Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЛОР "Школа вищої спортивної майстерності" |
Код ЄДРПОУ: | 02928226 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, Генерала Чупринки 117 |
Контактна особа: |
Боднарчук Марія Сергіївна +380322337044 KZLORSHVSM@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 626 086,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 130,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під одиницею виміру "1 робота" слід розуміти перелік та обсяг робіт, передбачених в Додатку 2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника. 4.3. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Оплата здійснюється після прийняття замовником завершених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт згідно Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). Замовник забезпечує фінансування у відповідності з календарним планом будівництва по мірі надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 16:27 |
Тендерна документацiя.doc | |
03 листопада 2023 16:27 |
Додаток 5 Проєкт_договору.docx | |
03 листопада 2023 16:27 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000017 ● 54d22942feb94189bd0069662af199e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.12.2023 № 317
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-03-012694-a, 03.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 16:07:29
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-03-012694-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради «Школа вищої спортивної майстерності» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ПП «ФОРМІКА І К» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 12:33:43
Відповідь на запит
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі Д-1(Елінг) веслувальної бази КЗ ЛОР «Школа вищої спортивної майстерності» за адресою Львівська обл. Львівський р-н. с.Наварія вул.Берегова,7» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №02/0822Е-11/23 від «02» листопада 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Також повідомляємо, що розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб закладу та затверджений розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №142/0/5-23ВА від 15.03.2023року. Про що замовником отримано довідку про зміни до кошторису на 2023 рік від імені Управління молоді та спорту Львівської обласної військової адміністрації.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені до вчинення та не є імперативними.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на власному веб-сайті, у зв’язку з відсутністю такого сайту у Замовника. Оскільки, для створення власного веб-сайту необхідні спеціальні ліцензійні програми та відповідні знання, Замовнику необхідно залучити спеціалістів. Однак, виходячи з бюджетних призначень на поточний рік, фінансування на залучення спеціаліста для створення власного веб-сайту відсутнє. Тому, у Замовника торгів немає технічної можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на такому сайті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ПП «ФОРМІКА І К» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
На виконання вимог пункту 17 Особливостей №1178 переможець тендеру ПП «ФОРМІКА І К» надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме наказ про призначення директора Трубіна Віктора Володимировича та ліцензію про здійснення господарської діяльності. (документальне підтвердження додаємо)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-11 14:17:05
Роз'яснення щодо висновку
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо надати роз’яснення до висновку про результати моніторингу процедури UA-2023-11-03-012694-a від 04 січня 2024 року на закупівлю " Капітальний ремонт нежитлової будівлі Д-1(Елінг) веслувальної бази КЗ ЛОР «Школа вищої спортивної майстерності» за адресою Львівська обл. Львівський р-н. с.Наварія вул.Берегова,7 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Просимо надати вас роз’яснення до висновку про зазначений в висновку спосіб здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ФОРМІКА І К» щодо розірвання договору. Повідомляємо, що п.12.1 Розділу 12 договору №21/11 визначено, що цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2023 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. Відтак, станом на дату оприлюднення висновку про результати моніторингу закупівлі строк дії договору завершив свою дію. Просимо надати роз’яснення, яким саме чином замовник може здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-02-09 12:01:23
Відповідь на звернення за роз'ясненням
Західний офіс Держаудитслужби надає відповідь на звернення за роз'ясненням
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок повідомляємо, що Замовник не погоджується з інформацією зазначеною в висновку про результати моніторингу закупівлі, зокрема щодо зазначеного механізму для усунення виявлених порушень. Тож, відповідно до п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Повідомляємо, що Замовник має намір оскаржувати висновок про результати моніторингу закупівлі в судовому порядку.
2024-01-11 14:23:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Оскарження в суді
Опис: | Номер проваження:П/380/2239/24 Дата відкриття проваження:02.02.2024 |
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Документи:
07 лютого 2024 10:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ФОРМІКА І К" |
6 568 986,00
UAH з ПДВ
|
6 568 986,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ФОРМІКА І К" #35577961 |
Переможець |
6 568 986,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:37
|
Договір капітальний ремонт.pdf | укладений |
22 листопада 2023 10:33
|