Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1 та 4 черга проекту: Капітальний ремонт ділянок теплової мережі під проїзною частиною по вул. Рєспубліканская і заміна ділянки теплової мережі від вул. Дружби до ТК-41 в м. Щастя (коригування))
Очікувана вартість
9 661 600,00 UAH
UA-2021-12-01-014294-c 4ed5e13340174905ae466f1e8f0f119b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Швидунов

+380665677772 vca.lawyer@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЩАСТИНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЩАСТИНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43982093
Місцезнаходження: 91480, Україна , Луганська обл., Новоайдарський р-н, місто Щастя, пл.Міра, будинок 9
Контактна особа: Володимир Швидунов
+380665677772
vca.lawyer@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
28.10.2021 року, у зв‘язку з недостатньою кількістю учасників для проведення аукціону закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-005452-b) не відбулася.
Повторна закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-28-007487-a) не відбулася.
Тендерним комітетом, відповідно до абз.1 п. 2 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі", прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури.


Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
1 та 4 черга проекту: Капітальний ремонт ділянок теплової мережі під проїзною частиною по вул. Рєспубліканская і заміна ділянки теплової мережі від вул. Дружби до ТК-41 в м. Щастя (коригування))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 91480, Україна, Луганська область, м. Щастя, вул. Рєспубліканская
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата у розмірі 30% вартості договору шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт 70% - на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрати за формою КБ-3 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами акту (актів) приймання виконаних робот, за фактично виконані обсяги робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

01 грудня 2021 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 17:04
Протокол обгрунтування.pdf
01 грудня 2021 17:04
Протокол про намір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-22-000018 ● d091f53e70c34e6e801d4bd4d560080d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.02.2022 № 110

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-12-01-014294-c 01.12.2021 ЩАСТИНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЩАСТИНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ/ 43982093 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:34:54

Припинення моніторингу

Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-01-014294-c . Сканована копія додається.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-03-29 14:17:36

Про поновлення моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2022 № 49

Київ



Про здійснення заходів державного фінансового контролю


Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю

НАКАЗУЮ:

1. Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
2. Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.


Голова Геннадій ПЛІС

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНВЕСТБУД"
#32740969
Переможець 9 655 493,09
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 17:08

Документи

01 грудня 2021 17:08
Електронний підпис
01 грудня 2021 17:07
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНВЕСТБУД"
#32740969
9 655 493,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2021 17:08
Електронний підпис
01 грудня 2021 17:07
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:34
Договор 148-ш.pdf укладений
20 грудня 2021 10:33