Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приєднання будівлі електротанспорту (кінцевого зупинкового комплексу тролейбусного руху- тимчасової споруди без фундаментів, без права торгівліта передачі в оренду) по вул. Незалежності в м. Чернігові до мережі водопостачанння і каналізації міста Чернігова.
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2021-06-11-013019-b 4d9e1a4b0ab24e2da13adec6f7bc5c4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна безвідклична безумовна банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) та документи, які підтверджують право банківської установи на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку гарантію від імені банківської установи, засвідчену банківською устанвою. Розмір забезпечення 0,5% від очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія має бути дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1550 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1 (один) % від вартості договору, сроком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. ( згідно ст. 27 Закону)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приєднання будівлі електротанспорту (кінцевого зупинкового комплексу тролейбусного руху- тимчасової споруди без фундаментів, без права торгівліта передачі в оренду) по вул. Незалежності в м. Чернігові до мережі водопостачанння і каналізації міста Чернігова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна безвідклична безумовна банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) та документи, які підтверджують право банківської установи на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку гарантію від імені банківської установи, засвідчену банківською устанвою. Розмір забезпечення 0,5% від очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія має бути дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 1550 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1 (один) % від вартості договору, сроком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. ( згідно ст. 27 Закону)
Форма підтвердження: документ
11 червня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 17:17
Проект договору (1).docx
11 червня 2021 17:17
Тендерна Документація Масани.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Сависько Сергій Михайлович 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 липня 2021 16:28
Ліцензія
22 червня 2021 16:57
Електронний підпис
22 червня 2021 16:54
Банківська гарантія.zip
22 червня 2021 15:02
Електронний підпис
22 червня 2021 15:00
Банківська гарантія.pdf
22 червня 2021 15:00
Л_ценз_я.pdf
22 червня 2021 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2021 15:00
Паспорт.pdf
22 червня 2021 15:00
Лист_зобов..pdf
22 червня 2021 15:00
Лист_згода2.pdf
22 червня 2021 15:00
Лист_згода.pdf
22 червня 2021 15:00
Лист_відгук.pdf
22 червня 2021 15:00
ІПН.pdf
22 червня 2021 15:00
Довідка2.pdf
22 червня 2021 15:00
Довідка.pdf
22 червня 2021 15:00
Гарантійний лист.pdf
22 червня 2021 15:00
Виписка2.pdf
22 червня 2021 15:00
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сависько Сергій Михайлович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сависько Сергій Михайлович
#2912008116
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 15:55

Документи

24 червня 2021 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сависько Сергій Михайлович
#2912008116
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2021 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 14:58
договір масани.pdf укладений
06 липня 2021 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 294 882,12
UAH