Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
117 922,97 UAH
UA-2025-02-12-013851-a ● 4faba5ff455b4a28824b288f8dc9f7bb
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Берестейський, 14 |
Контактна особа: |
Ракуленко Олена 380487759504 Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2025 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 12:53 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 12:53 |
Очікувана вартість: | 117 922,97 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 589,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
товар за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відокремлених структурних підрозділів ДП «АМПУ», з урахуванням Наказу ДП «АМПУ» від 02.10.2024 № 23/10-АГ «Про об'єднання закупівель окремих категорій товарів і послуг», наявним досвідом у користуванні Замовником товарів зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісного товару.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відокремлених структурних підрозділів ДП «АМПУ», з урахуванням Наказу ДП «АМПУ» від 02.10.2024 № 23/10-АГ «Про об'єднання закупівель окремих категорій товарів і послуг», наявним досвідом у користуванні Замовником товарів зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісного товару.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.
Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
551 кілограм
Папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
106 рулон
Папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналів належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товаро-транспортних накладних), видаткової накладної, товарно-транспортної накладної та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально в додатку 4 до тендерної документації). | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Поставка Товару здійснюється протягом строку дії Договору окремими партіями (за змістом - партія Товару) на підставі Замовлень Покупця. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Замовлення на відповідну партію Товару (детально в додатку 4 до тендерної документації). | Повторювана поставка | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 12:28 |
Перелік змін до ТД від 14.02.2025.docx.asice | |
14 лютого 2025 12:28 |
Перелік змін до ТД від 14.02.2025.docx | |
14 лютого 2025 12:28 |
Тендерна документація зі змінами від 14.02.2025.docx.asice | |
14 лютого 2025 12:28 |
Тендерна документація зі змінами від 14.02.2025.docx | |
12 лютого 2025 16:47 |
Тендерна документація від 12.02.2025.docx.asice | |
12 лютого 2025 16:47 |
Тендерна документація від 12.02.2025.docx |
14 лютого 2025 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2025 12:28 |
Перелік змін до ТД від 14.02.2025.docx.asice
|
|||
14 лютого 2025 12:28 |
Перелік змін до ТД від 14.02.2025.docx
|
|||
14 лютого 2025 12:28 |
Тендерна документація зі змінами від 14.02.2025.docx.asice
|
|||
14 лютого 2025 12:28 |
Тендерна документація зі змінами від 14.02.2025.docx
|
|||
12 лютого 2025 16:47 |
Тендерна документація від 12.02.2025.docx.asice
|
|||
12 лютого 2025 16:47 |
Тендерна документація від 12.02.2025.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР" |
117 920,00
UAH
|
106 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНТАРЕКС" |
110 542,75
UAH
|
109 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
117 256,10
UAH
|
117 256,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР" #37392972 |
Відхилено |
106 000,00
UAH
|
03 березня 2025 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 17:20
|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Переможець |
109 950,00
UAH
|
10 березня 2025 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 12:21
|