Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 258 648,00 UAH
UA-2021-02-26-005991-a 502bd00194a041ad9f3b2b9300ece78e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 15:18
Очікувана вартість: 1 258 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 293,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25172 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 березня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 15:37
перелік змін 09.03.21.docx
09 березня 2021 15:37
Тендерна документація нова редакція.doc
26 лютого 2021 14:10
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
26 лютого 2021 14:10
Додаток 4 - Проект Договору.docx
09 березня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 15:37
перелік змін 09.03.21.docx
09 березня 2021 15:37
Тендерна документація нова редакція.doc
26 лютого 2021 14:10
Тендерна документація.doc
26 лютого 2021 14:10
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
26 лютого 2021 14:10
Додаток 4 - Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конфігурації заповнення віконних та дверних прорізів
Дата подання: 04 березня 2021 15:55
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:15
Доброго дня! Надайте, будь ласка, конфігурації (креслення) і технічні характеристики конструкцій (вікон та дверей) для можливості об'єктивного прорахунку. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. до тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-005991-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Дата подання: 04 березня 2021 16:12
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-26-005991-a "Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)" Додаток 3 зазначено: "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, який уточняється за тел. +***** – ** – ** - ***. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами." Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:14
Шановний Учаснику!
Відповідно до Статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIIІ зі змінами (надалі Закон) у терміни визначені Законом (Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону) надаємо роз’яснення на Вашу Вимогу від 04.03.2021, 16:12. ID: UA-2021-02-26-005991-A.B1) щодо дискримінаційних умов тендерної документації та внесення змін до неї.

По-перше:
Відповідно до п. 2 статті 21 Закону:
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тож Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради відповідно до чинного законодавства визначено основні параметри закупівлі та враховано всі необхідні вимоги до умов тендерної документації при її складанні:
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт);
- кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; кількість: 1 послуга; детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг, які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 та 4.1 до тендерної документації;
- очікувана вартість предмета закупівлі – 1 258 648,00 грн (з ПДВ);
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 15.07.2021 р.
Тож жодних порушень в процесі публікації тендерної документації не вбачається, так як Замовник зазначив всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та об’єми необхідні для надання послуг в Додатках до тендерної документації (Додаток 3, 6 та 4.1).
По-друге:
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п.п.1.2. та п.п. 1.7 п.1 Технічні вимоги Додатку 3 включають такі вимоги:
«1.2. Виконати ремонт внутрішніх та зовнішніх укосів.
«1.7. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
Відповідно до цих вимог учасники закупівлі допускаються до огляду об’єкту з метою проведення фізичних обмірів, для визначення фактичного стану вікон та відкосів для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції.
В п.п. 2.3. Розділу І Загальні положення тендерної документації визначено та надано всі необхідні контакти відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками):
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Уповноважена особа з питань проведення закупівлі –
Гомзякова Наталія Олексіївна
Тел: +38 096 436-20-90
e-mail: gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Уповноважена особа з технічних питань -
Овчинніков Антон Володимирович
тел.: 067 – 70 – 31 - 140
e-mail: ovchynnykov@dnepredu.dp.ua

Наголошуємо, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації (до 15.07.2021 р.) з урахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту (м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; Кількість: 1 послуга).
У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну-дві доби, що є цілком достатнім часом для фізичних обмірів уточнення за об’єктами Замовника. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
По-третє:
Уважно вивчивши Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно визначення вимоги тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду - як дискримінаційна, зазначаємо.
Відповідно до Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз - предметом закупівлі визначено відмінності у процедурах та витребуваних документах:
Назва закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі зовсім не відповідають закупівлі визначеної Замовником:
Послуги з експертного обстеження ліфтів код ДК 021:2015 (CPV) - 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Також зазначено, що Акти необхідно надати для підтвердження наявності працівників замовника, що підпадає під дію статті 16 Закону, та дійсно суперечить принципам статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.
Відповідно до вищезазначеного Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає і не може бути віднесено до Закупівлі оголошеної Замовником - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Шановний Учаснику!
Ви висуваєте безпідставні звинувачення Замовника закупівлі в дискримінації, які належним чином з Вашого боку не доведено (скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови порушують його права та інтереси), оскільки скласти акт може кожен із майбутніх (бажаючих) учасників закупівлі.
Замовник Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради додержується умов статті 5 та частини 4 статті 22 Закону і не висуває жодних дискримінаційних умов до майбутніх учасників закупівлі, а навпаки має на меті дотриматися при проведенні закупівлі максимальної економії, ефективності та пропорційності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 1 257 485,59
UAH з ПДВ
1 257 485,59
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 1 258 600,00
UAH з ПДВ
1 258 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2021 20:52
Електронний підпис
25 березня 2021 20:50
ПРОПОЗИЦIЯ.pdf.p7s.zip
25 березня 2021 20:50
Податкова.rar.p7s.zip
25 березня 2021 20:50
Довідка МВС.pdf.p7s.zip
19 березня 2021 07:18
Електронний підпис
16 березня 2021 17:05
Електронний підпис
16 березня 2021 15:35
45 Декларація МТБ.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
44 акт огляду сзш 109.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
43 СПЕЦ 109.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
42 тех опис 109.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
39 Гарантійний лист.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
35 Довідка Додаток 5.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
33 Згода.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
26 ЦПД сумісники.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
25 ЦПД основне мр.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
17 договор склад 150м2.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
12 Рейтинг.zip.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
12 Лiцензiя.zip.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
12 Гарантия_1359.zip.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
12 Dovirenist 131 dd 24.12.2020.zip.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
5 Паспорт директор.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
4 Статут.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
2 Кошторис.pdf.p7s.zip
16 березня 2021 15:35
1Пропозиція.pdf.p7s.zip

Публічні документи

16 березня 2021 19:12
кваліфікація.rar
16 березня 2021 19:12
технічні файли.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова особа) Директор ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не є особою, що була засуджена за злочин за кримінальне правопорушення, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання (учасник) ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 4 частини першої статті 17 Закону).

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ», не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, директора Танітрову В.Ю. якe уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, Танітрову В.Ю., якe уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ”, ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ»

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт НЕ дорівнює чи НЕ перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, яка є учасником процедури закупівлі, не був засуджений за злочин, учинений з корисливих мотивів судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Я суб’єкт господарювання Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч який є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, який є учасником процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч, який є учасником процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не маю заборгованості зі сплати податків і зборів

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно мене не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не надаю інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не маю антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми але вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Я, Фізична особа – підприємець Постольник Андрій Вікторовіч не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
Переможець 1 257 485,59
UAH з ПДВ
19 березня 2021 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 15:16

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 18.03.2021р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 3 Кількість: 1 послуга. 4 Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А 5 Строк надання послуг: до 15.07.2021 року. 6 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-02-26-005991-a. Дата та час початку Аукціону: 17.03.2021 15:18 Дата та час закінчення Аукціону: 17.03.2021 15:39 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 42785524 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 52052, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Горького, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 1, квартира 1, тел.: + +380680290986. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 тони. Учасником у складі пропозиції надано договір оренди, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автомобіля марки ГАЗ 330202 СХТ № 167963 вантажопідйомністю 1,4 тони, що не відповідає вимозі. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 тони. Учасник має надати всі необхідні документи, які вимагались на підтвердження наявності такого автомобілю, а саме: договір оренди або права власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та оновлену довідку матеріально технічної бази. Також, якщо автомобілем буде управляти інший водій слід додати скан-копію медичної книжки або довідки на водія. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
1 257 485,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:31
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 11:09
Дод.угода № 1 від 31.05.2021 - дог. № 25ПТР_21 від 30.03.2021.pdf зміни до договору
31 травня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:29
договір №25ПТР_21 від 30.03.2021.pdf укладений
31 березня 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору з врахуванням фактичної вартості виконання робіт з надання послуги без зміни обсягу та якості послуги
Номер договору про закупівлю: 25ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 243 438,80
UAH (в тому числі ПДВ 207 239,80 UAH)