Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби
Очікувана вартість
1 420 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001648-a 4de4bdac769d4fa9807a22b946a7341c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Олена

380525421868 Komunhoz2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник"
Код ЄДРПОУ: 38857922
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, Запотоцького, 3
Контактна особа: Шаповал Олена
380525421868
Komunhoz2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:38
Очікувана вартість: 1 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, Каштанова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 15:13
Характеристики предмета зі змінами.docx
25 вересня 2019 15:13
Характеристики предмета зі змінами.docx
20 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:55
ФОРМА Тендерна пропозиція.docx
20 вересня 2019 17:54
Перелік документів.docx
20 вересня 2019 17:54
Кваліфікаційні критерії.docx
20 вересня 2019 17:53
Проект договору.docx
20 вересня 2019 17:49
Тендерна документацiя спецмашина.docx
25 вересня 2019 15:13
Характеристики предмета зі змінами.docx
20 вересня 2019 18:03
Характеристики предмета.docx
25 вересня 2019 15:13
Характеристики предмета зі змінами.docx
20 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:55
ФОРМА Тендерна пропозиція.docx
20 вересня 2019 17:54
Перелік документів.docx
20 вересня 2019 17:54
Кваліфікаційні критерії.docx
20 вересня 2019 17:53
Проект договору.docx
20 вересня 2019 17:49
Тендерна документацiя спецмашина.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000025 ● 9464de30435e4b869f66fc1be3b423cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.09.2019 № 51

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.09.2019 № 51

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-20-001648-а 20.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-25 17:50:08

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-20-001648-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому в п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерній документації, яка оприлюднена Вами в електронній системі закупівель під час проведення вищевказаної процедури закупівлі, не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень виявлених управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, тендерним комітетом було прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі "Великовантажні мототранспортні засоби (спецмашина для збору та перевезення побутових відходів)", що засвідчує протокол №3 від 26.09.2019 року

2019-10-15 11:06:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-10-15 15:15:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 вересня 2019 14:11
Коментар щодо відміни: п. 2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
26 вересня 2019 14:10
3 Протокол про відміну торгів.pdf