ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК.pdf | укладений |
30 листопада 2023 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, Сторони погодились змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 11-49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням положень підпункту 8 пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11-49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 8 пункту 19 Особливостей, відповідно до положень частини 6 статті 41 Закону та пункту 12.5 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму договору, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 11-49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |