Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44017778 |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., село Покровське Нікопольський район, вул.Калнишевського, будинок 19 Б |
Контактна особа: |
Наталя Кошева +380639496336 osvitapokrovske@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 13:35 |
Очікувана вартість: | 443 414,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 217,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 16:28 |
ТД оброблені фрукти та овочі.docx | |
17 січня 2022 16:28 |
Зміни від 17.01.21 оброблені фрукти.docx |
17 січня 2022 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2022 16:28 |
ТД оброблені фрукти та овочі.docx
|
|||
17 січня 2022 16:28 |
Зміни від 17.01.21 оброблені фрукти.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 04 лютого 2022 15:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000003 ● a62e1865977046889f90bf358d84f22f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 17:41 |
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2022-01-10-002631-c 10.01.2022 Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-27 13:45:18
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c ), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 26 січня 2022.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, на момент проведення моніторингу строк дії тендерних пропозицій минув.
Окрім цього установлено, що процедура має статус "Пропозиції розглянуті", повідомлення про намір укладення договору оприлюднено 28 січня 2022, проте інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Також моніторингом установлено, що відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз Замовника забов’язано скасувати рішення про визначення учасника процедури закупівлі ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" переможцем закупівлі.
Проте, Замовник не виконав зазначене забов’язання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Просимо надати пояснення, чому Замовником не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3276-р/пк-пз?
2. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Просимо надати законодавчо визначені причини не відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
3. Просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-01 13:51:13
Відповідь на запит
Відповідно до Вашого запиту, щодо проведення моніторингу закупівлі «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене» повідомляємо наступне:
21.02.2022 року Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризмуПокровської сільської ради було скасовано протокольне рішення уповноваженої особи № 68 від 21.01.2022 року про визначення ФОП Удовіченко Аліну Олегівну переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) на підставі Рішення № 3276-р/пк-пз від 16.02.2022 року Антимонопольного комітету України.
У зв'язку з Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не було можливості завершити закупівлю, але коли можливість з'явилася - дана функція була не можлива в зв’язку з пропущенням строків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-28 12:43:07
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44017778/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-01 13:53:26
Пояснення
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення: Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відображаються в системі закупівель «Прозоро» за посиланням: UA-2022-01-10-002631-c.
Інформація щодо бюджетних призначень розміщена на офіційному сайті Покровської сільської ради, але в зв'язку з Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» оприлюднення даної інформації не можливе.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 11:31:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Огірки квашені, помідори квашені, капуста квашена, горошок зелений свіжозаморожений, вишня свіжозаморожена, томатна паста, сухофрукти, родзинки в’ялені, чорнослив в’ялений, курага в’ялена, гарбузове насіння лущене», ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-002631-c), яку проведено відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо вдруге надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів.
В ході моніторингу установлено, що відповідно до інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено 10 січня 2022, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів оприлюднено 28 січня 2022, Указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» підписаний 24 лютого 2022.
Враховуючи зазначене, просимо надати пояснення з якої причини відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) Замовником, який є головним розпорядником місцевого бюджету протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (з 11.01.2022 по 17.01.2022) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів (з 31.01.2022 по 04.02.2022), не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, тоді як Указ Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» підписаний 24 лютого 2022?
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 16:08:51
Пояснення
По суті даного запиту повідомляємо: дане обґрунтування з технічних причин не було розміщено на власному веб-сайті, так як Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не має власного сайту. (Скан-копія обґрунтування додається.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
390 270,00
UAH з ПДВ
|
390 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" |
443 172,50
UAH з ПДВ
|
443 172,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАНЕНКО ЛЮБОВ ПЕТРІВНА" |
443 414,50
UAH з ПДВ
|
443 414,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3123018259 |
Рішення скасоване |
390 270,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 13:57
|
ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" #3297311568 |
Рішення скасоване |
443 172,50
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 13:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3123018259 |
Відхилено |
390 270,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 14:11
|
ФОП "УДОВИЧЕНКО АЛІНА ОЛЕГІВНА" #3297311568 |
Відхилено |
443 172,50
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 14:15
|
ФОП "СТАНЕНКО ЛЮБОВ ПЕТРІВНА" #3132218681 |
Відхилено |
443 414,50
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 14:48
|