Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43964121 |
Місцезнаходження: | 22032, Україна , Вінницька обл., село Уланів, вул.Соборна, будинок 62 |
Контактна особа: |
Олег Гінжалюк +380988521806 ulaniv_jkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:01 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови здійснення розрахунків – розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 15 календарних днів на банківський поточний рахунок Виконавця коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 12:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 12:15 |
ТД нова -відсів,щебенева суміш з доставкою.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000066 ● cc5b7c92b5c1409f8dd2682128d71130
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-03-26-005538-a, 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 17:18:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з грейдерування, планування та вимощення проїжджої частини доріг щебенево-піщаною сумішшю (фр.0-40 мм) та щебенем (фр.20-40 та 40-70 мм) на території населених пунктів Уланівської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-005538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі??
2. Яким чином учасником ПП «АК-ІНВЕСТБУД», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання документів на трактор гусеничний ДТ-75 07695 АМ, що підтверджують право власності або іншого документу, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, або договори суборенди обладнання, або договір про надання послуг (розділ 1 додатку 1 тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:51:46
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби (Вінницька область) вд 20.05.2024 року UA-М-2024-05-20-000066
Відповідь на моніторинг
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висловлюємо щиру подяку Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм та компетентність. Наводимо інформацію про вжиття заходів щодо усунення виявленого порушення.
2024-06-12 15:49:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Володимирець - Агрошляхбуд |
1 949 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДЕМСЕЙ" |
1 795 560,00
UAH з ПДВ
|
1 709 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Володимирець - Агрошляхбуд #33929122 |
Відхилено |
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 12:33
|
ПП "ДЕМСЕЙ" #32838473 |
Рішення скасоване |
1 709 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 16:32
|
ПП "ДЕМСЕЙ" #32838473 |
Відхилено |
1 709 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 16:39
|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Переможець |
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 11:22
|
Договір_ПП_АК_ІНВЕСТБУД.pdf | укладений |
25 квітня 2024 11:12
|