Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Очікувана вартість
995 710,00 UAH
UA-2021-01-28-006278-c ● 500e9a8fc613464087c1fcc4f7bb3b74
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна 380577252066 dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 995 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 978,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Технічне завдання до предмету закупівлі викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 5_ВК_2021.docx | |
28 січня 2021 16:21 |
ДОДАТОК 2_ВК_2021.docx | |
28 січня 2021 16:21 |
ДОДАТОК 1_ВК_2021.docx | |
28 січня 2021 16:21 |
ДОДАТОК_4_ВК_2021.docx | |
28 січня 2021 16:20 |
ДОДАТОК 3_ВК_2021.docx | |
28 січня 2021 16:20 |
ТД_ВК_2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЧИЛЛЕР-ТЕПЛОВИЙ НАСОС
Дата подання: 02 лютого 2021 12:55
Дата відповіді: 04 лютого 2021 15:20
Доброго дня!
Просимо роз'яснити з ДОДАТКА 4 до ТД ТО системи кондиціонування чиллер-тепловий насос
п.18 Встановлення та налаштування додаткових датчиків та систем контролю різниці між температурою нагнітання та температурою компенсації по високій стороні компресорних агрегатів обох контурів чиллера. - що це за процерура и навіщо вона Вам?
п.19. Переналаштування головного контролера чиллера для спільної праці з драйверами ЕРВ. Що у Вас сталося з драйверами ЕРВ та самим ЕРВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання!
Щодо п.18. Переліку послуг з технічного обслуговування ДОДАТКА 4 до тендерної документації: з метою запобігання заливання рідким холодоагентом гвинтової пари компресора (яке раніше мало місце, що призвело до виходу зі стою компресора) та дотримання рекомендацій представництва BITZER в Україні, встановлено додаткові (опціональні) системи контролю та захисту основних вузлів та агрегатів чилера – теплового насоса. Для відстеження агрегатного стану холодоагенту (фреону) встановлена система контролю різниці між температурою нагнітання та температурою конденсації. Якщо температура знижується більше, ніж дозволено технічною документацією, фреон переходить у рідку фракцію та заливає гвинтову пару компресора. Крім цього, для забезпечення безаварійної роботи системи змащування компресорів були встановлені оптичні датчики контролю рівня масла в картері.
Для забезпечення надійної та безаварійної роботи існуючих систем вентиляції та кондиціювання замовником передбачено можливість заміни / поточного ремонту /налаштування відповідного обладнання.
Саме тому, у розділі «Загальні технічні вимоги» ДОДАТКУ 4 до тендерної документації замовником зазначено наступне:
«Учасник повинен забезпечити надання якісної з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання систем вентиляції та кондиціювання, до якої належить як поточний ремонт обладнання вцілому, так і його складових».
Щодо п.19. Переліку послуг з технічного обслуговування ДОДАТКА 4 до тендерної документації: у процесі експлуатації було виявлено некоректну роботу системи регулювання ЕРВ, а саме, коли драйвер ЕРВ вказував на аварійну ситуацію, при цьому основний контролер діагностував штатну роботу обладнання. З метою запобігання у подальшому подібних ситуацій у роботі чиллера-теплового насоса, виникла необхідність у переналаштуванні головного контролера (синхронізації роботи драйверів ЕРВ та основного контролера).
Щодо п.18. Переліку послуг з технічного обслуговування ДОДАТКА 4 до тендерної документації: з метою запобігання заливання рідким холодоагентом гвинтової пари компресора (яке раніше мало місце, що призвело до виходу зі стою компресора) та дотримання рекомендацій представництва BITZER в Україні, встановлено додаткові (опціональні) системи контролю та захисту основних вузлів та агрегатів чилера – теплового насоса. Для відстеження агрегатного стану холодоагенту (фреону) встановлена система контролю різниці між температурою нагнітання та температурою конденсації. Якщо температура знижується більше, ніж дозволено технічною документацією, фреон переходить у рідку фракцію та заливає гвинтову пару компресора. Крім цього, для забезпечення безаварійної роботи системи змащування компресорів були встановлені оптичні датчики контролю рівня масла в картері.
Для забезпечення надійної та безаварійної роботи існуючих систем вентиляції та кондиціювання замовником передбачено можливість заміни / поточного ремонту /налаштування відповідного обладнання.
Саме тому, у розділі «Загальні технічні вимоги» ДОДАТКУ 4 до тендерної документації замовником зазначено наступне:
«Учасник повинен забезпечити надання якісної з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання систем вентиляції та кондиціювання, до якої належить як поточний ремонт обладнання вцілому, так і його складових».
Щодо п.19. Переліку послуг з технічного обслуговування ДОДАТКА 4 до тендерної документації: у процесі експлуатації було виявлено некоректну роботу системи регулювання ЕРВ, а саме, коли драйвер ЕРВ вказував на аварійну ситуацію, при цьому основний контролер діагностував штатну роботу обладнання. З метою запобігання у подальшому подібних ситуацій у роботі чиллера-теплового насоса, виникла необхідність у переналаштуванні головного контролера (синхронізації роботи драйверів ЕРВ та основного контролера).
Марка гвинтових компресорів
Дата подання: 02 лютого 2021 12:57
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:11
Доброго дня!
Просимо по можливості вказати марки компресорів багатофункціонального теплового насосу, так як в залежності від року виготовлення могли поставлятись різні складові системи.
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Марка компресорів багатофункціонального теплового насосу – Bitzer CSH8573-110, дата виготовлення – липень 2017 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ" |
995 710,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАГЕН І КО" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" |
552 594,00
UAH з ПДВ
|
547 615,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
965 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПОРТ - СЕРВІС" |
995 700,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ" #43335640 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 18:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "МАГЕН І КО" #39613327 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 18:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" #13715373 |
Відхилено |
547 615,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 14:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 лютого 2021 00:00
|
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" #40699067 |
Переможець |
965 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2022 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 15:22
|
дод.угода 2 до Договору 4А.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:35
|
ДУ1 5073.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 14:10
|
15.03.2021 4_А ВК-Інженерінг.pdf | укладений |
15 березня 2021 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження дії Договору на закупівлю в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у 2021 році, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 4/А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладенння у новій редакції п.4.1, 9.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |