Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ярмолинецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05399248 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1 |
Контактна особа: |
Гусар Тетяна Вікторівна +380385321370 yarm.selrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 15:16 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 15:16 |
Очікувана вартість: | 9 568 161,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 840,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 15:59 |
Таблиця змін (8).docx | |
07 липня 2023 15:59 |
2.1-4 ТД (нова редакція) (3).docx | |
03 липня 2023 17:09 |
2.5. Проект договору.docx |
07 липня 2023 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2023 15:59 |
Таблиця змін (8).docx
|
|||
07 липня 2023 15:59 |
2.1-4 ТД (нова редакція) (3).docx
|
|||
03 липня 2023 17:09 |
2.5. Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добрий день. Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Замовник керуючись положеннями, що визначені абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Станом на сьогодні практично кожний підрядник в Україні впровадив відповідні системи у своїй діяльності та має відповідні сертифікати, що підтверджується проведеним аналізом ринку, щодо закупівель робіт з ремонту доріг, тому відповідні вимоги включені задля відбору найкращих підрядників.
Поняття акредитація та поняття сертифікація є різними нормами. Враховуючи вищевикладене, Замовник не розуміє яка з вимог виокремлених вами, на вашу думку є неправомірною.
Звіт третьої сторони – це звіт з перевірки системи енергетичного менеджменту складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи, однак не є органом який безпосередньо впроваджував відповідну систему.
Звіт повинен видавати орган стандартизації, метрології та сертифікації або інший акредитований орган по сертифікації, що здійснював перевірку впровадження системи.
Відповідний звіт видається після проведеної перевірки, та не має прив’язки до щорічного аудиту чи видачі сертифікату.
Посилання на портативний документ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0104774-20#Text.
Замовником внесені зміни до тендерної документації у порядку визначеному абзацами третім та четвертим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000023 ● 143313a98521474ca9fc0a085dd474cd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023 № 63-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.10.2023 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-07-03-010447-a від 03.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-23 15:45:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-03-010447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 10:09:53
Відповідь на запит
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вуличної мережі населеного пункту Ярмолинецької селищної територіальної громади Хмельницької області Хмельницького району смт. Ярмолинці вул. Петра Сагайдачного, пров. Петра Сагайдачного (ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- експертний звіт на 3 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" |
8 775 587,00
UAH з ПДВ
|
8 775 587,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "А.М.А. ПЛЮС" |
9 098 463,28
UAH з ПДВ
|
9 098 463,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" #03448860 |
Відхилено |
8 775 587,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2023 17:33
|
ПП "А.М.А. ПЛЮС" #33727116 |
Переможець |
9 098 463,28
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:52
|
ДУ 1 Сагайдачного.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 15:11
|
Договір 339.PDF | укладений |
01 серпня 2023 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони договору погодили зменшити ціну договору |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |