Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 14:10 |
Очікувана вартість: | 33 302 432,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 512,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 166512 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 17:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 17:57 |
Перелік змін Іванівка від 05.01.2022.pdf | |
05 січня 2022 17:57 |
ТД Іванівка (зміни від 05.01.2021).pdf | |
30 грудня 2021 12:35 |
Перелік змін Іванівка від 30.12.2021.pdf | |
28 грудня 2021 18:12 |
Додаток 2. Технічне завдання Іванівка.pdf | |
28 грудня 2021 18:12 |
Перелік змін Іванівка від 28.12.2021.pdf | |
20 грудня 2021 19:36 |
Додаток 7. Проект Договору.rar |
05 січня 2022 17:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 січня 2022 17:57 |
Перелік змін Іванівка від 05.01.2022.pdf
|
|||||||||
05 січня 2022 17:57 |
ТД Іванівка (зміни від 05.01.2021).pdf
|
|||||||||
30 грудня 2021 12:35 |
Перелік змін Іванівка від 30.12.2021.pdf
|
|||||||||
28 грудня 2021 18:12 |
Додаток 2. Технічне завдання Іванівка.pdf
|
|||||||||
28 грудня 2021 18:12 |
Перелік змін Іванівка від 28.12.2021.pdf
|
|||||||||
20 грудня 2021 19:36 |
Додаток 7. Проект Договору.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Норма Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції» є нормою прямої дії, тому жодна зі сторін закупівельного процесу, тобто і Замовник і учасники не наділені повноваженнями згідно яких вони, в тих чи інших випадках, змогли б її не виконувати.
Замовник в будь-якому випадку зобов’язаний звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у визначених випадках.
В свою чергу Учасник не може зашкодити і не має права зашкодити такому зверненню Замовника, оскільки це не передбачено ні Конституцією України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні іншими законодавчими чи нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Отже учасник не має права обмежити наданням/ненаданям такого листа-згоди у тендерної складі пропозиції законне права замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, оскільки учасник тим самим звужує права замовника встановлені Законом і Основним законом.
Диспозитивна норма Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права Замовника на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за своєю суттю є дискретною для замовника, а для учасника - імперативною щодо її застосування до учасника.
Відмова від цього права замовника, чи непогодження з таким правом замовника, а також більше – перешкоджання здійснення цього права з боку учасників не допускається і непередбачено в силу закону.
Більш того, вимога такого листа-згоди Замовником також неправомірна, оскільки діючи на підставі Конституції України, Законів України Замовник неправомірно вимагає дозволу (це нонсенс!) на здійснення своїх повноважень від учасників, які навіть і не є вищестоящою за рівнем організацією для замовника.
І тим більше що така згода ( у т.ч. у вигляді листа-згоди) не передбачена чинним законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону України, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням вищевикладеного, з метою приведення тендерної документації до вимог діючого законодавства, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію і виключити наступний абзац «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-05-000093 ● babcb2436ee5436b8ce24a464c2fc1c3
- Статус: завершено ● Дата: 17 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 09:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-12-20-021590-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 00:30:13
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного майданчика з штучним покриттям та мультифункціональними майданчиками для занять ігровими видами спорту по вул. Островського, 1 в с. Іванівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-021590-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів приватному підприємству Елітбуд-1 (далі – ПП «Елітбуд-1») відповідно до умов пункту 4.2 договору від 28.01.2022 № 2-22 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ПП «Елітбуд-1» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.2 Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ПП «Елітбуд-1» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 12:40:54
Відповідь на запит
Див. прикріплений документ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Елітбуд-1 |
33 201 665,13
UAH з ПДВ
|
33 201 665,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
33 300 674,58
UAH з ПДВ
|
33 300 674,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Переможець |
33 201 665,13
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 17:13
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 2-22.pdf | укладений |
20 листопада 2023 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 12:16
|
Додаткова угода_2 до Договору_2_22 від 28.01.2022.pdf | зміни до договору |
04 травня 2023 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:07
|
Додаткова угода №1 від 22.12.2022р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:23
|
Договір № 2-22.pdf | укладений |
28 січня 2022 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії договору до 01.05.2023р. Додаток №2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 2-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 та термін дії Договору до 20.12.2023. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 2-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |