Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ізолятори
insulators
insulators
Очікувана вартість
8 566 897,20 UAH
UA-2020-02-28-000175-b ● 4f4bf56321c54d91a6a0e1775141d833
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 566 897,20 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 лютого 2020 10:31 |
Enquiries until: | 11 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 566 897 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
ізолятори
insulators
Тендерна документація
14 квітня 2020 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 09:14 |
3611 ТД ізолятори нова редакція 13 04 2020.docx | |
14 квітня 2020 09:14 |
Зміни до тендеру_3611_13 04 2020.doc | |
28 лютого 2020 10:28 |
Додаток № 9.docx |
14 квітня 2020 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2020 09:14 |
3611 ТД ізолятори нова редакція 13 04 2020.docx
|
|||
14 квітня 2020 09:14 |
Зміни до тендеру_3611_13 04 2020.doc
|
|||
28 лютого 2020 10:28 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 березня 2020 11:05
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:15
Просимо Вас конкретизувати, чи обов’язкове надання за лотом з першого по четвертий, документів згідно п.1.2.1, додатку 1, тендерної документації?
Відповідь: Достатньо надати один з перерахованих документів.
Уточнення
Дата подання: 11 березня 2020 11:05
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:15
У відповідності до вимог п. 1.4, Додатку 1, тендерної документації: Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. Звертаємо Вашу увагу на те, що розпочата процедура оцінки відповідності не є гарантією отримання документу про відповідність, адже процедура включає в себе проведення випробувань заявленої продукції, та вразі негативних результатів випробувань учасник, який надавав гарантійного листа не зможе надати документ про відповідність, що унеможливить постачання продукції. Задля унеможливлення зазначеної ситуації пропонуємо викласти вимоги п.1.4 в наступній редакції: Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції, та лист органу з оцінки відповідності про позитивні результати випробувань заявленої продукції, або копію протоколу випробувань заявленої продукції, та копію атестату акредитації випробувального центру, в якому проводились випробування заявленої продукції, з витягом з галуззі акредитації цього центру, який підтверджує право на проведення відповідних випробувань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Уточнення
Дата подання: 11 березня 2020 11:06
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:16
У відповідності до вимог п.1, Додатку 1, тендерної документації вимагається надання документів про відповідність, але не зазначено відповідність якому стандарту, чи документу повинен підтверджувати цей документ про відповідність, просимо надати роз’яснення: відповідність якому стандарту, чи документу повинен підтверджувати документ про відповідність, що вимагається п.1, Додатку 1, тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено можливість здійснення сертифікації на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Уточнення
Дата подання: 11 березня 2020 11:06
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:19
У відповідності до вимог на Полімерний ізолятор ФСКЦ 70-6-3,3-7 (або еквівалент) (поз.3 Лот 3), що викладені в Додатку А, Додатку 1, тендерної документації зазначено конкретне механічної руйнівної сили при розтягуванні цих ізоляторів 70 кН, ізолятори, що планує запропонувати наше підприємство витримують механічне навантаження при розтягненні 120кН, що є кращим показником, просимо вас надати роз’яснення, чи можлива закупівля ізоляторів (поз.3 Лот 3), витримують механічне навантаження при розтягненні 120кН, в якості еквіваленту ізоляторів, що зазначені в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні параметри та характеристики еквіваленту продукції повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000175-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:25099229
Дата подання: 04 березня 2020 18:19
Про корегуванняТД.
Шановне панство! Звертаємося до Вас з проханням розглянути вимогу та дати відповідь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 09:20
Стосовно пункту 1.1.1 Додатку 1 – Згідно зі статтею 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» - акредитація органів з оцінки відповідності, це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах (галузях) для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Стосовно пункту 1.1.2 Додатку 1 – Пунктом 7, розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплантації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» передбачено, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал, атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації до дня втрати чинності Декретом Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», є чинними до закінчення строку їх дії, за умови здійснення органами із сертифікації, які видали відповідні сертифікати, атестати і свідоцтва, технічного нагляду за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, персоналом, атестованими виробництвами та імпортованою продукцією, на яку видано свідоцтва про визнання відповідності, якщо інші строки або умови чинності зазначених сертифікатів, атестатів і свідоцтв не передбачені технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію.
В зв’язку з тим, що Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 втратив чинність 01.01.2018, п. 1.1 тендерної документації відноситься виключно до продукції, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018. Оскільки ДСТУ 3498-96 встановлював вимоги до оформлення сертифікатів відповідності виданих до 01.01.2018 року, посилання на нього містяться в тендерній документації.
Стосовно пункту 2.2, абзацу 4 Додатку 1 – Метою отримання копії технічних умов (далі – ТУ) є необхідність отримання конкретних числових величин параметрів продукції, а саме: технологічних, експлуатаційних, екологічних, пожежної безпеки, термінів зберігання, гарантійних термінів, кліматичних характеристик та встановлених вимог до: маркування, пакування, зберігання, транспортування, експлуатації, ремонту тощо. Підтвердження, що саме зазначені в ТУ параметри продукції необхідні для забезпечення експлуатаційних характеристик рухомого складу, об’єктів інфраструктури та безпеки руху.
Тому ТУ повинно відповідати вимогам ГОСТ 2.114-95 та СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 – нормативним документам, що надають методичні рекомендації щодо розроблення, побудови, викладення, оформлення, позначення, процеси, послуги, а також щодо надання їм чинності, перевірки, перегляду, внесення змін та скасування.
У разі необхідності згідно з пунктом 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно пункту 1.1.2 Додатку 1 – Пунктом 7, розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплантації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» передбачено, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал, атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації до дня втрати чинності Декретом Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», є чинними до закінчення строку їх дії, за умови здійснення органами із сертифікації, які видали відповідні сертифікати, атестати і свідоцтва, технічного нагляду за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, персоналом, атестованими виробництвами та імпортованою продукцією, на яку видано свідоцтва про визнання відповідності, якщо інші строки або умови чинності зазначених сертифікатів, атестатів і свідоцтв не передбачені технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію.
В зв’язку з тим, що Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 втратив чинність 01.01.2018, п. 1.1 тендерної документації відноситься виключно до продукції, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018. Оскільки ДСТУ 3498-96 встановлював вимоги до оформлення сертифікатів відповідності виданих до 01.01.2018 року, посилання на нього містяться в тендерній документації.
Стосовно пункту 2.2, абзацу 4 Додатку 1 – Метою отримання копії технічних умов (далі – ТУ) є необхідність отримання конкретних числових величин параметрів продукції, а саме: технологічних, експлуатаційних, екологічних, пожежної безпеки, термінів зберігання, гарантійних термінів, кліматичних характеристик та встановлених вимог до: маркування, пакування, зберігання, транспортування, експлуатації, ремонту тощо. Підтвердження, що саме зазначені в ТУ параметри продукції необхідні для забезпечення експлуатаційних характеристик рухомого складу, об’єктів інфраструктури та безпеки руху.
Тому ТУ повинно відповідати вимогам ГОСТ 2.114-95 та СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 – нормативним документам, що надають методичні рекомендації щодо розроблення, побудови, викладення, оформлення, позначення, процеси, послуги, а також щодо надання їм чинності, перевірки, перегляду, внесення змін та скасування.
У разі необхідності згідно з пунктом 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000175-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:25099229
Дата подання: 18 березня 2020 21:11
Про порушення законодавства.
Просимо розглянути та прийняти рішення за законодавством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 09:21
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 724 085,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 620,42 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51722.5 UAH |
Title: Lot 1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 724 085,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 8 620,42 UAH
including VAT
Позиції
1225 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4
260 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4
745 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000175-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:25099229
Дата подання: 04 березня 2020 18:19
Про корегуванняТД.
Шановне панство! Звертаємося до Вас з проханням розглянути вимогу та дати відповідь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 09:20
Стосовно пункту 1.1.1 Додатку 1 – Згідно зі статтею 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» - акредитація органів з оцінки відповідності, це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах (галузях) для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Стосовно пункту 1.1.2 Додатку 1 – Пунктом 7, розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплантації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» передбачено, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал, атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації до дня втрати чинності Декретом Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», є чинними до закінчення строку їх дії, за умови здійснення органами із сертифікації, які видали відповідні сертифікати, атестати і свідоцтва, технічного нагляду за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, персоналом, атестованими виробництвами та імпортованою продукцією, на яку видано свідоцтва про визнання відповідності, якщо інші строки або умови чинності зазначених сертифікатів, атестатів і свідоцтв не передбачені технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію.
В зв’язку з тим, що Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 втратив чинність 01.01.2018, п. 1.1 тендерної документації відноситься виключно до продукції, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018. Оскільки ДСТУ 3498-96 встановлював вимоги до оформлення сертифікатів відповідності виданих до 01.01.2018 року, посилання на нього містяться в тендерній документації.
Стосовно пункту 2.2, абзацу 4 Додатку 1 – Метою отримання копії технічних умов (далі – ТУ) є необхідність отримання конкретних числових величин параметрів продукції, а саме: технологічних, експлуатаційних, екологічних, пожежної безпеки, термінів зберігання, гарантійних термінів, кліматичних характеристик та встановлених вимог до: маркування, пакування, зберігання, транспортування, експлуатації, ремонту тощо. Підтвердження, що саме зазначені в ТУ параметри продукції необхідні для забезпечення експлуатаційних характеристик рухомого складу, об’єктів інфраструктури та безпеки руху.
Тому ТУ повинно відповідати вимогам ГОСТ 2.114-95 та СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 – нормативним документам, що надають методичні рекомендації щодо розроблення, побудови, викладення, оформлення, позначення, процеси, послуги, а також щодо надання їм чинності, перевірки, перегляду, внесення змін та скасування.
У разі необхідності згідно з пунктом 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Стосовно пункту 1.1.2 Додатку 1 – Пунктом 7, розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплантації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» передбачено, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал, атестати виробництва та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації до дня втрати чинності Декретом Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», є чинними до закінчення строку їх дії, за умови здійснення органами із сертифікації, які видали відповідні сертифікати, атестати і свідоцтва, технічного нагляду за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, персоналом, атестованими виробництвами та імпортованою продукцією, на яку видано свідоцтва про визнання відповідності, якщо інші строки або умови чинності зазначених сертифікатів, атестатів і свідоцтв не передбачені технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію.
В зв’язку з тим, що Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 втратив чинність 01.01.2018, п. 1.1 тендерної документації відноситься виключно до продукції, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018. Оскільки ДСТУ 3498-96 встановлював вимоги до оформлення сертифікатів відповідності виданих до 01.01.2018 року, посилання на нього містяться в тендерній документації.
Стосовно пункту 2.2, абзацу 4 Додатку 1 – Метою отримання копії технічних умов (далі – ТУ) є необхідність отримання конкретних числових величин параметрів продукції, а саме: технологічних, експлуатаційних, екологічних, пожежної безпеки, термінів зберігання, гарантійних термінів, кліматичних характеристик та встановлених вимог до: маркування, пакування, зберігання, транспортування, експлуатації, ремонту тощо. Підтвердження, що саме зазначені в ТУ параметри продукції необхідні для забезпечення експлуатаційних характеристик рухомого складу, об’єктів інфраструктури та безпеки руху.
Тому ТУ повинно відповідати вимогам ГОСТ 2.114-95 та СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 – нормативним документам, що надають методичні рекомендації щодо розроблення, побудови, викладення, оформлення, позначення, процеси, послуги, а також щодо надання їм чинності, перевірки, перегляду, внесення змін та скасування.
У разі необхідності згідно з пунктом 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-000175-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:25099229
Дата подання: 18 березня 2020 21:11
Про порушення законодавства.
Просимо розглянути та прийняти рішення за законодавством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 09:21
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Інформація про відміну
Дата відміни
21 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій