Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
117 922,97 UAH
UA-2025-02-12-013851-a 4faba5ff455b4a28824b288f8dc9f7bb
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ракуленко Олена

380487759504 Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Берестейський, 14
Контактна особа: Ракуленко Олена
380487759504
Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2025 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2025 12:00
Початок аукціону: 24 лютого 2025 12:53
Початок аукціону: 24 лютого 2025 12:53
Очікувана вартість: 117 922,97 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 589,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


товар за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації.

Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відокремлених структурних підрозділів ДП «АМПУ», з урахуванням Наказу ДП «АМПУ» від 02.10.2024 № 23/10-АГ «Про об'єднання закупівель окремих категорій товарів і послуг», наявним досвідом у користуванні Замовником товарів зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісного товару.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.

Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
551 кілограм
Папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
106 рулон
Папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналів належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товаро-транспортних накладних), видаткової накладної, товарно-транспортної накладної та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально в додатку 4 до тендерної документації). Пiсляоплата 15 Календарні 100
Дата подання заявки Поставка Товару здійснюється протягом строку дії Договору окремими партіями (за змістом - партія Товару) на підставі Замовлень Покупця. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Замовлення на відповідну партію Товару (детально в додатку 4 до тендерної документації). Повторювана поставка 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2025 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР" 117 920,00
UAH
106 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "САНТАРЕКС" 110 542,75
UAH
109 950,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 117 256,10
UAH
117 256,10
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 16:15
Електронний підпис
28 лютого 2025 16:15
Лист-згода.pdf.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
Лист-згода.pdf.xml
28 лютого 2025 16:15
Лист-згода.pdf
28 лютого 2025 16:15
Цінова пропозиція.pdf.xml
28 лютого 2025 16:15
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2025 16:15
Лист-згода.pdf.p7s
28 лютого 2025 16:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2025 16:15
Цінова пропозиція.pdf.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
ПДВ.jpg.xml
28 лютого 2025 16:15
Статут.pdf
28 лютого 2025 16:15
Лист-відгук.pdf
28 лютого 2025 16:15
Лист-відгук.pdf.p7s
28 лютого 2025 16:15
Статут.pdf.p7s
28 лютого 2025 16:15
Статут.pdf.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
Лист-відгук.pdf.xml
28 лютого 2025 16:15
Статут.pdf.xml
28 лютого 2025 16:15
Витяг.doc.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
ПДВ.jpg
28 лютого 2025 16:15
Витяг.doc.p7s
28 лютого 2025 16:15
Лист-відгук.pdf.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
Витяг.doc.xml
28 лютого 2025 16:15
ПДВ.jpg.p7s
28 лютого 2025 16:15
ПДВ.jpg.xml.p7s
28 лютого 2025 16:15
Витяг.doc
28 лютого 2025 16:15
Технічна специфікація.pdf
20 лютого 2025 20:18
Електронний підпис
20 лютого 2025 20:18
Електронний підпис
20 лютого 2025 20:15
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2025 20:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Накл. ВЧ А1376.pdf
20 лютого 2025 20:15
дог 86_48162_96 ВЧ А1376.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Довіреність ВЧ А1376.pdf
20 лютого 2025 20:15
дог 86_48162_96 ВЧ А1376.pdf
20 лютого 2025 20:15
Довіреність ВЧ А1376.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Лист-згода.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Накл. ВЧ А1376.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Рахунок ВЧ А1376.pdf
20 лютого 2025 20:15
Рахунок ВЧ А1376.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Лист-згода.pdf
20 лютого 2025 20:15
ПДВ.jpg
20 лютого 2025 20:15
Витяг.doc.p7s
20 лютого 2025 20:15
Статут.pdf
20 лютого 2025 20:15
Витяг.doc
20 лютого 2025 20:15
ПДВ.jpg.p7s
20 лютого 2025 20:15
Статут.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Технічна специфікація.pdf
20 лютого 2025 20:15
Лист- відгук.pdf.p7s
20 лютого 2025 20:15
Лист- відгук.pdf
20 лютого 2025 20:15
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2025 20:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

11 березня 2025 14:19
Електронний підпис
11 березня 2025 08:25
Електронний підпис
11 березня 2025 08:24
Витяг-4.pdf
11 березня 2025 08:24
Довідка (керввник).zip
11 березня 2025 08:24
Довідка (керввник).zip.p7s
11 березня 2025 08:24
Довідка (юр особа).zip
11 березня 2025 08:24
Довідка (юр особа).zip.p7s
11 березня 2025 08:24
Файл підпису(3).p7s
11 березня 2025 08:24
відомості.pdf
11 березня 2025 08:24
відомості.pdf.p7s
11 березня 2025 08:24
ліцензування.pdf
11 березня 2025 08:24
ліцензування.pdf.p7s
11 березня 2025 08:24
п45.pdf
11 березня 2025 08:24
п45.pdf.p7s
11 березня 2025 08:24
упов особа.pdf
11 березня 2025 08:24
упов особа.pdf.p7s
11 березня 2025 08:24
цінова.pdf
11 березня 2025 08:24
цінова.pdf.p7s
05 березня 2025 12:50
Електронний підпис
05 березня 2025 12:49
05 03 2025 тех вимоги.pdf
05 березня 2025 12:49
05 03 2025 тех вимоги.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:24
Електронний підпис
20 лютого 2025 17:23
Договір _36 від 27.04.2023 р..pdf
20 лютого 2025 17:23
НОВИЙ НАКАЗ тендер.pdf
20 лютого 2025 17:23
НОВИЙ НАКАЗ тендер.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
врахування норм.pdf
20 лютого 2025 17:23
врахування норм.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
довідка аналог.pdf
20 лютого 2025 17:23
довідка аналог.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
довідка бенеф.pdf
20 лютого 2025 17:23
довідка бенеф.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
довідка.pdf
20 лютого 2025 17:23
довідка.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
згода договір.pdf
20 лютого 2025 17:23
згода договір.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
кол скан витяг пдв.pdf
20 лютого 2025 17:23
кол скан витяг пдв.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
ліцензування.pdf
20 лютого 2025 17:23
ліцензування.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
п45.pdf
20 лютого 2025 17:23
п45.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
п47.pdf
20 лютого 2025 17:23
п47.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
ст17.pdf
20 лютого 2025 17:23
ст17.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
тех вимоги.pdf
20 лютого 2025 17:23
тех вимоги.pdf.p7s
20 лютого 2025 17:23
упов особа.pdf
20 лютого 2025 17:23
упов особа.pdf.p7s

Публічні документи

21 лютого 2025 10:38
Електронний підпис
21 лютого 2025 10:38
Електронний підпис
21 лютого 2025 10:37
Опис Завірена копія.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Відгук.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
расх.2765.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
витяг копія.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Додаток 3 не з рф.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
опис 1завірена копія.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
инн зав копія.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Довідка 2.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
расх.2239.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Довідка 1.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
расх.2459.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
79-V-ChF-23.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Додаток 1 учасник.pdf.asice
21 лютого 2025 10:37
захист довкілля.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
Додаток 1 замовник.pdf.asice
21 лютого 2025 10:37
Додаток 1 замовник.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
захист довкілля.pdf.asice
21 лютого 2025 10:37
Додаток 1 учасник.pdf.p7s
21 лютого 2025 10:37
аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "САНТАРЕКС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Підтверджую

довідка аналог.pdf

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР"
#37392972
Відхилено 106 000,00
UAH
03 березня 2025 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 17:20
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
Переможець 109 950,00
UAH
10 березня 2025 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 12:21

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником у складі тендерної пропозиція подані документи, які безпосередньо підготовлені Учасником та підписані удосконаленим електронним підписом, що не відповідає встановленим вимогам пункту 1 Розділу ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД. 1.2.) Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі від 19.02.25р. Вих.№ 1/2025, у якій в колонці «Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору» зазначено: «Газетний папір, ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей», в колонці «Номер та дата укладеного договору» зазначено: «Договір № 86 від 01.07.2024р.». На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано: - лист-відгук від 20 лютого 2025р. № 1041, в якому зазначено, що ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРОНА ПАПІР" було укладено договір № 86 від 01.07.2024 року на поставку товару згідно коду ДК 021:2015 22990000-6 «Газетний папір, ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей»; - видаткова накладна № КП-0001718 від 1 липня 2024р. на поставку товару «папір офсетний в рулонах», в якій зазначена як підстава: рахунок-фактура № КП-0001691 від 05.06.24. Крім того, учасником надано копію договору про закупівлю № 86 від 01 липня 2024 року, який не вимагався замовником, в якому зазначено предмет договору: папір рулонний для плотерів за кодом ДК 021:2015 - 22990000-6 «Газетний папір, ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей», найменування товару в специфікації до договору № 86 від 01 липня 2024 року зазначено: «папір офсетний». При розгляді вищезазначених документів виявлені невідповідності щодо: дати рахунку (від 05.06.24) та дати укладання договору (від 01.07.2024). Таким чином, надана учасником інформація у довідці про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі від 19.02.25р. Вих.№ 1/2025, у листі-відгуку від 20 лютого 2025р. № 1041, у видатковій накладній № КП-0001718 від 1 липня 2024р. та у договорі № 86 від 01 липня 2024 року, який не вимагався, не узгоджується між собою. У зв’язку з чим не можливо встановити який саме товар постачалася учасником та, в свою чергу, не можливо встановити чи аналогічний за предметом закупівлі договір надано. У зв’язку з вищенаведеним, документи надані учасником для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям не відповідають вимогам пункту 1 Додатку 3 до ТД а саме в частині: «під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір на постачання паперу для друку та/або хоча б одного з перелічених в Технічній специфікації/технічних вимогах товарів, або на увесь перелічений товар.» та в частині: належного виконання договору № 86 від 01.07.2024 року зазначеного в Довідці про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі від 19.02.25р. Вих.№ 1/2025 та видаткової накладної № КП-0001718 від 1 липня 2024р. 1.3.) Учасником надано Довідку про відсутність підстав від 19.02.25р. Вих. № 4/2025, за змістом якої не зрозуміло чи відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначені підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, що не відповідає пункту 9 Додатку 3 ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 3 до ТД та пункт 1 розділу ІІІ ТД: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 3 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2.2.) Пункт 1 Додатку 3 до ТД: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 1.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі (оригінал або завірена учасником копія) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору та/або видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(-и) у довідці договором(-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір на постачання паперу для друку та/або хоча б одного з перелічених в Технічній специфікації/технічних вимогах товарів, або на увесь перелічений товар. 2.3) Пункт 9 Додатку 3 до ТД: 9. Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 45 Особливостей. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або Учасник процедури закупівлі може надати документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР", ідентифікаційний код: 37392972 необхідно: 3.1.) Завантажити документи/файли, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 3.2.) Завантажити виправлену довідку, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору* із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи-підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. Завантажити виправлений позитивний лист-відгук від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору та/або видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним у довідці договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір на постачання паперу для друку та/або хоча б одного з перелічених в Технічній специфікації/технічних вимогах товарів, або на увесь перелічений товар. 3.3.) Завантажити виправлену довідку, в якій зазначити, що в учасника відсутні факти невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі надано документ «Технічна специфікація (технічні вимоги) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ» від 19.02.2025 № 218/25, однак, у колонці «Найменування товару» виявлено помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, а саме: - за 3 (третьою) позицією у колонці «Найменування товару», яка заповнена самим Учасником, зазначена інформація: «Папір рулонний 914 мм, від 90 г/м²», при цьому, у колонці «Опис та характеристики Товару» Учасником зазначена інформація: «Папір рулонний на втулці, внутрішній діаметр втулки, мм: 50. Призначення: для струменевих плотерів, для чорно-білого та кольорового друку. Тип чорнил: пігментні / водорозчинні. Щільність паперу, г/м²: 90. Поверхня паперу: матова. Ширина, мм: 914. Довжина, м: 45. Вологозахисна упаковка.» яка відповідає встановленим вимогам Замовником. Враховуючи вказане наявна невідповідність в частині інформації у колонці «Найменування Товару», яка заповнена самим Учасником, вважається помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, оскільки запропонований Учасником товар згідно зазначеного опису та характеристик відповідає вимогам замовника. Крім того, надана Учасником Технічна специфікація (технічні вимоги) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ» від 19.02.2025 № 218/25 не у стверджувальній формі, в якій зазначено - «повинна відповідати» замість - «відповідає», що не відповідає вимогам п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД та вважається помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 1 до ТД: «* Усі технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати усім технічним та усім якісним характеристикам, які висуває Замовник до товару. При оформленні порівняльної таблиці характеристик товару, що пропонується, словосполучення «від», «до» не використовувати, зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик товару.». п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 до ТД: «3.1. Заповнену та підписану у стверджувальній формі Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з формою та вимогами Додатку 1 до ТД.». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "САНТАРЕКС", ідентифікаційний код: 30126040 необхідно: 3.1.) Завантажити виправлений документ «Технічна специфікація (технічні вимоги) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ» від 19.02.2025 № 218/25, заповнений та підписаний у стверджувальній формі згідно з формою та вимогами Додатку 1 до ТД, а також, в 3 (третій) позиції у колонці «Найменування товару», яка заповнена самим Учасником, зазначити інформацію не використовуючи словосполучення «від». У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2025 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТАРЕКС"
#30126040
109 950,00
UAH
Документи