Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
11 104,90 UAH
UA-2021-02-22-008082-b 4ef114a29669468ba6ae291e708735ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гойло Наталія

380612139984 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Гойло Наталія
380612139984
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 13:39
Очікувана вартість: 11 104,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96.8 метри кубічні
Код ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Плата за послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим місяцем на підставі рахунку та акта виконаних робіт (наданих послуг) по підсумку місяця з врахуванням обсягу вивезеного ТПВ згідно ч.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 13:50
Проект договору побутове сміття.doc
22 лютого 2021 13:50
Оголошення сміття тпв.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя" 9 398,51
UAH з ПДВ
5 635,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік" 9 385,73
UAH з ПДВ
7 388,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 10:12
Електронний підпис
03 березня 2021 10:11
рішення 46 від 29_01.2020.pdf
03 березня 2021 10:11
ПОСТАНОВА 512.pdf
03 березня 2021 10:11
статут.pdf
03 березня 2021 10:11
Лист пояснення.pdf
03 березня 2021 10:11
ДОГОВІР.pdf
03 березня 2021 10:11
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
03 березня 2021 10:11
ПРОТОКОЛ _ I I 6.pdf
03 березня 2021 10:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2021 08:16
Електронний підпис
28 лютого 2021 08:15
Витяг з ЄДР 19.12.2020.PDF
28 лютого 2021 08:15
Св-во ПДВ завірене.PDF
28 лютого 2021 08:15
Статут 2019 завірений.PDF
28 лютого 2021 08:15
гарант лист.pdf
28 лютого 2021 08:15
пропозиція.pdf
28 лютого 2021 08:15
лист-згода.pdf
28 лютого 2021 08:15
печатка.pdf
28 лютого 2021 08:15
ліцензія.pdf
28 лютого 2021 08:15
договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя"

ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя"
#35924440
Переможець 5 635,27
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:39

Документи

11 березня 2021 10:39
Електронний підпис
11 березня 2021 10:35
Протокол 45 від 11.03.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя"
#35924440
5 635,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 10:39
Електронний підпис
11 березня 2021 10:35
Протокол 45 від 11.03.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 11:22
ДУ 4 від 30.11.21.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 11:20
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 12:26
ДУ №3 від 01.11.21 р..pdf зміни до договору
01 листопада 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 13:51
Додаткова угода 1 від 02.06.21 р..pdf зміни до договору
02 червня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:57
Договір 20210445 від 19.0321 р..pdf укладений
19 березня 2021 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення нових тарифів згідно рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 р. №161 "Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовимми відходами".
Номер договору про закупівлю: 20210445
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погодженням в законодавчо встановленому порядку Інвестиційної програми поводження з побутовими відходами Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» (рішення 7 сесії міської ради 10.09.2021 року за № 46), на підставі рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021р. № 161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» у урахуванням рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 11.06.2021р. № 216 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 № 161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» встановлені тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення), які надає Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» в м. Запоріжжі, та згідно пункту 7 ч.5 ст. 41 Закону “Про публічні закупівлі” та п. 6.3. Договору, Сторони домовились та вирішили внести в Договір № 20210445 від 19.03.2021р. зміни щодо тарифу
Номер договору про закупівлю: 20210445
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 20210445
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 556,71
UAH (в тому числі ПДВ 926,12 UAH)