Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Очікувана вартість
3 138 782,74 UAH
UA-2023-07-26-011830-a 4e5abb2db26d4030bea496deb52b5756
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Савчук

+380662640297 boratyn.rada04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04332207
Вебсайт: https://boratyn.silrada.org/
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
Контактна особа: Олена Василівна Савчук
+380662640297
boratyn.rada04@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2023 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 138 782,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 775,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: до 30 вересня 2023 року.
Більш детально викладено у файлах «45440000-3_Тендерна документація _ ЗДО Калинка» та «45440000-3 _ Проект договору про закупівлю _ ЗДО Калинка».
Обсяг робіт: 1 згідно пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Гірка Полонка, вул. Горохівська, 63Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 липня 2023 17:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" 2 906 357,90
UAH з ПДВ
2 906 357,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 серпня 2023 13:56
Електронний підпис
18 серпня 2023 13:55
17 Ст.17.pdf.p7s
18 серпня 2023 13:55
04 Ліцензія.pdf.p7s
18 серпня 2023 13:55
17 Ст.17.pdf
18 серпня 2023 13:55
04 Ліцензія.pdf
10 серпня 2023 15:45
Електронний підпис
04 серпня 2023 17:18
Електронний підпис
04 серпня 2023 17:18
Електронний підпис
04 серпня 2023 17:17
62 Сідельний тягач.pdf
04 серпня 2023 17:17
13 Договори ЦПХ.pdf
04 серпня 2023 17:17
57 Договір оренди BOBCAT.pdf
04 серпня 2023 17:17
26 Ліцензія.pdf
04 серпня 2023 17:17
55 ВН дриль перфоратор.pdf
04 серпня 2023 17:17
15 Дозвіл держпраці.pdf
04 серпня 2023 17:17
31 Рішення Савонюк.pdf
04 серпня 2023 17:17
30 Протокол на правочин.pdf
04 серпня 2023 17:17
06 Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2023 17:17
27 Наказ Савонюк.pdf
04 серпня 2023 17:17
09 Довідка працівників.pdf
04 серпня 2023 17:17
60 Договір ПРАЙМ В нов.pdf
04 серпня 2023 17:17
11 Довіреність.pdf
04 серпня 2023 17:17
37 Специфікація робіт.pdf
04 серпня 2023 17:17
28 Накази.pdf
04 серпня 2023 17:17
11 Довіреність.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
28 Накази.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
62 Сідельний тягач.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
06 Гарантійний лист.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
27 Наказ Савонюк.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
26 Ліцензія.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
15 Дозвіл держпраці.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
31 Рішення Савонюк.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
13 Договори ЦПХ.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:17
57 Договір оренди BOBCAT.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
#34572021
Переможець 2 906 357,90
UAH з ПДВ
14 серпня 2023 19:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2023 18:27

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-26-011830-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 34572021), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 34572021), у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - В інформаційній довідці, що подається учасником згідно абзацу (а) підпункту 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (стаття 16 Закону) (файл «16 Досвід виконання аналогічних договорів.pdf»), відсутні дані щодо контактної особи контрагентів по аналогічних договорах, зазначених учасником в інформаційній довідці, та засобів зв’язку з такими особами, що не відповідає абзацу (а.2) підпункту 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; - Копія Договору підряду №150 від 02.8.2021 року, укладеного між учасником процедури закупівлі – ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» та Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області, та поданого учасником на виконання положень підпункту 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (стаття 16 Закону) (архівний файл «18 Досвід Держпродспоживслужба.rar»), надана ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» не у повному обсязі, зокрема, відсутній Додаток №2 до Договору (Кошториси), який згідно пункту 16.1 цього ж Договору є невід’ємною його частиною. Даний факт не відповідає абзацу (b) підпункту 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 2. Крім того, учасником ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 34572021) у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну записку на виконання вимог абзацу (а) підпункту 3.3.1 та підпункту 3.3.2 пункту 3.3 Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку №2 до Тендерної документації та Гарантійний лист згідно підпункту 4.1.2 і підпункту 4.2.1 Розділу 4 «Якість та гарантії якості» Додатку №2 до Тендерної документації, положення яких різняться, а саме: згідно Інформаційної записки (файл «21 Інформаційна записка.pdf») гарантійний строк на виконані ремонтно-будівельні роботи становитиме 10 років, тоді як Гарантійним листом (файл «03 Гарантійний лист про гарантійний строк.pdf») передбачено, що гарантійний строк на виконані під час капітального ремонту будівельні, монтажні та інші роботи та їх результати становитиме 5 (П'ять ) років з дня завершення виконання робіт та прийняття замовником його результатів. Зазначена невідповідність не дозволяє Замовнику належним чином і достовірно визначити запропоновані учасником гарантійні строки на результати виконаних робіт щодо предмета даної закупівлі, які в подальшому зазначаються у договорі про закупівлю. 3. Локальний кошторис на будівельні роботи та Відомість ресурсів до локального кошторису, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника згідно підпункту 3.3.1 пункту 3.3 Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку №2 до Тендерної документації, заповнені та подані ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» неналежним чином, оскільки зазначені документи містять ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та трудових ресурсів, що суперечить вимогам Замовника, визначеним у підпункті 3.3.3 та підпункті 3.3.4 пункту 3.3 Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку №2 до Тендерної документації. 