Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщення Новоборівського ліцею по вул. Освіти, 7 смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 410 201,40 UAH
UA-2020-06-15-007809-c ● 5139c19186434943be1414987fdcea62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, охорони здоров я і соціально-культурної сфери Новоборівської селищної ради Хорошівського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 40582774 |
Місцезнаходження: | 12114, Україна , Житомирська обл., Нова Борова, вул. Освіти,7а |
Контактна особа: |
Павло Шемет +380674783781 osvitanovaborovaotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 2 410 201,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 051,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
- розмір: 10 000,00 гривень;
- вид: електронна банківська гарантія;
- умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
- розмір: 10 000,00 гривень;
- вид: електронна банківська гарантія;
- умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Новоборівського ліцею по вул. Освіти, 7 смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12114, Україна, Житомирська область, смт.Нова Борова, Освіти 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 09:52 |
2.1. ТД (із змінами).docx | |
24 червня 2020 09:52 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
15 червня 2020 20:10 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
15 червня 2020 20:10 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
15 червня 2020 20:10 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc | |
15 червня 2020 20:10 |
2.3. Додаток 2 Технiчне завдання.doc | |
15 червня 2020 20:10 |
2.2. Додаток 1 Протозиція.doc | |
15 червня 2020 20:10 |
2.0. Оголошення роботи.docx |
24 червня 2020 10:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2020 09:52 |
2.1. ТД (із змінами).docx
|
|||
24 червня 2020 09:52 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.3. Додаток 2 Технiчне завдання.doc
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.2. Додаток 1 Протозиція.doc
|
|||
15 червня 2020 20:10 |
2.0. Оголошення роботи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-15-007809-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2809005911
Дата подання: 20 червня 2020 11:54
Вимога щодо кваліфікаційного критерію
В тендерній документації міститься кваліфікаційний критерій: п. 3.5.5. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про наявність не менше 50 працівників, що працювали/працюють в установі учасника… Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період 2020 року.
Дана вимога про наявність не менше 50 працівників не має технічного підґрунтя, оскільки відповідно до розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання Замовника у передбачені терміни необхідна значно менша кількість персоналу, а саме: 30 працівників.
Вимога щодо наявності більшої ніж необхідно кількості персоналу може кваліфікуватись як дискримінаційна вимога, що обмежує коло учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни в п. 3.5.5. Тендерної документації та визначити кількість персоналу не більше 30 працівників.
2. Оприлюднити зміни до тендерної документації відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога про наявність не менше 50 працівників не має технічного підґрунтя, оскільки відповідно до розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання Замовника у передбачені терміни необхідна значно менша кількість персоналу, а саме: 30 працівників.
Вимога щодо наявності більшої ніж необхідно кількості персоналу може кваліфікуватись як дискримінаційна вимога, що обмежує коло учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни в п. 3.5.5. Тендерної документації та визначити кількість персоналу не більше 30 працівників.
2. Оприлюднити зміни до тендерної документації відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 17:11
Доброго дня. Шановний учаснику, тендерний комітет повідомляє, що при підготовці тендерної документації, було дотримано вимоги визначені частиною четвертою статті 5 Закону, тобто тендерна документація на думку Замовника не містить, жодних дискримінаційних вимог.
Щодо включення до тендерної документації вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у обсязі 50 або більше працівників, повідомляємо, що метою вказаного критерію є виключно відбір підрядника який зможе виконати весь передбачений технічним завданням обсяг робіт до кінцевого строку виконання робіт, а саме, до 31 серпня 2020 року.
Враховуючи той факт, що процедура відкритих торгів від стадії оголошення процедури до стадії обрання учасника переможцем процедури, проводиться в кращому випадку за 18-20 календарних днів, та враховуючи терміни на укладання договору (не менше 10 календарних днів із дати публікації повідомлення про намір укласти договір), можливою датою укладення договору буде 17 липня 2020 року, тобто на виконання робіт у підрядника буде трохи менше півтора місяці (зазначений термін є умовним, то може бути значено меншим, навіть до 1 місяця, наприклад за умови оскарження процедури закупівлі чи розгляду декількох пропозиції учасників). Тому, враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було встановлено кваліфікаційний критерій, щодо наявності кваліфікованих працівників у обсязі вказаному у тендерній документації, адже наявність працівників у підрядника ще не підтверджує можливість їх залучення на конкретний об’єкт будівництва (нерідкою є ситуація коли у підрядника працюють працівники у достатній кількості, але вони в відповідний час задіяні на інших об’єктах будівництва).
Крім того, відповідно до підпункту 3.5.6. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: Учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Водночас, у разі наявності у Вас розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання у повному обсязі, що будуть підтверджувати можливість виконання робіт до 31.08.2020 року силами 30 працівників, просимо надати вказані розрахунки Замовнику, в тому числі, за можливості, через електронну систему закупівель. Після надходження вказаних розрахунків тендерний комітет розгляне їх та внесе відповідні зміни до тендерної документації, за умови що вказані розрахунки дійсно підтвердять можливість виконання робіт.
Щодо включення до тендерної документації вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у обсязі 50 або більше працівників, повідомляємо, що метою вказаного критерію є виключно відбір підрядника який зможе виконати весь передбачений технічним завданням обсяг робіт до кінцевого строку виконання робіт, а саме, до 31 серпня 2020 року.
Враховуючи той факт, що процедура відкритих торгів від стадії оголошення процедури до стадії обрання учасника переможцем процедури, проводиться в кращому випадку за 18-20 календарних днів, та враховуючи терміни на укладання договору (не менше 10 календарних днів із дати публікації повідомлення про намір укласти договір), можливою датою укладення договору буде 17 липня 2020 року, тобто на виконання робіт у підрядника буде трохи менше півтора місяці (зазначений термін є умовним, то може бути значено меншим, навіть до 1 місяця, наприклад за умови оскарження процедури закупівлі чи розгляду декількох пропозиції учасників). Тому, враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було встановлено кваліфікаційний критерій, щодо наявності кваліфікованих працівників у обсязі вказаному у тендерній документації, адже наявність працівників у підрядника ще не підтверджує можливість їх залучення на конкретний об’єкт будівництва (нерідкою є ситуація коли у підрядника працюють працівники у достатній кількості, але вони в відповідний час задіяні на інших об’єктах будівництва).
Крім того, відповідно до підпункту 3.5.6. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: Учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Водночас, у разі наявності у Вас розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання у повному обсязі, що будуть підтверджувати можливість виконання робіт до 31.08.2020 року силами 30 працівників, просимо надати вказані розрахунки Замовнику, в тому числі, за можливості, через електронну систему закупівель. Після надходження вказаних розрахунків тендерний комітет розгляне їх та внесе відповідні зміни до тендерної документації, за умови що вказані розрахунки дійсно підтвердять можливість виконання робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" #05450044 |
Переможець |
2 277 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:59
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 14:11
|
договір ліцей.pdf | укладений |
20 липня 2020 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт до 30.09.2020р |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |