Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)
Очікувана вартість
32 652 965,92 UAH
UA-2023-11-17-016182-a ● 4d5e10b8a32745a4ac1b8c6794e7798d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 21:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 12:46 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 12:46 |
Очікувана вартість: | 32 652 965,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326 529,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт Іванків, вул. Поліська 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 12:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 12:18 |
Перелік змін 24.11.23.pdf | |
24 листопада 2023 12:15 |
ТД (нова редація).pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 5.pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 4.pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 6.pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 3 .pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 1.pdf | |
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 2.pdf |
24 листопада 2023 12:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 листопада 2023 12:18 |
Перелік змін 24.11.23.pdf
|
|||||||||
24 листопада 2023 12:15 |
ТД (нова редація).pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 5.pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 4.pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 6.pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 3 .pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 1.pdf
|
|||||||||
17 листопада 2023 21:50 |
Додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-17-016182-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 20 листопада 2023 13:12
невідповідність тд законодавству
При ремонті, будівництві, модернізації, реконструкції захисних споруд цивільного захисту (далі-ЗСЦЗ) відповідно до ДБН В.2.2-5-97 (зміна №3 2018 р. п.8.24, п.8.26), ДБН В.2.2 – 5:2023 п.11.7, в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – АСЦО) і інтегровані в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – МАСЦО).
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Розгорнути
Згорнути
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2023 12:23
Доброго дня!
Вивчивши вимогу повідомляємо наступне. Проект на Реконструкцію поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) пройшов експертизу проектно-кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт № 01-0068-23/ЦБ від 24 травня 2023, реєстраційний номер ЕХ01:9661-1377-5963-4726.
Вивчивши вимогу повідомляємо наступне. Проект на Реконструкцію поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) пройшов експертизу проектно-кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт № 01-0068-23/ЦБ від 24 травня 2023, реєстраційний номер ЕХ01:9661-1377-5963-4726.
Номер вимоги: UA-2023-11-17-016182-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 24 листопада 2023 13:49
невідповідність тд законодавству
Шановний замовник,в попередній скарзі UA-2023-11-17-016182-a.c1 ми аргументовано, з посиланням на законодавчі акти, навели, як саме повинні бути облаштованні захисні споруди цивільного захисту (ЗСЦЗ),до яких відносяться сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП),а також звернули увагу на помилки допущені при проектуванні,які в свою чергу увійшли в тендерну документацію.
При розробці проекта не були враховані вимоги діючого та той час ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло». Такі ж вимоги збереглись і в ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7),який введений в дію з 1.11.2023 і вони повинні були б відображені в технічній документації захисної споруди цивільного захисту .
Таким чином при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-17-016182-a , і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Розгорнути
Згорнути
При розробці проекта не були враховані вимоги діючого та той час ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло». Такі ж вимоги збереглись і в ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7),який введений в дію з 1.11.2023 і вони повинні були б відображені в технічній документації захисної споруди цивільного захисту .
Таким чином при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-17-016182-a , і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2023 16:43
Доброго дня!
Проект на виконання робіт з Реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) розроблено відповідно до всіх будівельних норм на час розробки проекту. У вимозі зазначено, що «При розробці проекта не були враховані вимоги діючого та той час ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення.» Однак проект розроблений на Протирадіаційне укриття (ПРУ). Щодо сигнально-гучномовних пристроїв, розробка проекту відбувалась відповідно до завдань ДСНС, лист №5601-3406/568 від 24.04.2023р.
Проект на виконання робіт з Реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) розроблено відповідно до всіх будівельних норм на час розробки проекту. У вимозі зазначено, що «При розробці проекта не були враховані вимоги діючого та той час ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення.» Однак проект розроблений на Протирадіаційне укриття (ПРУ). Щодо сигнально-гучномовних пристроїв, розробка проекту відбувалась відповідно до завдань ДСНС, лист №5601-3406/568 від 24.04.2023р.
Номер вимоги: UA-2023-11-17-016182-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД", Код ЄДРПОУ:39298026
Дата подання: 11 грудня 2023 21:40
Вимога щодо рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику, ознайомившись з оприлюдненим рішенням щодо визначення переможцем закупівлі «Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття), № UA-2023-11-17-016182-a» компанію ТОВ «Українська будівнича компанія» (далі – «Переможець»), нами було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо дане рішення незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси нашої організації, оскільки пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
При цьому, пропозиція ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» є такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та у випадку відхилення пропозиції переможця має бути розглянута.
За результатами аналізу Пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» було встановлено наступне:
1. Згідно з додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Зауважимо, що Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного суду України у постанові від 16 квітня 2013 р. у справі №а13121-94 зазначає, що календарний рік — це проміжок часу з 1 січня до 31 грудня, який триває 365 або 366 (у високосному році) календарних днів.
З огляду на зазначене останні 4 календарні роки – це 2019-2022 роки.
Варто відмітити, що очікувана вартість процедури закупівлі складає 32 652 965,92 грн, таким чином, 30% зазначеної вартості становить 9 795 889,77 грн.
Отже, середньорічний дохід учасника за 2019-2022 роки повинен становити не менше 9 795 889,77 гривень.
Водночас, ТОВ «Українська будівнича компанія» у складі пропозиції надано:
1) фінансову звітність за 2019 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 6 118 700 грн (рядок 2280 звіту про фінансові результати);
2) фінансова звітність за 2020 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 2 841 800 грн;
3) фінансова звітність за 2021 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 14 249 200 грн;
4) податкові декларації за 2022 рік, згідно з яких сукупний річний дохід склав - 12 773 474,08 гривень.
Таким чином, середньорічний дохід ТОВ «Українська будівнича компанія» складає 8 995 793,52 грн ((6 118 700 + 2 841 800 + 14 249 200 + 12 773 474,08)/4), що становить менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі (складає лише 27,55 % від очікуваної вартості), що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації.
Отже, ТОВ «Українська будівнича компанія» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації, у зв’язку з чим, його пропозиція підлягає відхиленню.
2. Згідно з додатком 4 до тендерної документації необхідно надати: Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
З огляду на зазначене, останній звітний період це 2022 рік, а чотири попередні календарні роки – 2021, 2020, 2019 та 2018 роки.
Таким чином, для виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні були завантажити звітність за останній звітний період – 2022 рік, та чотири попередні календарні роки – тобто з 2018 по 2021 роки.
Водночас у складі пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» відсутня фінансова звітність за 2018 рік, що не відповідає умовам документації в цій частині.
3. Згідно з додатком 4 до тендерної документації для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:
- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників;
У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт.
У складі Пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» відсутня зазначена декларація щодо «монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників».
Згідно з наявною інформацією, Замовник оприлюднив повідомлення про виправлення невідповідностей наступного змісту: «Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги не було надано дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників».
ТОВ «Українська будівнича компанія» 06.12.2023 на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено дозвіл, виданий ТОВ «АМГ РЕНТ» № 0202.22.12 щодо виконання робіт «монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, - колиски для підіймання працівників».
Варто зазначити, що згідно з наданою довідкою про наявність обладнання ТОВ «Українська будівнича компанія» орендує підйомник фасадний та колиски для підіймання працівників до нього у ТОВ «АМГ РЕНТ».
Тобто, ТОВ «АМГ РЕНТ» не є субпідрядником, яку ТОВ «Українська будівнича компанія» планує залучати до виконання зазначених робіт.
Таким чином, ТОВ «Українська будівнича компанія» не надано відповідного дозволу, та, відповідно не усунено зазначеного недоліку. У зв’язку з чим, його пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «Українська будівнича компанія» має бути відхилена.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «Українська будівнича компанія» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників.
Відповідно, наступною пропозицією, що повинна буде бути розглянутою є пропозиція ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», що складена у повній відповідності з вимогами тендерної документації.
Вказані обставини призвели до порушення прав нашої організації на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, було порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД».
Враховуючи викладене вище та з урахуванням положень ст. 5, 18, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, просимо прийняти вимогу до розгляду та агрументувати своє рішення щодо визначення переможця з наявними порушеннями при проведенні процедури закупівлі.
Вважаємо доцільним скасування Замовником рішення про визначення
ТОВ «Українська будівнича компанія» переможцем процедури закупівлі: «Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)».
Обґрунтуванням зазначених вимог є всі вищеперелічені факти та порушення, що зазначені у вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дане рішення незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси нашої організації, оскільки пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
При цьому, пропозиція ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» є такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та у випадку відхилення пропозиції переможця має бути розглянута.
За результатами аналізу Пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» було встановлено наступне:
1. Згідно з додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Зауважимо, що Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного суду України у постанові від 16 квітня 2013 р. у справі №а13121-94 зазначає, що календарний рік — це проміжок часу з 1 січня до 31 грудня, який триває 365 або 366 (у високосному році) календарних днів.
З огляду на зазначене останні 4 календарні роки – це 2019-2022 роки.
Варто відмітити, що очікувана вартість процедури закупівлі складає 32 652 965,92 грн, таким чином, 30% зазначеної вартості становить 9 795 889,77 грн.
Отже, середньорічний дохід учасника за 2019-2022 роки повинен становити не менше 9 795 889,77 гривень.
Водночас, ТОВ «Українська будівнича компанія» у складі пропозиції надано:
1) фінансову звітність за 2019 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 6 118 700 грн (рядок 2280 звіту про фінансові результати);
2) фінансова звітність за 2020 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 2 841 800 грн;
3) фінансова звітність за 2021 рік (баланс та звіт про фінансові результати) з гідно з якої річний дохід склав - 14 249 200 грн;
4) податкові декларації за 2022 рік, згідно з яких сукупний річний дохід склав - 12 773 474,08 гривень.
Таким чином, середньорічний дохід ТОВ «Українська будівнича компанія» складає 8 995 793,52 грн ((6 118 700 + 2 841 800 + 14 249 200 + 12 773 474,08)/4), що становить менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі (складає лише 27,55 % від очікуваної вартості), що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації.
Отже, ТОВ «Українська будівнича компанія» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації, у зв’язку з чим, його пропозиція підлягає відхиленню.
2. Згідно з додатком 4 до тендерної документації необхідно надати: Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
З огляду на зазначене, останній звітний період це 2022 рік, а чотири попередні календарні роки – 2021, 2020, 2019 та 2018 роки.
Таким чином, для виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні були завантажити звітність за останній звітний період – 2022 рік, та чотири попередні календарні роки – тобто з 2018 по 2021 роки.
Водночас у складі пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» відсутня фінансова звітність за 2018 рік, що не відповідає умовам документації в цій частині.
3. Згідно з додатком 4 до тендерної документації для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:
- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників;
У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт.
У складі Пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» відсутня зазначена декларація щодо «монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників».
Згідно з наявною інформацією, Замовник оприлюднив повідомлення про виправлення невідповідностей наступного змісту: «Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги не було надано дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників».
ТОВ «Українська будівнича компанія» 06.12.2023 на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено дозвіл, виданий ТОВ «АМГ РЕНТ» № 0202.22.12 щодо виконання робіт «монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, - колиски для підіймання працівників».
Варто зазначити, що згідно з наданою довідкою про наявність обладнання ТОВ «Українська будівнича компанія» орендує підйомник фасадний та колиски для підіймання працівників до нього у ТОВ «АМГ РЕНТ».
Тобто, ТОВ «АМГ РЕНТ» не є субпідрядником, яку ТОВ «Українська будівнича компанія» планує залучати до виконання зазначених робіт.
Таким чином, ТОВ «Українська будівнича компанія» не надано відповідного дозволу, та, відповідно не усунено зазначеного недоліку. У зв’язку з чим, його пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «Українська будівнича компанія» має бути відхилена.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «Українська будівнича компанія» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників.
Відповідно, наступною пропозицією, що повинна буде бути розглянутою є пропозиція ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», що складена у повній відповідності з вимогами тендерної документації.
Вказані обставини призвели до порушення прав нашої організації на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, було порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД».
Враховуючи викладене вище та з урахуванням положень ст. 5, 18, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, просимо прийняти вимогу до розгляду та агрументувати своє рішення щодо визначення переможця з наявними порушеннями при проведенні процедури закупівлі.
Вважаємо доцільним скасування Замовником рішення про визначення
ТОВ «Українська будівнича компанія» переможцем процедури закупівлі: «Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)».
Обґрунтуванням зазначених вимог є всі вищеперелічені факти та порушення, що зазначені у вимозі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
29 341 412,78
UAH з ПДВ
|
29 341 412,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД" |
39 060 393,87
UAH з ПДВ
|
39 060 393,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Рішення скасоване |
29 341 412,78
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 20:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 16:12
|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Відхилено |
29 341 412,78
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 21:01
|
|
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД" #39298026 |
Відхилено |
39 060 393,87
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 21:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій