Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт покрівлі над третім та п’ятим поверхами будівлі
Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дарницького району м.Києва за адресою: 02091, м.Київ, вул.Вербицького Архітектора, 5
Очікувана вартість
100 335,93 UAH
UA-2024-02-21-013919-a ● 4fedbe1ef6924fb98ae872478bc8e690
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38266365 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5 |
Контактна особа: |
Петлінська Тетяна Юріївна 380445639226 cpmsd2_torg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:14 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:14 |
Очікувана вартість: | 100 335,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт покрівлі над третім та п’ятим поверхами будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дарницького району м.Києва за адресою: 02091, м.Київ, вул.Вербицького Архітектора, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 21:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 21:04 |
Порівняльна_таблиця_змін_№1_до_ТД( капремонт покрівлі ).docx | |
28 лютого 2024 21:04 |
ТД № 162(нова редакція від 28.02.2024).docx | |
21 лютого 2024 19:27 |
ТД № 119.docx |
28 лютого 2024 21:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2024 21:04 |
Порівняльна_таблиця_змін_№1_до_ТД( капремонт покрівлі ).docx
|
|||
28 лютого 2024 21:04 |
ТД № 162(нова редакція від 28.02.2024).docx
|
|||
21 лютого 2024 19:27 |
ТД № 119.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
огляд учасників
Дата подання: 21 лютого 2024 19:46
Дата відповіді: 23 лютого 2024 14:59
Пояснить, пане Колісник, навіщо вам "Акт огляду об’єкту - потенційний Учасник не прийде на об’єкт і фактично не подивиться, що буде підтверджено актом –то такий учасник буде Замовником дискваліфікований" у період проведення торгів? Не має розуму якісно прописати технічне завдання чи потрібно подивитися на учасників та обговорити %%?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість у нашій закупівлі! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!
амку
Дата подання: 22 лютого 2024 12:39
Дата відповіді: 23 лютого 2024 15:00
Радимо замовнику перед тим як висувати різні незаконні вимоги, або надавати відповіді, ретельно ознайомитися із практикою оскаржень АКМУ https://dozorro.org/amku-practice Там багато є цікавих моментів для змовників які фантазують.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість у нашій закупівлі! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що усі вимоги прописані нами в тендерній документації відповідають чинному законодавству України та вимогам, щодо даного предмета закупівлі.
огляд 2
Дата подання: 23 лютого 2024 18:54
Дата відповіді: 27 лютого 2024 10:16
Ви що не розумієте, що ваша вимога про обов'язкове відвідування є НЕЗАКОННОЮ і вже неодноразово про це було рішення антимонопольного комітету, та різних судів ??? знайдіть нарешті час і почитайте практику оскарження даного рішення за даним посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/obstezhennia-uchasnykom-ob-iekta-zamovnyka-do-provedennia-auktsionu/ При чому тут: достатньо часу, чи не достатньо часу для обстеження, якщо ця вимога по суті незаконна. Обстеження має проводити тільки переможець. Все рівно, у випадку не скасування даної незаконної вимоги, Вас чекає оскарження і скасування результатів даної закупівлі. Не треба думати і сподіватися що тільки ви одні умні, а всі інші лохи. Що не зрозуміло що ви тягнете відомого вам переможця !! всім це зрозуміло. Бажаємо успіху.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість у нашій закупівлі! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Дякуємо за запитання!
Щодо документів
Дата подання: 29 лютого 2024 17:45
Дата відповіді: 01 березня 2024 10:23
Доброго дня, Ми як потенційний учасник, плануємо подати свою цінову пропозицію та документи на даний тендер, проте аналогічний договір містить інформацію, яку ми не можемо висвітлювати у звʼязку з тим, що це є військовий обʼєкт і може нашкодити обороноздатності країни. Інформація стосується місцярозташуваня об’єкту.
Чи можемо ми приховати дану інформацію, в документах про виконання аналогічного договору, а також у відгуку? Тобто аналогічний договір, акти та відгук будуть відскановані без зазначення місцярозташування об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику , дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Ви можете приховати інформацію у аналогічному договорі/договорах, актах виконаних робіт/наданих послуг, листі- відгуку, тощо щодо місцезнаходження об'єкту. У тому випадку, Ви маєте зазначити посилання на ідентифікатор закупівлі у електронній системі закупівель з метою перевірки інформаціі про укладений договір/ договори між Вами та Замовником.
Дякуємо за запитання!
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-013919-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 лютого 2024 19:39
п.9 завдання на проєктування
просимо привести у відповідність до назви закупівлі зміст пункту 9 завдання на проєктування. за цією закупівлею у вас покрівлі, а не фасади, ви не виправили із свого тендеру №117 на термосанацію. будьте уважні !!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 15:01
Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість у нашій закупівлі! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що усі зміни буде внесено та відкореговано щодо даного предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
95 333,00
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Центральне спеціалізоване будівельне управління (госпрозрахункове) |
87 300,00
UAH з ПДВ
|
87 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41968805 |
Відхилено |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 23:02
|
|
Центральне спеціалізоване будівельне управління (госпрозрахункове) #32200555 |
Переможець |
87 300,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2025 15:08
|
ДУ № 1 дог 102 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
01 січня 2025 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 14:20
|
Договір № 102 від 29.03.2024 .pdf | укладений |
29 березня 2024 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |