Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573541 |
Місцезнаходження: | 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя |
Контактна особа: |
Попова Людмила Григорівна +380612870939 popovakra@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Обсяг надання послуг: 4951 кв.м (детальніше зазначено в технічному завданні у Додатку 2 до тендерної документації).
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання. Оплата за надані послуги здійснюється відповідно до вимог ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, попередня оплата не передбачається. Форма оплати послуг – безготівкова, здійснюється у національній валюті України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 16:24 |
Оголошення.doc | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 7 до ТД.DOC | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 6 до ТД.DOC | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 5 до ТД.DOC | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
26 грудня 2019 16:24 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
26 грудня 2019 16:24 |
Тендерна документація.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-28-000002 ● 6c683fc058e64dbd9732579ce5613ffd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2020 10:48 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2020 № 21
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати за наявності наступних підстав: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 27.02.2020 № 21
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2. UA-2019-12-26-001398-c, Утримання території Привокзальної площі ст. Запоріжжя-1 у м. Запоріжжі, Запорізька область (код ДК 021:2015 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць), яка проведена Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Комунарському району
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 17:23:43
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг Утримання території Привокзальної площі ст. Запоріжжя-1 у м. Запоріжжі, Запорізька область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-26-001398-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Так, п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: наявність обладнання та спеціалізованої техніки:
- вантажний автомобіль – у кількості не менш ніж 1 одиниця;
- спеціалізований транспортний засіб (у кількості не менш, ніж 1 одиниця) із можливістю здійснювати механізоване прибирання снігу та посипку протиожеледними сумішами;
- інвентар, що може задовільнити обсяг послуг з прибирання та підмітання вулиць.
Для підтвердження передбачено надання довідки про наявність техніки, із зазначенням власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), інше, необхідних для надання послуг, з одночасним наданням на кожну наявну одиницю власної/орендованої техніки копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу,оформлене відповідними органами згідно діючого законодавства України та копію оригіналу договору оренди (найму/прокату/інше).
В той же час, Додатком 2 ТД "Технічне завдання" визначено, що з метою збереження дорожньої інфраструктури та недопущення випадків пошкодження припаркованих автомобілів та елементів благоустрою на території Привокзальної площі ст. Запоріжжя-1 у м. Запоріжжі, Виконавець повинен використовувати автотранспорт вантажопідйомністю не більше 10 т.
Учасником ТОВ "ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ" у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.01.2020 № 28 про наявність техніки необхідної для надання послуг із зазначенням наступних транспортних засобів (згідно договору надання послуг): 1) трактор колісний БЕЛАРУС 82.1; 2) самоскид КАМАЗ 65115-02.
При цьому, згідно наданого свідоцтва СХЕ 083889 про реєстрацію транспортного засобу КАМАЗ 65115-02, його повна маса становить 25700 т, а маса без навантаження - 9650 т, тобто вантажопідйомність становить понад 16 т, що у свою чергу не відповідає вимогам Додатку 2 ТД "Технічне завдання".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор Оксана УГЛОВА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 10:54:06
Пояснення на Запит
На запит головного державного аудитора управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.03.2020 у закупівлі номер UA-2019-12-26-001398-c, «Утримання території Привокзальної площі ст. Запоріжжя-1 у м. Запоріжжі, Запорізька область» (код ДК 021:2015 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць), районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
Дійсно, відповідно до кваліфікаційних критеріїв, які встановлені п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД) вимагається наявність одного вантажного автомобіля, який з урахуванням вимог Технічного завдання повинен завантажуватися не більше ніж на 10 тон.
Наявний у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ» самоскид КАМАЗ 65115-02, згідно свідоцтва СХЕ 083889 про реєстрацію транспортного засобу, має повну масу 25700 т, а маса без навантаження – 9650 т. При цьому, у свідоцтві не зазначено вантажопідйомність даної моделі транспортного засобу.
Проте, з урахуванням функціонального призначення даного транспортного засобу у закупівлі, а саме перевезення легкого та об’ємного вантажу такого як, випадкове сміття, наносний ґрунт, скол льоду, повна завантаженість кузова такого автомобіля не буде перевищувати 10 тон.
Таким чином, при експлуатації даного транспортного засобу за предметом закупівлі його навантаження не повинно перевищувати 10 тон, а враховуючи специфіку закупівлі – вивезення легкого та об’ємного вантажу такого як, випадкове сміття, наносний ґрунт, скол льоду, становитиме не більше 5 тон.
А від так, зазначена у учасника ТОВ «ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ» модель транспортного засобу відповідає кваліфікаційним критеріям та технічному завданню тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ" |
899 038,96
UAH з ПДВ
|
899 038,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ" #41323648 |
Переможець |
899 038,96
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:47
|
Додаткова угода №1 від 15.12.2020 до Договору №10 (1).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 11:25
|
Договір №10.pdf | укладений |
11 лютого 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися п. 3.1. Договору виклаcти у новій редакції (ціна договору становить 856 761,14 грн. без ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |