Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Новоборівського ліцею по вул. Освіти, 7 смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 410 201,40 UAH
UA-2020-06-15-007809-c 5139c19186434943be1414987fdcea62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Шемет

+380674783781 osvitanovaborovaotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, охорони здоров я і соціально-культурної сфери Новоборівської селищної ради Хорошівського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 40582774
Місцезнаходження: 12114, Україна , Житомирська обл., Нова Борова, вул. Освіти,7а
Контактна особа: Павло Шемет
+380674783781
osvitanovaborovaotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:42
Очікувана вартість: 2 410 201,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 051,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
- розмір: 10 000,00 гривень;
- вид: електронна банківська гарантія;
- умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Новоборівського ліцею по вул. Освіти, 7 смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт.Нова Борова, Освіти 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 09:52
2.1. ТД (із змінами).docx
24 червня 2020 09:52
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
15 червня 2020 20:10
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
15 червня 2020 20:10
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
15 червня 2020 20:10
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
15 червня 2020 20:10
2.3. Додаток 2 Технiчне завдання.doc
15 червня 2020 20:10
2.2. Додаток 1 Протозиція.doc
15 червня 2020 20:10
2.0. Оголошення роботи.docx
24 червня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 09:52
2.1. ТД (із змінами).docx
15 червня 2020 20:10
2.1. ТД.docx
24 червня 2020 09:52
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
15 червня 2020 20:10
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
15 червня 2020 20:10
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
15 червня 2020 20:10
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
15 червня 2020 20:10
2.3. Додаток 2 Технiчне завдання.doc
15 червня 2020 20:10
2.2. Додаток 1 Протозиція.doc
15 червня 2020 20:10
2.0. Оголошення роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-007809-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2809005911
Дата подання: 20 червня 2020 11:54
Вимога щодо кваліфікаційного критерію
В тендерній документації міститься кваліфікаційний критерій: п. 3.5.5. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про наявність не менше 50 працівників, що працювали/працюють в установі учасника… Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період 2020 року.
Дана вимога про наявність не менше 50 працівників не має технічного підґрунтя, оскільки відповідно до розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання Замовника у передбачені терміни необхідна значно менша кількість персоналу, а саме: 30 працівників.
Вимога щодо наявності більшої ніж необхідно кількості персоналу може кваліфікуватись як дискримінаційна вимога, що обмежує коло учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни в п. 3.5.5. Тендерної документації та визначити кількість персоналу не більше 30 працівників.
2. Оприлюднити зміни до тендерної документації відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 17:11
Доброго дня. Шановний учаснику, тендерний комітет повідомляє, що при підготовці тендерної документації, було дотримано вимоги визначені частиною четвертою статті 5 Закону, тобто тендерна документація на думку Замовника не містить, жодних дискримінаційних вимог.
Щодо включення до тендерної документації вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у обсязі 50 або більше працівників, повідомляємо, що метою вказаного критерію є виключно відбір підрядника який зможе виконати весь передбачений технічним завданням обсяг робіт до кінцевого строку виконання робіт, а саме, до 31 серпня 2020 року.
Враховуючи той факт, що процедура відкритих торгів від стадії оголошення процедури до стадії обрання учасника переможцем процедури, проводиться в кращому випадку за 18-20 календарних днів, та враховуючи терміни на укладання договору (не менше 10 календарних днів із дати публікації повідомлення про намір укласти договір), можливою датою укладення договору буде 17 липня 2020 року, тобто на виконання робіт у підрядника буде трохи менше півтора місяці (зазначений термін є умовним, то може бути значено меншим, навіть до 1 місяця, наприклад за умови оскарження процедури закупівлі чи розгляду декількох пропозиції учасників). Тому, враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було встановлено кваліфікаційний критерій, щодо наявності кваліфікованих працівників у обсязі вказаному у тендерній документації, адже наявність працівників у підрядника ще не підтверджує можливість їх залучення на конкретний об’єкт будівництва (нерідкою є ситуація коли у підрядника працюють працівники у достатній кількості, але вони в відповідний час задіяні на інших об’єктах будівництва).
Крім того, відповідно до підпункту 3.5.6. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: Учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Водночас, у разі наявності у Вас розрахунку трудовитрат на виконання комплексу робіт згідно технічного завдання у повному обсязі, що будуть підтверджувати можливість виконання робіт до 31.08.2020 року силами 30 працівників, просимо надати вказані розрахунки Замовнику, в тому числі, за можливості, через електронну систему закупівель. Після надходження вказаних розрахунків тендерний комітет розгляне їх та внесе відповідні зміни до тендерної документації, за умови що вказані розрахунки дійсно підтвердять можливість виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" 2 289 981,60
UAH з ПДВ
2 277 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 2 327 784,00
UAH з ПДВ
2 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 11:27
Електронний підпис
16 липня 2020 11:23
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
16 липня 2020 11:23
Довідка п1 ч2 ст17.pdf
16 липня 2020 11:23
Довідка МВС Іщенко.pdf
15 липня 2020 10:21
ст.17-1.pdf
15 липня 2020 10:21
ст.17.pdf
15 липня 2020 10:21
довідка.pdf
10 липня 2020 15:42
img018.pdf
02 липня 2020 16:11
Електронний підпис
02 липня 2020 16:09
Довідки, листи_Часть2.pdf
02 липня 2020 16:09
Довідки, листи_Часть1.pdf
02 липня 2020 16:09
обладнання.pdf
02 липня 2020 16:09
додаток №1 (2).pdf
02 липня 2020 16:09
додаток №1.pdf
02 липня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 16:09
Субпідрядники.pdf
02 липня 2020 16:09
Кошторис.pdf
02 липня 2020 16:09
Копії документів.pdf
02 липня 2020 16:09
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:05
Електронний підпис
02 липня 2020 15:56
34. Guarantee_20-43GR0024.rar
02 липня 2020 15:56
32. Гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 15:56
29. Проект договору.pdf
02 липня 2020 15:56
12. Довідка банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
Переможець 2 277 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
2 277 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:59
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 14:11
договір ліцей.pdf укладений
20 липня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт до 30.09.2020р
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 277 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 379 500,00 UAH)