Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області )
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2024-06-19-011523-a 4db3b7219de948bfbe3228ec8adc1249
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Марина Володимирівна

+380993004097 upszn0919@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24179564
Місцезнаходження: 93416, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул.Новікова, будинок 15-Б
Контактна особа: Терещенко Марина Володимирівна
+380993004097
upszn0919@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2024 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 послуга
код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2024  —  31 серпня 2024
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області - 45 путівок Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 червня 2024 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 червня 2024 17:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2024 17:27
Тендерна документація.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 1 до ТД.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 2 до ТД.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 3 до ТД.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 4 до ТД.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 5 до ТД.docx
19 червня 2024 17:27
Додаток 6 Проєкт договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000012 ● a58c6af2d79a4319aeb76eae4d041e13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
15.07.2024 № 17-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.07.2024 № 17-З


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-06-19-011523-a 19.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-19 12:51:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-011523-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?
2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-24 12:54:40

Відповідь на запит про надання пояснень


Відповідь на питання «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»: З метою поліпшення соціального захисту дітей Сєвєродонецької міської територіальної громади, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 14.06.2024 № 463ВА (додається окремим файлом) внесено зміни до Комплексної програми Сєвєродонецької міської територіальної громади «Літнє оздоровлення та відпочинок дітей» на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 22.04.2024 № 338ВА, якими передбачено додаткові кошти для оздоровлення та відпочинку 45 дітей у закладах, які розташовані в Закарпатській області, в розмірі 900 000 грн. Для обґрунтування очікуваної вартості Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння аналізу ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також відповідно до листа Національної соціальної сервісної служби України від 11.03.2024 № 3049/0/535-24 з інформацією щодо закладів, які будуть надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у 2024 році із вартістю ліжко-дня (лист з додатком окремим файлом додається). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”,
- Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870);
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403);
- Державні санітарні правила і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23;
- Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697);
- Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”.
Відповідь на питання «2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду»:
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується закупівель, які здійснюються за кошти державного бюджету:
«З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком».
В свою чергу, джерелом фінансування закупівлі Замовника (UA-2024-06-19-011523-a, код ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), є місцевий бюджет, про що, зокрема зазначено у річному плані закупівель (UA-P-2024-06-19-003380-а), який оприлюднено на авторизованому електронному майданчику Замовника за посиланням: https:// https://public-bid.com.ua/plan/28806949
До того ж п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) разом зі всіма підпунктами носить рекомендаційний характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Відповідь на запитання «3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?»:
У тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у підпункті 11 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.
Відповідь на запитання «2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?»:
Тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.



Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління соціального захисту населення Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області на виконання пункту 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а повідомляє, що у відношенні Уповноваженої особи здійснено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь-яких інших порушень. Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, з метою удосконалення знань, Уповноважена особа планує найближчим часом пройти навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважену особу попереджено про недопустимість встановленого порушення в подальшому.

2024-08-02 09:00:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.) • відсутній механізм

відсутній механізм

2024-08-07 08:59:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА 867 750,00
UAH з ПДВ
867 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 липня 2024 10:32
Електронний підпис
05 липня 2024 10:32
Довідка.pdf.p7s
05 липня 2024 10:32
Довідка.pdf
03 липня 2024 13:28
Електронний підпис
03 липня 2024 11:51
Електронний підпис
26 червня 2024 16:54
Електронний підпис
26 червня 2024 16:54
Електронний підпис
26 червня 2024 16:54
4_Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2024 16:54
Довідка ОВА.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
субпідрядники.pdf
26 червня 2024 16:54
Довідка ОВА.pdf
26 червня 2024 16:54
Графік заїздів.pdf
26 червня 2024 16:54
Фотоматеріали 24.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Акт укриття.PDF
26 червня 2024 16:54
Акт приймання 2023.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Довідка укриття.pdf
26 червня 2024 16:54
Довідка субпідрядники.pdf
26 червня 2024 16:54
Акт приймання 2023.pdf
26 червня 2024 16:54
Наказ НАССР.pdf
26 червня 2024 16:54
Фотоматеріали 24.pdf
26 червня 2024 16:54
Наказ НАССР.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Інф_довідка_відомості.pdf
26 червня 2024 16:54
Акт укриття.PDF.p7s
26 червня 2024 16:54
Гарант_лист персонал.pdf
26 червня 2024 16:54
субпідрядники.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Графік заїздів.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Довідка укриття.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Договір перевізник.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
Договір перевізник.pdf
26 червня 2024 16:54
2_11_довідка реєстр МО.pdf
26 червня 2024 16:54
2_6_Акт приймання 2024.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_2_паспорт.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
1_2_Штатний розпис.pdf
26 червня 2024 16:54
2_6_Акт приймання 2024.pdf
26 червня 2024 16:54
1_2_Штатний розпис.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_8_право власності.PDF.p7s
26 червня 2024 16:54
2_1_Положення.pdf
26 червня 2024 16:54
2_11_довідка реєстр МО.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_9_Технiчний_паспорт.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_2_паспорт.pdf
26 червня 2024 16:54
2_8_право власності.PDF
26 червня 2024 16:54
2_1_Положення.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_13_Перспективне меню 24.pdf
26 червня 2024 16:54
2_7_Свідоцтво.pdf
26 червня 2024 16:54
2_7_Свідоцтво.pdf.p7s
26 червня 2024 16:54
2_9_Технiчний_паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
#1936516381
Переможець 867 750,00
UAH з ПДВ
03 липня 2024 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2024 16:38

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 1.1. таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка використовується учасником під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку, завірена керівником закладу. Включає в себе інформацію про кількість спальних місць, наявність харчоблоку, медпункт в якому забезпечується надання кваліфікованої медичної допомоги, охорону території, ігрові майданчики та інша інформація відповідно до вимог тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку, яка не завірена керівником закладу. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель вищевказаної довідки, завіреної керівником закладу. 2. Відповідно до пункту 2.1. таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає копію/оригінал штатного розпису Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл у форматі PDF зі штатним розписом, який не містить підпис керівника закладу та печатку. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель копії штатного розпису, якій містить підпис керівника закладу та печатку або скановану копію оригіналу штатного розпису. 3. Відповідно до пункту 3.1. таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на надання послуг, які є предметом закупівлі (вказати не менше як 2 (два) договори), в яких зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, предмет договору. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку без підпису уповноваженої посадової особи. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель вищевказаної довідки за підписом уповноваженої посадової особи. 4. Відповідно до п.11 таблиці 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатку № 2 то тендерної документації Учасник надає завірені копії технічних паспортів/поверхових планів, інша технічна документація на приміщення корпусу, в якому будуть проживати діти. У складі тендерної пропозиції Учасником надано скановану копію технічного паспорту на нежитлову будівлю, розташовану за адресою: вулиця ( без назви), будинок 20а, с. Білин Рахівського району Закарпатської області. Проте, згідно з наданою у складі тендерної пропозиції копією договору оренди дитячого табору № 1 від 28.02.2023, адреса дитячого табору с. Білин, буд. 22, Рахівський район Закарпатської області. Таким чином, існує невідповідність нумерації будинків у вищевказаній документації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: довідку довільної форми, інший документ, що підтверджує автентичність вищевказаних будинків. 5. Відповідно до пункту 6 розділу «Загальні вимоги щодо порядку організації відпочинку і оздоровлення дітей» Технічної специфікації, викладеної у Додатку № 3 до тендерної документації, Замовником вимагається розміщення дітей в капітально зведених спорудах, з поселенням не вище 3-х поверхів, з покімнатним розміщенням (по 2-6 особи в кімнаті), площа на одну дитину не менше 5 м кв. Проте, згідно з пунктом 7 наданого у складі тендерної пропозиції акту приймання дитячого оздоровчого табору № 1 від 07.05.2024, площа на одну дитину у спальні становить 4 м кв. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: довідку довільної форми або інший документ, що підтверджує, що під час розміщення дітей, які будуть направлятись до табору Замовником, площа на одну дитину у спальні становитиме не менше 5 м кв.

Документи

03 липня 2024 17:05
Довідка НАЗК
03 липня 2024 17:03
Електронний підпис
03 липня 2024 17:02
Протокол УО № 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2024 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
#1936516381
867 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2024 17:05
Довідка НАЗК
03 липня 2024 17:03
Електронний підпис
03 липня 2024 17:02
Протокол УО № 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2024 16:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 вересня 2024 16:23
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2024 16:03
Додаткова угодаpdf.pdf зміни до договору
15 липня 2024 15:51
Електронний підпис укладений
15 липня 2024 15:42
Договір.pdf укладений
15 липня 2024 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 3,75 грн (Три гривня 75 копійок) без ПДВ за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі взаємної згоди Сторони домовились: 1. Зменшити ціну договору на 60604,50 грн (Шістдесят тисяч шістсот чотири гривні 50 копійок) без ПДВ. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 807141,75 грн. (Вісімсот сім тисяч сто сорок одна гривня 75 копійок) без ПДВ, що еквівалентно 44 путівкам».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області ) 44 послуга 18 344,13
UAH