Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ Великоандрусівської об’єднаної територіальної громади» |
Код ЄДРПОУ: | 41463400 |
Місцезнаходження: | 27522, Україна , Кіровоградська обл., село Подорожне, Миру,6 |
Контактна особа: |
Грібова Валентина Василівна 380676033260 kuandrusivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата рахунка Постачальника за Договором має бути здійснена Споживачем у строк не більше ніж 10 днів з моменту отримання рахунку та акту приймання-передачі електричної енергії Споживачем, що надсилаються Споживачу після завершення розрахункового періоду; інші умови оплати – згідно додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: електрична енергія - код (ДК 021:2015) - 09310000-5 — електрична енергія; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 19:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 19:45 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-13-000040 ● e69d71e85bf64abeb2e515df1af7af18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021 № 480
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2021 № 480
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-12-30-003462- b 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:14:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Електрична енергія», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-12-30-003462-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 15:14:07
Про надання інформації
Пояснення
Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо:
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Потреба в електричній енергії формувалась згідно із лімітами споживання, аналізу електричного обладнання , устаткування, приладів освітлення, їх кількості та напруги. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» та згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 року та середньо ринкових цін на момент планування даної процедури, а також з урахуванням коливань на ринку.
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу)
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}
2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів;
3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства;
{Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020}
4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”;
5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”;
6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”;
7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє.
При відновлені фунціоналу та/або створенні сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.
Крім того аналогічний запит про надання пояснень був по закупівлі UA-2021-02-17-004679-a (моніторинг - UA-M-2021-08-05-000011). Висновок про результати моніторингу закупівлі – Порушення не виявлено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:15:34
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003462-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами було внесено зміни до укладеного з ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» договору від 05.02.2021 № 23-2140/2021 (далі – Договір) відповідно до додаткової угоди від 15.02.2021 № 2 стосовно підвищення ціни тарифу з передачі та розподілу електричної енергії підставою для якої зазначено Постанови НКРЕКП № 2371 та № 2353 від 09.12.2020 (далі – Постанови) при тому, що зазначені Постанови оприлюднені на офіційному веб-сайті Регулятора 10.12.2020, а набрали чинності з 01 січня 2021 року, тобто, до укладення Договору та до строку подання тендерних пропозицій?
Слід зазначити, що виходячи із норм пункту 7 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Проте, дана підстава для внесення змін до істотних умов Договору виникла до подання ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» своєї тендерної пропозиції для участі у торгах та, як наслідок, до підписання Договору, а не після його підписання, як це передбачено Законом.
Крім того, Просимо Вас пояснити причини внесення змін Додатковими угодами від 25.02.2021 № 3, 28.08.2021 № 5, 30.08.2021 № 6 до Договору про постачання електричної енергії з розподілом споживачу від 05.02.2021 № 23-2140/2021 укладеного з ТОВ «Кіровоградська обласна енергетична компанія» (далі – Договір), в частині зміни ціни на електричну енергію на підставі, а також, надати документи, підтверджуючі наявність підстав для збільшення ціни на електричну енергію, як це передбачено пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 15:14:42
Про надання інформації
Пояснення
Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо:
Згідно п.2 ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім, випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (редакція на момент проведення закупівлі та укладання договору).
Відповідно до п. 13.6. договору № 23-2140/2021 від 05.02.2021 року - У випадку коливання ціни електричної енергії на ринку в бік збільшення, Постачальник має право письмово звернутись до Споживача з відповідною пропозицією, при цьому, така пропозиція в кожному окремому випадку, коли на ринку відбувається об’єктивне коливання ціни за одиницю товару в бік збільшення, повинна бути обгрунтована і документально підтверджена. Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ (або документи), що підтверджує збільшення середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару в тих межах/розмірах, на які Постачальник пропонує змінити ціну товару.
Документ (або документи), що підтверджує збільшення ціни товару, повинен містити дані щодо середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару на будь-яку дату після укладення Договору та середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару на більш пізню дату та до моменту письмового звернення Постачальника до Споживача щодо збільшення ціни і повинен бути наданий у формі належним чином оформленої довідки/інформації (або в іншій документальній формі), виданої торгово-промисловою палатою України, або регіональною торгово-промисловою палатою, або органами державної статистики.
У випадку прийняття рішення Споживачем щодо внесення змін до цього Договору у вказаній частині до розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна за одиницю товару, що визначена Сторонами у момент укладення цього Договору (з урахуванням внесених раніше змін до цього Договору, та якщо такі обставини мали місце). При цьому, максимальна сума, на яку Сторонами може бути здійснено підвищення ціни за одиницю товару визначається як різниця між середньоринковою ціною (діапазоном цін тощо) за одиницю товару, що передує моменту письмового звернення Постачальника щодо зміни ціни (згідно наданого учасником підтверджуючого документу) та середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару станом на дату після укладення цього Договору (згідно наданого учасником підтверджуючого документу), або станом на момент внесення змін до цього Договору в частині ціни за одиницю товару, якщо такі зміни до цього Договору вже були раніше здійснені Сторонами. В будь-якому випадку підвищення ціни за одиницю товару здійснюється з урахуванням вимог п. 2 ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Споживач має право відмовитись від зміни ціни за одиницю товару у випадках, якщо Постачальником не надано належне документальне підтвердження підвищення ціни, передбачене цим пунктом..
Згідно п.13.7 договору № 23-2140/2021 від 05.02.2021 року - Зміни до цього Договору можуть бути внесені у випадках, передбачених згідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання вище зазначених умов договору та підтвердження коливання ціни товару на ринку Учасником надано Експертні висновки № В-114/4 (до угоди № 3), № В-554/8 (до угоди № 5) та № 558/1 (до угоди № 6) видані регіональною торгово-промисловою палатою – відповідні копії додаються.
Отже, за умови документального підтвердження коливання ціни електричної енергії на ринку в бік збільшення, а також з урахуванням рекомендацій Уповноваженого органу у сфері закупівель, викладених у листі Мінекономіки від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 «щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» (додається), а саме: «Під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж до 10 відсотків», тобто ціна може зрости пропорційно коливанню цін на ринку, але в будь-якому випадку не більше граничного рівня.
Приклади:
1) коливання цін на ринку становило 3 % – то збільшення ціни такого товару повинно бути на 3 %;
2) якщо коливання цін на ринку становило 11 % (10 та більше) – то збільшення ціни такого товару повинно бути не більше ніж на 9,99 %.
Сторони збільшили ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку шляхом укладення додаткових угод. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного договору, а у наступних додаткових угодах за потреби - від останньої зміни ціни та кількості. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткові угоди оприлюднено у встановлений строк та спосіб визначений Законом.
Додаткова угода № 2 була укладена відповідно до ЦКУ та п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону у зв’язку із зміною тарифу з передачі та розподілу електричної енергії, звертаємо Вашу увагу що дана додаткова угода розпочала свою дію 05.02.2021 року. Станом на грудень 2020 року, коли оголошено було дану закупівлю Постанови НКРЕКП № 2371 та № 2353 від 09.12.2020 ще не вступили в дію, тому очікувана вартість було прорахована згідно із Методикою розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 року та рекомендацій НКРЕКП стосовно інфляційного показника, що оприлюднюється на офіційному сайті органу, який регулює сферу енергетики, тобто – НКРЕКП, також показники інфляції можна переглянути на наступному офіційному сайті – http://www.ukrstat.gov.ua/. Очікувана вартість була сформована по діючим цінам та тарифам, відповідно і пропозиції подавались орієнтуючись на очікувану вартість та місяць оголошення закупівлі. Після укладання договору було підписану дану додаткову угоду для приведення у відповідність тарифу до Постанови НКРЕКП № 2371 та № 2353 від 09.12.2020.
Крім того аналогічні запити про надання пояснень про укладені додаткові угоди були по наступним закупівлям: UA-2020-12-07-002776-c (моніторинг - UA-M-2021-08-13-000057); UA-2020-12-22-004895-c (моніторинг - UA-M-2021-08-13-000035). Висновок про результати моніторингу закупівлі – Порушення не виявлено.
Додатки:
1. Додаткові угоди разом із Експертними висновками: № В-114/4 (до угоди № 3), № В-554/8 (до угоди № 5) та № 558/1 (до угоди № 6)
2. Лист Мінекономіки від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 та Додаток до листа
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710, а також, усунено виявлене порушення в установленому законодавством порядку шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни за 1 кВт год електроенергії до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору), відповідна додаткова угода оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупель у строк та спосіб визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
2021-10-06 15:55:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів установлено порушення пункту 41 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
833 884,80
UAH з ПДВ
|
833 884,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
943 600,00
UAH з ПДВ
|
943 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 033 200,00
UAH з ПДВ
|
1 027 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" |
1 030 680,00
UAH з ПДВ
|
1 030 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБУТ-ТРАНС" |
1 036 000,00
UAH з ПДВ
|
1 036 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42132581 |
Переможець |
833 884,80
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:38
|
ДУ № 7.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:43
|
ДУ № 6.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:40
|
ДУ № 5.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 11:14
|
Додаткова угода № 3 РЕС КУЦОЗУ Великоандрусівської ОТГ.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:37
|
Додаткова угода № 2 електроенергія.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:19
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 19:03
|
Договір РЕС.pdf | укладений |
10 лютого 2021 19:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №2 від 15.02.2021 року. Сума договору після внесення змін:. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін:.Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №3 від 26.02.2021 року . Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №5 від 28.08.2021 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №6 від 30.08.2021 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 06.10.2021 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-2140/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |