Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Горбань Оксана Василівна +380671343789 buskcrl.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 645 281,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 226,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 16:09 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
26 квітня 2023 16:09 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
26 квітня 2023 16:09 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту обстеження об’єкту:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Таким чином, при формування вимог до тендерної документації Замовник торгів прописує те, що вважає за потрібне, якщо таке прямо не заборонено Законом, а тому, вважаємо, що додатково окрім самих обсягів та видів робіт, є доцільно потенційним учасникам з’явитися на відповідний об’єкт, щоб оцінити в реальному часі майбутні роботи, які необхідно буде виконати.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000031 ● 07e951276c2e4083af5fca4e46f4c2af
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2024 № 149
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2023-04-26-010872-a, 26.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 17:33:11
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-04-26-010872-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 11:55:06
відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2023-04-26-010872-a ) від 2024-07-18 р. повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 22.02.2023 р. № 1477/23.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію з урахуванням ПДВ. Таким чином, за вирахуванням зазначених статей витрат замовником визначено очікувану вартість. Розрахунок наступний:
Кошторисна вартість будівельних робіт згідно глав 1-9 (4322863.00 грн)+кошторисний прибуток від будівельних робіт (121701.00 грн) +кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (61885.00 грн)+кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва в частині будівельних робіт (86457.00 грн)+кошти на покриття додаткових витрат повязаних з інфляційними процесами (111495.00 грн) +20%ПДВ=5 645 281,20 грн з ПДВ.
Відтак, очікувана вартість предмета закупівлі робіт становить 5 645 281,20 грн з ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС" |
5 493 388,00
UAH з ПДВ
|
5 493 388,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС" #33071466 |
Переможець |
5 493 388,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 12:53
|
SCAN0006.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 15:11
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 16:22
|
договір | укладений |
16 травня 2023 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною фінансування робіт Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1., 4.2. та розділу 16 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в частині реквізитів Замовника Договору № 1 від «15» травня 2023 року та викласти їх у новій редакції: - 4.1. Фінансування робіт (Будівництва об’єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету згідно з бюджетними призначеннями. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань - 4.2. Розрахунки проводяться за кошти місцевого бюджету тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.» - Замовник Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» м. Буськ, вул. Львівська, 77 Львівська обл., 80500 ЄДРПОУ 01997633 МФО 325796 р/рUA 433257960000025519300728660 Філія Львівське обласне управління АТ «Ощадбанк» В.о. директора __________________________Микола КОЛАЧИНСЬКИЙ |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості робіт в межах бюджетного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |