Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Поточний ремонт приміщення протирадіаційного укриття Рівненського ліцею № 19 Рівненської міської ради за адресою: вул. Кулика і Гудачека, 48 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 726 165,00 UAH
UA-2024-03-28-009357-a ● 50cfac57da284215b9095c997aa75da4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 726 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 262,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
“Поточний ремонт приміщення протирадіаційного укриття Рівненського ліцею № 19 Рівненської міської ради за адресою: вул. Кулика і Гудачека, 48 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до розділу 5 проєкту договору, після підписання сторонами актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 та надходження бюджетних коштів на рахунок замовника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:33 |
Проєкт договору.doc | |
28 березня 2024 16:33 |
Тендерна документація_ 19 ліцей.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 15:52
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:38
Шановний Замовнику,
Тендерна документація містить вимогу щодо того, що договірна ціна повинна бути надана у форматі pdf, підписана інженером-кошторисником із зазначенням імені, прізвища, підпису, відбитки власної печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції із заначенням найменування посади, власного імені, прізвища, підпису та відбитки печатки (у разі її використання) або накладений КЕП/УЕП.
В цій частині просимо роз’яснити стосовно підписання договірної ціни інженером-кошторисником і відбитку печатки інженера-проектувальника.
Ознайомившись з вимогами Тенедерної документації для процедури закупівлі по предмету даної закупівлі виявлено вимогу згідно з якою Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему менеджменту якості в галузі будівництва. Для підтвердження цього необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи менеджменту якості стосовно предмета закупівлі. А також, документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника.
Вважаємо, що вимога Замовника щодо надання документу (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника є дискримінаційною.
Так, структура штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу визначається з урахуванням конкретних питань і завдань які виконуються Товариством у відповідності до їхнього поточного обсягу і є економічно обгрунтованою.
Звертаємо вашу увагу на те, що належне функціонування системи управління якістю на підприємстві і відповідність її вимогам ДСТУ підтверджується щорічним звітом!
Таким чином, наявність відповідного Сертифікату та чинного щорічного Звіту є достатнім для підтвердження того, що система управління якістю на підприємстві запроваджена, виконується і працює.
З огляду на це наявність у не менше одного працівника учасника посвідчення, сертифікату, тощо про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не є визначальною та обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та належного функціонування у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT).
Таким чином для Товариства не завжди економічно доцільно і обгрунтовано в штаті мати працівника – внутрішнього аудитора
Поряд з цим, вами встановлено вимогу про те, що Учасник повинен здійснювати свою діяльність щодо оцінки пожежної безпеки відповідно до вимог ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” (ISO 23932:2009). Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності цим вимогам, виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи в галузі будівництва стосовно предмета закупівлі.
Дану умову вважаємо дискримінаційною - як таку, що встановлена з метою обмеження кола потенційних Учасників.
Так, сфера застосування, цього стандарту не відповідає вимогам робіт які є предметом закупівлі.
Умовами Технічної специфікації, Дефектного акту не передбачено надання інжинірингових послуг/робіт, а виконання будь-яких робіт пов’язаних з застосуванням інженерних методів до розробки або оцінки проектів будівель і споруд шляхом аналізу конкретних сценаріїв пожежі або кількісної оцінки ризику для групи сценаріїв пожежі.
Вважаємо, що вимагати вказаний сертифікат є дискримінацією, що суттєво впливає на звуження кола учасників, які не зобов’язані мати вказаний сертифікат виконуючи роботи по вказаному предмету закупівлі.
Крім того, обов’язок здійснювати роботу у відповідності до вимог протипожежного законодавства є умовою договору.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які спеціалізуються в галузі інжинірингу пожежної безпеки, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Товариства.
Дані вимоги жодним чином не впливають на якість виконуваних робіт Учасником, що підтверджується наданням Замовнику аналогічних договорів.
Дані умови Тендерної документації мають ознаки дискримінаційних та є такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Включенням таких умов Замовник встановлює бар’єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежує коло учасників.
Поряд з цим, Товариство, як потенційний учасник процедури закупівлі, має досвід з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг, що підтверджується наявністю позитивного листа-відгуку про належне виконання умов договору від замовника виконаних попередніх робіт.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Товариства можуть бути захищені шляхом внесення Замовником зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених в даній Вимозі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, чим порушено права та інтереси Товариства.
Порушення прав та інтересів Товариства полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Товариство матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, -
ПРОШУ:
Усунути порушення під час проведення тендеру, а саме:
- вимогу про надання в складі пропозиції документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника;
- вимогу згідно з якою Учасник повинен здійснювати свою діяльність щодо оцінки пожежної безпеки відповідно до вимог ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” (ISO 23932:2009). Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності цим вимогам, виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи в галузі будівництва стосовно предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь 1:
Відповідно до пункту 6 розділу “Іструкція з підготовки тендерної документації” тендерної документації на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник в складі пропозиції надає договірну ціну з розрахунками. Договірна ціна складається згідно з нормативними документами та вимогами цього пункту.
Ціна тендерної пропозиції учасника розраховується, виходячи з обсягів послуги, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення рішень по предмету закупівлі та поточних цін на них. Договірна ціна – тверда, учасник про це вказує в своїй Договірній ціні. В ціні пропозиції мають враховуватись витрати на сплату всіх обов’язкових зборів і податків, в тому числі ПДВ, вартість матеріалів та інші витрати. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Ціна тендерної пропозиції учасника є загальною вартістю виконання послуги за Договором.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
Як бачимо, такий розрахунок спроможний скласти тільки професійно підготовлений спеціаліст. Вимога підписання договірної ціни інженером-кошторисником із зазначенням імені, прізвища, підпису, відбитки власної печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації зумовлена виключно для забезпечення правильних розрахунків учасником договірної ціни. Сертифікований спеціаліст складе розрахунок, або перевірить його правильність на професійному рівні, що забезпечить не відхилення пропозиції учасника у цій частині.
Відповідь 2:
ISO 9001 – це міжнародно визнаний стандарт для систем управління якістю. Це найпоширеніший стандарт у світі. ISO 9001 забезпечує структуру та набір принципів, які забезпечують здоровий підхід до управління організацією. Сертифікація ISO 9001 забезпечує основу для ефективних процесів вироблення продуктів або виконання робіт, надання послуг. Запорукою будь-якого успішного бізнесу є жорсткий контроль якості. Для цього в організації потрібен внутрішній аудитор. Внутрішній аудитор — це свого роду «ревізор», який оцінює ефективність роботи компанії, проводить об’єктивну оцінку фінансової, операційної діяльності та системи внутрішнього контролю. Він виявляє «слабкі сторони» у роботі компанії та надає рекомендації щодо покращень. Як правило, фахівець виконує такі завдання: оцінює ефективність роботи системи внутрішнього контролю — чи дотримується компанія належних процедур і на якому рівні знаходиться ця система; виявляє, наскільки ефективно побудовані бізнес-процеси в організації, та допомагає їх налаштувати; перевіряє ефективність роботи конкретних фахівців, підрозділів або підприємств; виявляє можливі фінансові ризики та факти шахрайства.
Дана вимога про наявнісь внутрішнього аудитора не є дикримінаційною. Будь який спеціаліст організації, який має відповідну освіту, може пройти курс навчання відповідно до програми ISO 19011:2018 та отримати сертифікат внутрішнього аудитора.
ISO 23932 – стандарт, який розроблено міжнародною організацією зі стандартизації ISO для впровадження в організаціях і на підприємствах з метою оцінювання рівня пожежної безпеки. До стандарту включено загальні норми дотримання техніки пожежної безпеки на підприємстві.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності за умови його відповідності відповідним стандартам. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства України в цілому.
Крім того, відповідно до п. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки та інше, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” (ISO 23932:2009).
Отримання сертифікатів Учасником свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Отримати сертифікати може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного наданні послуги.
Підсумовуючи все зазначене вище, відмічаємо, що Замовником встановлені законні та недискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 6 розділу “Іструкція з підготовки тендерної документації” тендерної документації на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник в складі пропозиції надає договірну ціну з розрахунками. Договірна ціна складається згідно з нормативними документами та вимогами цього пункту.
Ціна тендерної пропозиції учасника розраховується, виходячи з обсягів послуги, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення рішень по предмету закупівлі та поточних цін на них. Договірна ціна – тверда, учасник про це вказує в своїй Договірній ціні. В ціні пропозиції мають враховуватись витрати на сплату всіх обов’язкових зборів і податків, в тому числі ПДВ, вартість матеріалів та інші витрати. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Ціна тендерної пропозиції учасника є загальною вартістю виконання послуги за Договором.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
Як бачимо, такий розрахунок спроможний скласти тільки професійно підготовлений спеціаліст. Вимога підписання договірної ціни інженером-кошторисником із зазначенням імені, прізвища, підпису, відбитки власної печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації зумовлена виключно для забезпечення правильних розрахунків учасником договірної ціни. Сертифікований спеціаліст складе розрахунок, або перевірить його правильність на професійному рівні, що забезпечить не відхилення пропозиції учасника у цій частині.
Відповідь 2:
ISO 9001 – це міжнародно визнаний стандарт для систем управління якістю. Це найпоширеніший стандарт у світі. ISO 9001 забезпечує структуру та набір принципів, які забезпечують здоровий підхід до управління організацією. Сертифікація ISO 9001 забезпечує основу для ефективних процесів вироблення продуктів або виконання робіт, надання послуг. Запорукою будь-якого успішного бізнесу є жорсткий контроль якості. Для цього в організації потрібен внутрішній аудитор. Внутрішній аудитор — це свого роду «ревізор», який оцінює ефективність роботи компанії, проводить об’єктивну оцінку фінансової, операційної діяльності та системи внутрішнього контролю. Він виявляє «слабкі сторони» у роботі компанії та надає рекомендації щодо покращень. Як правило, фахівець виконує такі завдання: оцінює ефективність роботи системи внутрішнього контролю — чи дотримується компанія належних процедур і на якому рівні знаходиться ця система; виявляє, наскільки ефективно побудовані бізнес-процеси в організації, та допомагає їх налаштувати; перевіряє ефективність роботи конкретних фахівців, підрозділів або підприємств; виявляє можливі фінансові ризики та факти шахрайства.
Дана вимога про наявнісь внутрішнього аудитора не є дикримінаційною. Будь який спеціаліст організації, який має відповідну освіту, може пройти курс навчання відповідно до програми ISO 19011:2018 та отримати сертифікат внутрішнього аудитора.
ISO 23932 – стандарт, який розроблено міжнародною організацією зі стандартизації ISO для впровадження в організаціях і на підприємствах з метою оцінювання рівня пожежної безпеки. До стандарту включено загальні норми дотримання техніки пожежної безпеки на підприємстві.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності за умови його відповідності відповідним стандартам. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства України в цілому.
Крім того, відповідно до п. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки та інше, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” (ISO 23932:2009).
Отримання сертифікатів Учасником свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Отримати сертифікати може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного наданні послуги.
Підсумовуючи все зазначене вище, відмічаємо, що Замовником встановлені законні та недискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2024 23:13
Дата відповіді: 03 квітня 2024 16:40
Шановний замовнику, захисні споруди за захисними властивостями та своїм призначенням і поділяються на сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ) і найпростіші укриття.
Під найпростіші укриття можуть бути пристосовані: - підземні переходи, тунелі, склади; - споруди котлованного типу (автостоянки, паркінги, гаражі, підземні торговельні центри, підприємства громадського харчування, магазини). Наразі багато закладів освіти використовує на договірних засадах з іншими фізичними і юридичними особами найпростіші укриття бля забезпечення безпеки дітей під час тривоги. Прив’язка аналогічного договору до найпростішого укриття «договір з поточного ремонту приміЩень закладів освіти для пристосування під найпростіші укриття,» є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників які здійснювали аналогічні поточні ремонти не у закладах освіти. Просимо внести зміни в цій частині умов Тендерної документації замовника та не порушувати чинного законодавства щодо не дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо створення, утримання, експлуатації та ведення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту визначені наступними документами:
- Кодексом цивільного захисту України;
- Порядком створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138;
- Наказом МВС від 09.07.2018 № 579 “Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2018 р. за № 879/32331.
У зв’язку із збройною агресію російської федерації прем’єр-міністром України було надане доручення від 10.06.2022 № 14529/0/1-22 стосовно створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, учнів, студентів і працівників.
На виконання доручення з метою приведення фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти у готовність до використання за призначенням, створення комісій з огляду (оцінки) будівель (споруд, приміщень) закладів освіти з метою визначення їх можливості їх використання як найпростіших укриттів, а також інших, пов’язаних з цим питань, Державна служба України з надзвичайних ситуацій розробила рекомендації щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти (лист ДСНС України від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2). Зазначені рекомендації підготовлено з урахуванням вимог законодавства та досвіду організації захисту населення в умовах відбиття збройної агресії російської федерації та запропоновано використовувати під час організації та проведення відповідної роботи в закладах освіти.
Досвід учасника у виконанні робіт відповідно до вищевказаних документів підтвердить його можливість надати послуги стосовно предмету закупівлі згідно з вимогами ДСНС України. Враховуючи специфіку пристосування приміщень закладів освіти під найпростіші укриття, вимога щодо надання такого аналогічного договору не є дискримінаційною.
- Кодексом цивільного захисту України;
- Порядком створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138;
- Наказом МВС від 09.07.2018 № 579 “Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2018 р. за № 879/32331.
У зв’язку із збройною агресію російської федерації прем’єр-міністром України було надане доручення від 10.06.2022 № 14529/0/1-22 стосовно створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, учнів, студентів і працівників.
На виконання доручення з метою приведення фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти у готовність до використання за призначенням, створення комісій з огляду (оцінки) будівель (споруд, приміщень) закладів освіти з метою визначення їх можливості їх використання як найпростіших укриттів, а також інших, пов’язаних з цим питань, Державна служба України з надзвичайних ситуацій розробила рекомендації щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти (лист ДСНС України від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2). Зазначені рекомендації підготовлено з урахуванням вимог законодавства та досвіду організації захисту населення в умовах відбиття збройної агресії російської федерації та запропоновано використовувати під час організації та проведення відповідної роботи в закладах освіти.
Досвід учасника у виконанні робіт відповідно до вищевказаних документів підтвердить його можливість надати послуги стосовно предмету закупівлі згідно з вимогами ДСНС України. Враховуючи специфіку пристосування приміщень закладів освіти під найпростіші укриття, вимога щодо надання такого аналогічного договору не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
2 723 160,00
UAH з ПДВ
|
2 723 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
2 723 160,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 14:35
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
15 жовтня 2024 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2024 11:03
|
ДУ 1 до договору 253-Пр від 16.04.2024.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 17:29
|
Договір | укладений |
17 квітня 2024 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі і відповідно вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 253 - Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |