Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) на км 283+070, 286+200, М-03 західний під’їзд до м. Хмельницького на км 0+930, Н-03 Житомир – Чернівці на км 271+100, 275+500, Хмельницька область
Очікувана вартість
1 765 575,00 UAH
UA-2021-08-20-010593-a ● 4e3affdf1c30440190c9af647b6a4229
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 765 575,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 827,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 17 655,75 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 17 655,75 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 17 655,75 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17655.75 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA943223130000026000000046931 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) на км 283+070, 286+200, М-03 західний під’їзд до м. Хмельницького на км 0+930, Н-03 Житомир – Чернівці на км 271+100, 275+500, Хмельницька область
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування наданих Послуг буде здійснюватися за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою в межах планових показників та за наявності фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника, у відповідності з Планом фінансування. Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 17:41 |
Протокол №44-2 Перелік змін.docx | |
03 вересня 2021 17:40 |
ТД №44-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx | |
27 серпня 2021 17:39 |
Протокол №44-1 Перелік змін.docx |
03 вересня 2021 17:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 вересня 2021 17:41 |
Протокол №44-2 Перелік змін.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 17:40 |
ТД №44-2 Поточний середній ремонт (зі змінами).docx
|
|||||||||
27 серпня 2021 17:39 |
Протокол №44-1 Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
протокол натурних випробувань
Дата подання: 30 серпня 2021 22:49
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:25
Згідно додатку №5 (Технічне завдання) зазначено: «При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності». В п. 5.6 проекту Договору не зазначено, що для приймання та проведення розрахунків за надані Послуги, Виконавець повинен надати протокол натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019). З цього виходить, що після підписання Договору та при здаванні наданих Послуг, Виконавець може не пред’являти протокол натурних випробувань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
договірна ціна
Дата подання: 30 серпня 2021 22:50
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:25
В п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що вид договірної ціни – тверда. В п. 3.4 проекту Договору вказано, що договірна ціна є динамічною в межах загальної вартості Послуг за Договором без зменшення обсягів Послуг. Просимо чітко зазначити, адже договірна ціна до Договору розраховується на підставі технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
відповідність
Дата подання: 30 серпня 2021 22:51
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:25
В п.7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення». Сертифікат відповідності та протокол випробувань є документами, які видаються Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в даних документах. Тобто, видається незалежною третьою особою, яка підтверджує, що вироби відповідають чинним нормам, стандартам. Технічний паспорт надається виробником Продукції, виникає питання: Яким чином, Замовник може розглянути і визначити відповідність чинним нормам та стандартам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Учасник, який за об’єктивними причинами не має можливості отримати протоколів випробувань чи сертифікатів до закінчення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, може подати технічний паспорт. Проте на час підписання договору Учасник повинен надати зазначені документи (протокол випробувань чи сертифікати)».
Учасник, який за об’єктивними причинами не має можливості отримати протоколів випробувань чи сертифікатів до закінчення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, може подати технічний паспорт. Проте на час підписання договору Учасник повинен надати зазначені документи (протокол випробувань чи сертифікати)».
лист-згода
Дата подання: 30 серпня 2021 22:51
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:24
В п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що разом з банківською гарантією надається лист згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Просимо чітко зазначити від кого повинен бути даний лист-згода?
Відповідь: «Шановний учаснику!
Разом з банківською гарантією Учасником надається в тому числі лист-згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
Даний лист-згода повинен бути наданий від Учасника.»
Разом з банківською гарантією Учасником надається в тому числі лист-згода на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
Даний лист-згода повинен бути наданий від Учасника.»
проектна документація
Дата подання: 30 серпня 2021 22:52
Дата відповіді: 31 серпня 2021 15:25
Згідно додатку №5 (Технічне завдання) зазначено: «Виконавець зобов’язаний розробити, погодити з усіма зацікавленими сторонами та надати Замовнику проектну та виконавчу документацію, необхідну для введення Об’єкта в експлуатацію відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття в експлуатацію закінчених поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування». В п. 6.2 проекту Договору вказано, що забезпечення Послуг проектною документацією покладається на Замовника. Просимо чітко зазначити, адже договірна ціна до Договору розраховується на підставі технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-20-010593-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ ІНФРАСТРУКТУР", Код ЄДРПОУ:43619398
Дата подання: 08 вересня 2021 17:02
Дата подання: 08 вересня 2021 17:02
Скарга на умови тенедерної документації
Товариство з обмеженою відповідальність «Інноваційні системи інфраструктур», що має намір прийняти участь у відкритих торгах згідно до оголошення на веб-сайті https://prozorro.gov.ua: UA-2021-08-20-010593-a, За предметом закупівлі: Поточний середній ремонт (влаштування) амортизаційних пристроїв (демпферні системи) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) на км 283+070, 286+200, М-03 західний під’їзд до м. Хмельницького на км 0+930, Н-03 Житомир – Чернівці на км 271+100, 275+500, Хмельницька область (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), повідомляє, що 20.08.2021 року Замовник оприлюднив тендерну документацію, яка містить у собі дискримінаційні умови та такі, що порушують законодавство про публічні закупівлі.
Детально проаналізувавши тендерну документацію вищезазначеної закупівлі, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII ст. 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;) та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Відповідно до Тендерної документації Замовника, Додатку 5 п. 3. Учасник повинен надати скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019, а також при поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності.
Ми вважаємо, що вимога про встановлення конкретного ДСТУ EN 1317-3:2019 в умовах закупівлі є дискримінаційною, так як:
По-перше, для проведення натурних випробувань в Україні мають бути присутні полігони, лабораторії або інші установи для проведення натурних випробувань дорожніх стримувальних систем. На сьогоднішній день в Україні відсутні суб’єкти, що проводять такі випробування. А тому в Україні отримати такий документ неможливо.
По-друге, відповідно до Наказу ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 19.09.2019 № 286 встановлено прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 жовтня 2020 року, але текст ДСТУ EN 1317-3:2019 офіційно перекладено було лише у червні 2021 року. Також зазначаємо, те що дані норми встановлені на території України, не виключає дійсність норм, які були запровадженні до введення в дію вищезазначеного ДСТУ, а саме ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008);, що також відповідає європейським стандартам і на сьогоднішній день вони продовжують діяти, тому ми вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника вимагати стандарти, які діють на території України, а саме: ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008);
По-третє, проведення натурних випробувань у лабораторії поза межами України наприклад у Польщі, Німеччині, Італії, Новой Зеландії тощо, в умовах діючих обмежень обумовлених карантинними заходами проти SARS-CoV-2 (COVID-19), унеможливлює дотримання вказаних у тендерній документації строків надання протоколу так як ця процедура займає багато часу (від 3 до 6 місяців), а тому і пройти її у термін, який надається на подання пропозицій неможливо.
По-четверте, зауважуємо те, що норма ДСТУ поширюється лише на територію України, так як це Державній Стандарт України, а тому у разі проходження випробувань на території інших країн, протокол натурних випробувань не буде відповідати ДСТУ EN 1317-3:2019 так як даний стандарт запозичений з європейських країн, там він буде відповідати EN 1317-3:2010.
Також, для законності своїх вимог, повідомляємо, що у період 2020-2021 рр. в Україні, після запровадження у 2020 році ДСТУ EN 1317-3 2019 року, Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва проводило закупівлі за державні кошти, технічними вимогами у яких передбачалось, щоб «Конструкція амортизаційного пристрою («демпферної системи») металевого бар’єрного огородження повинна відповідати ДСТУ Б В.2.3-12-2004.», тобто в Україні вже було надано послуги по влаштуванню амортизаційного пристрою («демпферної системи») по просп. Перемоги в Солом’янському районі м. Києва та по вул. Лугова в Оболонському районі м. Києва, у яких на документальне підтвердження Про що можете ознайомитись, за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-000834-a,https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-003443-a.
Таким чином, можемо зробити висновок, що у разі включення Замовником вимоги про надання документу згідно лише стандарту ДСТУ EN 1317-3:2019, вимоги якого стосовно натурних випробувань неможливо виконати на території України, за умови наявності діючого стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008);, створюються умови для недобросовісної конкуренції з боку учасників, які заздалегідь були проінформовані про необхідність підготувати вказаний протокол. Наявність учасників, які заздалегідь були проінформовані про необхідність проведення випробувань поза межами України, вказує в свою чергу, на наявність корумпованої складової між замовником та таким учасником. Чим також порушує норма Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Своїми діями, Замовник штучно звужує потенційне коло учасників та унеможливлює прийняття участі учасникам, які є виробниками високоякісної української продукції з більш економічно вигідною ціною, що дозволяє заощадити державні кошти.
Отже, для забезпечення ефективного та прозорого проведення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції
ПРОСИМО:
1.Прийняти нашу скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, в частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме:
- В Додатку 5 п. 3 «3. Скановану копію з оригіналу протоколу натурних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019 з наступною інформацією:
- назва організації та місцезнаходження, де проводились натурні випробування;
- назва організації та місцезнаходження, яка була замовником проведення натурних випробувань;
- назва типу продукту, який проходив натурні випробування;
- дата проведення натурних випробувань;
- дата та номер протоколу (звіту) натурних випробувань.»
після слів «ДСТУ EN 1317-3:2019» додати «або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008); які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору» ;
-В останньому абзаці Додатку 5 «При поставці амортизаційні системи повинні супроводжуватися паспортом на продукцію, протоколом натурних випробувань (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019) та сертифікатом відповідності» після слів « (згідно ДСТУ EN 1317-3:2019)» додати «або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008); які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору».;
-У Додатку № 6 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» п 5.6.4 сертифікати відповідності продукції, паспорти на матеріали та устаткування, протокол натуральних випробувань конструкції амортизаційного пристрою відповідно до ДСТУ EN 1317-3:2019;» після слів «ДСТУ EN 1317-3:2019» додати «або протоколу випробувань ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (EN1317-1:1998; EN1317-2:1998, EN1317-5:2007+А1:2008); які є чинними на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними до кінця виконання договору» .
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.09.2021 № 20657.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2021 15:46
Інформація про відміну
Дата відміни
13 вересня 2021 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій