Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 878 490,00 UAH
UA-2020-04-07-002454-b ● 4e8707a5a11a4418ad4eb723f26e9b27
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 14:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 14:53 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 3 878 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 13:58 |
перелік змін.docx | |
29 квітня 2020 13:58 |
оголошення ДП зі змінами.doc | |
29 квітня 2020 13:58 |
тех хар-ки зі змінами.docx | |
29 квітня 2020 13:58 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc | |
07 квітня 2020 14:48 |
проект договору.docx |
29 квітня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2020 13:58 |
перелік змін.docx
|
|||
29 квітня 2020 13:58 |
оголошення ДП зі змінами.doc
|
|||
29 квітня 2020 13:58 |
тех хар-ки зі змінами.docx
|
|||
29 квітня 2020 13:58 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
|
|||
07 квітня 2020 14:48 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 08 квітня 2020 08:57
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:03
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі?
3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору?
4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-07-002454-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ", Код ЄДРПОУ:41163116
Дата подання: 08 травня 2020 10:06
Дата подання: 08 травня 2020 10:06
Дискрамінаційні вимоги тендерної документації
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-04-07-002454-b у зв’язку з внесенням до її складу дискримінаційних вимог.
1.Вимога Додатку 2 ч.1.1 Учасник повинен мати власний або орендований (або залучений за іншими договорами) термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів (вказати місцезнаходження терміналу, надати копії підтверджуючих документів та копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним).
Предметом закупівлі є талони та смарт-карти, які відпускаються на АЗС, тобто для поставки товару, який є предметом закупівлі, необхідно підтвердження наявності АЗС.
ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» має можливість поставки талонів партнерських АЗС, кількість яких більше 50 (п’ятдесяти) в Запоріжжі, але не маючи терміналу для зберігання пально-мастильних матеріалів, ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» не може прийняти участь в даній закупівлі. Тому, вимогу щодо власного або орендованого (або залученого за іншими договорами) термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів вимагаємо вилучити з вимог Тендерної документації, так як талони відпускаються на АЗС, а не на складі.
2. Згідно Додатку 2 учасник повинен надати копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним).
Предметом закупівлі є талони та смарт-карти в кількості 161 000 тисяча літрів, тобто необхідно здійснити оптову поставку палива.
Згідно ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» має ліцензію на оптову торгівлю пальним без місць оптової торгівлі. АЗС, які мають партнерські відносини з ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» отримали ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Для поставки товару, який є предметом закупівлі, не потрібна ліцензія на право виробництва та зберігання пального.
ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» має можливість поставки талонів партнерських АЗС, кількість яких більше 50 (п’ятдесяти) в Запоріжжі, тобто зможе повністю, на законних підставах, виконати поставку товару, передбаченого предметом закупівлі, але не маючи ліцензій на виробництво та зберігання не може прийняти участь в даній закупівлі.
3.Вимога Додатку 4 п.7.3 Учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах.
Предметом закупівлі є талони та смарт-карти. Відповідно до діючого законодавства реалізацію талонів на паливо необхідно здійснювати при наявності реєстрації платника ПДВ, платника акцизного податку, ліцензії на торгівлю пальним. Вимог, що для постачання талонів учаснику необхідно мати зареєстровану торгову марку діюче законодавство не містить.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 09:06
рішення від 13.05.2020 № 9182 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 09:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2020 № 10668.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 13:47
рішення від 29.05.2020 № 10668.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:08
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:18
|
звіт про виконання 260.jpg | укладений |
11 березня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:14
|
доп 8 до дог 260.jpg | зміни до договору |
05 березня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:54
|
доп угода 7.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:51
|
доп угода 6.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:59
|
дог 260 доп 5.jpg | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 09:59
|
доп угод 4.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 15:54
|
доп угода 3.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 08:50
|
доп угода 2.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 13:44
|
доп угода 1 дог 260.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 10:55
|
договір 260.pdf | укладений |
26 червня 2020 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків в зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків в зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |