Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області
Очікувана вартість
1 761 855,00 UAH
UA-2020-07-20-006700-b ● 4d995152da4345a98ee782a51a52f843
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 16:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 16:35 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 761 855,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 809,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8809 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41032, Україна, Сумська область, с. Голубівка, Середино-Будський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 5 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 95 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 15:34 |
Перелік змін до тендерної документації - 2.doc | |
04 серпня 2020 15:34 |
ТД-с. голубівка-зі змінами 2.docx | |
29 липня 2020 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 16:13 |
Перелік змін до тендерної документації-2.doc | |
29 липня 2020 16:13 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-зі змінами.doc | |
22 липня 2020 09:11 |
ГОЛУБІВКА.pdf | |
20 липня 2020 16:30 |
додаток 4.doc | |
20 липня 2020 16:30 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
20 липня 2020 16:30 |
Технічніі вимоги-додаток 5.docx | |
20 липня 2020 16:30 |
r_3_СД_ИВР-додаток 7.rtf | |
20 липня 2020 16:30 |
r_3_СД_ВОБ-додаток 6.rtf | |
20 липня 2020 16:30 |
r_3_СД_ВОБ-додаток 2-лист гарантыя.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-20-006700-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 20 серпня 2020 14:49
Відповідність вимогам
Про незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Смартрем»
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 16:33
Банківська гарантія яка надана у складі Вашої тендерної пропозиції, була або пошкоджена, або файл обмежено для перегляду, що в свою чергу призвело до неможливості перевірити її справжність та зміст.
Крім того, відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлію.
Крім того, відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлію.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-006700-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 07 вересня 2020 13:53
Оскарження визначення переможця
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 16:27
Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – ДКБ Сумської ОДА) розглянуто вимогу ТОВ «СМАРТРЕМ» від 07.09.2020 № 170 за предметом закупівлі «Реконструкція водоскидної споруди водосховища в с. Голубівка Середино-Будського району Сумської області» та вважає дану вимогу необґрунтованою з наступних підстав:
1) Щодо протоколу засідання тендерного комітету ДКБ Сумської ОДА від 05.09.2020 № 105.
В ДКБ Сумської ОДА встановлений такий режим роботи:
початок роботи о 8 год. 00 хв.;
перерва для відпочинку і харчування з 12 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;
закінчення роботи з понеділка по четверо 17 год. 15 хв., у п’ятницю о 16 год. 00 хв.
Виходячи з викладеного 05.09.2020 була субота (неробочий день), а отже тендерним комітетом ДКБ Сумської ОДА ніякі рішення цього дня не приймались та не направлялось повідомлення про намір укласти договір.
Таким чином, дане твердження є невірним та не відповідає дійсності.
2) Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
В електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності лист-відгук від 03 серпня 2020 року № 523 про виконання аналогічних договорів із зазначенням дати, номеру договору та класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Також, в даному листі – відгуку вказано, що роботи виконані в повному обсязі у визначені строки відповідно умовам договору.
Таким чином, на нашу думку, ФОП Вельбой А.М. не порушив умови тендерної документації в цій частині.
3) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Таким чином, тендерною документацією не вимагалось наявності у учасників обладнання та механізмів у повній відповідності (такого самого), що зазначено у додатку 7 «Підсумкова відомість ресурсів».
Зазначене питання вже порушувалось учасниками при оскарженні рішень Департаменту, проте Антимонопольний комітету України погодився з доводами Замовника та дійшов висновку з аналогічного питання про те, що в документації відсутня окрема вимога щодо обов'язковості зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання, яке зазначене у додатку 7 Документації (рішення АМКУ від 02.05.2018 № 4078-р/пк-пз у процедурі закупівлі UA-2018-03-14-001628-a).
Враховуючи наведене, а також інформацію та документи, надані ФОП Вельбой А.М. у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
4) Щодо не підтвердження учасником нормативної бази у довідці із захисту довкілля.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником подається довідка із захисту довкілля в довільній формі.
Також, тендерною документацією не передбачено вимоги, щодо посилання на нормативно-правову базу та заходи при виконанні робіт.
Крім того, в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності дана довідка від 27.07.2020 № 15.
У вказаній довідці зазначено, що ФОП Вельбой А.М. зобов’язується неухильно дотримуватись вимог із захисту довкілля відповідно до норм та чинного екологічного законодавства на території України, при виконанні робіт, які є предметом закупівлі і гарантує екологічну безпеку товарів і послуг, що будуть надаватись.
Таким чином, з огляду на викладене тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку, що пропозиція ФОП Вельбой А.М. відповідає умовам тендерної документації.
1) Щодо протоколу засідання тендерного комітету ДКБ Сумської ОДА від 05.09.2020 № 105.
В ДКБ Сумської ОДА встановлений такий режим роботи:
початок роботи о 8 год. 00 хв.;
перерва для відпочинку і харчування з 12 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;
закінчення роботи з понеділка по четверо 17 год. 15 хв., у п’ятницю о 16 год. 00 хв.
Виходячи з викладеного 05.09.2020 була субота (неробочий день), а отже тендерним комітетом ДКБ Сумської ОДА ніякі рішення цього дня не приймались та не направлялось повідомлення про намір укласти договір.
Таким чином, дане твердження є невірним та не відповідає дійсності.
2) Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
В електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності лист-відгук від 03 серпня 2020 року № 523 про виконання аналогічних договорів із зазначенням дати, номеру договору та класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Також, в даному листі – відгуку вказано, що роботи виконані в повному обсязі у визначені строки відповідно умовам договору.
Таким чином, на нашу думку, ФОП Вельбой А.М. не порушив умови тендерної документації в цій частині.
3) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Таким чином, тендерною документацією не вимагалось наявності у учасників обладнання та механізмів у повній відповідності (такого самого), що зазначено у додатку 7 «Підсумкова відомість ресурсів».
Зазначене питання вже порушувалось учасниками при оскарженні рішень Департаменту, проте Антимонопольний комітету України погодився з доводами Замовника та дійшов висновку з аналогічного питання про те, що в документації відсутня окрема вимога щодо обов'язковості зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання, яке зазначене у додатку 7 Документації (рішення АМКУ від 02.05.2018 № 4078-р/пк-пз у процедурі закупівлі UA-2018-03-14-001628-a).
Враховуючи наведене, а також інформацію та документи, надані ФОП Вельбой А.М. у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
4) Щодо не підтвердження учасником нормативної бази у довідці із захисту довкілля.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником подається довідка із захисту довкілля в довільній формі.
Також, тендерною документацією не передбачено вимоги, щодо посилання на нормативно-правову базу та заходи при виконанні робіт.
Крім того, в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Вельбой А.М. є в наявності дана довідка від 27.07.2020 № 15.
У вказаній довідці зазначено, що ФОП Вельбой А.М. зобов’язується неухильно дотримуватись вимог із захисту довкілля відповідно до норм та чинного екологічного законодавства на території України, при виконанні робіт, які є предметом закупівлі і гарантує екологічну безпеку товарів і послуг, що будуть надаватись.
Таким чином, з огляду на викладене тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА дійшов висновку, що пропозиція ФОП Вельбой А.М. відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТРЕМ" |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП" |
1 554 863,76
UAH з ПДВ
|
1 546 054,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Вельбой А.М. |
1 759 681,00
UAH з ПДВ
|
1 759 681,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТРЕМ" #41221958 |
Відхилено |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП" #42223495 |
Відхилено |
1 546 054,49
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 13:38
|
ФОП Вельбой А.М. #2721203035 |
Переможець |
1 759 681,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 08:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2021 18:21
|
ДУ 4 від 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 11:49
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 14:46
|
ДУ _ 2 Голубівк.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:51
|
ДУ _ 1 до Д _ 29 від 16.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 10:38
|
дог підр29.pdf | укладений |
16 вересня 2020 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання робіт грудень 2021 |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою реєстрації бюджетних зобов’язань на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із проведенням коригування проектної документації та зменшенням обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |