Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знищувач документів, комплект чорнил код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-17-002001-b 4dc516c1df244be886bf635d7cef3691
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бородавко

+380362266838 42257545@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42257545
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Драгоманова, буд. 9
Контактна особа: Ірина Бородавко
+380362266838
42257545@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:20
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:45
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно технічних вимог тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Знищувач документів, комплект чорнил код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Драгоманова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:25
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:53
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в необхідних технічних вимогах до тендерної документації (додаток 3) вказано «будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим».
- У Розділі 3 тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій заповнену, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою учасника (у разі її використання) тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, в якій зазначається найменування товару, характеристики товари та артикул товару, що дозволяє точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
- Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
У розділі 5 тендерної документації вказано,що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Запитання
Дата подання: 23 вересня 2019 13:07
Дата відповіді: 24 вересня 2019 14:50
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
1. Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (п. 1 розділу 3 Тендерної документації).

2. В розділі 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, де, зокрема, має бути зазначено найменування товару, характеристика товару та артикул товару, що дає змогу ідентифікувати товар та перевірити чи відповідає він вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
З повагою, Рівненський апеляційний суд.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 386,08
UAH з ПДВ
13 936,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 14 452,28
UAH з ПДВ
14 002,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 14 996,00
UAH з ПДВ
14 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 15:45
МВС 23.09.pdf
09 жовтня 2019 11:33
Довідка_Балюк О.А._08.10.zip
04 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:34
Копія Статуту.pdf
03 жовтня 2019 13:34
Копія Відомостей з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 13:34
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 13:34
Копія Витягу від 20.09.19.pdf
03 жовтня 2019 13:34
Копія Виписки з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 13:34
23. Персональні данні.pdf
03 жовтня 2019 13:34
20. Довкілля.pdf
03 жовтня 2019 13:34
19. Санкції.pdf
03 жовтня 2019 13:34
16. Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 13:34
15. Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 13:34
14. Свідоцтво ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 13:34
13. 4ОПП.pdf
03 жовтня 2019 13:34
04-12. Довідки ст. 17.pdf
03 жовтня 2019 13:34
02. Відсутність підстав.pdf
03 жовтня 2019 13:34
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 13 936,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
13 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 14:30
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:16
Договір Діавестенд.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 322,67 UAH)