Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-06-22-001024-b 4fb7e88e9b1848deab90c225d31ac19b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 12:05
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, Київська область, Київ, вул.Пасхаліна Юрія, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:12
1_ТД_ кап.рем покрівлі ЦТТМ.doc
22 червня 2020 11:12
Додаток №5.doc
22 червня 2020 11:12
Додаток №6.doc
22 червня 2020 11:12
Додаток №4.doc
22 червня 2020 11:11
Додаток №3.doc
22 червня 2020 11:11
Додаток №1.doc
22 червня 2020 11:11
Додаток №2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000063 ● 62e9ee84b8b548dd9e06f9cdc2ee6fc5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 08:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.08.2020 № 133
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-22-001024-b 22.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 10:09:54

Запит про надання пояснень

1. Чому договір на закупівлю з капітального ремонту покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») від 10.08.2020 № 844 укладено не у відповідності до тендерної пропозиції Переможця ТОВ «Смарт Солюшнз Груп», а саме в частині вартості робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-28 10:37:41

Відповідь на запит (Капітальни ремонт покрівлі у ЦТТМ )

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-07-22-000063 від 27.08.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») , надаємо пояснення:
Згідно вимог Додатку № 3 та Додатку № 4 до тендерної документації «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації».
Дана вимога обумовлена виділенням фінансування цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва.
Згідно Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, Переможець ТОВ «Смарт Солюшнз Груп» надав Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 ( або аналог) версія 3.2.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
Також ТОВ «Смарт Солюшнз Груп» згідно Додатку №4 надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%, обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі.
В свою чергу з ТОВ «Смарт Солюшнз Груп» був укладений договір від 10.08.2020 року №844 по договірній ціні, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну.
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-07-22-000063 від 02.09.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») , надаємо пояснення: У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 844 від 10.08.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт вцілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ «Смарт Солюшнз Груп» надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ «Смарт Солюшнз Груп» згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%. Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 844 від 10.08.2020р. з ТОВ «Смарт Солюшнз Груп», умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-09-09 14:44:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будресурс-Економія 1 600 373,88
UAH з ПДВ
1 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД" 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Смарт солюшнз груп" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 14:57
Електронний підпис
14 липня 2020 14:53
Дозвіл_оригінал.pdf
14 липня 2020 14:53
Лист-пояснення.pdf
07 липня 2020 17:40
Електронний підпис
07 липня 2020 17:38
Кошторис з додатками.pdf
07 липня 2020 17:38
Фін звіт за 1 кв 2020.pdf
07 липня 2020 17:37
Тендерна Пропозиція.pdf
07 липня 2020 17:37
Довідки по ст17.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 11:51
Електронний підпис
07 липня 2020 11:39
технічні вимоги.pdf
07 липня 2020 11:39
Згода Договір.pdf
07 липня 2020 11:39
Лист ст17 Закону.pdf
07 липня 2020 11:39
інформ лист.pdf
07 липня 2020 11:39
гарантія.pdf
07 липня 2020 11:39
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 11:39
Ліцензія.pdf
07 липня 2020 11:39
Statut.pdf
07 липня 2020 11:39
pdv.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 10:55
Електронний підпис
28 липня 2020 10:52
Лист2.pdf
28 липня 2020 10:52
Лист1.pdf
28 липня 2020 10:52
довідкаМВС.pdf
28 липня 2020 10:52
ДовідкаПодаткова.pdf
24 липня 2020 16:46
Електронний підпис
07 липня 2020 13:42
Електронний підпис
07 липня 2020 13:40
ПВР.pdf
07 липня 2020 13:40
локальний кошторис2.pdf
07 липня 2020 13:40
локальний кошторис1.pdf
07 липня 2020 13:40
зведений кошторис.pdf
07 липня 2020 13:40
ДЦ.pdf
07 липня 2020 13:40
дефектний акт2.pdf
07 липня 2020 13:40
дефектний акт1.pdf
07 липня 2020 13:40
довідка несудимість.pdf
07 липня 2020 13:39
Лист гарант термін.pdf
07 липня 2020 13:39
Тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 13:39
Лист санкції.pdf
07 липня 2020 13:39
Лист згода перс дані.pdf
07 липня 2020 13:39
Договір Обладнання.pdf
07 липня 2020 13:39
Довідка мат тех база.pdf
07 липня 2020 13:39
Ліцензія_буд_дозвіл.pdf
07 липня 2020 13:39
Довідка банк рахунок.pdf
07 липня 2020 13:39
Статут.pdf
07 липня 2020 13:39
Проект Договору.pdf
07 липня 2020 13:39
Протокол Зборів.pdf
07 липня 2020 13:39
Наказ директора.pdf
07 липня 2020 13:39
Виписка EДРПОУ.pdf
07 липня 2020 13:39
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будресурс-Економія

ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД"

ТОВ "Смарт солюшнз груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Будресурс-Економія
#31457940
Відхилено 1 499 990,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:13
ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД"
#42798842
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:54
ТОВ "Смарт солюшнз груп"
#37203896
Переможець 1 680 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:56

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі у Центрі технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді на вулиці Пасхаліна Юрія, 15 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), UA-2020-06-22-001024-b, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Будресурс-Економія» у складі тендерної пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником надано Дозвіл на проведення робіт що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на момент подання тендерних пропозицій, в якому відсутні газополум’яні роботи, що не відповідає вимогам п.1.3 Додатку № 1 до тендерної документації; - Учасником надано скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера– проектувальника в частині кошторисної документації, який не завірений печаткою та підписом інженера – проектувальника, що не відповідає вимогам п.2.2 Додатку № 1 до тендерної документації; - Учасником не надано документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж наступних працівників: головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи); виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи), що не відповідає вимогам п.2.3 Додатку № 1 до тендерної документації.

Документи

16 липня 2020 11:51
Електронний підпис
16 липня 2020 11:50
Протокол №1216.pdf

Документи

21 липня 2020 11:44
Електронний підпис
21 липня 2020 11:42
Протокол № 1231.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Смарт солюшнз груп"
#37203896
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 11:35
ДУ №1 до договору №844.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:13
Договір №844.pdf укладений
11 серпня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.4 Договору №844 від 10.08.2020 року п.3.1 викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору на момент підписання визначається позитивним експертним звітом від 08.09.2020р. №30777 та згідно з Договірною ціною становить: 1 647 159,22 грн. (один мільйон шістсот сорок сім тисяч сто п'ятдесят дев ять грн 22 коп.)в т.ч. ПДВ 274 526,54 грн.
Номер договору про закупівлю: 844
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 514 733,36
UAH (в тому числі ПДВ 252 455,56 UAH)