Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому академічному ліцеї № 34 Запорізької міської ради, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Богдана Завади,8». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
(за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 885 686,00 UAH
UA-2024-07-19-007136-a ● 5184b62461704f7d9032b48061e189b7
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:05 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 15:26 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 15:26 |
Очікувана вартість: | 1 885 686,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 428,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому академічному ліцеї № 34 Запорізької міської ради, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Богдана Завади,8». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69120, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Богдана Завади,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 19 липня 2024 22:42
Дата відповіді: 22 липня 2024 21:45
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно «Додатку 1 до тендерної документації» (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики опис предмета закупівлі) Ви надали Дефектний Акт, але в ньому зазначено тільки обсяг робіт по влаштуванні системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, Ви зазначили в дефектному акті п.2 «Установлення знімних та висувних блоків (модулів, комірок, ТЄЗів), маса до 5кг (M-GSM, AM-MULTI+, M-LOOP, AM-OUT1R+, AM-OUT2R)» в кількості 9 шт, виникає питання скільки якого модуля повинно бути згідно робочого проекту?, так саме п.12 «Монтаж транспаранта світлового (табло) (Оповіщувач світловий ОС-6.4, ОС-1, ОСЗ-2, ОС-2, ОС-6.8)» в кількості 69 шт , знов питання скільки якого оповіщувача повинно бути згідно робочого проекту?. Далі Ви надаєте п.14, п.15, п.16, п.17, п.18 в них зазначено тільки монтаж якогось кабелю, якоїсь труби, якогось короба, якихось гучномовців, питання де конкретно маркування обладнання яке повинно стояти згідно робочого проекту!? Якщо Ви надаєте в Додатку №1 «Примітку» , що можна запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, то також надайте специфікацію обладнання та матеріалів, які зазначені в проектній документації, щоб можна було підібрати цей еквівалент. Натомість, ми учасники, повинні вгадувати, яке саме у Вас встановлено обладнання та матеріали, щоб надати еквівалент, ми повинні знати, які характеристики та маркування вашого обладнання та матеріалів, щоб надати відповідний. Надайте будь ласка специфікацію обладнання та матеріалів згідно робочого проекту, або Підсумкову відомість ресурсів з вказанням маркування обладнання. Виправите будь ласка невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 26 липня 2024 17:25
Дата відповіді: 29 липня 2024 13:04
Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» встановлені вимоги до предмета закупівлі, які необхідно враховувати при складанні цінової пропозиції, а саме: Тарифна сітка для будівельних, монтажних i ремонтних робіт при середньомiсячнiй нормі тривалості робочого часу 165,58 люд.-г та розряді робіт 3,8 – 12 101,81 грн.
Повідомляємо Вам, що відповідно до рішення Запорізької міської ради від 05.06.2024 № 22 «Про затвердження рівня розміру кошторисної заробітної плати у будівництві (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів Запорозької міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ, організацій міста Запоріжжя, а також кредитів, наданих під державні гарантії у 2024 році», показник рівня кошторисної заробітної плати у будівництві (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) становить 18 983,02 грн.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вищезазначеного нормативного акту або надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення рівня заробітної плати при розрахунку ціни тендерної пропозиції у розмірі 12 101,81 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація у Додатку 1 до тендерної документації зазначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку
Норми чинного законодавства
Дата подання: 29 липня 2024 12:32
Дата відповіді: 31 липня 2024 18:08
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на вимогу тендерної документації, що не узгоджується із чинним законодавством, а саме: «Тарифна сітка для будівельних, монтажних i ремонтних робіт при середньомiсячнiй нормі тривалості робочого часу 165,58 люд.-г» Зараз показник середньомісячної норми робочого часу дорівнює 172,33 людино-годин. Зазначений Вами показник даної норми - 165,58 люд.-г не є дійсним на сьогодні. Приведіть вимоги тендерної документації у відповідність до поточних норм чинного законодавства. Адже вимогами Вашої тендерної документації чітко прописана вимога щодо відповідності пропозиції Учасників нормам ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА: Додаток 3: «Договірна ціна є твердою і складається учасником на основі затвердженої проектної документації, визначається відповідно до вимог Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства.» При цьому Ваші вимоги не відповідають таким нормам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація у Додатку 1 до тендерної документації зазначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку
відгук
Дата подання: 29 липня 2024 12:33
Дата відповіді: 01 серпня 2024 12:14
Вимога: відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником).Вимога до датувавання відгуків датою оголошення даної закупіввлі є дискримінаційними і створює штучні перепони для учасників закупівлі і є порушенням ст.5 п.4 і ст.22 п.4 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В той же час, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону Замовник має право встановлювати вимогу щодо подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимоги щодо таких документів Законом не встановлені, а отже Замовники мають встановлювати їх самостійно. В свою чергу, отримання оновленого та актуального відгуку, що підтверджує позитивний (чи негативний) досвід виконання анолагічних предмету закупілі робіт не є дискримінвційною вимогою, так як, жоден учасник законодавчо не обмежений у праві на отримання відповідних відгуків від контрагентів у будь-який час, якщо такі роботи виконані дійсно на належному рівні.
Дискримінація
Дата подання: 29 липня 2024 12:35
Дата відповіді: 01 серпня 2024 12:28
Вимога: Договір на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024).Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про відходи» відходи – будь – які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення.
Збирання відходів – діяльність, пов’язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об’єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення.
Перевезення відходів – транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об’єктів оброблення, утилізації чи видалення.
Зберігання відходів – тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об’єктах (до їх утилізації чи видалення).
Оброблення (перероблення) відходів – здійснення будь – яких технологічних операцій, пов’язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення.
Утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів.
Відповідно до технічного завдання передбачено встановленняпожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Ми не маємо та не повинні мати такий договір, оскільки технічним завданням не передбачено надання послуг із захоронення (або утилізацію) будівельних відходів.
Повідомляємо, що сміття, яке буде утворюватися від надання послуг, які є предметом даної закупівлі, буде вивозитися самостійно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 6 Таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається договір Договір на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024), а отже самостійний вивіз сміття умовами тендерної документації не передбачається. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачена можливість Виконавця забезпечити саме захоронення (або утилізацію) сміття, що утворюється за наслідками виконання робіт, яке в свою чергу, здійснюється на спеціально обладнаних полігонах, що відповідають вимогам чинного законодавства.
Навчання працівників не узгоджується із технічним завданням Замовника
Дата подання: 29 липня 2024 19:00
Дата відповіді: 01 серпня 2024 13:16
Шановний Замовнику тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме обов’язкова наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи). З метою підтвердження знань відповідальної особи з охорони праці необхідно надати документи, видані відповідним навчальним закладом (або центром), що підтверджують навчання посадової особи з питань:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
Предметом даної закупівлі є «Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, Вимоги до даних видів послуг регламентуються Постановою КМУ 850 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», якою чітко визначений перелік навичок та перелік кваліфікацій якими мають володіти працівники для виконання умов договору. Ви вимагаєте наявність відповідального працівника з охорони праці на підприємстві, який має пройти навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Даною вимогою НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА НАЯВНІСТЬ фахівця наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві! Проте, звертаємо увагу, що ми маємо такого працівника, він пройшов навчання за напрямками «навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) (НПАОП 45.2-7.02- 12)» та «навчання посадових осіб та спеціалістів на знання чинного законодавства України про охорону праці;, цих знань ДОСТАТНЬО згідно чинного законодавства для того щоб бути відповідальним з охорони праці на підприємстві. Проте Ваша вимога наявності навчання «посадових осіб та спеціалістів за курсом Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» є дискримінаційною для нас як потенційного учасника! Згідно предмету закупівлі не будуть проводитись навчання та/або послуги з навчань забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Така вимога не узгоджується із технічним завданням Замовника.
Вимагаємо видалити вимогу щодо «навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що Постановою КМУ 850 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлюються мінімальні вимоги до суб’єктів господарювання щодо переліку підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Перелік таких вимог є мінімальним для отримання відповідним суб’єктом ліцензії на виконання наведених робіт та не враховуючи специфіку та обсяги. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В свою чергу, НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009) встановлює одним із видів навчання відповідальної особи з питань навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників.
Відгук не більше десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником. Дискримінація!
Дата подання: 29 липня 2024 19:31
Дата відповіді: 01 серпня 2024 12:59
Шановний Замовнику, вимога тендерної документації: "відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником)." є дискримінаційною для нас і для інших учасників. Учасники не зобов'язані вимагати від Замовників відгуки від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), не більше десятиденної давнини відносно дати подання пропозиції учасником. Ми маємо відгуки датовані минулим роком, адже договір(ри) був(ли) виконаний(ні) в минулому році. Чим не влаштовує Замовника відгук що був наданий Учаснику за виконаний аналогічний договір в минулому році? Просимо внести зміни у редакцію даної вимоги та прибрати обмеження по даті видачі відгуку. Дякуємо за розуміння, в інакшому випадку ми як учасник будемо звертатись в АМКУ для захисту наших прав. Оскарження процедури закупівлі забирає дорогоцінний час, тому для проведення ефективної конкурентної процедури закупівлі просимо виконати нашу вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В той же час, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону Замовник має право встановлювати вимогу щодо подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимоги щодо таких документів Законом не встановлені, а отже Замовники мають встановлювати їх самостійно. В свою чергу, отримання оновленого та актуального відгуку, що підтверджує позитивний (чи негативний) досвід виконання аналогічних предмету закупівлі робіт не є дискримінаційною вимогою, так як, жоден учасник законодавчо не обмежений у праві на отримання відповідних відгуків від контрагентів у будь-який час, якщо такі роботи виконані дійсно на належному рівні. Крім того, предметом закупівлі є реконструкція пожежної сигналізації, результати виконання якої мають гарантійні строки, в межах яких може траплятися випадки появи прихованих недоліків, а отже відгуки попередніх років є неактуальними та не враховують строки щодо належного функціонування пожежної сигналізації протягом таких гарантійних строків, в той же час, Замовник зацікавлений в отриманні якісних робіт, що звиконуються саме у навчальному закладі.
Документація
Дата подання: 11 вересня 2024 10:29
Дата відповіді: 13 вересня 2024 09:43
Шановний Замовнику! Прохання розмістити документацію у форматі Word
Відповідь: Шановний Учаснику!
Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не встановлений виключний формат тендерної документації, тому Замовники оприлюднюють документи такої тендерної документації (додатки тощо) в електронній системі закупівель у зручному для себе форматі.
Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не встановлений виключний формат тендерної документації, тому Замовники оприлюднюють документи такої тендерної документації (додатки тощо) в електронній системі закупівель у зручному для себе форматі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-19-007136-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:44225227
Дата подання: 30 липня 2024 15:55
Дата подання: 30 липня 2024 15:55
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2024 16:44
рішення від 01.08.2024 № 13113.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2024 16:44
інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13622.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2024 12:31
рішення від 12.08.2024 № 13622.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2024 09:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Замовником внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2024 17:39
Номер скарги: UA-2024-07-19-007136-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 30 липня 2024 19:14
Дата подання: 30 липня 2024 19:14
Скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2024 17:19
рішення від 01.08.2024 № 13118.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2024 17:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13617.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2024 11:48
рішення від 12.08.2024 № 13617.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2024 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Замовником внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2024 17:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" |
1 112 541,80
UAH з ПДВ
|
1 112 541,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 299 389,20
UAH з ПДВ
|
1 299 389,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
1 346 094,24
UAH з ПДВ
|
1 346 094,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
1 517 352,72
UAH з ПДВ
|
1 490 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СІЧ-ЗАПОРІЖЖЯ" |
1 806 350,97
UAH з ПДВ
|
1 490 571,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" #45302731 |
Відхилено |
1 112 541,80
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 18:56
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
1 299 389,20
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 20:24
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Очікує рішення |
1 346 094,24
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 20:24
|