Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт/наданих послуг та Довідка про вартість виконаних робіт/наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 14:22 |
30_11_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_ручне прибирання_2024.docx | |
30 листопада 2023 14:22 |
30_11_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_прибирання доріг ручним способом_2024_нова редакція.docx |
30 листопада 2023 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 листопада 2023 14:22 |
30_11_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_ручне прибирання_2024.docx
|
||||||
30 листопада 2023 14:22 |
30_11_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_прибирання доріг ручним способом_2024_нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000106 ● 11a25f86a1c44aeabf8422d6a06056cd
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 13:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25 UA-2023-11-23-015994-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:22:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Прибирання доріг та громадських місць ручним способом (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно пункту 2 «Строк укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено: 08 грудня 2023 15:57, Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 08 грудня 2023 року № №721/01/2023. Договір про закупівлю послуг укладено від 28.12.2023 року №457.
В чому полягала необхідність продовження строку для укладення договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 14:47:01
інформація на порушені питання у запиті у межах моніторингу закупівлі
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розрахунок обсягів та очікуваної вартості надання послуг з
прибирання доріг ручним способом на території Корабельного району м. Миколаєва на 2024 рік (додаток №1 до листа).
2. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/ index.php?option=com_content&view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
3. Строк для укладення договору на закупівлю послуг «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) було продовжено у зв’язку із знаходженням керівника переможця закупівлі у відпустці.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 09:20:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Прибирання доріг та громадських місць ручним способом (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте документальне підтвердження обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 року №457?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 14:42:56
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) надає скан-копії підтверджуючих документів щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником ФОП Намазова Е.В. (протокол №744/01/2023 від 12.12.2023 та лист №12/12-2023 від 12.12.2023 (додаються)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА #3572805205 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 15:43
|
повідомлення_457.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 15:42
|
Додаткова_457_3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:44
|
Додаткова_457_2.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:40
|
повідомлення_457.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:16
|
повідомлення_457.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:15
|
Додаткова_457_1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:01
|
20_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
29 грудня 2023 12:00
|
20_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
29 грудня 2023 12:00
|
Договір_457.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 №457 і викласти пункт 3.1. розділу 3 «Порядок надання послуг» та пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №457 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами, але не раніше ніж 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»; додаткову угоду №1 від 31.01.2024 року до договору про закупівлю послуг №457 від 28.12.2023 не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №457 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а додаткову угоду №2 від 28.02.2024 року до договору про закупівлю послуг №457 від 28.12.2023 визнати не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |