Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Current average repair of the public highway of state importance of T-13-06 Severodonetsk - Novoaydar, on the section of km 7 + 400 - km 44 + 960 in the Luhansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 22:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 665 551 248,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 331 102,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19966537 UAH |
Publication date: | 28 грудня 2019 22:12 |
Enquiries until: | 09 лютого 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 665 551 248 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 331 102 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт згідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” строком на однин календарний місяць відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню місячного терміну Підрядник зобов’язаний надати підписані уповноваженими представниками сторін акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядників - з виділенням послуг наданих субпідрядниками. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 16:17 |
Протокол на зміни Т-13-06 (до ТД нової редакції 5).pdf | |
11 лютого 2020 16:16 |
Нова редакція 5 ТД Т-13-06.docx | |
07 лютого 2020 18:53 |
протокол на рішення Т-13-06.pdf | |
07 лютого 2020 18:53 |
Нова редакція 4 ТД Т-13-06.docx | |
05 лютого 2020 16:08 |
Протокол на зміни Т-13-06.pdf | |
05 лютого 2020 16:07 |
Нова редакція 3 2 ТД Т-13-06.docx | |
29 січня 2020 15:40 |
Протокол та зміни Т-13-06.pdf | |
29 січня 2020 15:39 |
Нова редакція 2 ТД Т-13-06.docx | |
27 січня 2020 17:26 |
Нова редакція Обсяги робіт-послуг (Технічне завдання) Т-13-06.pdf | |
27 січня 2020 17:24 |
Протокол та зміни Т-13-06.pdf | |
27 січня 2020 17:23 |
Нова редакція ТД Т-13-06.docx | |
28 грудня 2019 22:13 |
Технічне завдання (дефектний акт) Т-13-06 км 7+400 км 44+960.pdf | |
28 грудня 2019 22:12 |
ТД Т-13-06.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Щодо використання орендованого мобільного асфальтобетонного заводу, який наразі розміщений в іншому місті та атестований за фактичною адресою місцезнаходження, Учасник може прорахувати транспортну схему, відстань перевезення асфальтобетону та час його транспортування згідно ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1.
Вимоги тендерної документації розроблено згідно
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
З метою прискорення темпів виконання робіт та раціонального використання робочого часу за розподілом трудовитрат при виконанні робіт з поточного середнього ремонту вказаної ділянки дороги та на підставі затвердженої кошторисної частини Замовником у вимогах тендерної документації було передбачено мінімально-необхідна кількість залучених робітників-будівельників, машиністів та водіїв автотранспорту, інженерів, прорабів, майстрів та підтвердження їхньої кваліфікації.
Також згідно вимог тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки коштів на відрядження працівників та розрахунки коштів на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити переліки складових, визначених статтею 22 Закону «Про публічні закупівлі» Зміст інформації та умови у тендерній документації, визначаються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
В Тендерній документації Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (послуг) із зазначенням: найменування посад …., зокрема «прораб». Разом з тим Замовник в дужках також зазначив «або інша особа, яка виконує такі функції».
Розбіжності та неточності технічного завдання які можуть бути при виконанні робіт, буде виправлено в процесі коригування проектно-кошторисної документації за необхідністю.
З’ясування понять дорожні робітники та робітники-будівельники необхідно шукати у класифікатору професій ДК 003:2010 зі змінами.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
У таблиці необхідно вказувати освіту всіх залучених працівників, але документи про освіту некваліфікованого персоналу (дорожніх робітників), що буде зазначений у таблиці додавати не потрібно.
Учасник, який придбав нову мобільну асфальтозмішувальну установку та може підтвердити її наявність та право власності на неї, також може показати договір оренди бази, де він планує її змонтувати та надати гарантійний лист про намір її там розмістити у разі перемоги.
Наявність техніки підтверджується згідно вимог тендерної документації.
- розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду;
- заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11);
Учасник на стадії подання тендерної пропозиції не повинен подавати цінову пропозицію (Договірну ціну) , цю інформацію надає лише переможець аукціону.
Так, Учасник закупівлі може в разі відсутності власних (орендованих, лізинг) виробництв надати у складі тендерної пропозиції договір поставки асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з Виробником/Постачальником, чий мобільний асфальтобетонний завод знаходиться наразі, наприклад, в іншій області, де його атестовано за фактичним місцезнаходженням, але який в разі здобуття перемоги на торгах буде гарантовано перебазовано до місця поблизу об’єкту за предметом закупівлі. Також Учасник може прорахувати транспортну схему, рахувати відстань перевезення асфальтобетону та час його транспортування, виходячи з місця, де Учасник планує встановити орендований мобільний асфальтобетонний завод, за умови підтвердження наявності матеріально-технічної бази у Луганській області. Надання гарантійного листа у цьому випадку є обов’язковим.
У розумінні Великого тлумачного словника сучасної української мови» (ВТССУМ) та оновленого «Словника української мови у 20 томах» у публікації 2010 року, обладнання це сукупність механізмів, приладів, пристроїв і т. ін., необхідних для чого-небудь.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповід-ність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Вашу вимогу взято до уваги. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації передбачено:
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування – не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт (послуг).
На підставі вищенаведеного, Замовником передбачено перелік документів як за договором оренди так і ін., тобто мається на увазі також і за договором про надання послуг.
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Графа 2 «Назва» - в графі вказується класифікація ремонтно-будівельної техніки за його основним призначенням, наприклад «Дорожня техніка».
Графа 3 «Тип/марка/модель,рік випуску.» - в графі вказується технічні данні транспортного засобу окремої категорії, наприклад «Асфальтоукладач на гусеничному ходу/Vogele,/Super 1800-2/2012 р.в.
Відомості про учасника є загально ознайомлювальним документом, що передує усім іншим, що розміщуються ним на сторінці закупівлі на підтвердження його тендерної пропозиції і повинні бути також завірені відповідним чином (підпис керівника або уповноваженої ним особи, та завірення печаткою (за наявності) ).
Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією.
Підпис керівника або представника, або фізичної особи підприємця та передбачають підтвердження справжності інформації, що надається та копій документів.
Разом з тим, Замовник наголошує, що його вимога щодо завірення Учасником документів підписом керівника або уповноваженої ним особи не є процедурою, яка потребує фінансових втрат Учасника, звернення до органів юстиції чи нотаріату, або такою, що будь яким чином звужує коло можливих учасників, або обмежує їх охоронювані законом права та інтереси та ніяким чином не є обтяжливою для Учасника.
Відповідно до вищенаведеного, враховуючи нікчемність вимоги Учасника Замовник залишає її без задоволення.
Вимоги про усунення порушення
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації щодо необхідності надавання (на умовах Тендерної документації) документів за вимогами 2, 3, 5, 6 і 8 Замовник передбачив спосіб документального підтвердження у вигляді розширеного пояснення щодо моменту виникнення необхідності подавання документів, а саме: «Вказаний документ надається у разі відсутності доступу до єдиного державного реєстру, в тому числі при його не функціонуванні».
Будь які додаткові документи на підтвердження Учасником інформації про нього, яка знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовник у Переможця не вимагає, а тому визначення у Тендерній документації Замовником випадків надавання Переможцем закупівлі (що визначений Замовником та з яким прийняте рішення укласти договір) документів за п. п. 2 п.1, п. п.3. п. п.8. не протирічить приписам абз 1, абз 2 п. 3 ст. 17 ЗУ № 922.
Вимоги тендерної документації розроблено згідно
Вимоги тендерної документації розроблено згідно методичної рекомендації зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, розроблених у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та затверджених Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України.
З метою прискорення темпів виконання робіт та раціонального використання робочого часу за розподілом трудовитрат при виконанні робіт з поточного середнього ремонту вказаної ділянки дороги та на підставі затвердженої кошторисної частини Замовником у вимогах тендерної документації було передбачено мінімально-необхідна кількість залучених робітників-будівельників, машиністів та водіїв автотранспорту, інженерів, прорабів, майстрів та підтвердження їхньої кваліфікації.
Також згідно вимог тендерної документації до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки коштів на відрядження працівників та розрахунки коштів на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом.
- розширити тендерну документацію Замовника, а саме доповнити тендерну документацію Замовника можливістю залучати до виконання робіт/надання послуг працівників не лише тих, які знаходяться у Учасника в штаті та/або залучені на підставі цивільно-правової угоди, а й працівників інших організацій, які надають Учаснику транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування на підставі вказаних договорів: оренди/суборенди з екіпажом, надання послуг будівельної техніки, перевезення вантажу разом з механізаторами, водіями надавачів послуг тощо.
Оскільки, чинне законодавство у сфері закупівель не містить жодних обмежень щодо вищезазначеної вимоги, вважаємо нашу вимогу цілком доцільною.
Відповідно до приписів п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наразі, Замовник не встановлює заборону або обмеження на залучення Учасником вищеозначеної техніки та послуг з її участю на будь яких законник підставах, та поясненнями до Таблиці 1 передбачає наступне: * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України), та відповідно розширює вимоги пояснюючи наступне:
Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування – не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт (послуг).
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та ін. не є власником цих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власника передавати у користування вказані в такому договорі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування.
Відповідно, залучення Учасником техніки у якості надавання послуг машинами і механізмами віднесено у вищевикладеному до категорії «ін.» (інше). Працівники, що обслуговують транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, тощо, на умовах господарського договору, не є безпосередніми працівниками Учасника (в тому числі по прямим цивільно- правовим угодам), а тому вимога статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) щодо необхідності підтвердження їх кваліфікаційної відповідності та освіти, на них не розповсюджується.
Разом з тим, Замовник не встановлює заборону на бажання Учасника вказувати персональні данні, кваліфікаційні та освітні данні по працівниках інших організацій, що виконуватимуть послуги машинами та механізмами на умовах господарського договору.
Якщо потрібні саме акти прийняття робіт, повідомляємо, що вони складаються замовником та знаходяться у нього. Вважаємо, що данні документи не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців та не повинні вимагатися у складі тендерної пропозиції замовником, оскільки це суперечить статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
- п.1.1. Договору Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або із залученням субпідрядних організацій надати послуги з виконання поточного середнього ремонту предмету закупівлі за п.1.2, згідно із проектною документацією, технічним завданням, викладеним у тендерній документації за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел фінансування. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників в межах бюджетного зобов’язання за наявності відповідних бюджетних асигнувань плану фінансування робіт за відповідний рік (додаток до цього Договору).
- У п.1.5. видалити слова «МВ 37641918-751:2016 "Методичні вказівки щодо складу та змісту проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування" (далі - МВ );»
- У п.2.2. видалити слова «Для забезпечення якісного виконання послуг передбачених цим Договором Підрядник повинен залучити науковий супровід на увесь термін виконання робіт.»
- п.2.5. викласти у новій редакції «Якщо Підрядник своєчасно не розпочав надання послуг, або надає їх настільки повільно, що закінчення у строк стає явно неможливим, Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків. У разі виявлення порушень кошторисної документації, будівельних норм і правил, інших нормативних документів Замовник має право видати Підряднику припис про усунення допущених недоліків, а за необхідності – про призупинення робіт. Якщо Підрядник не усуне в обумовлені строки виявлені недоліки, Замовник має право залучати для цього третіх осіб з компенсацією витрат за рахунок Підрядника, у тому числі шляхом утримання відповідних сум при розрахунках за виконані роботи.»
- У п.2.7. видалити слова «вимог ДСТУ 8747:2017, з врахуванням», у зв’язку з тим, що відповідний ДСТУ є недіючим.
- У зв’язку з тим, що Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність і сертифікація матеріальних ресурсів на теперішній час є необов’язковою пропонуємо п.2.8. викласти у новій редакції «У разі виявлення Замовником порушень умов цього Договору, проектної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник на протязі двох робочих днів видає Підряднику письмовий припис про їх усунення і не приймає надані послуги в цілому, до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення надання послуг. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки надання послуг і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно надані послуги, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог.»
- З метою впорядкування співробітництва Замовника та Підрядника пропонуємо п.2.10. викласти у новій редакції «Перевірки Замовником якості наданих послуг та матеріалів не звільняють Підрядника від відповідальності за їх відповідність визначеним вимогам. Підрядник зобов’язаний повідомляти Замовника про проведення за власною ініціативою поточних перевірок та випробувань робіт, матеріалів та устаткування не пізніше ніж за 3 дні до їх проведення та надавати висновки про їх результати, вжиті заходи з усунення виявлених недоліків протягом 3-х днів після одержання від Замовника відповідної вимоги або припису.»
- п.2.13. видалити;
- у п.2.14. у зв’язку з тим, що СОУ 42.1-37641918-128:2014 втратив чинність, слова «СОУ 42.1-37641918-128:2014» замінити на слова: «СОУ 42.1-37641918-128:2019»
- п.2.16 доповнити словом «письмово сповістити»;
- п.3.2. у зв’язку з тим, що СОУ 42.1-37641918-050:2012., втратив чинність слова « СОУ 42.1-37641918-050:2012» замінити на слова «СОУ 42.1-37641918-050:2018».
- п.5.2. у зв’язку з тим, що постанова КМУ від 23.04.2014 р. № 117 втратила чинність, слова «постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117» замінити на слова « Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019»
- З метою приведення положень проекту Договору у відповідність до нормативно-правових актів пропонуємо п.5.8. викласти у новій редакції «Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань».
- п.5.20. у зв’язку з тим, що постанова КМУ від 23.04.2014 р. № 117 втратила чинність, слова «постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117» замінити на слова « Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019»
- п.6.1. викласти у новій редакції «Підрядник розпочинає надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до ____________ 2021р.»
- У зв’язку з тим, що положеннями СОУ 42.1-37641918-087:2019 не передбачено ведення Підрядником журналу обсягів наданих послуг (ф.КБ-6) пропонуємо слова «журналу обсягів наданих послуг (ф.КБ-6)» видалити;
- п. 8.1.1. та п.9.4.1. видалити;
- У зв’язку з невідповідністю законодавству України у п. 9.5. слова «та Банку-гаранту» видалити;
- п.13.3. доповнити словами «або її територіальними органами»;
- п.15.2. видалити
Проект договору підряду та всі інші додані до тендерної документації форми документів за своєю правовою природою відповідають ознакам статті 634 Цивільного Кодексу України, тобто є Договором приєднання, за яким умови встановлюються однією із сторін (Замовником) у формулярах або інших стандартних формах (проект договору, Гарантійний лист (п.2) (Додаток 2 до Тендерної документації), Тендерна пропозиція (п.5) (Додаток 11 до Тендерної документації) ), що може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони (Учасника) до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Посилання на недіючі нормативні акти у договорі будуть відкориговані на відповідно діючі на день укладання договору з переможцем у закупівлі.
При цьому Замовник наголошує, що після укладення договору на умовах Замовника Переможець закупівлі не позбавлений права судового розгляду з питань зміни умов договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 січня 2020 11:59
Дата подання: 01 лютого 2020 13:51
Дата подання: 07 лютого 2020 18:11
Дата подання: 08 лютого 2020 19:40
Дата подання: 08 лютого 2020 19:52
Дата подання: 14 лютого 2020 18:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-23-000012 ● 82bd1d18064e4e64b8c380a08e075288
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2020 № 42
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.06.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-12-28-001964-с 28.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-24 15:49:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар, на ділянці км 7+400 - км 44+960 у Луганській області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-28-001964-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому додатковою угодою № 1 від 27.05.2020 до договору підряду від 13.04.2020 № 5-2020 (далі – договір) внесені роботи (послуги), які не були передбачені тендерною пропозицією переможця процедури закупівлі та тендерною документацією?
2. Чому Вами змінено види робіт передбачені технічним завданням тендерної документації та умовами договору?
3. Як Ви можете обґрунтувати збільшення ціни на одиницю робіт (послуг)?
4. Відповідно до якого пункту частини четвертої статті 36 Закону Вами було внесено зміни до істотних умов договору (зазначити пункт)?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-26 20:56:30
Пояснення
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 23.06.2020 № 42 розпочато моніторинг закупівель UA-2019-12-28-1964-с.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 постала потреба в отриманні пояснень по закупівлі .
Служба автомобільних доріг у Луганській області надає пояснення по суті заданих в запиті питань, а саме:
З метою реалізації положення абзацу 3 статті 2 Указу Президента України від 7 жовтня 2019 року №738/2019 «Про невідкладні заходи щодо створення умов для переходу громадян та проїзду автотранспорту через річку Сіверський Донець у Станично -Луганському районі Луганської області та на відповідних контрольних пунктах В’їзду/виїзду», щодо покращення умов проїзду та безпеки руху за маршрутом Сєвєродонецьк – Станиця Луганська, 28 листопада 2019 року до Служби автомобільних доріг у Луганській області (надалі- Служба) надійшло Окреме доручення Державного агентства автомобільних доріг України № 191, за яким передбачено наступне:
1. Забезпечити розроблення документації на ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар, Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк, Т-13-09 Щастя – Широкий, Р-22 КПП «Красна Талівка» - Станиця Луганська з за маршрутом Сєвєродонецьк – Станиця Луганська. Термін до 24.12.2019р.
2. Для обґрунтування необхідних проектних рішень, з метою визначення виду ремонту, забезпечити виконання візуального та інструментального обстеження, випробування та аналізування для визначення конструкцій дорожнього одягу вказаних автомобільних доріг. Термін до 11.12.2019р.
Службою у грудні 2019 року, за діючих погодних умов, було здійснено обстеження автомобільної дороги Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар на ділянці км 7+400 – км 44+960 та складено Технічне завдання (дефектний акт) на поточний середній ремонт (Додаток 5) до тендерної документації.
У подальшому, враховуючи зауваження учасників торгів до Технічного завдання (дефектний акт) на поточний середній ремонт (Додаток 5), Замовником вносились зміни до об’ємів та видів робіт зазначених у Технічному завданні (дефектний акт).
Після проведення торгів та підписання Договору, Замовником сумісно із Підрядником на підставі Наказу № 99о від 13 квітня 2020р. було здійснено комісійне обстеження з метою з’ясування адресних прив’язок вказаної ділянки дороги на місцевості та встановлення фактичного технічного стану вказаної ділянки автомобільної дороги після утримання її у зимовий період.
Було виявлено роботи необхідні та термінові до виконання, які не було передбачено переліком «Технічного завдання» (закупки), але які необхідно врахувати при виконанні технологічного комплексу робіт з метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів, виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до експлуатаційних нормативних вимог, про що було складено Акт обстеження від 13 квітня 2020 року з Додатком №1.
Згідно п. 8.2 Договору підряду №5-2020 від 13 квітня 2020 року Замовник має право:
«П.8.2.1. За умови виробничої необхідності, спричиненої виявленням скритих недоліків або з непередбачених обставин, проводити коригування у складі, обсягах робіт та витратах, характер і методи виконання яких не могли бути точно визначені під час складання Акту дефектів. Коригування технічної та фінансової документації проводиться у межах кошторисної вартості з урахуванням доведеного фінансування, шляхом укладання додаткових угод до Договору».
З метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до експлуатаційних нормативних вимог, об’єми та види робіт зазначені у Додатку №1 до Акту обстеження на підставі Наказу №99о від 13 квітня 2020 року було доведено Підряднику до виконання Технічним завданням (дефектний акт) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар на ділянці км 7+400 – км 44+960 у Луганській області (коригування)» у межах Договірної ціни.
Внутрішньо розрахункове збільшення ціни на одиницю робіт пояснюється збільшенням обсягів та видів робіт які не було враховано при обстеженні ділянки автомобільної дороги у грудні 2019 року, але знаходиться у межах договірної ціни за результатами аукціону із закупівлі
Істотні умови договору про закупівлю не змінювалися.
Умови внесення змін до договору здійснено з метою покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі.
Зміни у електронній системі зареєстровано за позначкою «Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
652 770 310,00
UAH з ПДВ
|
640 336 897,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
654 075 000,00
UAH з ПДВ
|
641 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
657 902 400,00
UAH з ПДВ
|
642 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
643 174 164,58
UAH з ПДВ
|
643 174 164,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
640 336 897,50
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:25
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 09:01
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 16:05
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 16:00
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 19:13
|
Додаток 1 до акту обстеження.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:12
|
Технічне завдання (Додаток №4).pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:07
|
Протокол № 2 засідання тех. ради.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:07
|
Додаток № 1 (договірна ціна).pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:07
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:07
|
АКТ обстеження ділянки.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 17:44
|
Договір № 5-2020.pdf | укладений |
13 квітня 2020 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З непередбачених обставин, з метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земельного полотна, укосів, виїмок та насипів, водовідведення штучних споруд та інше) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог після зміни проектного рішення відповідно до протоколу Технічної ради Служби автомобільних доріг у Луганській області від 28.04.2020 № 2, що призвело до суттєвої зміни обсягів робіт (послуг), а також вартісних показників видів робіт (послуг) відбулося коригування кошторисної документації відповідно у складі, обсягах та витратах, характер і методи виконання яких не могли бути точно визначені під час складання «Технічного завдання» (закупівлі), з метою покращення предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, керуючись пунктом 4.4 та п.8.2.1 Договору, Сторони дійшли згоди викласти Технічне завдання (дефектний акт) (Додаток 4 ) та Договірну ціну (Додаток 1) до Договору у новій редакції не виходячи за межі діючої договірної ціни. 2 Інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною договору і складена в двох примірниках по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 5-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до графіку надання послуг та календарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 5-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Календарного плану робіт та Календарного плану фінансування робіт (послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 5-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виконанням договірного обсягу послуг за договором та виникненням економії бюджетних коштів у сумі 4 784 268,06 грн.(без зменшення обсягу закупівлі) Сторони, відповідно п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}) погодилися внести зміни до договору з метою приведення вартості договору у відповідність до фактично сплаченої за надані послуги та відповідно викласти п. 3.1 договору у новій редакції: 1.1 «3.1 Загальна договірна ціна узгоджена сторонами складає: 635 552 629, 44 грн. (шістсот тридцять п’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят дві тисячі шістсот двадцять дев’ять гривень 44 копійки), з урахуванням ПДВ 20% - 105 925 438,24 грн. Договірна ціна є динамічною. Ціна предмету договору визначається виходячи з фактичного фінансування видатків Замовника, на підставі договірної ціни (Додаток № 1 до договору), розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та складає: на 2020 рік: 635 552 629, 44 грн. (шістсот тридцять п’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят дві тисячі шістсот двадцять дев’ять гривень 44 копійки), з урахуванням ПДВ 20% - 105 925 438,24 грн; 2.Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін додатках № 2 та № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |