Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44069297 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул.Львівська, будинок 23 |
Контактна особа: |
Боровий Юрій Іванович 380736943381 zakupivliyavorivosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 002 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 011,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Найменування: Відділ освіти Яворівської міської ради Львівської області Місцезнаходження: 81000, м. Яворів, вул. Львівська,23 Код за ЄДРПОУ: 44069297 розрахунковий рахунок (р/р) Замовника: UA 158201720355199010088100684, МФО 820172 банк в ДКСУ м. Київ. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 30 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківські днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних робіт виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження коштів для оплати цих робіт на казначейський рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 19:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 19:30 |
перелік змін 11.08.2023.docx | |
11 серпня 2023 19:29 |
проект договору зміни.docx | |
11 серпня 2023 19:28 |
технічка зміни.docx | |
11 серпня 2023 19:28 |
тд 2 школа нова редакція 11.08..docx | |
07 серпня 2023 17:31 |
проект договору.docx | |
07 серпня 2023 17:30 |
технічка.docx | |
07 серпня 2023 17:28 |
тд 2 школа.docx |
11 серпня 2023 19:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2023 19:30 |
перелік змін 11.08.2023.docx
|
|||
11 серпня 2023 19:29 |
проект договору зміни.docx
|
|||
11 серпня 2023 19:28 |
технічка зміни.docx
|
|||
11 серпня 2023 19:28 |
тд 2 школа нова редакція 11.08..docx
|
|||
07 серпня 2023 17:31 |
проект договору.docx
|
|||
07 серпня 2023 17:30 |
технічка.docx
|
|||
07 серпня 2023 17:28 |
тд 2 школа.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000036 ● a2d3e44c31a041e8b0d4359a4a5e7c57
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 15:53 |
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2023-08-07-011258-a 07.08.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 17:43:45
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 21:32:42
пояснення на запит від 01.-11.-2023
Лист-пояснення
на запит від 01 -11-2023
1. Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Яворівської міської ради Львівської області № 3248 від 26.05.2023 р.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ст.№2 Яворівської міської ради Львівської області»
Посилання на сайт, де опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі - http://yavoriv-vo.kl.com.ua/2023/08/17/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-kapitalnogo-remontu-fasadu-zahody-z-energozberezhennya-yavorivskogo-zzso-i-iii-st-2-yavorivskoyi-miskoyi-rady-lvivskoyi-obla/
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області та в інтересах Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2
Технічні та якісні характеристики зазначені в тендерній документації, у Додатку №2.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної-кошторисної документації на будівництво.
Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання зазначеної норми надає проектно –кошторисну документацію та дефектний акт .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 12:13:24
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 23:02:15
пояснення
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ст.№2 Яворівської міської ради Львівської області», за ідентифікатором закупівлі – UA-2023-08-07-011258-a, надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до п.17 Особливостей №1178 передбачено що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Поряд з цим, пунктом 19 Особливостей передбачені випадки внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей. Варто зазначити, що кожен з передбачених п.19 Особливостей випадків, може застосовуватись Замовником в залежності від специфіки предмета закупівлі та за наявності певних обставин, які зокрема в більшості випадків випливають зі змісту самої норми. Так наприклад, якщо взяти до уваги пп 7 п 19 Особливостей «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Сама норма містить застереження, відтак щоб мати можливість її застосувати на практиці, Замовнику необхідно встановлювати у договорі певні споживчі ціни, курс іноземної валюти, біржові котирування або показники Platts, ARGUS, регульовані ціни (тарифи), нормативи, середньозважені ціни на електроенергію на ринку “на добу наперед” з обов’язковим зазначенням порядку їх зміни у договорі. Тобто, якщо вони не встановлені у договорі про закупівлю та договором не передбачений порядок їх зміни, то фактично у Замовника немає можливості внести зміни на цій підставі. Статтею 14 Податкового кодексу України визначено, зокрема, що Platts - міжнародна, глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості. Показники Platts - індекси, що офіційно визначені світовим інформаційним агентством Platts та є базою для використання суб’єктами господарської діяльності. ARGUS - це провідне незалежне цінове агентство, яке розраховує і публікує цінові котирування, а також аналітичні дослідження про міжнародні товарно-сировинні ринки.
Своєю чергою, основні засади цінової політики і відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення регулює Закон України “Про ціни і ціноутворення” (далі – Закон № 5007-VI). Умови запровадження державних регульованих цін визначені статтею 12 Закону № 5007-VI. Згідно з частиною першою статті 13 Закону № 5007-VI державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Відповідно до Положення про Державну службу статистики України (далі – Держстат України), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 № 481, Держстат України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. При цьому Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін затверджено наказом Держкомстату України від 14.11.2006 № 519.
Варто зазначити, що предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. п.6.3. Тендерної документації, передбачено що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Таким чином, структура ціни тендерної пропозиції та відповідно ціни договору не містить імпортної складової, необхідності прив’язки до іноземної валюти та/або інших показників ні в тендерній документації, ні відповідно у договорі про закупівлю у Замовника немає, тому застосування пп.7 п.19 Особливостей Замовником не передбачалось та відповідно не зазначалось.
Що стосується пп. 8 п.19 Особливостей «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону». Відповідно до ч.6 ст 41 Закону, дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Ця норма також містить застереження, які є не сумісними з предметом закупівлі у даному випадку (роботи з капітального ремонту), оскільки застосовується насамперед до закупівель що забезпечують потреби замовника, які проводяться постійно (безперервне постачання товарів/надання послуг). Разом з тим, обов’язковою умовою є проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, а також те, що видатки на цю мету мають бути затверджені в установленому порядку. В даному випадку, у Замовника немає необхідності здійснювати процедуру закупівлі на початку наступного року за тотожним предметом закупівлі або додаткової потреби, оскільки термін виконання робіт за даною закупівлею передбачений до закінчення наступного року.
Слід також зазначити, що відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, таким чином, Замовник вважав за необхідне зазначити у підпункті 4.4. пункту 4 «Умови договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, пункті 10.13 Проекту Договору (Додаток №3 до тендерної документації) та Договорі про закупівлю від 30.08.2023 № 352, саме той перелік підстав (випадків) внесення змін до істотних умов договору, які дійсно можуть стати у нагоді і які є «дієвими» враховуючи специфіку предмета закупівлі, та водночас в усіх вищезазначених документах, Замовником було передбачено, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марчак Остап Валерійович |
5 955 525,00
UAH з ПДВ
|
5 955 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Марчак Остап Валерійович #2624707976 |
Переможець |
5 955 525,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 19:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:03
|
дод2до352.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:17
|
дод1до352 (1).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 21:32
|
352.pdf | укладений |
31 серпня 2023 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із дофінансуванням коштів у 2023 році Сторони домовидись внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме зменшити суму Договору без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |