Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)
Очікувана вартість
755 000,00 UAH
UA-2023-02-21-005903-a ● 4dc8af73638243c988e933fd84a7d851
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00729391 |
Місцезнаходження: | 90252, Україна , Закарпатська обл., с. Велика Бакта, проспект Свободи, буд. 17 |
Контактна особа: |
Ольга Матієга +380953345992 insbaktanauka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 755 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
1. Найменування Замовника: Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція Національної академії аграрних наук України.
2. Місцезнаходження Замовника: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 00729391.
4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Матієга Ольга Омелянівна – уповноважена особа, виконуюча обов’язки директора Закарпатської державної сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України, 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17; телефон (03141) 2-34-04; E-mail: insbakta@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товар.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3 – 5000 л.
Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9 – 10 000 л.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17 (Здійснення заправки за наданими талонами - за місцем знаходження АЗС учасника в межах України)
10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 755 000,00 грн. (сімсот п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
10. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.03.2023р.
13. Умови оплати: Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі на підставі видаткової накладної Постачальника, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, на умовах відстрочки платежу на протязі не менше 7 календарних днів з дня фактичної передачі талонів (бланків-дозволів) на товар, що підтверджується датою підписання видаткової накладної на товар.
14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 00729391.
4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Матієга Ольга Омелянівна – уповноважена особа, виконуюча обов’язки директора Закарпатської державної сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України, 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17; телефон (03141) 2-34-04; E-mail: insbakta@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товар.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3 – 5000 л.
Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9 – 10 000 л.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17 (Здійснення заправки за наданими талонами - за місцем знаходження АЗС учасника в межах України)
10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 755 000,00 грн. (сімсот п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
10. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.03.2023р.
13. Умови оплати: Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі на підставі видаткової накладної Постачальника, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, на умовах відстрочки платежу на протязі не менше 7 календарних днів з дня фактичної передачі талонів (бланків-дозволів) на товар, що підтверджується датою підписання видаткової накладної на товар.
14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90252, Україна, Закарпатська область, Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 літр
Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90252, Україна, Закарпатська область, Берегівський р-н., с. Велика Бакта, пр.-кт Свободи,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі на підставі видаткової накладної Постачальника, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, на умовах відстрочки платежу на протязі не менше 7 календарних днів з дня фактичної передачі талонів (бланків-дозволів) на товар, що підтверджується датою підписання видаткової накладної на товар. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 14:42 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii нова редакція.pdf | |
23 лютого 2023 14:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.pdf | |
23 лютого 2023 14:42 |
Перелiк_змiн_до_ТД.pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_5_до_тендерноi_документацii_(1).pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii_(2).pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_3_до_тендерноi_документацii_(2).pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_2_до тендерної документації.pdf | |
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_(1).pdf |
23 лютого 2023 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2023 14:42 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii нова редакція.pdf
|
|||
23 лютого 2023 14:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.pdf
|
|||
23 лютого 2023 14:42 |
Перелiк_змiн_до_ТД.pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_5_до_тендерноi_документацii_(1).pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii_(2).pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_3_до_тендерноi_документацii_(2).pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_2_до тендерної документації.pdf
|
|||
21 лютого 2023 11:50 |
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_(1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розділ договру IV.Порядок здійснення оплати. п 4.2.
Дата подання: 23 лютого 2023 12:24
Дата відповіді: 23 лютого 2023 14:39
Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з проханням щодо внесення змін в проект договору.
В р. IV. Порядок здійснення оплати проекту договору зазначено, що:
4.2. Ціна за одиницю товару вказана в специфікації може бути збільшена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в пункті 3.1. Договору. Замовник здійснює оплату після надходження коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державної казначейської служби.
Даний пункт проекту договору є «застарілим» та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не враховує останні зміни.
Так, з 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
П. 19 Особливостей передбачено перелік випадків зміни істотних умов договору, у тому числі надано право змінювати ціну за одиницю товару у договорі про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання. Зокрема: підпункт 2 п. 19 Особливостей визначає що: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;»
У зв’язку з вищевикладеним, з метою приведення проекту договору про закупівлю у відповідність но норм пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та п. 19 Особливостей, а також детального врегулювання порядку внесення змін до договору про закупівлю,
ПРОПОНУЄМО:
Внести зміни в Тендерну документацію та в проект договору про закупівлю та викласти відповідні пункти в новій редакції:
«2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого Постачальником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого Товару на ринку. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується даними із загальнодоступних джерел, зокрема, але не виключно: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ (середні ціни по Україні, або по відповідній області), або https://vseazs.com/, також Постачальник може надати довідку отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди);
Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару в т.ч. більше ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж за 1 (один) робочий день, що передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар.
Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення від 23 лютого 2023 року, Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція Національної академії аграрних наук України повідомляє наступне.
Згідно пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Враховуючи викладене, Закарпатською державною сільськогосподарською дослідною станцією Національної академії аграрних наук України будуть внесені відповідні зміни.
Згідно пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Враховуючи викладене, Закарпатською державною сільськогосподарською дослідною станцією Національної академії аграрних наук України будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" |
697 500,00
UAH з ПДВ
|
697 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" #44426046 |
Переможець |
697 500,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:35
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 11:27
|
Договір про закупівлі палива.pdf | укладений |
14 березня 2023 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною ставки податку на додану вартість, податок на додану вартість на паливо-мастильні матеріали збільшився з 7% до 20% |
Номер договору про закупівлю: | 287ПНСТЛ-1403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |