Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району Полтавської області
Очікувана вартість
82 748 602,00 UAH
UA-2020-04-06-002992-b 4f3f1d687b5c428d91ec81fe2808ec0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:33
Очікувана вартість: 82 748 602,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 274,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни, на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
6627.2091 м3: 30%
6400 м3: 20%
6200 м3: 10%
менше 6200 м3: 0%
29 квітня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:19
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890.doc
29 квітня 2020 13:19
ТД_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890 нова редакція (1).docx
29 квітня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:19
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890.doc
21 квітня 2020 14:46
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890.doc
15 квітня 2020 17:02
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890.doc
29 квітня 2020 13:19
ТД_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890 нова редакція (1).docx
21 квітня 2020 14:46
ТД_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890 нова редакція.docx
15 квітня 2020 17:02
ТД_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890 нова редакція.docx
06 квітня 2020 17:01
ТД_Чорнухи-Лубни_км1_582-км5-890.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002992-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 10 квітня 2020 17:50
на усунення неправомірних дискримінаційних вимог тендерної документації
Тендерним комітетом ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» було оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км 1+582 – км 5+890 Чорнухинського району Полтавської області (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Ознайомившись з тендерною документацією вищезазначеної закупівлі, категорично не погоджується з вимогою Замовника закупівлі щодо надання Учасниками закупівлі підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) тим вимогам, що наведені в п.9 «Переліку документів, що підтверджують відповідність Учасника торгів, кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, установлених у тендерній документації» тендерної документації.
А саме, Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш ніж на 85% від загальної ціни договору. При цьому, за найменуваннями робіт та витрат:
- Ренегенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 30713 кв.м;
- Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 33191 кв.м.;
- Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 33191 кв.м.;
Для підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Учасник, окрім іншого, зобов’язаний надати копію позитивного відгуку замовників за наданим аналогічним договором який має бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі, тобто після 06 квітня 2020 року.
На думку тендерного комітету ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» саме в такий спосіб Учасник закупівлі має переконати його у своїй спроможності виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений ним, як замовником, у тендерній документації.
З розумінням відносячись до права Замовника отримувати іншу інформацію від Учасників закупівлі на підтвердження виконання аналогічних договорів, які надані йому законодавцем положеннями ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», не лишнім буде зауважити, що своїми вимогами на підтвердження виконання аналогічного договору у спосіб, визначений Замовником, він порушує вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 того ж таки Закону, які передбачають недискримінацію учасників, а також їх права та законні інтереси, пов’язані з участю у даній закупівлі. А також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, у відповідності ст.3 Закону.
Тим більше, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже неодноразово було дано правову оцінку подібним неправомірним вимогам замовників. Як приклад рішення № 15496-р/пк-пз від 28.10.2019 року та рішення № 2372-р/пк-пз від 07.02.2020 року.
Вважаємо, що у такий спосіб Замовник закупівлі штучно створює нерівноправні умови для суб’єктів господарювання, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, якщо не говорити про наміри Замовника виписати тендерну документацію під конкретного Учасника закупівлі.
Ніяким чином зазначені вимоги не підтвердять Замовнику закупівлі спроможність учасників виконати обсяги послуг з відповідною якістю, а лише обмежать коло учасників, які не зможуть по тим чи іншим причинам надати відповідний перелік документів за такими вимогами тендерної документації. Відомий факт, що підтвердженням виконання аналогічного договору слугують підписані сторонами акти виконаних робіт та, лише у випадках коли вони не складались, виконання робіт можливо підтвердити відгуком замовника такої закупівлі. Відгук надається замовником закупівлі на запит учасника закупівлі після виконання робіт за його бажанням, ніяк законодавством не передбачається зобов’язання Замовника закупівлі надати учаснику (підряднику) закупівлі відгук про виконання робіт. Замовник закупівлі просто може не захотіти цього робити і все.
Ніяким чином не підтвердить спроможність виконати обсяги робіт і факт виконання певних обсягів за аналогічними договорами. Якщо Учасник виконував аналогічні роботи менших обсягів, то що йому заважає виконати їх у 2-3 рази чи більше на даний час? А якщо поглянути на іншу сторону проблеми: у 2017-18 роках учасник закупівлі міг виконати такі обсяги, а вже в поточному році ні? Причиною може слугувати втрата технічних можливостей, застарілість техніки, тощо. Як бути в такому разі?

Замовник закупівлі своїми аргументами не довів доцільність встановлення подібних вимог до учасників у редакції наведеній у тендерній документації, а лише допускає дискримінацію по відношенню до учасників закупівлі.
Зважаючи на вищезазначене та керуючись правами наданими законодавством України в сфері публічних закупівель,
в и м а г а є м о:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації «Закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км 1+582 – км 5+890 Чорнухинського району Полтавської області (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» дискримінаційні вимоги щодо:
а) документального підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
б) вимоги до аналогічного договору який має бути виконаний не менш ніж на 85% від загальної ціни договору. При цьому, за найменуваннями робіт та витрат:
- ренегенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 30713 кв.м;
- влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 33191 кв.м.;
- влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 33191 кв.м.;
в) зобов’язання надати копію позитивного відгуку замовників за наданим аналогічним договором з вказівкою категорії автомобільної дороги, який має бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі, тобто після 06 квітня 2020 року (дати оголошення закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2020 17:26
Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п. 29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Ч. 2. ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в частині обсягів основних робіт в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Отже, відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Крім того, повідомляємо, що за загальним правилом, відгук – це лист, що містить письмову оцінку замовника щодо робіт, що виконувались учасником раніше. Крім того, відповідно до встановленої у тендерній документації вимоги, та з метою отримання можливості пересвідчитись у добросовісності учасника, Замовник вимагає надання інформації, яка б дозволила б йому це зробити, у вигляді відгуку від замовника за попереднім договором. У випадку, якщо Замовник за попередніми договорами не має до виконавця робіт жодних претензій щодо якості, обсягів та строків виконання робіт, він надає підряднику позитивний відгук щодо виконання ним відповідних робіт за раніше укладеним договором. Враховуючи положення ч. 1 ст. 859 ЦК України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, відповідно до ЦК України, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Таким чином, надання відгуків, які мають бути видані не раніше дати оголошення закупівлі, надає можливість Замовнику в повному обсязі отримати інформацію щодо строків та якості виконаних Учасником робіт.
Отже, відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002992-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 17:58
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:13
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 17:49
Вимога.docx

Документи

15 квітня 2020 17:26
Відповідь

Документи

15 квітня 2020 10:13
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-002992-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 20:25
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:35
Рішення від 22.04.2020 № 7675 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:35
Рішення від 07.05.2020 № 8947 .pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:48

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 20:25
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 20:25
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 20:25
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 20:25
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 20:25
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:33
Пояснення
29 квітня 2020 14:50
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000062 ● 08670b7dcfda430295e4102f5abbe89a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

26.03.2021

№215
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 №003100-18/3717-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.03.2021 № 215

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-04-06-002992-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 70 336 308,00
UAH з ПДВ
70 336 308,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 49 235 415.60 Документи
ТОВ Данко 70 300 000,00
UAH з ПДВ
70 300 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 49 210 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 80 270 000,00
UAH з ПДВ
80 270 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 56 189 000 Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 81 093 600,00
UAH з ПДВ
81 093 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 56 765 520 Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:24
Електронний підпис
07 травня 2020 17:22
частина 11 Форма.PDF
07 травня 2020 17:22
частина 10 Календарний .PDF
07 травня 2020 17:22
частина 9 .PDF
07 травня 2020 17:22
частина 8.1.PDF
07 травня 2020 17:22
частина 8 .pdf
07 травня 2020 17:22
частина 7.2 ІСО.pdf
07 травня 2020 17:22
частина 7 .pdf
07 травня 2020 17:22
частина 6 довідки.pdf
07 травня 2020 17:22
частина 5 Досвід.PDF
07 травня 2020 17:22
частина 4 лабораторія.pdf
07 травня 2020 17:22
частина 2.1 мтб.pdf
07 травня 2020 17:22
частина 2 мтб.pdf
07 травня 2020 17:22
частина 1.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:52
Електронний підпис
07 травня 2020 21:51
квал4.rar
07 травня 2020 21:51
Квал1.rar
07 травня 2020 21:51
квал 3.rar
07 травня 2020 21:51
квал 2.rar
07 травня 2020 21:51
банківська гарантія.zip

Публічні документи

06 травня 2020 16:57
Електронний підпис
05 травня 2020 18:38
G7422.20-1.7z
05 травня 2020 18:38
ч.9.rar
05 травня 2020 18:38
ч.8.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.7.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.6.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.5.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.4.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.3.pdf
05 травня 2020 18:38
ч.2.pdf
05 травня 2020 18:37
ч.1.pdf
05 травня 2020 18:37
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:31
Електронний підпис
07 травня 2020 21:26
Електронний підпис
07 травня 2020 21:23
18566 ОНУР К.І. p7s.7z
07 травня 2020 21:23
Форма прпозиція.pdf
07 травня 2020 21:23
9 Довідка Санкції.pdf
07 травня 2020 21:23
7 Ліцензія.pdf
07 травня 2020 21:22
4 ISO.pdf
07 травня 2020 21:22
3 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:22
20 Аналогічні договора.pdf
07 травня 2020 21:20
18 Наявність персоналу.pdf
07 травня 2020 21:20
15. Договір поставки.pdf
07 травня 2020 21:20
14. laboratoriya LVIV.pdf
07 травня 2020 21:20
13 Лабораторія.pdf
07 травня 2020 21:20
12. Статут.pdf
07 травня 2020 21:20
11 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
07 травня 2020 21:20
10 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:20
1 Лист гарантія ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 70 300 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:45
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 70 336 308,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 80 270 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
80 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2023 15:38
ДУ_8_ЧЛ_1_5_.pdf укладений
20 липня 2023 14:36
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 17:23
ДУ7_Чорнухи_Лубни_1_5_.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 17:20
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:21
ДУ_6_продовження Чорнухи_Лубни_1_5_.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:17
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 11:32
ДУ_5_22.10.21_ Д 90_16.06.20.PDF зміни до договору
26 жовтня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 13:57
ДУ 3 Чорнухи-Лубни 1-5 РДС.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 13:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:37
ДУ 2 Чорнухи Лубни 1_582_5_890.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 18:20
ДУ Чорнухи-Лубни 1_582-5_890.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 18:19
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:16
Договір укладений
17 червня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., а також п. 18.1. та абз. 6 п. 18.3. Договору, домовилися зменшити ціну Договору і викласти п. 3.1 розділу «Ціна договору» Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-90 від 16.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації №645 від 16.11.2020р. «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 07.10.2020 № 569» Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, що діяла до 19.04.2020 року Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» та до Додатку № 1 Договору підряду № 03-24/20-90 від 16.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку№2 договору підряду №03-24/20-90 від 16.06.2020 на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582-км5+890 Чорнухинського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1 Розділу XVIII Договору підряду № 03-24/20-90 від 16.06.2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи - Лубни км 1+528 – км 5+890 Чорнухинського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до розділу XXI «Додатки до договору» Договору підряду, до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-90
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 69 474 225,66
UAH (в тому числі ПДВ 11 579 037,61 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись пунктом 8.3. розділу VIII, пунктами 18.7., 18.11. розділу ХVIII Договору підряду, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати Договір підряду за згодою сторін