Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області
Очікувана вартість
1 761 855,00 UAH
UA-2020-07-20-006700-b 4d995152da4345a98ee782a51a52f843
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 16:35
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 761 855,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 809,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8809 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41032, Україна, Сумська область, с. Голубівка, Середино-Будський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 5
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:34
Перелік змін до тендерної документації - 2.doc
04 серпня 2020 15:34
ТД-с. голубівка-зі змінами 2.docx
29 липня 2020 16:13
ТД-с. голубівка-зі змінами.docx
22 липня 2020 09:11
ТД-с. голубівка-зі змінами.docx
20 липня 2020 16:30
ТД-с. голубівка.docx
29 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:13
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
22 липня 2020 09:11
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
29 липня 2020 16:13
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-зі змінами.doc
20 липня 2020 16:30
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
22 липня 2020 09:11
ГОЛУБІВКА.pdf
20 липня 2020 16:30
додаток 4.doc
20 липня 2020 16:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
20 липня 2020 16:30
Технічніі вимоги-додаток 5.docx
20 липня 2020 16:30
r_3_СД_ИВР-додаток 7.rtf
20 липня 2020 16:30
r_3_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
20 липня 2020 16:30
r_3_СД_ВОБ-додаток 2-лист гарантыя.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-006700-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 20 серпня 2020 14:49
Відповідність вимогам
Про незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Смартрем»
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 16:33
Банківська гарантія яка надана у складі Вашої тендерної пропозиції, була або пошкоджена, або файл обмежено для перегляду, що в свою чергу призвело до неможливості перевірити її справжність та зміст.
Крім того, відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлію.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-006700-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 07 вересня 2020 13:53
Оскарження визначення переможця
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 16:27
Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – ДКБ Сумської ОДА) розглянуто вимогу ТОВ «СМАРТРЕМ» від 07.09.2020 № 170 за предметом закупівлі «Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області» та вважає дану вимогу необґрунтованою з наступних підстав:
1) Щодо протоколу засідання тендерного комітету ДКБ Сумської ОДА від 05.09.2020 № 105.
В ДКБ Сумської ОДА встановлений такий режим роботи:
початок роботи о 8 год. 00 хв.;
перерва для відпочинку і харчування з 12 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;
закінчення роботи з понеділка по четверо 17 год. 15 хв., у п’ятницю о 16 год. 00 хв.
Виходячи з викладеного 05.09.2020 була субота (неробочий день), а отже тендерним комітетом ДКБ Сумської ОДА ніякі рішення цього дня не приймались та не направлялось повідомлення про намір укласти договір.
Таким чином, дане твердження є невірним та не відповідає дійсності.

2) Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
В електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності лист-відгук від 03 серпня 2020 року № 523 про виконання аналогічних договорів із зазначенням дати, номеру договору та класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Також, в даному листі – відгуку вказано, що роботи виконані в повному обсязі у визначені строки відповідно умовам договору.
Таким чином, на нашу думку, ФОП Вельбой А.М. не порушив умови тендерної документації в цій частині.

3) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Таким чином, тендерною документацією не вимагалось наявності у учасників обладнання та механізмів у повній відповідності (такого самого), що зазначено у додатку 7 «Підсумкова відомість ресурсів».
Зазначене питання вже порушувалось учасниками при оскарженні рішень Департаменту, проте Антимонопольний комітету України погодився з доводами Замовника та дійшов висновку з аналогічного питання про те, що в документації відсутня окрема вимога щодо обов'язковості зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання, яке зазначене у додатку 7 Документації (рішення АМКУ від 02.05.2018 № 4078-р/пк-пз у процедурі закупівлі UA-2018-03-14-001628-a).
Враховуючи наведене, а також інформацію та документи, надані ФОП Вельбой А.М. у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

4) Щодо не підтвердження учасником нормативної бази у довідці із захисту довкілля.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником подається довідка із захисту довкілля в довільній формі.
Також, тендерною документацією не передбачено вимоги, щодо посилання на нормативно-правову базу та заходи при виконанні робіт.
Крім того, в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності дана довідка від 27.07.2020 № 15.
У вказаній довідці зазначено, що ФОП Вельбой А.М. зобов’язується неухильно дотримуватись вимог із захисту довкілля відповідно до норм та чинного екологічного законодавства на території України, при виконанні робіт, які є предметом закупівлі і гарантує екологічну безпеку товарів і послуг, що будуть надаватись.
Таким чином, з огляду на викладене тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку, що пропозиція ФОП Вельбой А.М. відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 14:49
Довідка з банку.pdf
20 серпня 2020 14:49
Лист-вимога.pdf

Документи

25 серпня 2020 16:33
відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

Документи

09 вересня 2020 16:26
Заперечення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТРЕМ" 1 498 000,00
UAH з ПДВ
1 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП" 1 554 863,76
UAH з ПДВ
1 546 054,49
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вельбой А.М. 1 759 681,00
UAH з ПДВ
1 759 681,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 14:37
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:04
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 18:04
Накази працівники.pdf
10 серпня 2020 18:04
Лицензія.pdf
10 серпня 2020 18:04
Витяг платник пдв.pdf
10 серпня 2020 18:04
Виписка з ЄДРПО.pdf
10 серпня 2020 18:04
Фін звіт за 2019 рік.pdf
10 серпня 2020 18:04
Фін звіт за 2018 рік.pdf
10 серпня 2020 18:04
Дозволи.pdf
10 серпня 2020 18:04
Договір Смартрем.pdf
10 серпня 2020 18:04
Банківська Гарантія.zip
10 серпня 2020 18:04
Договір Воронівка.pdf
10 серпня 2020 18:04
ВІдгук Воронівка.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 16:18
Статут МК 2020р.rar
11 серпня 2020 16:18
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 16:18
Підтвердження МТБіТ.rar
11 серпня 2020 16:18
Охорона праці.rar
11 серпня 2020 16:18
Лист гарантія ст.17.pdf
11 серпня 2020 16:18
Кошторисні документи.pdf
11 серпня 2020 16:18
Довідка НАЗК Юр.Особа.pdf
11 серпня 2020 16:18
Довідка екологія.pdf
11 серпня 2020 16:17
Витяг ТОВ Метал КОРП.pdf
11 серпня 2020 16:17
ВИПИСКА ТОВ Метал КОРП.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:05
довідка про несудимість
11 серпня 2020 14:27
частина 2 пропозиції
11 серпня 2020 14:27
частина 1 пропозиції
07 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:25
частина 2 пропозиції
07 серпня 2020 15:25
частина 1 пропозиції
04 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:54
20165 ФО-П Вельбой А. М. p7s.zip
04 серпня 2020 10:54
Частина 2 пропозиції.zip
04 серпня 2020 10:54
Частина 1 пропозиції.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТРЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП"

ФОП Вельбой А.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТРЕМ"
#41221958
Відхилено 1 498 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП"
#42223495
Відхилено 1 546 054,49
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 13:38
ФОП Вельбой А.М.
#2721203035
Переможець 1 759 681,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 08:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вельбой А.М.
#2721203035
1 759 681,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:54
Електронний підпис укладений
25 грудня 2021 18:21
ДУ 4 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
25 грудня 2021 18:20
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 11:49
ДУ 3.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 14:46
ДУ _ 2 Голубівк.pdf зміни до договору
01 червня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:51
ДУ _ 1 до Д _ 29 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:38
дог підр29.pdf укладений
16 вересня 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт грудень 2021
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою реєстрації бюджетних зобов’язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із проведенням коригування проектної документації та зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 548 744,00
UAH