Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 15:31 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 15:31 |
Очікувана вартість: | 4 204 038,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 020,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2024 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ДОДАТОК 6 до ТД на кап.ремонт приміщення на вул. Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ДОДАТОК 4 до ТД на кап.ремонт приміщення на вул. Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ДОДАТОК 3 до ТД по кап.ремонт приміщення на вул. Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ТД на кап ремонт приміщення на вул. Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ТД на кап ремонт приміщення на вул. Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ДОДАТОК 5 до ТД на кап. ремонт приміщення на вул. Франка,83.doc | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 ДОДАТОК 1 до ТД на кап ремонт приміщення Франка,83.docx | |
11 вересня 2024 15:21 |
11.09.2024 Додаток 2 ТЗ до ТД по ремонту приміщення Франка,83.xls |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, ПП «Тегеран» користуючись опцією публікації вимоги про надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, «09» жовтня 2024 року о 17:27 год. опублікував документ у вигляді скарги щодо неправомірного визначення переможцем ФОП Бугая Володимира Васильовича, що являється порушенням абзацу 2 пункту 46 Особливостей. Опублікований ПП «Тегеран» документ не містить дати, підпису керівника, печатки та електронного підпису, тобто не оформлений належним чином.
Вивчивши зміст поданого учасником ПП «Тегеран» документа документа (вимоги/скарги), щодо неправомірного визначення переможцем ФОП Бугая Володимира Васильовича, у зв'язку із тим, що для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно умов прописаних у пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, він надав підтверджуючі документи, а саме договір оренди машин та механізмів №06/06/23 від «06» червня 2023 року за участю фізичних-осіб підприємців, який на думку ПП «Тегеран» повинен бути нотаріально посвідчений та сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ №849319 на спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, 1983 року випуску, цільове призначення якого для виконання функцій учбового транспортного засобу - це також на думку автора опублікованого документа, повідомляємо наступне.
У абзаці 3 пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації замовником прописано, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи повинен бути нотаріально посвідчений.
Фізична особа-підприємець Бугай Володимир Васильович надав сканкопію договору оренди машин та механізмів №06/06/23 від «06» червня 2023 року який укладений з фізичною особою-підприємцем Олексиним Миколою Ярославович, без нотаріального посвідчення.
Абзацом 2 пункту 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів №1388 визначено, що транспортні засоби, які належать ФОП, реєструються за ними як за фізичними особами.
Згідно з частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Водночас Господарським кодексом України не передбачено особливостей нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів, укладених за участю ФОП.
Стаття 51 Цивільного кодексу України визначає, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб. Зазначеної правової пропозиції дотримується як судова інстанція, так і Антимонопольний комітет України.
Зокрема, Вищий господарський суд у постанові Пленуму №12 зазначив: «…Законом встановлено вимоги щодо обов'язкового нотаріального посвідчення договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи (частина 2 статті 799 ЦКУ). При цьому, однак, слід мати на увазі, що такого посвідчення не потребує договір, укладений за участю громадянина, який набув статусу суб'єкта підприємницької діяльності…».
Сформувалась чітка судова практика, яка визначає, що положення частину 2 статті 799 ЦКУ не можуть бути застосовані до правовідносин оренди транспортних засобів за участю ФОПів, оскільки поняття фізичної особи-підприємця та юридичної особи у цих правовідносинах є тотожними.
Також у висновку рішення АМКУ №7595-р/пк-пз, зазначається, що договори оренди транспортних засобів за участю ФОПів не підлягають обов'язковому нотаріальному посвідченню, так як ФОПи в господарських відносинах беруть участь насамперед як суб'єкти підприємництва, а не як фізичні особи.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає договір оренди машин та механізмів №06/06/23 від «06» червня 2023 року наданий фізичною особою-підприємцем Бугаєм Володимиром Васильовичем нікчемним, а також на думку замовника, надання в тендерній пропозиції такого договору без нотаріального посвідчення не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Щодо твердження у документі ПП «Тегеран» стосовно невідповідності автомобіля марки КАМАЗ, модель 5511, 1983 року випуску, так як його цільове призначення для виконання функцій учбового транспортного засобу, повідомляємо. По-перше, в тендерній документації та додатках до неї замовником не вимагалося інформації від учасників про цільове призначення матеріально-технічної бази та технологій. По-друге, згідно даних зазначених у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ №849319 на спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, 1983 року випуску, відсутня інформація про цільове використання даного транспортного засобу, тільки у графі «Особливі відмітки» зазначено, що переобладнання полягало в доопрацюванні автомобіля для використання функцій учбового транспортного засобу, що свідчить про те, що даний автомобіль окрім своїх основних функцій може виконувати ще додаткові функції.
Вивчивши Ваш документ (вимогу/скаргу) від «09» жовтня 2024 року, та суть вимоги, повідомляємо, що інформацію зазначену в тексті документа розглянуто, проте замовник не вбачає підстав для скасування рішення про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Бугая Володимира Васильовича.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000107 ● fd7fa25af24143d39a94a4042730eb9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 22:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 №191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-09-11-009835-a 11.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 16:42:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї», ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-009835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 5 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості про учасника (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації).
Відповіжно до пункту 7 Додатку 3 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен зазначити в Довідці відомості, зокрема: Електронна пошта.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович надано Довідку від 24.09.2024 №76/09 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (файл: «ДОДАТОК 3 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf») в якій відсутня інформація стосовно Електронної пошти.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з пунктом 4 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме надати: Копію фінансової звітності за останній річний завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: сканкопією Балансу (форма №1); сканкопією Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; сканкопією Податкової декларації платника єдиного податку з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути поданою (для фізичних осіб-підприємців).
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович надано сканкопію Балансу (форма №1-м), сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2-м); сканкопію Податкової декларації платника єдиного податку (файли: «Декларація ЄП_Баланс .pdf» та «Податкова декларація.pdf») без відміток про прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути поданими.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з пунктом 1 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович зазначена інформація відсутня.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
4. Згідно з пунктом 12 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 2 до цієї тендерної документації): договірна ціна; локальний кошторис; відомість ресурсів до локального кошторису; довідку про гарантійний термін на виконані роботи згідно вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо.
Проте, Договірна ціна Учасника не відповідає Додатку 30 Настанови 281, а саме не зазначено «визначена згідно з ___».
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 11:39:39
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї», ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-009835-a), повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2024-pik-ykr.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-nezitlovoyi-budivli-na-vulici-i-franka-83-v-misti-kolomiyi-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont.
2. Щодо не зазначення учасником інформації про електронну пошту у Додатку 3 до тендерної документації «Відомості про учасника», повідомляємо, що інформації про електронну пошту фізичної особи-підприємця Бугая Володимира Васильовича також немає на фірмовому бланку ФОПа, в реквізитах проєкту договору, та реквізитах аналогічного договору, що свідчить про відсутність в нього офіційної електронної пошти, і це не суперечить нормам чинного законодавства України. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 (із змінами) адреса електронної пошти ФОПа надається ним за його бажанням. Обов'язковість наявності електронної пошти для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та інших осіб, а також фізичних осіб, передбачається законопроектами №3860 та №3861, проте, на даний час, вони перебувають на розгляді, і ще не прийняті. Тож в тому, що учасник не зазначив електронну пошту у Додатку 3 до тендерної документації відсутнє порушення.
3. Податкова звітність, зазвичай, подається в електронній формі через Електронний кабінет, функціонування якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 зі змінами та доповненнями. Через певний час після подання звіту користувач отримає Квитанцію №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа. Про факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа засвідчує наявність Квитанції №2. Квитанція має унікальний номер для збереження її як письмового підтвердження прийому документів. В разі подання звітності у паперовому вигляді ставиться відмітка про одержання (штамп контролюючого органу, дата, вхідний номер).
На виконання п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність фінансової спроможності ФОП Бугай В.В. надав файли:
«Податкова декларація.pdf» та «Декларація ЄП_Баланс .pdf». В файлі «Податкова декларація.pdf» міститься податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, учасника ФОПа Бугая В.В., за І півріччя 2024 року (ст. 1-4), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст.5), податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, учасника ФОПа Бугая В.В. за 2023 рік (ст. 6-9), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст.10). Третя група ФОП подає один звіт ̶ податкову декларацію платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, тож учасником надано всі підтверджуючі документи, які вимагав замовник, в тому числі квитанції №2 про прийняття відповідними органами, до яких він подавався в електронній формі через Електронний кабінет. Відмітка про прийняття звіту відповідними органами відсутня, так як звіт поданий в електронній формі (чому є підтвердженням квитанції №2), а відмітка ставиться на звіти, що подаються у паперовому вигляді.
В файлі «Декларація ЄП_Баланс .pdf» міститься звітність ПП «Северин-Н», яке в тендерній пропозиції учасника зазначається як субпідрядна організація, а саме, податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 2023 рік (ст. 2-4), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст. 1), фінансова звітність малого підприємства і звіт про фінансові результати за 2023 рік (ст. 5-6), та квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі ( ст.7).
Всі вимоги замовника зазначені в п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником виконані в повному обсязі, зауваження відсутні.
4. Відповідно до абзаців 15-17 пункту 47 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами від 02.04.2024 року №382 та Додатку 1 до тендерної документації, замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Тож в пункті 1, Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації, йде мова про надання інформації установленої в пункті 47 Особливостей, в разі коли учасник являється об’єднанням учасників. Учасник, фізична особа-підприємець Бугай Володимир Васильович не являється об’єднанням учасників, тому відсутня потреба подавати будь яку додаткову інформацію, так як він підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Додатково в складі тендерної пропозиції учасником надано довідку субпідрядника, що підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей від 23.09.2024 року №187/09.
5. Стосовно Вашого твердження щодо невідповідності форми договірної ціни наданої учасником в тендерній пропозиції формі договірної ціни затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у Додатку 30, хочемо заперечити, так як договірна ціна подана учасником повністю відповідає формі затвердженій Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281. На виконання умов прописаних замовником в пункті 12 Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації учасником надані договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису, тобто кошторисні документи, які складені в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1), з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН. Договірна ціна у формі, яка автоматично сформована у програмному комплексі АВК-5 повністю відповідає Додатку 30, так як програма розроблена з врахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” тож автоматично вона визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», що перевірено замовником в програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1) при перевірці тендерної пропозиції учасника.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 24.09.2024 року №81/09, де в абзацах 2 та 3, зазначено, що роботи зазначені в договірній ціні учасника відповідають вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», проєктній документації (технічному завданню) та договору, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та кошторисні документи, які надаються складені з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» ДСТУ, ДБН.
Всі вимоги, які були прописані замовником в тендерній документації та додатках до неї, а також у вимозі про усунення порушення, учасником повністю виконані, тож у замовника відсутні будь які зауваження.
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
3. Сканкопія експертного звіту.
4. Сканкопія наказу начальника управління комунального господарства
Коломийської міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 16:42:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї», ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-009835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 5 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості про учасника (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації).
Відповіжно до пункту 7 Додатку 3 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен зазначити в Довідці відомості, зокрема: Електронна пошта.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович надано Довідку від 24.09.2024 №76/09 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (файл: «ДОДАТОК 3 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf») в якій відсутня інформація стосовно Електронної пошти.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з пунктом 4 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме надати: Копію фінансової звітності за останній річний завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: сканкопією Балансу (форма №1); сканкопією Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; сканкопією Податкової декларації платника єдиного податку з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути поданою (для фізичних осіб-підприємців).
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович надано сканкопію Балансу (форма №1-м), сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2-м); сканкопію Податкової декларації платника єдиного податку (файли: «Декларація ЄП_Баланс .pdf» та «Податкова декларація.pdf») без відміток про прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути поданими.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з пунктом 1 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович зазначена інформація відсутня.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
4. Згідно з пунктом 12 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 2 до цієї тендерної документації): договірна ціна; локальний кошторис; відомість ресурсів до локального кошторису; довідку про гарантійний термін на виконані роботи згідно вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо.
Проте, Договірна ціна Учасника не відповідає Додатку 30 Настанови 281, а саме не зазначено «визначена згідно з ___».
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 11:41:45
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї», ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-009835-a), повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2024-pik-ykr.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-nezitlovoyi-budivli-na-vulici-i-franka-83-v-misti-kolomiyi-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont.
2. Щодо не зазначення учасником інформації про електронну пошту у Додатку 3 до тендерної документації «Відомості про учасника», повідомляємо, що інформації про електронну пошту фізичної особи-підприємця Бугая Володимира Васильовича також немає на фірмовому бланку ФОПа, в реквізитах проєкту договору, та реквізитах аналогічного договору, що свідчить про відсутність в нього офіційної електронної пошти, і це не суперечить нормам чинного законодавства України. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 (із змінами) адреса електронної пошти ФОПа надається ним за його бажанням. Обов'язковість наявності електронної пошти для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та інших осіб, а також фізичних осіб, передбачається законопроектами №3860 та №3861, проте, на даний час, вони перебувають на розгляді, і ще не прийняті. Тож в тому, що учасник не зазначив електронну пошту у Додатку 3 до тендерної документації відсутнє порушення.
3. Податкова звітність, зазвичай, подається в електронній формі через Електронний кабінет, функціонування якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 зі змінами та доповненнями. Через певний час після подання звіту користувач отримає Квитанцію №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа. Про факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа засвідчує наявність Квитанції №2. Квитанція має унікальний номер для збереження її як письмового підтвердження прийому документів. В разі подання звітності у паперовому вигляді ставиться відмітка про одержання (штамп контролюючого органу, дата, вхідний номер).
На виконання п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність фінансової спроможності ФОП Бугай В.В. надав файли:
«Податкова декларація.pdf» та «Декларація ЄП_Баланс .pdf». В файлі «Податкова декларація.pdf» міститься податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, учасника ФОПа Бугая В.В., за І півріччя 2024 року (ст. 1-4), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст.5), податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, учасника ФОПа Бугая В.В. за 2023 рік (ст. 6-9), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст.10). Третя група ФОП подає один звіт ̶ податкову декларацію платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, тож учасником надано всі підтверджуючі документи, які вимагав замовник, в тому числі квитанції №2 про прийняття відповідними органами, до яких він подавався в електронній формі через Електронний кабінет. Відмітка про прийняття звіту відповідними органами відсутня, так як звіт поданий в електронній формі (чому є підтвердженням квитанції №2), а відмітка ставиться на звіти, що подаються у паперовому вигляді.
В файлі «Декларація ЄП_Баланс .pdf» міститься звітність ПП «Северин-Н», яке в тендерній пропозиції учасника зазначається як субпідрядна організація, а саме, податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 2023 рік (ст. 2-4), квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі (ст. 1), фінансова звітність малого підприємства і звіт про фінансові результати за 2023 рік (ст. 5-6), та квитанція №2 про подання даного звіту в електронній формі ( ст.7).
Всі вимоги замовника зазначені в п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником виконані в повному обсязі, зауваження відсутні.
4. Відповідно до абзаців 15-17 пункту 47 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами від 02.04.2024 року №382 та Додатку 1 до тендерної документації, замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Тож в пункті 1, Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації, йде мова про надання інформації установленої в пункті 47 Особливостей, в разі коли учасник являється об’єднанням учасників. Учасник, фізична особа-підприємець Бугай Володимир Васильович не являється об’єднанням учасників, тому відсутня потреба подавати будь яку додаткову інформацію, так як він підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Додатково в складі тендерної пропозиції учасником надано довідку субпідрядника, що підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей від 23.09.2024 року №187/09.
5. Стосовно Вашого твердження щодо невідповідності форми договірної ціни наданої учасником в тендерній пропозиції формі договірної ціни затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у Додатку 30, хочемо заперечити, так як договірна ціна подана учасником повністю відповідає формі затвердженій Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281. На виконання умов прописаних замовником в пункті 12 Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації учасником надані договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису, тобто кошторисні документи, які складені в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1), з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН. Договірна ціна у формі, яка автоматично сформована у програмному комплексі АВК-5 повністю відповідає Додатку 30, так як програма розроблена з врахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” тож автоматично вона визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», що перевірено замовником в програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1) при перевірці тендерної пропозиції учасника.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 24.09.2024 року №81/09, де в абзацах 2 та 3, зазначено, що роботи зазначені в договірній ціні учасника відповідають вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», проєктній документації (технічному завданню) та договору, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та кошторисні документи, які надаються складені з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» ДСТУ, ДБН.
Всі вимоги, які були прописані замовником в тендерній документації та додатках до неї, а також у вимозі про усунення порушення, учасником повністю виконані, тож у замовника відсутні будь які зауваження.
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
3. Сканкопія експертного звіту.
4. Сканкопія наказу начальника управління комунального господарства
Коломийської міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-11-009835-а моніторингу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби (далі – Офіс) щодо закупівлі робіт по предмету закупівлі: "Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-009835-a) подаємо обгрунтовані заперечення. Зауваження Офісу №1. За результатами моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 5 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості про учасника (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 7 Додатку 3 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен зазначити в Довідці відомості, зокрема: Електронна пошта. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович надано Довідку від 24.09.2024 №76/09 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (файл: «ДОДАТОК 3 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf») в якій відсутня інформація стосовно Електронної пошти. Заперечення Замовника. Відповідно до вимог прописаних Замовником в пункті 5 Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Відомості про учасника (згідно Додатку 3 до тендерної документації). В складі тендерної пропозиції Учасника наявний файл «ДОДАТОК 3 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf», в якому заповнена інформація, згідно поданої Замовником форми, проте він не зазначив електронну пошту. В Додатку 3 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», Замовником не прописано про обов'язкове заповнення кожного пункту даного документа, тож в тому, що Учасник не заповнив пункт «електронна пошта» не вбачається порушенням чи невідповідністю, тому Замовник, при публікації вимоги про усунення порушення 03.10.2024 року не прописав про усунення даної невідповідності. Повідомляємо, що інформації про електронну пошту фізичної особи-підприємця Бугая Володимира Васильовича також немає на фірмовому бланку ФОПа, в реквізитах проєкту договору, та реквізитах аналогічного договору, що свідчить про відсутність в нього персональної офіційної електронної пошти, і це не суперечить нормам чинного законодавства України. Обов'язковість наявності електронної пошти для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та інших осіб, а також фізичних осіб, передбачається законопроектами №3860 та №3861, проте, на даний час, вони перебувають на розгляді, і ще не прийняті. Тож в тому, що Учасник не зазначив електронну пошту у Додатку 3 до тендерної документації відсутнє порушення чи невідповідність. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-11-009835-а моніторингу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби зазначається, що по даному зауваженню Офісу, а саме відсутність електронної пошти Учасника, є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Хоча не зазначення електронної пошти (у разі її наявності в Учасника) немає жодного відношення до умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі. Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тож дане зауваження Офісу немає відношення до технічної специфікації. Виходячи з вищенаведеного, відсутні правові підстави стверджувати, що на порушення пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Бугай Володимир Васильович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зауваження Офісу №2. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бугай Володимир Васильович також встановлено, що згідно з пунктом 12 Переліку інших документів та/або інформації, які подаються учасником Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації Замовника, Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 2 до цієї тендерної документації): договірна ціна; локальний кошторис; відомість ресурсів до локального кошторису; довідку про гарантійний термін на виконані роботи згідно вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. Пунктом 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «визначена згідно з ___». Однак, під час моніторингу встановлено, що надана Учасником процедури закупівлі ФОП Бугай Володимир Васильович в складі тендерної пропозиції Договірна ціна на «Капітальний ремонт нежитлової будівлі на вулиці І.Франка, 83 в місті Коломиї», не відповідає Додатку 30 Настанови, оскільки не зазначено відомості стосовно «визначена згідно з ___». Заперечення Замовника. Відповідно до вимог прописаних Замовником в пункті 12 Розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 2 до цієї тендерної документації): договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису, довідку про гарантійний термін на виконані роботи згідно вимог тендерної документації, а також відповідно до пункту 3 Приміток Додатку 2 до тендерної документації, передбачені тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічним умовам, проєктній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та договору тощо. Кошторисні документи, які будуть надані підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені учасником з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. На виконання даних вимог Учасником надано всю необхідну, належним чином оформлену, кошторисну документацію сформовану в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1) (файл «РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf»), підписаний та завірений Додаток 2 до тендерної документації (файл «ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf») про погодження з технічним завданням, довідку від 24.09.2024 року №81/09 (файл «ДОВІДКА ПРО ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА РОБОТИ.pdf»), проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містить печатку (файл «ДОДАТОК 5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf»), письмова згода з умовами проекту договору від 24.09.2024 року №82/09 (файл «ПИСЬМОВА ЗГОДА З УМОВАМИ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.pdf»). Стосовно твердження щодо невідповідності форми договірної ціни наданої учасником в тендерній пропозиції формі договірної ціни затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у Додатку 30, хочемо заперечити, так як договірна ціна подана учасником повністю відповідає формі затвердженій Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281. Договірна ціна у формі, яка автоматично сформована у програмному комплексі АВК-5 повністю відповідає Додатку 30, так як програма розроблена з врахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” тож автоматично вона визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», що перевірено замовником в програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1) при перевірці тендерної пропозиції учасника. У пункті 3.2. проекту договору, який є Додатком 5 тендерної документації, який Учасник належним чином оформлений подав у своїй тендерній пропозиції, зазначено «Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.» і надав письмову згоду з умовами проекту договору від 24.09.2024 року №82/09, що свідчить про те, що договірна ціна подана Учасником підготовлена у відповідності до Кошторисних норм України. А в пункті 16.8. вищевказаного проекту договору прописано «Усі розбіжності між цим Договором та будь-якими іншими документами, що стосуються цього Договору, включаючи, але не обмежуючись ними, специфікації, додатки, протоколи, листи, електронні листи, та інші подібні документи, вирішуються на користь цього Договору». Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 24.09.2024 року №81/09, де в абзацах 2 та 3, зазначено, що роботи зазначені в договірній ціні учасника відповідають вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», проєктній документації (технічному завданню) та договору, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та кошторисні документи, які надаються складені з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» ДСТУ, ДБН. Також Учасником подано підписаний та завірений Додаток 2 до тендерної документації про погодження з технічним завданням та додатковими умовами прописаними в даному додатку. Замовником проводилась перевірка розрахунку ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) а саме: договірної ціни, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 (редакція 3.9.1), який наявний в Замовника (управління комунального господарства Коломийської міської ради, ліцензія на програмне забезпечення АВК-5 №07/17464 дійсна до 08 квітня 2025 року). Жодних зауважень та невідповідностей вимогам законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» не виявлено. При відсутності зауважень до поданої Учасником вищезазначеної документації у Замовника не було потреби публікувати дану невідповідність при публікації вимоги про усунення порушення 03.10.2024 року. Додатково зауважимо, що у висновку Офісу зазначено, що кошторисна документація має бути розрахована виходячи з видів та обсягів послуг з поточного ремонту та відповідати Додатку 30 Настанови, проте по даному предмету закупівлі закуповувались роботи з капітального ремонту, а не послуги з поточного ремонту. Таким чином, відсутні правові підстави стверджувати, що на порушення пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Бугай Володимир Васильович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Дане зауваження Офісу немає відношення до технічної специфікації. Вбачається, що під час реалізації своїх повноважень у даному випадку Офіс фактично вдався до такого явища, як «правовий пуризм». Так, загально прийнято розуміти пуризм як надмірне прагнення до чистоти, переваги форми над змістом. При цьому на недопущенні правового пуризму при реалізації своїх повноважень органом державного фінансового контролю вказує Верховний Суд у своїх правових висновках, зокрема в постанові КАС ВС від 13.08.2020 у справі №640/4865/19. Разом з тим, згідно практики ЄСПЛ (яка є джерелом права для судів України), реалізуючи положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, необхідно уникати занадто формального ставлення до передбачених законом вимог. Отже, вбачається, що Офіс вдався до надмірного формалізму при аналізі рішення замовника про визначення переможця. Разом з тим, варто звернути увагу на таке. В силу норми п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі – це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Процедуру закупівлі UA-2024-09-11-009835-a Замовник розпочав 11 вересня 2024 року. Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Бугай Володимир Васильович замовник оприлюднив 04 жовтня 2024 року. Договір укладено 14 жовтня 2024 року. Однак моніторинг процедури закупівлі UA-M-2024-10-24-000107 Офіс розпочав 24 жовтня 2024 року. Варто зауважити, що Офіс, як територіальний орган Державної аудиторської служби України, був вправі спостерігати за кожним етапом процедури закупівлі шляхом аналізу інформації про неї за допомогою електронної системи закупівель. Однак, у цьому випадку, Офіс не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до визначення замовником переможця та укладення з ним договору про закупівлю, а це унеможливило своєчасне реагування Офісу на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі, а не через три тижні після публікації повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також після укладання договору з переможцем закупівлі та розпочатих ним будівельних робіт. За таких обставин можна дійти висновку про невідповідність висновку Офісу по моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-11-009835-a як акта індивідуальної дії критеріям обґрунтованості та вмотивованості, що є підставою для визнання його протиправним і скасування. Аналогічна правова позиція міститься в постановах Верховного Суду від 26.01.2023 у справі № 400/3947/20 та від 01.12.2021 у справі №160/8403/19. Варто наголосити, що Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях неодноразово підкреслював особливу важливість принципу «належного урядування». Цей принцип передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України від 26.01.93 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», у редакції, чинній станом на час проведення моніторингу), (далі – Закон №2939). Відповідно до ст. 1 Закону № 2939 здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Ст. 5 Закону № 2939 визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом № 922, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Метою Закону № 922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання (ч. 6 ст. 8 Закону №922). Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону № 922 у висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, орган державного фінансового контролю у висновку обов`язково зазначає опис такого порушення, а також зобов`язання щодо усунення порушення (порушень). Отже, з метою усунення виявленого під час моніторингу порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у висновку міститься вимога зобов`язального характеру, яка є обов`язковою для виконання, та визначає порядок (спосіб) усунення такого порушення. Вищевказаний правовий висновок наведено у постанові Верховного Суду від 04.05.2023 у справі №160/5890/22. При цьому, як вже зверталась увага вище, згідно з резолютивною частиною висновку по моніторингу Офісом зазначено таке: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Водночас ні ст. 5, ні ст. 10 Закону №2939, ні ст. 8 Закону №922, ні інші нормативно-правові акти не містять у повноваженнях органу державного фінансового контролю зобов’язовувати замовника припиняти зобов’язання за договором (розривати договір). Укладеним договором або Законом не передбачено розірвання договору за приписом або вказівкою контролюючих органів, розірвання договору можливе лише за взаємною згодою сторін або в судовому порядку. Визнання договору нікчемним можливе у випадку встановлення його недійсності Законом. Відповідно до чинного законодавства України визначено вичерпний перелік підстав для визнання нікчемності договору, серед яких відсутня підстава в розрізі моніторингу. Водночас припинення зобов’язань за договором можливе лише за згодою сторін або в судовому порядку. Кваліфікувати зазначений договір про закупівлю нікчемним або вимагати його розірвання з боку аудитора (аудиторів) є безпідставним, необ’єктивним, необґрунтованим та таким, що ставить під загрозу реалізацію даного проєкту будівництва. Замовник не допустив порушень законодавства у сфері публічних закупівель, заявлених у висновку Держаудитслужби, тому вказаний висновок про результати моніторингу закупівлі є протиправним, а виявлені порушення необґрунтованими. Додатково наголошуємо, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення Офісу конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Крім того, вимога Офісу стосовно зобов’язання здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору є такою, що суттєво суперечить нормам частини другої статті 19 Конституції України, статтям 215, 216 ЦК України і положенням Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Визначаючи вимогу про усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель, Офіс зобов`язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору, тобто визначив як один із можливих варіантів виконання висновку про результати моніторингу закупівлі. Визначення Офісом способу усунення виявлених порушень «шляхом розірвання договору» не вирішує питання обґрунтованості та вмотивованості спірного висновку як акту індивідуальної дії, оскільки, зокрема, главою 50 ЦК України передбачено більше десяти способів припинення зобов`язання, серед яких, і припинення зобов`язання виконанням. Дайджест судової практики ВС Аналіз нормативних підстав недійсності правочинів та її наслідків дає можливість дійти висновку, що метою інституту недійсності правочину є повне скасування правочину як юридичного факту, а його застосування має приводити до відновлення стану, який існував до укладення правочину, який суперечить законодавству. Наслідком визнання правочину недійсним є недійсність зобов`язання, породженого таким правочином. У разі припинення договору з підстав, не пов`язаних з його недійсністю (виконання чи розірвання), припиняються зобов`язання за цим договором. При цьому, згідно з частиною третьої статті 215 ЦК України якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). У статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав відповідно до яких договір про закупівлю є нікчемним. Однак у висновку Офісу не зазначено про встановлення порушень, які у розумінні статті 43 Закону можуть свідчити про нікчемність договору. Враховуючи, що вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи, які є обов`язковими до виконання, недотримання вказаних вимог спричинює юридичну невизначеність, що не є прийнятним. Згідно із правовими висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 04.05.2023 у справі № 160/5890/22, у контексті спірних правовідносин слід урахувати, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено ст. 41 Закону № 922, ч. 1 якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, Замовникам слід керуватися приписами ЦК України та ГК України (далі - ГК України), з урахуванням вимог, передбаченими Законом №922. За змістом ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до ч. 1, ч. 4 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Ст. 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Разом з тим, відповідно до усталеної правової позиції Верховного Суду можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень (зокрема, яким саме способом припиняти (розривати) договір, яких саме положень Господарського та Цивільного кодексів при цьому має дотриматися Замовник) у свою чергу може призвести до можливого порушення замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Вказана правова позиція сформульована Верховним Судом у постановах від 10.12.2019 у справі №160/9513/18, від 05.03.2020 в справі № 640/467/19, від 23.04.2020 у справі №160/5735/19, від 11.06.2020 у справі № 160/6502/19, від 12.08.2020 у справі № 160/11304/19, від 21.01.2021 у справі №400/4458/19, від 21.10.2021 у справі № 640/17797/20, від 30.11.2021 у справі № 420/5590/19. На підставі викладеного, вбачається, що вимога Офісу про зобов’язання замовника «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» спрямована на перекладення своїх обов’язків щодо чіткого визначення та конкретизації, яких треба вжити заходів, на замовника, як наслідок, обрання сторонами способу розірвання договору не такого, як вважає Офіс, може призвести до ймовірних порушень. За таких обставин вбачається, що висновок Офісу про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-11-009835-a є неконкретизованим, оскільки не містить чітких вимог щодо способу усунення виявлених під час моніторингу так званих порушень, не відповідає приписам п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону № 922, який вимагає зазначення зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що в свою чергу є порушенням вимог закону в частині змісту висновку, як акта індивідуальної дії. Крім того, усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі нібито порушень у запропонований Офісом у висновку спосіб може призвести до порушення прав та інтересів третьої особи фізичної особи-підприємця Бугая Володимира Васильовича та збитків, які понесе замовник, оскільки роботи розпочаті після підписання договору і на даний час виконані в більшій мірі, та мати негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими так званими недоліками. Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у Постановах від 21.01.2021 у справі № 120/1297/20-а, від 04.05.2023 у справі № 160/5890/22. Варто також звернути увагу, що умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі UA-2024-09-11-009835-a з фізичною особою-підприємцем Бугаєм Володимиром Васильовичем не передбачено одностороннє розірвання договору за результатами моніторингу процедури закупівлі на вимогу Офісу. З огляду на зазначене, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-11-009835-a не відповідає критеріям обгрунтованості, своєчасності та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів замовника та третіх осіб, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких вони спрямовані. Як наслідок, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-11-009835-a є протиправним та підлягає скасуванню.
2024-11-18 14:13:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕГЕРАН" |
3 884 853,00
UAH з ПДВ
|
3 799 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бугай Володимир Васильович |
3 900 994,93
UAH з ПДВ
|
3 799 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕГЕРАН" #31262652 |
Відхилено |
3 799 800,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2024 13:05
|
ФОП Бугай Володимир Васильович #3040009876 |
Переможець |
3 799 898,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 14:47
|
Договір_231.pdf | укладений |
14 жовтня 2024 14:46
|