Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63510000-7-Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України)
63510000-7 - Travel agency and similar services (Booking services for tickets, hotel accommodations, transfers, road transport in all countries of the world and Ukraine)
Очікувана вартість
9 829 650,00 UAH
UA-2019-12-26-001595-c 509972896e304972bbe15e1372b484d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майоренко Вікторія Василівна

044-586-24-31 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Майоренко Вікторія Василівна
044-586-24-31
VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM
Додаткові контактні особи: Жабинець Сергій Васильович
+38 (044) 586-24-41
Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.comb
Громов Олександр Данович
+38 (044) 586-24-06
Aleksandr.Gromov@ukroboronprom.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
National ID: 37854297
Contact point: Viktoriia Maiorenko
044-586-24-31
VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM
Additional contacts: Serhiy Zhabynets
+38 (044) 586-24-41
Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.comb
Aleksandr Gromov
+38 (044) 586-24-06
Aleksandr.Gromov@ukroboronprom.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:58
Очікувана вартість: 9 829 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 148,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 грудня 2019 17:37
Enquiries until: 17 січня 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 9 829 650 UAH including VAT
Minimal lowering step: 49 148 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63510000-7 — Послуги туристичних агентств та подібні послуги

Booking services for tickets, hotel accommodations, transfers, road transport in all countries of the world and Ukraine
CPV: 63510000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує Виконавцю 100 % вартості послуг, що були замовлені Замовником, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг щодо відповідних послуг і одержання рахунка-фактури на зазначені послуги. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:48
перелік змін3.docx
17 січня 2020 15:48
ТД-бронювання (зі змінами).docx
16 січня 2020 15:57
перелік змін2.docx
11 січня 2020 09:31
перелік змін.docx
11 січня 2020 09:31
Договір_(проєкт)_(зі змінами) (004).docx
27 грудня 2019 09:32
Послуги на відрядрядження_2019.xlsx
26 грудня 2019 17:34
Калькулятор-візуалізатор_v2.xlsx
26 грудня 2019 17:34
англ.огол. про пров._ВТ_бронювання.doc
17 січня 2020 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 19:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 09:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:48
перелік змін3.docx
17 січня 2020 15:48
ТД-бронювання (зі змінами).docx
16 січня 2020 15:57
ТД-бронювання (зі змінами).docx
11 січня 2020 09:31
ТД-бронювання (зі змінами).docx
26 грудня 2019 17:34
ТД-бронювання (1).docx
16 січня 2020 15:57
перелік змін2.docx
11 січня 2020 09:31
перелік змін.docx
11 січня 2020 09:31
Договір_(проєкт)_(зі змінами) (004).docx
26 грудня 2019 17:34
Проєкт_договору.docx
27 грудня 2019 09:32
Послуги на відрядрядження_2019.xlsx
26 грудня 2019 17:34
Калькулятор-візуалізатор_v2.xlsx
26 грудня 2019 17:34
англ.огол. про пров._ВТ_бронювання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір ПДВ (ст.195 та 207 ПКУ)