4. У Відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, що подається учасником згідно підпункту 3.3.1 пункту 3.3 Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку №2 до Тендерної документації для документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у Тендерній документації (файл «39 Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01 (2023_08_02).pdf»), відсутні ряд позицій будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, зокрема, п.10, п.17, п.32, п.35, п.42, п.44, п.51, 60, пп. 88-91, які визначені Замовником у Таблиці №2 Додатку №2 до Тендерної документації як мінімально необхідні для виконання умов договору, що не відповідає пункту 3.2.3 та абзацу (с) підпункту 3.3.1 пункту 3.3 Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку №2 до Тендерної документації. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.

Документи

14 серпня 2023 19:23
Довідка НАЗК
14 серпня 2023 19:23
Електронний підпис
07 серпня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2023 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
#34572021
2 906 357,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2023 19:23
Довідка НАЗК
14 серпня 2023 19:23
Електронний підпис
07 серпня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2024 08:57
Додаткова угода №7 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..pdf зміни до договору
03 квітня 2024 21:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 17:13
Додаткова угода №6 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..PDF.p7s.zip зміни до договору
28 грудня 2023 17:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 17:06
Додаткова угода №5 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..pdf.asice.zip зміни до договору
21 грудня 2023 17:04
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2023 15:13
Додаткова угода №4 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..PDF зміни до договору
15 листопада 2023 15:05
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2023 14:37
Додаткова угода №3 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..PDF.p7s.zip зміни до договору
29 вересня 2023 14:35
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2023 14:21
Додаткова угода №2 до №10.06-23 від 23.08.2023.pdf.asice.zip зміни до договору
06 вересня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 09:33
Додаткова угода №1 до №10.06-23 від 23.08.2023 р..PDF.asice.zip зміни до договору
31 серпня 2023 09:17
Електронний підпис укладений
28 серпня 2023 10:53
ДОГОВІР підряду №10.06-23 від 23.08.2023 року _ ІІ частина.pdf.p7s.zip укладений
28 серпня 2023 10:52
ДОГОВІР підряду №10.06-23 від 23.08.2023 року _ І частина.pdf.p7s.zip укладений
28 серпня 2023 10:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) 1 роботи 2 906 357,90
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України розпорядження від 30 березня 2023 року №270-р «Про розподіл у 2023 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України», Волинською обласною військовою адміністрацією наказів від 10 квітня 2023 року № 7124 та від 14 квітня 2023 року №120 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2023 рік» та внесенням змін до показників міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету іншим бюджетам на 2023 рік Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від « 23 » серпня 2023 р. в частині уточнення джерел та обсягів бюджетного фінансування будівельних робіт на 2023 рік, що становлять предмет Договору, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління», у межах та без зміни ціни Договору, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 4.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 2 906 357 грн. 90 коп. (два мільйони дев’ятсот шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 484 392 грн. 98 коп. (чотириста вісімдесят чотири тисячі триста дев’яносто дві гривні 98 копійок), згідно з Договірною ціною, з яких: 2 500 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 416 666,67 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету, отриманих в якості субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2023 рік; 406 357, 90 грн. (чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 67 726, 32 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету». 3. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 5.9 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «5.9. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Боратинської територіальної громади у розмірі 406 357, 90 грн. (чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 67 726, 32 грн., та кошти місцевого бюджету Боратинської територіальної громади, отримані в якості субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2023 рік». 4. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 5. На виконання пункту 1 цієї Додаткової угоди внести зміни до реквізитів Замовника, викладених у Розділі 17 «Найменування, місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін» Договору, Додатку №4 «Календарний план-графік виконання робіт» до Договору та Додатку №3 «План фінансування робіт» до Договору, шляхом доповнення розрахунковим рахунком «UA928201720344261025499020193 у ДКСУ у м. Києві, МФО 820172» та викласти у наступній редакції: «БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ : 04332207 45605, Волинська обл., Луцький р-н., с. Боратин, вул. Центральна, 20 р /р UA098201720344291025100020193 у ДКСУ в м. Київ, МФО 820172 р /р UA928201720344261025499020193 у ДКСУ в м. Київ, МФО 820172 E-mail: boratyn.sr@gmail.com». 6. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 7. Ця Додаткова Угода укладена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, та передаються по одному для кожної Сторони Договору. 8. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, є невід'ємною частиною Договору підряду №10/06-23 від « 23 » серпня 2023 р. та діє до «31» грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з допущенням технічних описок (помилок) в частині зазначення достовірної назви (найменування) Підрядника у другому абзаці Договору та Додаткової угоди №1 до Договору від 31.08.2023 року, з метою приведення зазначених відомостей у відповідність установчим документам та даним, занесеним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Сторони погодили внести зміни, трактувати (розуміти) та викласти абзац другий Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року та Додаткової угоди №1 до Договору від 31.08.2023 року у наступній редакції: «Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Україна Інжиніринг» в особі директора Савонюка Максима Михайловича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, надалі разом „Сторони”, а окремо – “Сторона” у відповідних відмінках». 2. У зв’язку з допущенням формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст Договору, а саме, технічних описок в частині упущення цифри «2» при зазначенні кінцевого терміну виконання робіт за Договором, з метою уточнення даних та приведення зазначених відомостей у відповідність Календарному графіку виконання робіт у 2023 році (Додаток №4 до Договору), внести зміни, трактувати (розуміти) та викласти пункт 6.2 Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року року у наступній редакції: «6.2.Термін виконання робіт: протягом одного місяця із моменту початку виконання будівельних робіт, але не пізніше 30 вересня 2023 року, Строки завершення окремих етапів, видів та обсягів робіт визначаються у Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4 до Договору). Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник затверджує підготовлений Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт». 3. У зв’язку з прийняттям Волинською обласною військовою адміністрацією наказу від 10 квітня 2023 року №120 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2023 рік» та внесенням змін до показників міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету іншим бюджетам на 2023 рік Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від « 23 » серпня 2023 р. в частині уточнення джерел та обсягів бюджетного фінансування будівельних робіт на 2023 рік, що становлять предмет Договору, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління», у межах та без зміни ціни Договору, визначеної пунктом 4.1 Договору. 4. На виконання п. 3 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 4.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 2 906 357 грн. 90 коп. (два мільйони дев’ятсот шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 484 392 грн. 98 коп. (чотириста вісімдесят чотири тисячі триста дев’яносто дві гривні 98 копійок), згідно з Договірною ціною, з яких: 2 500 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 416 666,67 грн., - за рахунок коштів іншої субвенції з Волинського обласного бюджету бюджету Боратинської сільської територіальної громади; 406 357, 90 грн. (чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 67 726, 32 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету». 5. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 5.9 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «5.9. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Боратинської територіальної громади у розмірі 406 357, 90 грн. (чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 67 726, 32 грн., та кошти іншої субвенції з Волинського обласного бюджету бюджету Боратинської сільської територіальної громади у розмірі 2 500 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 416 666,67 грн.». 6. На виконання п. 3 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року в частині продовження строку виконання Сторонами зобов'язань (робіт), передбачених Договором, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», до 16 жовтня 2023 року, без зміни ціни, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 6.2 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «6.2. Термін виконання робіт: протягом одного місяця із моменту початку виконання будівельних робіт, але не пізніше « 16 » жовтня 2023 року, Строки завершення окремих етапів, видів та обсягів робіт визначаються у Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4). Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник затверджує підготовлений Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт)». 3. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 4. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення графіку виконання робіт та викласти Додаток №4 «Календарний план-графік виконання робіт у 2023 році за об’єктом» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №2 до цієї Додаткової угоди. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року в частині продовження строку виконання Сторонами зобов'язань (робіт), передбачених Договором, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», до 25 грудня 2023 року (з урахуванням видів робіт згідно Календарного графіку (Додаток №4 до Договору), без зміни ціни, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 6.2 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «6.2. Термін виконання робіт: протягом одного місяця із моменту початку виконання будівельних робіт, але не пізніше « 25 » грудня 2023 року, Строки завершення окремих етапів, видів та обсягів робіт визначаються у Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4). Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник затверджує підготовлений Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт)». 3. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 4. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення графіку виконання робіт та викласти Додаток №4 «Календарний план-графік виконання робіт у 2023 році за об’єктом» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №2 до цієї Додаткової угоди. 5. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з прийняттям розпорядження Боратинського сільського голови від 19 грудня 2023 року №204/1.2, відповідно до наказу Волинської обласної військової адміністрації від 10 квітня 2023 року №120 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2023 рік», та внесенням змін шляхом перерозподілу коштів місцевого бюджету на 2023 рік й отриманих трансфертів із обласного бюджету бюджету Боратинської ТГ Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від « 23 » серпня 2023 р. в частині уточнення джерел та обсягів бюджетного фінансування будівельних робіт на 2023 рік, що становлять предмет Договору, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління», у межах та без зміни ціни Договору, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 4.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 2 906 357 грн. 90 коп. (два мільйони дев’ятсот шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 484 392 грн. 98 коп. (чотириста вісімдесят чотири тисячі триста дев’яносто дві гривні 98 копійок), згідно з Договірною ціною, з яких: 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 250 000, 00 грн., - за рахунок коштів іншої субвенції з Волинського обласного бюджету бюджету Боратинської сільської територіальної громади; 1 406 357, 90 грн. (один мільйон чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 234 392, 98 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету». 3. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 5.9 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «5.9. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Боратинської територіальної громади у розмірі 1 406 357, 90 грн. (один мільйон чотириста шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 234 392, 98 грн., та кошти іншої субвенції з Волинського обласного бюджету бюджету Боратинської сільської територіальної громади у розмірі 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 250 000,00 грн.». 4. На виконання п. 3 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023 р.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року в частині продовження строку дії Договору та строку виконання Сторонами зобов'язань (робіт), передбачених Договором, по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», до 31 березня 2024 року (з урахуванням видів робіт згідно Календарного графіку (Додаток №4 до Договору), без зміни ціни, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 6.2 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «6.2. Термін виконання робіт: протягом одного місяця із моменту початку виконання будівельних робіт, але не пізніше « 31 » березня 2024 року, Строки завершення окремих етапів, видів та обсягів робіт визначаються у Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4). Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник затверджує підготовлений Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт)». 3. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 13.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «13.1.Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами і діє до 31 березня 2024 року, в частині завершення робіт відповідно до п.6.2 - 6.4. Договору, а в частині проведення розрахунків та виконання гарантійних зобов’язань – до повного виконання відповідних зобов’язань за Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковому договорі до даного Договору. Після завершення бюджетного періоду (року) сторони керуються пунктом 5.11 Договору». 4. На виконання пп. 1-3 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти підпункт 4.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 2 906 357 грн. 90 коп. (два мільйони дев’ятсот шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 484 392 грн. 98 коп. (чотириста вісімдесят чотири тисячі триста дев’яносто дві гривні 98 копійок), згідно з Договірною ціною, з яких: бюджетні призначення на 2023 рік – 1 754 540, 98 грн. (1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 250 000, 00 грн., - за рахунок коштів іншої субвенції з Волинського обласного бюджету бюджету Боратинської сільської територіальної громади, та 254 540, 98 грн. (двісті п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот сорок гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ – 42 423, 50 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету); бюджетні призначення на 2024 рік - 1 151 816, 92 грн. (один мільйон сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень 92 копійок), в тому числі ПДВ – 191 969, 95 грн., - за рахунок коштів місцевого бюджету». 5. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023-2024 рр.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 6. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення графіку виконання робіт та викласти Додаток №4 «Календарний план-графік виконання робіт у 2023-2024 роках за об’єктом» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №2 до цієї Додаткової угоди. 7. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою проведення кінцевих розрахунків та прийняття Замовником результатів виконаних Підрядником робіт Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору підряду №10/06-23 від 23.08.2023 року в частині продовження строку дії Договору по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», до 20 квітня 2024 року без зміни ціни, визначеної пунктом 4.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 13.1 Договору підряду №10/06-23 від «23» серпня 2023 р. у наступній редакції: «13.1. Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами і діє до 20 квітня 2024 року, в частині завершення робіт відповідно до п.6.2 - 6.4. Договору, а в частині проведення розрахунків та виконання гарантійних зобов’язань – до повного виконання відповідних зобов’язань за Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковому договорі до даного Договору. Після завершення бюджетного періоду (року) сторони керуються пунктом 5.11 Договору». 3. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №3 «План фінансування будівельних робіт у 2023-2024 рр.» до Договору підряду №10/06-23 від 23 серпня 2023 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 10/06-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (45443000-4) 1 робота 2 906 357,90
UAH з ПДВ