Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори
Очікувана вартість
436 598,00 UAH
UA-2020-09-10-005976-c 4e9a5b3319874dce9fd5448f11a4643c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергєєва Олена Юріївна

380669296472
380989863628
dtcsop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 37500733
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, Курнатовського, 7а, ІІІ корпус
Контактна особа: Сергєєва Олена Юріївна
380669296472,380989863628
dtcsop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:17
Очікувана вартість: 436 598,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 182,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


2200 наборів.
Гречана крупа фасована 1кг.
Цукор-пісок фасований 1 кг.
Олія рафінована, 800-1000 мл.
Макаронні вироби, фігурні, 800 гр.
Кукурудза консервована, залізна банка 430 гр.
Тушонка яловича, кускова, залізна банка, 325 гр.
Цукерки желейні “Джеллі”, фасовані, 200 гр.
Печиво, фасоване 150-200 гр.
Молоко згущене незбиране 8,5% жиру, залізна банка 370 гр.
Пакет для фасування набору- 2200 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Курнатовського, 7-А, корпус 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 17:20
Додаток 7.doc
10 вересня 2020 17:20
Додаток 6.docx
10 вересня 2020 17:20
Додаток 5.docx
10 вересня 2020 17:20
Додаток 4.doc
10 вересня 2020 17:20
Додаток 3.docx
10 вересня 2020 17:20
Додаток 2.doc
10 вересня 2020 17:20
Додаток 1.doc
10 вересня 2020 17:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-005976-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:07
Подання не існуючих підроблених документів.
Протоколом №120 від 6.10 20р. уповноважена особа Сергеева О.Ю. визнала переможцем даної закупівлі учасника Ващилко О. З даним рішенням категорично не згоден по слідуючих причинах:
1. На виконання вимоги ДОД.1 тендерної документації учасник повинен чітко зазначити назву ,або виробника продукції,в оприлюдненій Ціновій Ващилко вказав,що він має намір постачати макаронні вироби ТОВ НВФ "Віконт" Як один із власників даної виробничої фірми,відповідально заявляю,що ТОВ НВФ "Віконт" на протязі 25 років займається виробництвом продукції борошномельно-круп"яної промисловості і реалізовує власну продукцію ВИКЛЮЧНО ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ,оскільки має всі дозвільні документи та високу якість,а приватникам не продається жодного кілограма. Отже вказана інформація не є дійсною.
2. На виконання вимог ДОД.4 учасник повинен надати міжнародний Сертифікат ISO .В своїй пропозиції Ващилко оприлюднив Сертифікат ISO 22000 виданий ДП "Київоблстандартметрологія"21.05.20р. на ім"я учасника Ващилко О. Даний "документ "визвав у мене сумнів ,оскільки була нечітка печатка і підпис,крім того Сертифікати такого рівня отримати важко.Я подав запит(додається) і отримав відповідь лист від 1.10.20р.№30/18 (додається) ЩО ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ДП "Київстандартметрологією"НЕ ВИДАВАВСЯ І НЕ РЕЕСТРУВАВСЯ. Тобто Ващилко оприлюднив підроблений документ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ.Оскільки документ підроблений,то він не дійсний і не може розглядатися як існуючий,а це є грубим невикононням умов тендерної документації. Більш того,несправжність даного сертифікату запідозрили ваші колеги ,з Оболонського терцентру,і самостійно дали свій запит ,на який отримали лист-відповідь від 6.10 20р №30\20 (додається),яка ідентична .
3.На виконання Дод.4 п.4 (вимоги до поставки і транспортних засобів) учасник оприлюднив Договір № 315/3 від 1 липня 2020 р. з ПП "Біосанлайф" на дезинфекцію транспортного засобу NISSAN QASHQAI держ № АА 74-32 ТН. ,та талон НА ДЕЗИНФЕКЦІЮ № 099743 від 3.09 2020р. ДАНІ ДОКУМЕНТИ МІСТИЛИ ТІЛЬКИ ПЕЧАТКУ,А ПІДПИС ВІДСУТНІЙ. Зробивши офіційний запит на ПП "Біосанлайф" на ім"я директора Дьоміна О. (додається) отримав лист відповідь від 7.10 2020р. (додається) ,ЩО НІЯКИХ ДОГОВОРІВ З ФОП ВАЩИЛКО НЕ ЗАКЛЮЧАЛОСЯ,І САНІТАРНІ ОБРОБКИ НЕ ПРОВОДИЛИСЯ. Звертаю увагу Директора пані Рудківську Л.П .та уповноважену особу пані Сергееву О.Ю.ЩО ПРИ ВІДСУТНОСТІ САН ОБРОБОК ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В СФЕРІ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНА. Невідповідність вказаного Договору ЗАГРОЖУЄ БЕЗПЕЦІ ЛЮДЕЙ,ОСКІЛЬКИ ТОВАРИ НЕ ТРАНСПОРТУЮТЬСЯ В НАЛЕЖНОМУ СТАНІ. Більш того,виникають сумніви,щодо САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ№ 25/11виданий ДУ Київським МЛЦ ДСЕСУ печатка не чітка і заповнений бланк різними чорнилами. Офіційний запит на дану організацію відправлено,відповіді ще не отримано,але В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ ПОВІДОМЛЕНО,ЩО ТАКИЙ ДОКУМЕНТ НА ДАНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ НЕ ВИДАВАВСЯ. Згідно ДОД 4. П.4 транспортний засіб повинен відповідати критеріям і нормам для перевезення швидкопсувних продуктів. ВРАХОВУЮЧИ НЕПОРЯДНІСТЬ Учасника Ващилко І ЩОБ НЕ НАРАЖАТИ НА БЕЗПЕКУ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ(А В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ЦЕ ВАЖЛИВО) В ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ м.Киева направлений запит ,щодо роз"яснення ,ЧИ ВІДПОВІДАЄ ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ ВСАНОВЛЕНИМ НОРМАМ,ЩОДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ШВИДКОПСУЮЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ.
Також перевіряються справжність аналогічного договору,бо адреса ФОП Футало в Договорі № 1607/02 і телефон вказаний невірно.
Враховуючи вищенаведене ПРОШУ ВІДХИЛИТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП ВАЩИЛКО О.,ЯК ТАКУ,ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Також хочу застерегти керівництво ,та звернути увагу,що даний учасник підробляє документи вже не в першій закупівлі(дивитись закупівлю UA 2020-08-19-003264-a) замовник МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.
Ващилко О.наголошую,ЩО БУДЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ,ЯКИЙ УЧАСНИК ПОДАЄ В РАМКАХ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ,ПІДПАДАЄ ПІД ОЗНАКИ ОФІЦІЙНОГО ДОКУМЕНТУ,ОТЖЕ МОЖЕ ЙТИСЯ ПРО ЙОГО ПІДРОБЛЕННЯ.Підроблення офіційного документу ,ЙОГО СВІДОМЕ ВИКОРИСТАННЯ -ЦЕ ЗЛОЧИН,відповідність за який,залежно від обставин справи настає за ст. 358(підроблення документів,печаток,штампів)та 366 (службове підроблення) Кримінального Кодексу України.Санкція варіює від штрафу ,до позбавлення волі в срок до 5 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 09:10
Відповідь на вимогу
На виконання вимоги Додатку 1 учасник закупівлі ФОП Ващилко О.П. зазначив назву та виробника продукції. Учасником до Додатку 4 ФОП Ващилко О.П. було надано гарантійного листа, щодо надання сертифікатів та поставки у зазначені строки. Згідно додатку 4. п. 7 Разом з партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Щодо до Датку 4 п. 16 зазначено, що прийом товару по кількості та якості здійснюється працівниками Територіального центру.
Прийманню не підлягає товар:
- без маркування;
- у пошкодженій упаковці;
- після закінчення терміну придатності;
- без документів, що засвідчують якість;
- на який оформлені супроводжувальні документи з порушенням.
На кожній одиниці фасування (коробці) або на ярлику всередині упаковки, повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчування та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Строк придатності товару на момент поставки, повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання.
Замовник не є уповноваженим органом, який має законні повноваження перевіряти справжність наданих документів у складі тендерної пропозиції, а також встановлювати факти підроблення (ст.11 п.10 ЗУ « Про публічні закупівлі» ).

Документи подані скаржником

08 жовтня 2020 13:07
протокол(6).pdf
08 жовтня 2020 13:07
ЛистЗап1.pdf
08 жовтня 2020 13:07
Лист(8).pdf
08 жовтня 2020 13:07
ЛистЗап.pdf
08 жовтня 2020 13:07
відповідь.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-10-005976-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:30
надання неіснуючих документів у складі тендерної пропозиції
деталі у файлі з текстом скарги + 5 додатків
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:56
рішення від 20.10.2020 № 19529 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:56
рішення від 11.11.2020 № 20995.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:41

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 12:25
Скарга.pdf

Документи подані замовником

21 жовтня 2020 16:50
Пояснення.doc
21 жовтня 2020 16:50
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 419 980,00
UAH з ПДВ
402 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна 436 597,00
UAH з ПДВ
402 317,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 435 710,00
UAH з ПДВ
435 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:52
Документи авто.pdf
29 вересня 2020 15:52
Додаток 1. Пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:52
Кваліфікаційні ВАП.pdf
29 вересня 2020 15:52
Талон сан обр авто 2020.pdf
29 вересня 2020 15:52
Сан паспорт АВТО.pdf
29 вересня 2020 15:52
Медична довідка.pdf
29 вересня 2020 15:52
Довідка авто.pdf
29 вересня 2020 15:52
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 17:12
ЄдПодаток ЗахарчукСС.pdf
29 вересня 2020 17:12
ДовАналогДОГ_ЗСС.pdf
29 вересня 2020 17:12
Довідка КонтДані ЗахСС.pdf
29 вересня 2020 17:12
ВипискаЄДР ЗахарчукСС.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 14:57
Довідка ДФС КлСВ 26.11.20.pdf
25 листопада 2020 13:11
КлСВ Dovidka_20316545860600798312.pdf
23 листопада 2020 15:08
ДовідкаБанкр КлСВ 23.11.20.pdf
23 листопада 2020 15:08
Довідка НАЗК КлСВ 23.11.20.zip
21 листопада 2020 00:16
ДовідкаДФС 13.11.20 КлСВ.pdf
21 листопада 2020 00:16
ДокументиПереможця.pdf
28 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:31
Дод7 ЗгодаЗоснУмДог.pdf
28 вересня 2020 14:31
ФОП КлсВ повноваження.pdf
28 вересня 2020 14:31
ПП КлСВ ЄдПодаток.pdf
28 вересня 2020 14:31
Витяг з ЄДР 28.09.20.pdf
28 вересня 2020 14:31
ПП КлСВ ВипискаЄДР.pdf
28 вересня 2020 14:31
Довідка КонтДані.pdf
28 вересня 2020 14:31
ДоДод4 ДокумОфПредст.pdf
28 вересня 2020 14:31
Довідка НаСт17.pdf
28 вересня 2020 14:31
ВиконанняАналогДог.pdf
28 вересня 2020 14:31
Дод1 ТендПропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

ФОП Захарчук Світлана Сергіівна

ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ
#1992916539
Рішення скасоване 402 316,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ
#1992916539
Відхилено 402 316,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна
#2705712268
Відхилено 402 317,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 12:07
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2604310654
Переможець 435 710,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 14:46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539

№ рішення у справі

60/123-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/28-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539

№ рішення у справі

60/123-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/28-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:57
Протокол № 127.pdf

Документи

17 листопада 2020 12:06
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:04
Відмова Захарчук С.С..pdf
17 листопада 2020 12:04
Протокол № 162.PDF
19 жовтня 2020 16:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2604310654
435 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:35
Договір № 147.PDF укладений
03 грудня 2020 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 435 710,00
UAH