Дата подання: 02 січня 2020 16:57
Дата відповіді: 08 січня 2020 18:07
Згідно з опубліпованими на порталі документами до цієї закупівлі, а саме з Додатками 3-4 до ТД, Замовником пропонується Учасникам зазначити Загальну суму пропозиції в грн. (у тому числі ПДВ (20%)) та зазначити Загальну ціну (суму) Договору, що не перевищуватиме ___, в т.ч. ПДВ (20%). Разом з цим, згідно статей 195 та 207 ПК України, розмір ПДВ не може становити в т.ч. ПДВ 20% від суми (т.я. дана закупівля передбачає надання деяких послуг, які оподатковуються за нульовою ставкою, та надання деяких послуг, де оподатковується тільки Винагорода). Тому виникає питання, для можливості подання коректної тердерної пропозиції Учасниками, чи можливо Замовнику зробити відповідні зміни у ТД (наприклад: залишити у документації тільки "в т.ч. ПДВ.") ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Дякуємо за пропозицію!
Загальна сума пропозиції та Ціна договору
Дата подання: 03 січня 2020 13:50
Дата відповіді: 08 січня 2020 18:10
Шановний Замовнику! ПИТАННЯ ПЕРШЕ: У табличній частині ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 4 до ТД) є пункт: "11.Загальна сума пропозиції в грн. (у тому числі ПДВ (20%)), є сумою полів №2,3,4,6,8,9 та 11 таблиці наведеній нижче, з яких віднімається сума знижки (даних полів №7 та №10)." - де Учаснику пропонується зазначити Загальну суму пропозиції, що складається з суми полів №2,3,4,6,8,9 та 11 таблиці. Разом з цим, у проекті договору (Додаток 3 до ТД) є пункт: "5.1.Загальна ціна (сума) Договору не перевищуватиме _______, в т.ч. ПДВ (20%). Зазначена ціна (сума) включає вартість відповідних квитків, обслуговування, всі інші витрати Виконавця і винагороду (сервісний збір) Виконавця." - де Учаснику пропонується зазначити Загальну суму Договору, у т.ч. включаючи і винагороду Виконавця. Таким чином, наявна невідповідність умов у вищевказаних пунктах, тому, за даними умовами Учасниками буде отримано дві різні Загальні суми (математично), відповідно це може призвести до спотворення результатів закупівлі та/або неможливості подання пропозиції, та/або до неможливості виконати Договір з вини Замовника. Тому, просимо, будь ласка, уточнити умови та порядок розрахунку Загальної суми (щоб Учасник отримував ідентичні суми за умовами Додатку 3 та за умовами Додатку 4) ? ПИТАННЯ ДРУГЕ: Також, у Додатку 4 до ТД (ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ) під другою табл., де вказана деталізація послуг, зазначено наступне: "[Важливо! Заповнювати необхідно лише пусті комірки в пунктах 7, 10, та загальну суму. Для зручності проведення розрахунку послуг, до тендерної документації додано калькулятор-візуалізатор (файл: «Калькулятор-візуалізатор.xlsx»).] Ціна послуг, яка вказана у пунктах 2,3,4,6,8,9 та 11, має граничну (максимальну) вартість та є незмінною під час аукціону....". Таким чином, чи правильно розуміємо, що у першій частині "цитати" пишеться, що заповнюються лише комірки 7 та 10, а у другій частині мається на увазі і заповнення/можливість зміни комірок 1 та 5 (винагороди) ? Чи не суперечить це один одному, як правильно розуміти? ДЯКУЄМО ЗА УТОЧНЕННЯ!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) запитання:
Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію!

Відповідь на 2 (друге) запитання:
Змінювати (заповнювати) можливо лише комірки 7(Відсоток знижки на послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України) та 10 (відсоток знижки на послуги трансферу та інших можливі послуги), всі інші вартості залишаються незмінними. Дякуємо за запитання!
П.2.16. проєкту Договору
Дата подання: 03 січня 2020 14:02
Дата відповіді: 08 січня 2020 18:13
Відповідно до п. 2.16. проєкту Договору наявна наступна вимога: "Проживання в готелі передбачає проживання в номері категорії «одномісний стандарт» зі сніданком, в готелях в Україні - категорії не нижче3*, в готелях за кордоном – категорії не нижче 4*у 3-кілометровій зоні від центру міста з врахуванням вартості всіх податків та зборів. «Центром міста» визначається географічний центр столиці (т. зв. «нульовий кілометр/миля»), або координати центральної точки міста згідно даних глобальних картографічних систем та ГІС-сервісів. Наприклад, «нульова миля» у м. Лондон – перехрестя Чаринг-Кросс, координати центральної точки м. Харків: 50.005833°, 36.229167° (згідно даних картографічних сервісів Nominatim, Google.Maps, Bing.Maps тощо). Зазначений тариф готелю має передбачати можливість відмови від бронювання без штрафів не більше ніж за 72 години до дати заселення. Замовник може вносити зміни в дати бронювання. Ціна однієї послуги не може перевищувати остаточну ціну, зазначену в Специфікації (Додаток №2)." ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ РОЗУМІЄМО(за даним пунктом), ЩО ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВІДМОВА ВІД БРОНЮВАННЯ ТА/АБО АНУЛЯЦІЯ БРОНЮВАННЯ ЗАМОВНИКОМ НЕ ПІЗНІШЕ НІЖ ЗА 72 ГОДИНИ ДО ДАТИ ЗАСЕЛЕННЯ, ЩО, ТАКИМ ЧИНОМ, ДОПУСКАЄТЬСЯ МОЖЛИВІСТЬ БРОНЮВАННЯ ВИКОНАВЦЕМ ТАКОГО ТАРИФУ, КОЛИ ЗА 71 ГОДИНУ 59 ХВИЛИН ДО ДАТИ ЗАСЕЛЕННЯ ВІДМОВА/АНУЛЯЦІЯ - НЕ МОЖЛИВА (відповідно застосовується штраф 100%) ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2.16 проєкту договору буде змінено, зокрема буде усунено вимогу про 72 години.
Дякуємо за запитання!
п.2.14. проєкту Договору
Дата подання: 03 січня 2020 14:34
Дата відповіді: 08 січня 2020 18:16
Відповідно до п. 2.14. проєкту Договору встановлена наступна вимога: "Вартість безпосередньо перельоту (авіаквитків) розраховується відповідно до правил міжнародних і внутрішніх тарифів, встановленими авіакомпаніями, та не може бути вищою, ніж вартість квитка, яка вказана на узгодженому з Замовником ресурсі бронювання2 _______. Доступ до вказаної системи з можливістю перегляду інформації про замовлення (бронювання) Виконавець надає Замовнику в обов’язковому порядку. ... ...В першу чергу Виконавець повинен пропонувати перельоти, які передбачають прямі авіарейси (без пересадок) в обидва напрямки, за виключенням рейсів лоу-кост авіакомпаній за мінімальним тарифом авіаперевізника. Вартість квитка повинна включати усі такси та збори авіакомпаній і аеропортів. Зазначений тариф авіаквитка, згідно з правилами, має відповідати наступним вимогам: відсутність мінімального періоду перебування у пункті призначення, можливість зміни дати вильоту/повернення, можливість повернення квитка, наявність безкоштовного провозу багажу, строк оформлення авіаквитка після бронювання не раніше чим за 3 доби до вильоту... ." Тамим чином виникає декілька питань. ПИТАННЯ ПЕРШЕ: ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ РОЗУМІЄМО, ЩО ПЕРЕВІРКА ЦІНИ ЗАМОВНИКОМ ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ ТІЛЬКЕ ЧЕРЕЗ УЗГОДЖЕНИЙ РЕСУРС БРОНЮВАННЯ (Amadeus, ГАЛИЛЕО тощо), І НІЯК ІНАКШЕ ? ПИТАННЯ ДРУГЕ: ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ЗАМОВНИКОМ ПІД ПОНЯТТЯМ "...за мінімальним тарифом авіаперевізника" (бо мінімальних тарифів авіаперевізники планують у продаж обмежену кількість, відповідно до їх комерції та згідно із фактичним попитом та наявністю тарифів на момент запиту Замовником ціни на конкретні дати/рейси) ? ПИТАННЯ ТРЕТЄ: ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ЗАМОВНИКОМ ПІД ПОНЯТТЯМ "...можливість повернення квитка" (це можливість повернення 100%, 50%, 10%, чи як, бо фактично існують тарифи, де за правилами - повертаються тільки деякі невикористані аеропортові збори і це теж підходить під поняття "можливості повернення квитка") ? ПИТАННЯ ЧЕТВЕРТЕ: Замовником вимагається, щоб "строк оформлення авіаквитка після бронювання становив не раніше чим за 3 доби до вильоту", виходячи з цього, Учасник торгів/Виконавець гарантує дію заброньованого для Замовника квитка, у т.ч. не раніше чим за 72 години до вильоту із збереженням ціни та рейсу з дати замовлення. АЛЕ,разом з цим, Учасник/Виконавець зобов'язується надавати передбачені Договором послуги відповідно до Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Мінінфраструктури україни від 30.11.2012 № 735". Дана частина пункту не можлива до виконання, якщо авіаперевізник автоматично встановлює іншу (меншу) дію заброньованого квитка. У нас запитання про можливість доповнити даний пункт, а саме: "строк оформлення авіаквитка після бронювання становить з дати замовлення на термін котрий встановлює перевізник та відповідно Виконавець попереджує Замовника про термін дії бронювання” ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) запитання:
Так, все вірно.

Відповідь на 2 (друге) запитання:
Мається на увазі: за мінімальним тарифом авіаперевізника на момент запиту Замовником ціни на конкретні дати/рейси.

Відповідь на 3 (третє) запитання:
Слід розуміти, що повернення коштів за виписані авіа- та залізничні квитки буде здійснюватися згідно з чинними правилами застосованих тарифів авіакомпаній або залізничних кас відповідно. При поверненні авіа- та залізничних квитків вартість послуг Виконавця, окрім вартості квитків, поверненню не підлягає.

Відповідь на 4 (четверте):
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.

Дякуємо за запитання та пропозиції!
П.2.12. проєкту Договору
Дата подання: 08 січня 2020 14:06
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:49
ДП "Укрзалізниця " є монополістом в галузі залізничного перевезення пасажирів і відповідно до встановлених ним правил жодна інша юр особа не може здійснювати продаж отримуючи при цьому дохід за цінами офіційного сайту. Отже, надання квитків за цінами офіційного сайту буде наданням безкоштовних послуг, що заборонено чинним законодавством.
Відповідь: Пункт 2.12 проєкту Договору слід розуміти у комплексі з іншими умовами проєкту Договору і Тендерної документації. Так, Виконавець виступає посередником і надає послуги щодо бронювання квитків, а не послуги власне перевезення залізничним транспортом. Відповідно до пункту 2.10 проєкту Договору, платою за надані послуги Виконавцем з бронювання та придбання залізничних квитків є сервісний збір (далі — Комісійна винагорода). Комісійна винагорода за вказані послуги є фіксованою на кожен придбаний квиток (не залежить від вартості самих квитків та напрямку руху). Плата за вказані Послуги розраховується як вартість придбання одного залізничного квитка. Розмір Комісійної винагороди вказаний в Специфікації (додаток 2 до Договору). Тобто, по суті, Замовник відшкодовує Виконавцеві витрати на придбання залізничного квитка і оплачує власне винагороду — Комісійну винагороду. Таким чином, Виконавець зароблятиме за рахунок Комісійної винагороди (як, наприклад, заробляє банк, продаючи залізничні квитки).
п.2.5. проєкту Договору
Дата подання: 08 січня 2020 14:09
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:07
Відповідно до положень п.2.5 проєкту договору Виконавець має компенсувати у подвійному розмірі вартість послуги, якщо Замовник знайде більш дешевшу пропозицію. З огляду на те, що безпосередні постачальники послуг (авіакомпанії, готелі , тощо) можуть змінювати вартість послуг в залежності від попиту та інших причин, неможливо гарантувати , що ціна встановлена таким постачальником не буде знижена у майбутньому, після здійснення бронювання. У зв'язку з чим, до пункту слід додати оговорку про гарантію ціни саме в день замовлення послуги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
відповідно до вимог п.3 Додатку№1
Дата подання: 09 січня 2020 11:13
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:06
Частина 8 ст. 98 Повітряного кодексу України визначає, що суб'єктом, що надає агентські послуги з продажу повітряних перевезень, є юридична особа, яка здійснює діяльність з продажу повітряних перевезень за дорученням авіаперевізника або генерального агента на підставі договору. Такі суб'єкти повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації на відповідність вимогам авіаційних правил України. Суб'єкти, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, при здійсненні продажу повітряних перевезень повинні використовувати автоматизовані системи бронювання. Наказом Державної авіаційної служби України № 231 від 14.03.2018 р. затверджено Авіаційні правила України «Правила сертифікації суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень», які встановлюють порядок видачі, продовження строку дії, унесення змін, доповнень та анулювання сертифіката на право продажу повітряних перевезень (далі - сертифікат) (додаток 1) і є обов’язковими для виконання. Відповідно до п. 1 розділу ІІ Правил сертифікації суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, агентство має відповідати таким сертифікаційним вимогам - використовувати (у кожному офісі з продажу) одну або декілька АСБ/ГРС (автоматизована система бронювання/глобальна розподільна система ). Поряд з цим, відповідно до вимог п.3 Додатку№1 (Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону) до тендерної документації Учасник повинен надати копію Сертифікату на право продажу авіаційних перевезень і роботу з системами бронювання, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень» Однак, учасник не має можливості виконати вимогу Замовника щодо надання копії «Сертифікату на право продажу авіаційних перевезень і роботу з системами бронювання», оскільки такий документ не видається Державною авіаційною службою України. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Погоджуємось. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Довідка про паспортні дані уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), згідно Розділу 1 п.1
Дата подання: 10 січня 2020 13:20
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:59
Відповідно до умов п.1 розділу І Тендерної документації на закупівлю послуг 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги, учасник злбов’язаний надати довідку в довільній формі про паспортні дані уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), або іншої службової (посадової) особи ніж керівник, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю. Питання: - чи потрібно надавати Учаснику довідку про паспортні дані уповноваженої особи, яка підписала тендерну документацію на підставі довіреності, при цьому не має право на підписання договору про закупівлю ; - чи потрібно надавати Учаснику довідку про паспортні дані керівника, який не підписує тендерну документацію, при цьому має право на підписання договору про закупівлю; -чи зобов’язаний Учасник в складі тендерної документації надавати сканкопії паспортів уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) питання: Так.
Відповідь на 2 (друге) питання: Так.
Відповідь на 3 (третє) питання: Ні, тендерною документацією вимагається лише довідка про паспортні дані.
Відповідно Додатку №3 Тендерної документації
Дата подання: 10 січня 2020 13:21
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:04
Тендерна документація на закупівлю послуг 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги в своєму складі містить додаток №3 до конкурсної документації - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю наведено. Відповідно до умов п.1 розділу І цієї Тендерної документації, учасник злбов’язаний надати інші документи, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Питання: - Чи зобов’язаний учасник в складі тенденрнорї пропозиції надати довідку яка підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту Договору - Чи зобов’язаний учасник в складі тенденрнорї пропозиції надати заповнений (або незаповнений) проект договору уповноваженою особою та подавати його в складі тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) питання:
Умовами тендерної пропозиції (Додаток №4), передбачається, що Учасник підтверджує ознайомлення з проєктом договору, а саме:
"Вивчивши документацію електронних торгів та технічні вимоги до предмету закупівлі, ми, що уповноважені Учасником на підписання пропозиції, Договору про закупівлю, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю на таких умовах та повністю погоджуємося із вимогами тендерної документації та в разі перемоги підписати Договір".

Відповідь на 2 (друге) питання: Ні.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 15 січня 2020 16:22
Дата відповіді: 15 січня 2020 17:50
Добрий день Шановний Замовнику! Питання перше. В інформації про процедуру закупілі вказан розмір мінімального кроку пониження ціни в гривнях 49148,25 грн та в відсотках 0,50%. Згідно умов тендерної документації знижка надається на послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України,та на послуги трансферу та інші послуги.Тож торги проводяться саме на знижку на ці послуги.Тому розмір мінімального кроку пониження ціни розраховується не від загальної суми тендеру,а лише від суми вищезазначених послуг,а саме послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України,та на послуги трансферу та інші послуги. А сумма 49148,25 грн це 0,50 % від загальної суми тенедера 9829650,00 грн. Питання друге. Кінцевий строк подання тенедерних пропозиції 25 січня 2020 року до 18.00.Але 25 січня 2020 року це суббота - неробочий день !Тому ми вважаємо що для створення рівноправних умов для всіх учасників призначити кінцевий строк подання тенедерних пропозицій на робочий день.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідь на 1 (перше) питання:
Неможливо надати відповідь, оскільки суть питання є незрозумілою Радимо повторно скористатись калькулятором-візуалізатором. Додатково повідомляємо, що розмір мінімального зниження ціни 0,5% та знижка на послуги, це дві різні величини.

Відповідь на 2 (друге) запитання:
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію було оприлюднено в електронній системі публічних закупівель 26 грудня 2019 року в порядку, встановленому абз.2 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 25.01.2020 року є цілком достатнім для підготовки тендерних пропозицій потенційними учасниками торгів.
Водночас частиною другою статті 23 Закону встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Додаток №3 Проект договору про закупівлю
Дата подання: 15 січня 2020 16:44
Дата відповіді: 15 січня 2020 17:53
Частиною 1 ст.73 Господарського процесуального кодексу України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч.1 ст.77 Господарського процесуального кодексу України). Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (ст.79 Господарського процесуального кодексу України). Відповідно до положень ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання. Однак, в разі неналежного виконання Замовником своїх обовязків по оплаті замовлених послуг виникне питання які докази можна надати до суду в разі замовлення послуг по телефону і як це замовлення може відповідати зразку замовлення (Додаток 1 до цього Договору). У зв’язку з зазначеним вище, та з метою недопущення порушень прав виконавця просимо Вас викласти п.1, 2 в наступній редакції; 1.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується приймати від Замовника Замовлення в письмовій формі або електронною поштою безпосередньо в офісі Виконавця, в тому числі у терміни, максимально наближені до дати здійснення рейсу. 1.2. Замовлення послуг оформлюється відповідно до зразка замовлення (Додаток 1 до цього Договору) або може бути оформлене у вільній формі, але повинне містити інформацію щодо послуг , які замовляються відповідно до вищезгаданого додатку та підпис уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник не вбачає порушень прав Виконавця у порядку здійснення замовлень Послуг, встановленому у проєкті договору про закупівлю, оскільки відповідно до п.7 Додатку №2 та п.2.7 проєкту Договору викладеного у Додатку №3: "Замовлення вважається прийнятим та підтвердженим Виконавцем у разі направлення Замовнику підтвердження про можливість надання зазначених у замовленні послуг за допомогою факсимільного зв’язку або за допомогою електронної пошти. У разі незгоди Замовника з умовами послуг та їх ціною, Замовник повідомляє про це Виконавця."
На підставі зазначеного, замовлення є доказовим та права Виконавця можуть бути захищеними.
Дякую за звернення!
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-001595-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПІЛОТ", Код ЄДРПОУ:25587911
Дата подання: 05 лютого 2020 16:31
Неправомірне допущення Учасників до аукціону
Шановний Замовнику!

За результатами розгляду тендерних пропозицій (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону) Замовником було допущено до аукціону Учасників процедури закупівлі (UA-2019-12-26-001595-c ● 509972896e304972bbe15e1372b484d2), тендерні пропозиції яких - не відповідають умовам тендерної документації та установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, відповідно підлягають відхиленню згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:

1. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" містить наступні порушення:
а) В якості аналогічного надано договір від 22 травня 2019 р. №22-05, де предметом закупівлі є виключно послуги з продажу авіаквитків на повітряні перевезення пасажирів та багажу, та зазначається код послуг за ДК 021:2015: 60410000-5 “Послуги з регулярних авіаційних перевезень” і не передбачено (не підтверджено досвід) надання послуг щодо бронювання місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту та залізничних квитків; умовами тендерної документації вимагалося надати копію аналогічного договору щодо надання вказаних в конкурсній документації послуг (код 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України).
б) В якості аналогічного надано договір від 29 жовтня 2019 р. №373-19, де предметом закупівлі є виключно послуги з організації примусового видворення за межі України незаконних мігрантів (придбання авіаквитків) і не передбачено (не підтверджено досвід) надання послуг щодо бронювання місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту та залізничних квитків; умовами тендерної документації вимагалося надати копію аналогічного договору щодо надання вказаних в конкурсній документації послуг (код 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України).
Таким чином, документально не було підтверджено виконання за 2017-2019 роки аналогічних договорів (не менше трьох), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі.
в) Разом з цим, у складі тендерної пропозиції вищезгаданий Учасник надав персональні дані про працівників і не надав свою згоду(працівників) на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” та згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.

2. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" містить наступні порушення:
а) у пропозиції Учасника відсутні у повному обсязі копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками (відсутні копії наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду працівників), зазначеними у довідці (Вих. № 20/01 від 20.01.2020) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи.
б) у складі тендерної пропозиції Учасник надав персональні дані про працівників і не надав свою згоду(працівників) на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” та згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо не правомірним допущення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 18:03
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що згідно до частини 1 статті 23 Закону України "Про Публічні Закупівлі", поняття «Вимога щодо усунення порушень» може надаватися фізичною/юридичною особою не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та стосується тендерної документації – тобто учасник не може подавати вимогу щодо усунення порушень після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Згідно частини другої статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій» та подаються до органу оскарження – тобто скарга не може бути подана учасником на ім’я Замовника.
Водночас, виходячи із змісту Вашого звернення з приводу порушень у пропозиціях учасників повідомляємо наступне:
1. В умовах тендерної документації зазначалось що «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір щодо надання вказаних в конкурсній документації послуг», тобто відсутня вимога щодо відповідності саме предмету закупівлі. На підставі зазначеного, Ваша вимога щодо пропозиції учасника  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС", є необґрунтованою.
2. Умовами тендерної документації вимагалось: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста), які мають сертифікат ІАТА (з наданням копії такого сертифіката). Копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці. Допускається наявність працівників в Учасника, які залучені на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копій цивільно-правових договорів).» Таким чином, надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"
копії трудових книг з відповідними записами номерів наказів про призначення та копії сертифікатів - є достатньою умовою підтвердження трудових відносин та наявності співробітників необхідної кваліфікації, а отже вимога Ваша є безпідставною.
3. Замовником не вимагалось надати офіційну задокументовану згоду на використання персональних даних, а саме: "Для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону". Таким чином, вимоги щодо пропозицій учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" - є також безпідставними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-26-001595-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПІЛОТ", Код ЄДРПОУ:25587911
Дата подання: 08 лютого 2020 15:05
Відхилити пропозиції учасників ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" та ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" містить наступні порушення: по-перше, документально не було підтверджено виконання за 2017-2019 роки аналогічних договорів (не менше трьох), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі, а саме послуг туристичних агентств та подібні послуги (Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України), натомість надано договори на бронювання/оформлення авіаквитків. по-друге, даним учасником не надано належного підтвердження повноважень посадової особи щодо підписання та подання тендерної пропозиції та договору по результатах процедури публічної закупівлі. Відповідно положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (ст.44): «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників…» Відповідно до умов тендеру сума закупівлі складає 9 829 650 грн., відповідно до відкритих джерел (зокрема сервісу nomis.com.ua) статутний фонд ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" складає 50 000 грн., а чисті активи становлять менш ніж 2 млн.грн. Отже відповідно до згаданої норми закону участь в даному тендері є «значним правочином» згода на який мала бути надана учасниками товариства. Документи про що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" відсутні. Тендерна пропозиція ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" містить наступні порушення: по-перше, у пропозиції Учасника відсутні у повному обсязі копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками (відсутні копії наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду працівників), зазначеними у довідці (Вих. № 20/01 від 20.01.2020) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. по-друге, даним учасником не надано належного підтвердження повноважень посадової особи щодо підписання та подання тендерної пропозиції та договору по результатах процедури публічної закупівлі. Протокол №23 від 01.12.2019 «про виконання представницьких функцій» не є належним підтвердженням повноважень з огляду на наступне: Відповідно положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (ст.44): «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників…» Відповідно до умов тендеру сума закупівлі складає 9 829 650 грн., відповідно до відкритих джерел (зокрема сервісу nomis.com.ua) статутний фонд ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" складає 11 800 грн., а чисті активи становлять менш ніж 2 млн.грн. Отже відповідно до згаданої норми закону участь в даному тендері є «значним правочином» згода на який мала бути надана учасниками товариства. Документи про що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" відсутні. Відповідно до викладеного вважаємо, що рішення про допуск до аукціону учасників ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" та ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" прийнято з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Тендерної документації, в зв’язку з чим, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1.Скасувати Рішення про допуск до аукціону учасників ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" та ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" в тендерній процедурі UA-2019-12-26-001595-c 2. Зобов’язати Державний концерн «Укроборонпром» відхилити пропозиції учасників ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" та ТОВ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 19:57
рішення від 12.02.2020 № 2692 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:57
рішення від 26.02.2020 № 3733 .pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 20:32

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 лютого 2020
UA-2019-12-26-001595-c509972896e304972bbe15e1372b484d2
Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПІЛОТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 січня 2020 11:43
Електронний підпис
26 січня 2020 11:43
Електронний підпис
23 січня 2020 17:34
Електронний підпис
23 січня 2020 17:34
Електронний підпис

Конфіденційні документи

26 січня 2020 11:40
Тендерна пропозиція Додаток 6 конфеденційна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація учасника ПрАТ "КИЙ АВІА"

23 січня 2020 17:33
Додаток 4 Тендерна пропозиція ПрАТ КИЙ АВІА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація компанії ПрАТ "КИЙ АВІА"

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 13:53
Електронний підпис
24 січня 2020 13:53
Електронний підпис

Документи

Документи

Публічні документи

15 березня 2020 21:48
Електронний підпис
14 березня 2020 21:40
Електронний підпис
12 березня 2020 13:13
Електронний підпис
12 березня 2020 13:12
Туристична ліцензія.pdf
12 березня 2020 13:12
Довідка про банкрутство.pdf
12 березня 2020 13:12
Довідка від НАЗК_АСІС.zip
24 січня 2020 15:35
Електронний підпис
24 січня 2020 15:35
Електронний підпис
24 січня 2020 15:15
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

ТОВ "ПІЛОТ"

ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" 9 340 950,00
UAH з ПДВ
9 252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" 9 607 350,00
UAH з ПДВ
9 252 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІЛОТ" 9 780 780,00
UAH з ПДВ
9 600 843,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" 9 829 650,00
UAH з ПДВ
9 731 353,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 21:48
Електронний підпис
14 березня 2020 21:40
Електронний підпис
12 березня 2020 13:13
Електронний підпис
12 березня 2020 13:12
Туристична ліцензія.pdf
12 березня 2020 13:12
Довідка про банкрутство.pdf
12 березня 2020 13:12
Довідка від НАЗК_АСІС.zip
24 січня 2020 15:35
Електронний підпис
24 січня 2020 15:35
Електронний підпис
24 січня 2020 15:15
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 13:53
Електронний підпис
24 січня 2020 13:53
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2020 11:43
Електронний підпис
26 січня 2020 11:43
Електронний підпис
23 січня 2020 17:34
Електронний підпис
23 січня 2020 17:34
Електронний підпис

Конфіденційні документи

26 січня 2020 11:40
Тендерна пропозиція Додаток 6 конфеденційна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація учасника ПрАТ "КИЙ АВІА"

23 січня 2020 17:33
Додаток 4 Тендерна пропозиція ПрАТ КИЙ АВІА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація компанії ПрАТ "КИЙ АВІА"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"

ТОВ "ПІЛОТ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#38396957
Переможець 9 252 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 08:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#38396957
9 252 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 19:01
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:40
Додаток до договору №1 від 11.12.2020_ТОВ Авіа системний інтегральний сервіс (1).zip зміни до договору
11 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:07
UOP--46-Д-20 від 23.03.2020.pdf укладений
23 березня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами підпункту 4 пункту 8.7 Договору та нормами пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у редакції на момент проведення тендеру № UA 2019-12-26-001595-c і укладення Договору (а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»), та з урахуванням пандемії коронавірусної хвороби (Covid-19), що унеможливила замовлення послуг Замовником в обсягах, передбачених Договором, Сторони домовились продовжити строк дії Договору та викласти пункт 8.1 Договору в наступній редакції: «8.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до 31.03.2021 року. Цей Договір може бути пролонгованим відповідно до норм законодавства про публічні закупівлі.».
Номер договору про закупівлю: UOP--40-Д-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 475 032,06
UAH (в тому числі ПДВ 412 505,34 UAH)